Wynagrodzenia w sprzedaży B2B – ile płacić handlowcom?
W tym odcinku omawiam ile należy płacić handlowcom oraz jak podejść do tematu premii. Od czego ją uzależnić? Jak ją liczyć? Jak często…
0 Komentarzy7 Minuty
Happy Client Story: Effectivness
Poznaj rezultaty współpracy z firmą Woda dla Firmy Sprawdź jak pracujemy z klientami z branży produkcyjnej. Przeczytaj referencje naszego…
0 Komentarzy20 Minuty
Happy Client Story: Decerto
Poznaj rezultaty współpracy z firmą Woda dla Firmy Sprawdź jak pracujemy z klientami z branży produkcyjnej. Przeczytaj referencje naszego…
0 Komentarzy14 Minuty
Struktura, role i specjalizacje w sprzedaży B2B
W tym odcinku omawiam jak ułożyć role oraz strukturę w dziale sprzedaży B2B. Przechodzę od najczęstszych problemów, aż do konkretnych…
0 Komentarzy7 Minuty
Jak zarządzać firmą w kryzysie? Poradnik dla osamotnionych
Jak kierować firmą kiedy dookoła jest kryzys? W tym odcinku uczę jak rozpoznać symptomy kryzysu oraz jak je rozwiązać. To odcinek, który…
0 Komentarzy7 Minuty
Automatyzacja sprzedaży i marketingu – jak do tego podejść? (Przykłady)
W tym odcinku omawiam jak zautomatyzować procesy, które dotychczas tworzyliśmy w wyzwaniu. Opowiadam o przewadze automatyzacji nad ręcznym…
0 Komentarzy42 Minuty
Account Management – jak zbudować proces, który rozwinie Twoich klientów?
W tym odcinku dowiesz się jak zbudować proces Account Managementu w swojej firmie. Pokażę dlaczego powinien realizować go ktoś dedykowany,…
0 Komentarzy43 Minuty
Nowy klient – co z nim zrobić kiedy już kupi? (Onboarding)
Jak zbudować proces onboardingu? Dowiedz się jaką drogę powinien przejść nowy klient w Twojej firmie!
0 Komentarzy42 Minuty
Cross-Selling i Up-Selling – jak wdrożyć oba procesy w B2B?
W tym odcinku przybliżam jak poprawnie zbudować "proces" zamykania sprzedaży w Waszych firmach.
0 Komentarzy38 Minuty
Zamykanie sprzedaży – tabletka na odchudzanie tuż przed wakacjami
W tym odcinku przybliżam jak poprawnie zbudować "proces" zamykania sprzedaży w Waszych firmach.
0 Komentarzy7 Minuty
Happy Client Story: Woda dla Firmy
Poznaj rezultaty współpracy z firmą Woda dla Firmy Sprawdź jak pracujemy z klientami z branży produkcyjnej. Przeczytaj referencje naszego…
0 Komentarzy24 Minuty
Jak skutecznie rekrutować i wdrażać nowe osoby w dziale sprzedaży?
W tym odciunku tłumaczę jak zbudować proces skutecznej rekrutacji i wdrożenia bazując na wszystkim czego dowiedzieliśmy się wcześniej w…
0 Komentarzy55 Minuty
Spotkania sprzedażowe – jak sprawić, żeby nie były stratą pieniędzy?
W tym odcinku opowiadam o tym jak zrobić proces na spotkania sprzedażowe oraz czym różnią się one od spotkań na etapie prospectingu czy…
0 Komentarzy48 Minuty
Co powinien robić manager sprzedaży?
W tym odcinku opisuję czym powinna różnić się rola managera i dyrektora sprzedaży oraz pomagam w uporządkowaniu działań, które manager…
0 Komentarzy41 Minuty
Zbuduj najlepszą ofertę handlową w swojej branży
W tym odcinku dowiesz się jak zbudować najlepszą ofertę handlową w Twojej branży. Przesłuchaj i zwiększ swoją konwersję.
0 Komentarzy58 Minuty
Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2023
Jaki system CRM wybrać? Najlepsze systemy CRM w 2023. Poznaj różnice w systemach CRM. Wybierz najlepszy system CRM.
0 Komentarzy186 Minuty
Happy Client Story: ITD-PIP
Rezultaty współpracy SellWise - IDT-PIP. Poznaj efekty współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w firmie…
0 Komentarzy12 Minuty
System CRM – dlaczego tak wielu wdraża, a niewielu korzysta?
W tym odcinku zabieramy się za wdrożenie systemu CRM. Mamy gotowe dostatecznie dużo, aby w końcu się za to zabrać. Wymieniam najczęstsze…
0 Komentarzy47 Minuty
Badanie potrzeb – jak poznać prawdziwą sytuację Twojego klienta?
W tym odcinku rozpoczynamy układanie procesu sprzedaży. A pierwszym i najbardziej oczywistym krokiem w tę stronę, jest właśnie badanie…
0 Komentarzy41 Minuty
Happy Client Story: Agencja Celna Wega
Rezultaty współpracy SellWise - Wega A. Poznaj efekty współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w firmie…
0 Komentarzy12 Minuty
Fundamenty procesu sprzedaży – zbuduj raz a dobrze
W tym materiale omawiam w jaki sposób zdefiniować podstawowe kamienie milowe w procesie sprzedaży, które posłużą w jego dalszej……
0 Komentarzy41 Minuty
Cele oraz continuous improvement w sprzedaży
Dzisiaj opowiadam o tym jak wyznaczyć cele w Waszej machinie sprzedażowej oraz podłączyć je pod system continous improvement, który będzie…
0 Komentarzy46 Minuty
Happy Client Story: BetterIT
Rezultaty współpracy SellWise - Lunching. Poznaj efekty współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w firmie…
0 Komentarzy13 Minuty
Mapa procesów w sprzedaży i marketingu
W tym odcinku opowiadam o tym dlaczego warto stworzyć mapę procesów w swoim zespole oraz jak to dokładnie zrobić.
0 Komentarzy46 Minuty
Prospecting – aktywnie pozyskaj nowych klientów
W dzisiejszym odcinku opowiadam jak użyć wykonanej dotychczas pracy, aby stworzyć dobrą kampanię prospectingową. Dzięki niej nie tylko…
0 Komentarzy45 Minuty
Happy Client Story: Lunching
Rezultaty współpracy SellWise - Lunching. Poznaj efekty współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w firmie…
0 Komentarzy14 Minuty
Poznaj problemy i wyzwania swoich klientów – jak i po co robić to regularnie?
W dzisiejszym odcinku kończymy wstępne przygotowanie buyer persony. Ostatnim krokiem na tej drodze jest dobre poznanie problemów i wyzwań…
0 Komentarzy57 Minuty
Segment – jak wybrać odpowiedni kierunek dla Twojej sprzedaży?
W tym odcinku opowiadam o tym, jak podejść do wyboru segmentu dla swojej firmy. Opowiadam dlaczego jest to istotne oraz jak dokonać wyboru.…
0 Komentarzy50 Minuty
Wartości Twojej oferty – opracuj je i rozwijaj
W tym materiale omawiam temat Wartości Twojej oferty. Opowiadam o tym dlaczego te wartości są tak istotne i do czego można ich użyć.
0 Komentarzy48 Minuty
Kick off – jak rozpocząć i zaplanować zmianę ze swoim zespołem?
To pierwszy odcinek serii Sprzedaż w ramach wyzwania #WdrażamyNSM. W tym odcinku poruszam temat zmian w dziale sprzedaży oraz powodów, z…
0 Komentarzy51 Minuty
Wygraj 200 000 zł z wyzwaniem #WdrażamyNSM!
Weź udział w wyzwaniu #WdrażamyNSM, które potrwa 50 odcinków tego podcastu i na koniec - wygraj 200 000 zł dla swojej firmy! Przesłuchaj…
0 Komentarzy17 Minuty
To KONIEC podcastu NSM – przemyślenia i refleksje
Dowiedz się dlaczego Podcast NSM dobiega końca!
0 Komentarzy7 Minuty
Jak szkolić siebie i swój zespół, aby realnie zwiększać wyniki sprzedaży
Zapisz się na bezpłatny webinar podczas którego poznasz sposoby skutecznej nauki. Dowiedz się, jak szkolić swój zespół, aby realnie…
0 Komentarzy18 Minuty
Pięciokrotny wzrost w 3 lata, pomimo działania w niszy (Gość: Jakub Domeracki)
W dzisiejszym odcinku Jakub Domeracki powie o początkach w układaniu sprzedaży i marketingu w firmie Value Finance. Dowiecie się co jego…
0 Komentarzy8 Minuty
Jak wybrać system CRM, żeby nie przepłacić?
Każdy kto rozpoczyna układać działania sprzedażowe, prędzej czy później dowiaduje się o systemach CRM. W tym odcinku, Filip podzieli się…
0 Komentarzy8 Minuty
Od kryzysu do 51% wzrostu – historia prawdziwa (Gość: Mariusz Hendzel)
W tym odcinku zaprosiłem do rozmowy Mariusza Hendzel, który opowie o tym jakie zmiany w sprzedaży i marketingu przechodziła jego firma.…
0 Komentarzy8 Minuty
Chaotyczny marketing B2B – od czego rozpocząć porządkowanie?
W dzisiejszym odcinku opowiadam od czego rozpocząć porządkowanie marketingu B2B, tak żeby nie utracić poczynionych już inwestycji. Metoda,…
0 Komentarzy39 Minuty
Jak mierzyć proces sprzedaży, żeby wyciągać poprawne wnioski?
W tym odcinku opowiadam o tym co mierzyć w sprzedaży, aby wyciągać poprawne wnioski?
0 Komentarzy37 Minuty
Czego prezesi i dyrektorzy boją się najbardziej?
W tym odcinku opowiadam o największym lęku prezesów i dyrektorów oraz jak przekłada się on na rzeczywistość świata sprzedaży i……
0 Komentarzy30 Minuty
Strona internetowa w B2B – jak ją zbudować?
W dzisiejszym odcinku opowiadam o krokach, które warto zrobić przy budowie strony w B2B. Dzielę się też wskazówkami, na które warto zwrócić…
0 Komentarzy41 Minuty
WiseGroup – Case study premiery naszych nowych marek
W dzisiejszym odcinku opowiadam o tym jak przeprowadziliśmy premierę WiseGroup. Co zrobiliśmy i jakie to przyniosło rezultaty?
0 Komentarzy50 Minuty
CTA w marketingu B2B – jak przekonać klienta aby coś zrobił?
W dzisiejszym odcinku opowiadam o tym jak formułować Call To Action w Marketingu B2B. Tłumaczę różnice w CTA oraz daję metodę jego…
0 Komentarzy32 Minuty
Nachalny handlowiec i marketer – jaki wpływ ma nachalność na wyniki?
W tym odcinku opowiadam w jakich obszarach objawia się nachalność oraz jak wpływa na obniżenie sprzedaży. Podpowiadam jak się jej pozbyć w…
0 Komentarzy29 Minuty
PREMIERA: WiseGroup – SellWise, AdWise, HireWise i Akademia Sales Angels
W dzisiejszym odcinku opowiadam o tworzeniu WiseGroup. Omawiam pomysły, powstawanie kolejnych firm i budowanie ich przewag konkurencyjnych.…
0 Komentarzy7 Minuty
Problem, wyzwanie i potrzeba – czym się różnią?
W dzisiejszym odcinku tłumaczę czym różni się problem od wyzwania i potrzeby. Pokazuję w jakich sytuacjach każda z tych rzeczy ma swoją…
0 Komentarzy24 Minuty
20 lekcji i refleksji, które przyniósł mi 2021 rok
W tym odcinku dzielę się lekcjami i refleksjami z 2021 roku :)
0 Komentarzy42 Minuty
Niezadowolony klient – kiedy jest szansą i jak ją wykorzystać?
W tym odcinku omawiam jak podejść do tematu niezadowolonych klientów w sprzedaży B2B. Opowiadam o moich obserwacjach, najczęstszych…
0 Komentarzy50 Minuty
Jak przekonać szefa do zmian? Poradnik dla zrozpaczonych
W tym odcinku opowiadam o tym, jak realnie przekonać szefa do zmian. Tłumaczę z czego wynika opór oraz jak powinien zachować się…
0 Komentarzy51 Minuty
Zarządzanie – najważniejsza zasada skutecznego managera
W dzisiejszym odcinku, po obserwacji setek managerów, omawiam jeden czynnik, który najbardziej wpływa na ich skuteczność.
0 Komentarzy36 Minuty
Problemy w rozwoju sprzedaży – Debata
W tym odcinku rozmawiam z konsultantami SellWise o najczęstszych problemach w rozwoju sprzedaży jakie spotykają najczęściej w projektach,…
0 Komentarzy7 Minuty
Oferta na jedno „TAK” – Jak przygotować ofertę, która zwiększy Twoją konwersję?
W tym odcinku omawiam koncepcję oferty na jedno "TAK". Dowiesz się kiedy taka oferta ma sens i w jaki sposób ją zbudować tak, aby zwiększyć…
0 Komentarzy34 Minuty
12 refleksji o budowaniu zespołów na 3 urodziny Podcastu NSM
W tym odcinku opowiadam o moich refleksjach na temat budowania zespołów, które nazbierałem przez ostatnie 3 lata.
0 Komentarzy49 Minuty
Czy Zarząd albo Dyrektorzy powinni sami sprzedawać?
W tym odcinku opowiadam kiedy zarządy i dyrektorzy powinni sami sprzedawać. Podaję przykłady oraz sposób obliczenia, czy ma to sens w…
0 Komentarzy45 Minuty
Banały komunikacyjne
Co to jest banał komunikacyjny? Jak przełożyć banały komunikacyjne na faktyczne wartości dla klientów? Dowiedz się jak w dobry sposób…
0 Komentarzy16 Minuty
Prekwalifikacja klientów B2B
Jak wygląda kwalifikacja klientów? Tworzenie TOFU, MOFU, BOFU, a lejek marketingowy. Sprawdź jak stworzyć lejek i dobrze kwalifikować…
0 Komentarzy18 Minuty
Jak zwalniać handlowców?
W tym odcinku omawiam jak podejść do zwalniania handlowców oraz podaję najczęstsze błędy managerów, które doprowadzają do……
0 Komentarzy47 Minuty
Czynniki wzrostu Brand24 – Jak Michał Sadowski patrzy na sprzedaż?
W tym odcinku dowiesz się jak Michał Sadowski układa procesy sprzedaży i marketingu B2B w Brand24.
0 Komentarzy8 Minuty
Sprzedaż transakcyjna czy doradcza? – dobierz model sprzedaży dla swojej firmy
Czym się różni sprzedaż doradcza od transakcyjnej? Kiedy użyć każdej z nich? Ten odcinek pomoże dobrać model sprzedaży, na którym warto się…
0 Komentarzy46 Minuty
Evergreen content – jak go tworzyć?
Czym jest evergreen content w marketingu B2B? Jak tworzyć treści na naszego bloga, aby generować ruch na stronie? Jakie tematy są wiecznie…
0 Komentarzy16 Minuty
System premiowy w sprzedaży – jak go zbudować?
W tym odcinku opowiadam o tym, jak zbudować system premiowy w firmie, tak aby mógł rozwijać się razem z nią i nie generował zdenerwowania w…
0 Komentarzy56 Minuty
Sprzedaż B2B w 2025 roku – przygotuj firmę na zmiany
W tym odcinku dowiesz się jakich zmian można spodziewać się w sprzedaży B2B w najbliższych latach. Omawiam raport Gartnera "The Future of…
0 Komentarzy37 Minuty
O czym pamiętać przed stworzeniem rocznego planu marketingowego?
Jak stworzyć roczny plan marketingowy? O czym należy pamiętać przed jego stworzeniem?
0 Komentarzy17 Minuty
Jak znaleźć czas na rozwój mając 4 biznesy?
Jedną z największych barier rozwoju biznesu jest brak czasu. Zachęcam Was do wysłuchania rozmowy z Radosławem Drzewieckim, inspirującym…
0 Komentarzy8 Minuty
Persona zakupowa – jak ją stworzyć?
Jak przygotować personę zakupową w B2B? Różnice w profilu klienta między B2B a B2C. Persona zakupowa a działania marketingowe.
0 Komentarzy18 Minuty
Pillar Pages w SEO – jak organizować treści w marketingu B2B?
W dzisiejszym odcinku, omawiam jak warto ułożyć treści na swojej stronie internetowej, aby sprzyjało to wyszukiwaniom organicznym. W…
0 Komentarzy29 Minuty
Rekrutacja handlowca zakończona sukcesem – jak przygotować stanowisko?
Jak przygotować stanowisko pracy dla nowego handlowca?
0 Komentarzy22 Minuty
Doradztwo sprzedażowe w start-upie
W dzisiejszym odcinku rozmawiam z Łukaszem Pawlikiem, CEO Lunching.pl, które jest naszym klientem. Pytam Łukasza o wyzwania w rozwoju…
0 Komentarzy8 Minuty
Motywacja w pracy – co robić kiedy Ci się nie chce?
W tym odcinku opowiadam o tym od czego zależy motywacja w pracy i jak o nią zadbać.
0 Komentarzy46 Minuty
Twój prospecting nie działa? Sprawdź te 10 obszarów
Obszary, które najczęściej sprawiają, że prospecting nie działa. Sprawdź czy popełniasz te błędy!
0 Komentarzy38 Minuty
Jak ułożyć system premiowy w dziale marketingu?
System premiowy w dziale marketingu. Jak ułożyć system premiowy dla marketingu w B2B. Co mierzyć w dziale marketingu?
0 Komentarzy16 Minuty
Account Based Marketing – Jak działa w sprzedaży B2B?
Czym jest Account Based Marketing i kiedy powinno się go stosować w sprzedaży B2B?
0 Komentarzy27 Minuty
7 największych wyzwań MŚP w sprzedaży B2B – Polska 2020/2021
Ranking 7 największych wyzwań w sprzedaży B2B z naszej perspektywy.
0 Komentarzy50 Minuty
Happy Client Story: Air-Com
Rezultaty współpracy SellWise - Air-Com. Poznaj efekty i opinię współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w…
0 Komentarzy30 Minuty
Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2021
Ranking systemów CRM dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw 2021! Wszystkie systemy znajdują się w chmurze i możesz je wprowadzić w swojej…
0 Komentarzy134 Minuty
5 milionów złotych, czyli jak zarabiać na podcastach?
W tym odcinku opowiadam o polskiej scenie podcastowej. Mówię o tym jak można zarabiać na podcastach i czemu najcześciej do tych zarobków…
0 Komentarzy50 Minuty
Jak opracować wartości swojej firmy i dlaczego USP to nie najlepszy pomysł?
W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…
0 Komentarzy44 Minuty
Jaka jest rola mediów społecznościowych w marketingu B2B?
W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…
0 Komentarzy16 Minuty
Lead nurturing – element lejka marketingowego
W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…
0 Komentarzy14 Minuty
Budowanie wiarygodności marki
W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…
0 Komentarzy17 Minuty
Jak komunikować się z naszymi klientami?
W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…
0 Komentarzy18 Minuty
Jak skrócić proces sprzedaży? 10 sprawdzonych sposobów
W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…
0 Komentarzy49 Minuty
30 narzędzi, które pomagają nam w sprzedaży
Omawiam 30 narzędzi, których na co dzień w SellWise używamy do sprzedaży i marketingu.
0 Komentarzy55 Minuty
Rewolucja w nauczaniu sprzedaży i marketingu B2B
W tym odcinku zdradzam swoje plany na zupełnie nowy biznes.
0 Komentarzy7 Minuty
Happy Client Story: Value Finance
Zobacz historię współpracy SellWise i Value Finance. Sprawdź jak podnieśliśmy sprzedaż o 161% w rok!
0 Komentarzy28 Minuty
Atrybucja w sprzedaży i marketingu B2B
W tym odcinku opisuję pomysł na rozwiązanie problemu atrybucji leadów sprzedażowych, kiedy dział sprzedaży działa równolegle do działu…
0 Komentarzy26 Minuty
Jobs to be done – teoria, która pomoże Ci w sprzedaży i marketingu
W tym odcinku omawiam jaki wpływ ma teoria "Jobs to be done" na proces zakupu klienta. Podpowiadam jak powiązać tę teorię z zadaniami,…
2 Komentarze35 Minuty
Jak sprzedawać do prezesa lub właściciela firmy?
W dzisiejszym odcinku omawiam główne wskazówki, na które warto zwrócić uwagę próbując sprzedawać prezesom lub właścicielom firm. Poruszam…
0 Komentarzy46 Minuty
Jak właściciel może spowolnić rozwój własnej firmy?
W dzisiejszym odcinku opowiadam o 14 zachowaniach właścicieli firm, które moim zdaniem spowalniają rozwój. Lista jest zbudowana na…
0 Komentarzy60 Minuty
Jak przydzielać leady handlowcom, żeby zwiększyć sprzedaż?
Najlepsze sposoby przydzielania leadów handlowcom w dużych zespołach. Automatyzacja, sposób mierzenia i najlepsze praktyki.
0 Komentarzy45 Minuty
Początkujący dyrektor sprzedaży – historia prawdziwa
Poznaj wyzwania początkującego dyrektora sprzedaży. Gościem odcinka podcastu jest Marta Skowron.
0 Komentarzy7 Minuty
11 różnic sprzedaży zdalnej od sprzedaży “na żywo”
Poznaj 11 różnic sprzedaży zdalnej w B2B od sprzedaży "na żywo". Czy sprzedaż zdalna jest inna od zwykłej sprzedaży?
0 Komentarzy52 Minuty
Jakie wskaźniki KPI marketing B2B powinien brać pod uwagę?
Wsród wielu możliwych do mierzenia wskaźników KPI w marketingu B2B omówiliśmy, które z nich warto brać pod uwagę. Oprócz głównych Key…
3 Komentarze23 Minuty
B2B Marketing Automation – 16 przykładowych reguł automatyzacji
Jakie reguły automatyzacji mogą mieć sens w B2B Marketing Automation? Sprawdź!
1 Komentarz43 Minuty
Jak malować słowami obrazy w głowie rozmówcy?
Jak użyć technik storytellingu, emisji głosu i precyzyjnej komunikacji, aby klienci chcieli Cię słuchać?
0 Komentarzy39 Minuty
Zespół pozyskujący leady – 8 wskazówek jak go zbudować
Jak powinien być zbudowany zespół, który odpowiada za pozyskiwanie leadów? W tym odcinku omawiam 8 wskazówek, które trzeba wziąć pod……
0 Komentarzy37 Minuty
Zbijanie obiekcji w B2B – jak do tego podejść?
W dzisiejszym odcinku pokazuję Wam 3 kategorie obiekcji, które najczęściej słychać w B2B i omawiam jak sobie z nimi radzić.
0 Komentarzy45 Minuty
Jak pozyskać finansowanie?
Jak pozyskać finansowanie dla swojej firmy? Brać kredyt, pozyskać inwestora czy przeprowadzić crowdfunding? Dzisiejszy gość - Dawid Paczka,…
0 Komentarzy7 Minuty
Happy Client Story: BitBag
Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i BitBag - firmy tworzącej nowoczesne sklepy e-commerce.
0 Komentarzy37 Minuty
Happy Client Story: Kwadra System
Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i Kwadra System - specjalistycznej firmy sprzątającej hale fabryczne.
0 Komentarzy36 Minuty
Happy Client Story: WPC
Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i W.P.C. - dystrybutora materiałów szkolnych i biurowych.
0 Komentarzy35 Minuty
Kwalifikacja w sprzedaży B2B
Jeżeli znasz dział handlowy, który jest zapracowany, ale nie generuje dobrych rezultatów - to jest to odcinek dla Ciebie. Dowiesz się czym…
2 Komentarze43 Minuty
Happy Client Story: Future Processing
Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i Future Processing - jednego z największych Software House'ów w Polsce.
0 Komentarzy27 Minuty
Reklamy w B2B – Facebook, Google czy LinkedIn?
W tym odcinku razem z Karolem, omawiamy nasze doświadczenia dotyczące poszczególnych systemów reklamowych, dzieląc się kilkoma……
2 Komentarze56 Minuty
Kto powinien prowadzić rekrutację handlowca?
Kto powinien prowadzić rekrutację handlowca? Dział HR, szef sprzedaży czy może firma zewnętrzna? Jaki wkład może wnieść każdy z tych…
0 Komentarzy7 Minuty
Jakie narzędzia marketingowe wykorzystać?
Wsród wielu możliwych do wykorzystania narzędzi marketingowych wybraliśmy najpopularniejsze i omówili ich skuteczne wykorzystanie.…
0 Komentarzy29 Minuty
Marketing Automation B2B – 8 sposobów na wykorzystanie
Jak wdrożyć i do czego wykorzystać Marketing Automation w firmach B2B? Praktyczne zestawienie 8 taktyk dla wykorzystania automatyzacji…
0 Komentarzy19 Minuty
Strategia sprzedaży – Co to takiego?
W dzisiejszym odcinku postanowiłem wytłumaczyć, z czego bierze się różne zrozumienie pojęcia strategia sprzedaży, jaka jest definicja…
0 Komentarzy42 Minuty
Zarządzanie zdalnym zespołem sprzedażowym
W tym odcinku zebrałem wskazówki na temat zarządzania zdalnym zespołem sprzedaży. Sprawdź czy wszystkie masz wdrożone w swoim……
0 Komentarzy41 Minuty
Content marketing B2B – czy warto?
Kiedy i w jakiej formie wykorzystać content marketing w B2B? Praktyczne zestawienie form i taktyk dla marketingu treści wykorzystywane…
0 Komentarzy26 Minuty
Sprzedaż B2B na eksport – strategia i eksperymenty
Jeżeli zastanawiasz się jak wybrać rynek eksportowy w B2B i na co zwrócić uwagę przy układaniu strategii, to jest to odcinek dla Ciebie.…
0 Komentarzy46 Minuty
Konwersja na stronie internetowej – 10 sposobów na szybki wzrost
Czy jest wśród słuchaczy ktoś, kto nie chciałby mieć więcej leadów ze strony internetowej? W dzisiejszym odcinku Karol - nasz konsultant…
0 Komentarzy75 Minuty
Doradztwo marketingowe – kiedy jest skuteczne?
W jakich sytuacjach zdecydować się na doradztwo marketingowe i na co zwrócić uwagę przy wyborze firmy do jego realizacji. Kompletny…
0 Komentarzy24 Minuty
Wiadomości na LinkedIn – jak NIE pisać spamu sprzedażowego?
Sprawdź co łączy negatywnie odbierane wiadomości na LinkedIn i napisz swoją wiadomość tak, aby była skuteczna.
2 Komentarze60 Minuty
Jak namówić klienta na spotkanie?
W dzisiejszym odcinku zadaję pytanie, które zadaje sobie bardzo wielu handlowców. Jak namówić klienta na spotkanie?!
0 Komentarzy26 Minuty
Wystąpienia publiczne – jak przygotowuję zwycięskie prezentacje?
W tym odcinku opowiadam o tym, jak przygotować wystąpienie publiczne. Jak przygotować swoją prezentację tak, aby została wysoko oceniona?……
0 Komentarzy59 Minuty
Marka osobista w B2B – czy warto i jak ją zbudować?
W tym odcinku opowiadam o tym jak podejść do budowania marki osobistej w B2B. Wspominam o plusach, minusach i głównych wskazówkach, na…
0 Komentarzy52 Minuty
Materiał Dodatkowy – I Love Marketing & Business
Zobacz materiały i dowiedz się, co jest powodem braku wyników u handlowca? Czy warto korzystać z wielu metod pozyskiwania klientów? Jakie…
0 Komentarzy11 Minuty
Jak wygenerowałem pasywny przychód we własnej firmie?
Sprawdź jak wygenerowałem pasywny przychód we własnej firmie.
0 Komentarzy34 Minuty
Proces zakupu i jak go wykorzystać w sprzedaży?
Sprawdź dlaczego granie najniższą ceną nie jest najlepszym pomysłem oraz dowiedz się, jak użyć do tego wiedzy o procesie zakupu.
0 Komentarzy19 Minuty
Profil idealnego kandydata w sprzedaży – jak go przygotować?
Sprawdź w jaki sposób stworzyć profil idealnego kandydata, aby zwiększyć szansę na sukces nowego handlowca.
0 Komentarzy26 Minuty
Jak pozyskać dystrybutorów? 20 głównych wyzwań i wskazówek
Zastanawiasz się jak lepiej pozyskiwać dystrybutorów lub pośredników dla swojej firmy? W tym odcinku dzielę się 20 wskazówkami, pozyskanymi…
1 Komentarz56 Minuty
Happy Client Story: Nowodvorski
Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i Nowodvorski - jednego z największych producentów lamp w Polsce.
0 Komentarzy34 Minuty
Dyscyplina w biznesie – jak zadbać o nią w zespole?
Jak zadbać o dyscyplinę w zespole sprzedaży? Sprawdź jak rozwijać dyscyplinę nie zabijając kreatywności.
0 Komentarzy39 Minuty
Jak zatrudnić skutecznego handlowca?
Jak ułożyć proces zatrudniania handlowca do swojej firmy? Sprawdź nasze wskazówki.
0 Komentarzy41 Minuty
16 ZAKAZANYCH zwrotów managera do swojego zespołu
Na jakie zwroty manager sprzedaży powinien uważać? Sprawdź jak unikać demotywowania swojego zespołu.
0 Komentarzy42 Minuty
Tworzenie skutecznej oferty i mierzenie sprzedaży
Zobacz materiały o budowaniu ofert handlowych. Dowiedz się jak powinna wyglądać dobra oferta oraz jak mierzyć sprzedaż
0 Komentarzy88 Minuty
Współpraca marketingu i sprzedaży – 12 praktycznych przykładów
Jak ułożyć współpracę marketingu i sprzedaży w bardzo praktyczny sposób? Poznaj 12 przykładów na rynku B2B.
0 Komentarzy41 Minuty
Nowoczesne pozyskiwanie klientów w B2B
Zobacz materiały o prospectingu. Dowiedz się jak w nowoczesny sposób pozyskiwać klientów na rynku B2B.
0 Komentarzy101 Minuty
Buyer Persona – dlaczego większość w B2B zrobiła ją źle?
W tym odcinku podcastu NSM omawiam czym różni się Profil Idealnego Klienta od Buyer Persony.
2 Komentarze28 Minuty
Ego managera – poskromić czy wykorzystać?
W dzisiejszym odcinku spotkaliśmy się z zespołem SellWise, aby porozmawiać o EGO u managerów sprzedaży. Nasza dyskusja obracała się dookoła…
0 Komentarzy19 Minuty
Przewagi konkurencyjne – jak zdefiniować problem klienta
Zobacz materiał o przewagach konkurencyjnych. Dowiedz się jak wygrywać wartościami dodanymi dla klienta.
0 Komentarzy80 Minuty
Procesy w firmie – jak procesowo rozwijać biznes
Zobacz jakie procesy zachodzą w firmie i jak ją procesowo rozwijać. Darmowe materiały o sprzedaży i zarządzaniu.
0 Komentarzy86 Minuty
Zakazane zwroty w sprzedaży (Część 2)
Przesłuchaj podcast NSM i poznaj zakazane zwroty w sprzedaży. Dowiedz się co zniechęca klienta w rozmowach.
0 Komentarzy50 Minuty
Jakie błędy popełniłem rozwijając SellWise?
Przesłuchaj podcast NSM i wyciągnij wnioski z popełnionych przez nas błędów. Zobacz jak wyglądał rozwój naszej firmy.
0 Komentarzy54 Minuty
12 ZASAD biznesu, których się trzymam
Posłuchaj podcast NSM i dowiedz się jakich 12 zasad trzymamy się w biznesie.
0 Komentarzy33 Minuty
Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2020
Sprawdź najpopularniejszy ranking Systemów CRM w Polsce. Porównaj 10 narzędzi i wybierz odpowiedni System CRM dla siebie lub Twojej……
0 Komentarzy125 Minuty
Zarządzanie sprzedażą – 11 najczęstszych błędów
W tym artykule omawiamy 11 najczęściej popełnianych błędów przy zarządzaniu sprzedażą B2B.
2 Komentarze17 Minuty
Prospecting – 9 zasad, które ułatwią Ci pozyskiwanie klienta
Prospecting w B2B, jedna z metod pozyskiwania klientów. Zasady prospectingu, które ułatwią sprzedaż w B2B.
2 Komentarze21 Minuty
W jaki sposób pozyskujemy klientów?
Skąd brać klientów w B2B. Jak dotrzeć do nowego klienta. Poprawne przygotowanie oferty sprzedażowej w B2B. Najnowsze metody pozyskiwania…
0 Komentarzy36 Minuty
Jak skutecznie wdrożyć system CRM?
Jak wdrożyć system CRM? Wdrożenie systemu CRM w firmach B2B. Czy system CRM ma znaczenie w sprzedaży? Zapraszam do podcastu.
1 Komentarz57 Minuty
Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2019
Sprawdź najpopularniejszy ranking Systemów CRM w Polsce. Porównaj 10 narzędzi i wybierz odpowiedni System CRM dla siebie lub Twojej……
0 Komentarzy104 Minuty
JAK PRZEPROWADZIĆ AUDYT SPRZEDAŻY?
Jak mierzyć sprzedaż w firmie B2B? Skuteczne techniki audytowania sprzedaży. Kto powinien zarządzać audytem sprzedaży? Poznaj najważniejsze…
0 Komentarzy10 Minuty