Wynagrodzenia w sprzedaży B2B – ile płacić handlowcom?

W tym odcinku omawiam ile należy płacić handlowcom oraz jak podejść do tematu premii. Od czego ją uzależnić? Jak ją liczyć? Jak często…


0 Komentarzy7 Minuty

Happy Client Story: Effectivness

Poznaj rezultaty współpracy z firmą Woda dla Firmy Sprawdź jak pracujemy z klientami z branży produkcyjnej. Przeczytaj referencje naszego…


0 Komentarzy20 Minuty

Happy Client Story: Decerto

Poznaj rezultaty współpracy z firmą Woda dla Firmy Sprawdź jak pracujemy z klientami z branży produkcyjnej. Przeczytaj referencje naszego…


0 Komentarzy14 Minuty

Struktura, role i specjalizacje w sprzedaży B2B

W tym odcinku omawiam jak ułożyć role oraz strukturę w dziale sprzedaży B2B. Przechodzę od najczęstszych problemów, aż do konkretnych…


0 Komentarzy7 Minuty

Jak zarządzać firmą w kryzysie? Poradnik dla osamotnionych

Jak kierować firmą kiedy dookoła jest kryzys? W tym odcinku uczę jak rozpoznać symptomy kryzysu oraz jak je rozwiązać. To odcinek, który…


0 Komentarzy7 Minuty

Automatyzacja sprzedaży i marketingu – jak do tego podejść? (Przykłady)

W tym odcinku omawiam jak zautomatyzować procesy, które dotychczas tworzyliśmy w wyzwaniu. Opowiadam o przewadze automatyzacji nad ręcznym…


0 Komentarzy42 Minuty

Account Management – jak zbudować proces, który rozwinie Twoich klientów?

W tym odcinku dowiesz się jak zbudować proces Account Managementu w swojej firmie. Pokażę dlaczego powinien realizować go ktoś dedykowany,…


0 Komentarzy43 Minuty

Nowy klient – co z nim zrobić kiedy już kupi? (Onboarding)

Jak zbudować proces onboardingu? Dowiedz się jaką drogę powinien przejść nowy klient w Twojej firmie!


0 Komentarzy42 Minuty

Cross-Selling i Up-Selling – jak wdrożyć oba procesy w B2B?

W tym odcinku przybliżam jak poprawnie zbudować "proces" zamykania sprzedaży w Waszych firmach.


0 Komentarzy38 Minuty

Zamykanie sprzedaży – tabletka na odchudzanie tuż przed wakacjami

W tym odcinku przybliżam jak poprawnie zbudować "proces" zamykania sprzedaży w Waszych firmach.


0 Komentarzy7 Minuty

Happy Client Story: Woda dla Firmy

Poznaj rezultaty współpracy z firmą Woda dla Firmy Sprawdź jak pracujemy z klientami z branży produkcyjnej. Przeczytaj referencje naszego…


0 Komentarzy24 Minuty

Jak skutecznie rekrutować i wdrażać nowe osoby w dziale sprzedaży?

W tym odciunku tłumaczę jak zbudować proces skutecznej rekrutacji i wdrożenia bazując na wszystkim czego dowiedzieliśmy się wcześniej w…


0 Komentarzy55 Minuty

Spotkania sprzedażowe – jak sprawić, żeby nie były stratą pieniędzy?

W tym odcinku opowiadam o tym jak zrobić proces na spotkania sprzedażowe oraz czym różnią się one od spotkań na etapie prospectingu czy…


0 Komentarzy48 Minuty

Co powinien robić manager sprzedaży?

W tym odcinku opisuję czym powinna różnić się rola managera i dyrektora sprzedaży oraz pomagam w uporządkowaniu działań, które manager…


0 Komentarzy41 Minuty

Zbuduj najlepszą ofertę handlową w swojej branży

W tym odcinku dowiesz się jak zbudować najlepszą ofertę handlową w Twojej branży. Przesłuchaj i zwiększ swoją konwersję.


0 Komentarzy58 Minuty

Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2023

Jaki system CRM wybrać? Najlepsze systemy CRM w 2023. Poznaj różnice w systemach CRM. Wybierz najlepszy system CRM.


0 Komentarzy186 Minuty

Happy Client Story: ITD-PIP

Rezultaty współpracy SellWise - IDT-PIP. Poznaj efekty współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w firmie…


0 Komentarzy12 Minuty

System CRM – dlaczego tak wielu wdraża, a niewielu korzysta?

W tym odcinku zabieramy się za wdrożenie systemu CRM. Mamy gotowe dostatecznie dużo, aby w końcu się za to zabrać. Wymieniam najczęstsze…


0 Komentarzy47 Minuty

Badanie potrzeb – jak poznać prawdziwą sytuację Twojego klienta?

W tym odcinku rozpoczynamy układanie procesu sprzedaży. A pierwszym i najbardziej oczywistym krokiem w tę stronę, jest właśnie badanie…


0 Komentarzy41 Minuty

Happy Client Story: Agencja Celna Wega

Rezultaty współpracy SellWise - Wega A. Poznaj efekty współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w firmie…


0 Komentarzy12 Minuty

Fundamenty procesu sprzedaży – zbuduj raz a dobrze

W tym materiale omawiam w jaki sposób zdefiniować podstawowe kamienie milowe w procesie sprzedaży, które posłużą w jego dalszej……


0 Komentarzy41 Minuty

Cele oraz continuous improvement w sprzedaży

Dzisiaj opowiadam o tym jak wyznaczyć cele w Waszej machinie sprzedażowej oraz podłączyć je pod system continous improvement, który będzie…


0 Komentarzy46 Minuty

Happy Client Story: BetterIT

Rezultaty współpracy SellWise - Lunching. Poznaj efekty współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w firmie…


0 Komentarzy13 Minuty

Mapa procesów w sprzedaży i marketingu

W tym odcinku opowiadam o tym dlaczego warto stworzyć mapę procesów w swoim zespole oraz jak to dokładnie zrobić.


0 Komentarzy46 Minuty

Prospecting – aktywnie pozyskaj nowych klientów

W dzisiejszym odcinku opowiadam jak użyć wykonanej dotychczas pracy, aby stworzyć dobrą kampanię prospectingową. Dzięki niej nie tylko…


0 Komentarzy45 Minuty

Happy Client Story: Lunching

Rezultaty współpracy SellWise - Lunching. Poznaj efekty współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w firmie…


0 Komentarzy14 Minuty

Poznaj problemy i wyzwania swoich klientów – jak i po co robić to regularnie?

W dzisiejszym odcinku kończymy wstępne przygotowanie buyer persony. Ostatnim krokiem na tej drodze jest dobre poznanie problemów i wyzwań…


0 Komentarzy57 Minuty

Segment – jak wybrać odpowiedni kierunek dla Twojej sprzedaży?

W tym odcinku opowiadam o tym, jak podejść do wyboru segmentu dla swojej firmy. Opowiadam dlaczego jest to istotne oraz jak dokonać wyboru.…


0 Komentarzy50 Minuty

Wartości Twojej oferty – opracuj je i rozwijaj

W tym materiale omawiam temat Wartości Twojej oferty. Opowiadam o tym dlaczego te wartości są tak istotne i do czego można ich użyć.


0 Komentarzy48 Minuty

Kick off – jak rozpocząć i zaplanować zmianę ze swoim zespołem?

To pierwszy odcinek serii Sprzedaż w ramach wyzwania #WdrażamyNSM. W tym odcinku poruszam temat zmian w dziale sprzedaży oraz powodów, z…


0 Komentarzy51 Minuty

Wygraj 200 000 zł z wyzwaniem #WdrażamyNSM!

Weź udział w wyzwaniu #WdrażamyNSM, które potrwa 50 odcinków tego podcastu i na koniec - wygraj 200 000 zł dla swojej firmy! Przesłuchaj…


0 Komentarzy17 Minuty

To KONIEC podcastu NSM – przemyślenia i refleksje

Dowiedz się dlaczego Podcast NSM dobiega końca!


0 Komentarzy7 Minuty

Jak szkolić siebie i swój zespół, aby realnie zwiększać wyniki sprzedaży

Zapisz się na bezpłatny webinar podczas którego poznasz sposoby skutecznej nauki. Dowiedz się, jak szkolić swój zespół, aby realnie…


0 Komentarzy18 Minuty

Pięciokrotny wzrost w 3 lata, pomimo działania w niszy (Gość: Jakub Domeracki)

W dzisiejszym odcinku Jakub Domeracki powie o początkach w układaniu sprzedaży i marketingu w firmie Value Finance. Dowiecie się co jego…


0 Komentarzy8 Minuty

Jak wybrać system CRM, żeby nie przepłacić?

Każdy kto rozpoczyna układać działania sprzedażowe, prędzej czy później dowiaduje się o systemach CRM. W tym odcinku, Filip podzieli się…


0 Komentarzy8 Minuty

Od kryzysu do 51% wzrostu – historia prawdziwa (Gość: Mariusz Hendzel)

W tym odcinku zaprosiłem do rozmowy Mariusza Hendzel, który opowie o tym jakie zmiany w sprzedaży i marketingu przechodziła jego firma.…


0 Komentarzy8 Minuty

Chaotyczny marketing B2B – od czego rozpocząć porządkowanie?

W dzisiejszym odcinku opowiadam od czego rozpocząć porządkowanie marketingu B2B, tak żeby nie utracić poczynionych już inwestycji. Metoda,…


0 Komentarzy39 Minuty

Jak mierzyć proces sprzedaży, żeby wyciągać poprawne wnioski?

W tym odcinku opowiadam o tym co mierzyć w sprzedaży, aby wyciągać poprawne wnioski?


0 Komentarzy37 Minuty

Co mnie napędza?

W tym odcinku opowiadam o tym co mnie napędza.


0 Komentarzy7 Minuty

Czego prezesi i dyrektorzy boją się najbardziej?

W tym odcinku opowiadam o największym lęku prezesów i dyrektorów oraz jak przekłada się on na rzeczywistość świata sprzedaży i……


0 Komentarzy30 Minuty

Strona internetowa w B2B – jak ją zbudować?

W dzisiejszym odcinku opowiadam o krokach, które warto zrobić przy budowie strony w B2B. Dzielę się też wskazówkami, na które warto zwrócić…


0 Komentarzy41 Minuty

WiseGroup – Case study premiery naszych nowych marek

W dzisiejszym odcinku opowiadam o tym jak przeprowadziliśmy premierę WiseGroup. Co zrobiliśmy i jakie to przyniosło rezultaty?


0 Komentarzy50 Minuty

CTA w marketingu B2B – jak przekonać klienta aby coś zrobił?

W dzisiejszym odcinku opowiadam o tym jak formułować Call To Action w Marketingu B2B. Tłumaczę różnice w CTA oraz daję metodę jego…


0 Komentarzy32 Minuty

Nachalny handlowiec i marketer – jaki wpływ ma nachalność na wyniki?

W tym odcinku opowiadam w jakich obszarach objawia się nachalność oraz jak wpływa na obniżenie sprzedaży. Podpowiadam jak się jej pozbyć w…


0 Komentarzy29 Minuty

PREMIERA: WiseGroup – SellWise, AdWise, HireWise i Akademia Sales Angels

W dzisiejszym odcinku opowiadam o tworzeniu WiseGroup. Omawiam pomysły, powstawanie kolejnych firm i budowanie ich przewag konkurencyjnych.…


0 Komentarzy7 Minuty

Problem, wyzwanie i potrzeba – czym się różnią?

W dzisiejszym odcinku tłumaczę czym różni się problem od wyzwania i potrzeby. Pokazuję w jakich sytuacjach każda z tych rzeczy ma swoją…


0 Komentarzy24 Minuty

20 lekcji i refleksji, które przyniósł mi 2021 rok

W tym odcinku dzielę się lekcjami i refleksjami z 2021 roku :)


0 Komentarzy42 Minuty

Niezadowolony klient – kiedy jest szansą i jak ją wykorzystać?

W tym odcinku omawiam jak podejść do tematu niezadowolonych klientów w sprzedaży B2B. Opowiadam o moich obserwacjach, najczęstszych…


0 Komentarzy50 Minuty

Jak przekonać szefa do zmian? Poradnik dla zrozpaczonych

W tym odcinku opowiadam o tym, jak realnie przekonać szefa do zmian. Tłumaczę z czego wynika opór oraz jak powinien zachować się…


0 Komentarzy51 Minuty

Zarządzanie – najważniejsza zasada skutecznego managera

W dzisiejszym odcinku, po obserwacji setek managerów, omawiam jeden czynnik, który najbardziej wpływa na ich skuteczność.


0 Komentarzy36 Minuty

Problemy w rozwoju sprzedaży – Debata

W tym odcinku rozmawiam z konsultantami SellWise o najczęstszych problemach w rozwoju sprzedaży jakie spotykają najczęściej w projektach,…


0 Komentarzy7 Minuty

Oferta na jedno „TAK” – Jak przygotować ofertę, która zwiększy Twoją konwersję?

W tym odcinku omawiam koncepcję oferty na jedno "TAK". Dowiesz się kiedy taka oferta ma sens i w jaki sposób ją zbudować tak, aby zwiększyć…


0 Komentarzy34 Minuty

12 refleksji o budowaniu zespołów na 3 urodziny Podcastu NSM



W tym odcinku opowiadam o moich refleksjach na temat budowania zespołów, które nazbierałem przez ostatnie 3 lata.


0 Komentarzy49 Minuty

Czy Zarząd albo Dyrektorzy powinni sami sprzedawać?

W tym odcinku opowiadam kiedy zarządy i dyrektorzy powinni sami sprzedawać. Podaję przykłady oraz sposób obliczenia, czy ma to sens w…


0 Komentarzy45 Minuty

Banały komunikacyjne

Co to jest banał komunikacyjny? Jak przełożyć banały komunikacyjne na faktyczne wartości dla klientów? Dowiedz się jak w dobry sposób…


0 Komentarzy16 Minuty

Prekwalifikacja klientów B2B

Jak wygląda kwalifikacja klientów? Tworzenie TOFU, MOFU, BOFU, a lejek marketingowy. Sprawdź jak stworzyć lejek i dobrze kwalifikować…


0 Komentarzy18 Minuty

Jak zwalniać handlowców?

W tym odcinku omawiam jak podejść do zwalniania handlowców oraz podaję najczęstsze błędy managerów, które doprowadzają do……


0 Komentarzy47 Minuty

Czynniki wzrostu Brand24 – Jak Michał Sadowski patrzy na sprzedaż?

W tym odcinku dowiesz się jak Michał Sadowski układa procesy sprzedaży i marketingu B2B w Brand24.


0 Komentarzy8 Minuty

Sprzedaż transakcyjna czy doradcza? – dobierz model sprzedaży dla swojej firmy

Czym się różni sprzedaż doradcza od transakcyjnej? Kiedy użyć każdej z nich? Ten odcinek pomoże dobrać model sprzedaży, na którym warto się…


0 Komentarzy46 Minuty

Evergreen content – jak go tworzyć?

Czym jest evergreen content w marketingu B2B? Jak tworzyć treści na naszego bloga, aby generować ruch na stronie? Jakie tematy są wiecznie…


0 Komentarzy16 Minuty

system-premiowy-w-b2b

System premiowy w sprzedaży – jak go zbudować?

W tym odcinku opowiadam o tym, jak zbudować system premiowy w firmie, tak aby mógł rozwijać się razem z nią i nie generował zdenerwowania w…


0 Komentarzy56 Minuty

sprzedaz-w-b2b-w-2025

Sprzedaż B2B w 2025 roku – przygotuj firmę na zmiany

W tym odcinku dowiesz się jakich zmian można spodziewać się w sprzedaży B2B w najbliższych latach. Omawiam raport Gartnera "The Future of…


0 Komentarzy37 Minuty

O czym pamiętać przed stworzeniem rocznego planu marketingowego?

Jak stworzyć roczny plan marketingowy? O czym należy pamiętać przed jego stworzeniem?


0 Komentarzy17 Minuty

jak-znalezc-czas-na-rozwoj

Jak znaleźć czas na rozwój mając 4 biznesy?

Jedną z największych barier rozwoju biznesu jest brak czasu. Zachęcam Was do wysłuchania rozmowy z Radosławem Drzewieckim, inspirującym…


0 Komentarzy8 Minuty

Persona zakupowa – jak ją stworzyć?

Jak przygotować personę zakupową w B2B? Różnice w profilu klienta między B2B a B2C. Persona zakupowa a działania marketingowe.


0 Komentarzy18 Minuty

pillar-pages

Pillar Pages w SEO – jak organizować treści w marketingu B2B?

W dzisiejszym odcinku, omawiam jak warto ułożyć treści na swojej stronie internetowej, aby sprzyjało to wyszukiwaniom organicznym. W…


0 Komentarzy29 Minuty

jak-przygotowac-nowe-stanowisko

Rekrutacja handlowca zakończona sukcesem – jak przygotować stanowisko?

Jak przygotować stanowisko pracy dla nowego handlowca?


0 Komentarzy22 Minuty

doradztwo-sprzedazowe-start-up

Doradztwo sprzedażowe w start-upie

W dzisiejszym odcinku rozmawiam z Łukaszem Pawlikiem, CEO Lunching.pl, które jest naszym klientem. Pytam Łukasza o wyzwania w rozwoju…


0 Komentarzy8 Minuty

motywacja-w-pracy

Motywacja w pracy – co robić kiedy Ci się nie chce?

W tym odcinku opowiadam o tym od czego zależy motywacja w pracy i jak o nią zadbać.


0 Komentarzy46 Minuty

metody-prospectingowe

Twój prospecting nie działa? Sprawdź te 10 obszarów

Obszary, które najczęściej sprawiają, że prospecting nie działa. Sprawdź czy popełniasz te błędy!


0 Komentarzy38 Minuty

system premiowy

Jak ułożyć system premiowy w dziale marketingu?

System premiowy w dziale marketingu. Jak ułożyć system premiowy dla marketingu w B2B. Co mierzyć w dziale marketingu?


0 Komentarzy16 Minuty

account-based-marketing

Account Based Marketing – Jak działa w sprzedaży B2B?

Czym jest Account Based Marketing i kiedy powinno się go stosować w sprzedaży B2B?


0 Komentarzy27 Minuty

wyzwania-msp-w-sprzedazy-b2b

7 największych wyzwań MŚP w sprzedaży B2B – Polska 2020/2021

Ranking 7 największych wyzwań w sprzedaży B2B z naszej perspektywy.


0 Komentarzy50 Minuty

Happy Client Story: Air-Com

Rezultaty współpracy SellWise - Air-Com. Poznaj efekty i opinię współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w…


0 Komentarzy30 Minuty

ranking-systemow-crm

Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2021

Ranking systemów CRM dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw 2021! Wszystkie systemy znajdują się w chmurze i możesz je wprowadzić w swojej…


0 Komentarzy134 Minuty

jak-zarabiac-na-podcastach

5 milionów złotych, czyli jak zarabiać na podcastach?

W tym odcinku opowiadam o polskiej scenie podcastowej. Mówię o tym jak można zarabiać na podcastach i czemu najcześciej do tych zarobków…


0 Komentarzy50 Minuty

wartosci-firmy-usp

Jak opracować wartości swojej firmy i dlaczego USP to nie najlepszy pomysł?



W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…


0 Komentarzy44 Minuty

Social media

Jaka jest rola mediów społecznościowych w marketingu B2B?

W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…


0 Komentarzy16 Minuty

lead nurturing

Lead nurturing – element lejka marketingowego

W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…


0 Komentarzy14 Minuty

Budowanie wiarygodności marki

W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…


0 Komentarzy17 Minuty

komunikacja

Jak komunikować się z naszymi klientami?

W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…


0 Komentarzy18 Minuty

jak-skrocic-proces-sprzedazy

Jak skrócić proces sprzedaży? 10 sprawdzonych sposobów

W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…


0 Komentarzy49 Minuty

narzedzia-pomocne-w-sprzedazy

30 narzędzi, które pomagają nam w sprzedaży

Omawiam 30 narzędzi, których na co dzień w SellWise używamy do sprzedaży i marketingu.


0 Komentarzy55 Minuty

rewolucja-w-sprzedazy-i-marketingu

Rewolucja w nauczaniu sprzedaży i marketingu B2B

W tym odcinku zdradzam swoje plany na zupełnie nowy biznes.


0 Komentarzy7 Minuty

Happy Client Story: Value Finance

Zobacz historię współpracy SellWise i Value Finance. Sprawdź jak podnieśliśmy sprzedaż o 161% w rok!


0 Komentarzy28 Minuty

atrybucja-sprzedazy-i-marketingu

Atrybucja w sprzedaży i marketingu B2B

W tym odcinku opisuję pomysł na rozwiązanie problemu atrybucji leadów sprzedażowych, kiedy dział sprzedaży działa równolegle do działu…


0 Komentarzy26 Minuty

teoria-jobs-to-be-done

Jobs to be done – teoria, która pomoże Ci w sprzedaży i marketingu

W tym odcinku omawiam jaki wpływ ma teoria "Jobs to be done" na proces zakupu klienta. Podpowiadam jak powiązać tę teorię z zadaniami,…


2 Komentarze35 Minuty

jak-sprzedawac-do-wlasciciela

Jak sprzedawać do prezesa lub właściciela firmy?

W dzisiejszym odcinku omawiam główne wskazówki, na które warto zwrócić uwagę próbując sprzedawać prezesom lub właścicielom firm. Poruszam…


0 Komentarzy46 Minuty

spowolnienie-rozwoju-firmy

Jak właściciel może spowolnić rozwój własnej firmy?

W dzisiejszym odcinku opowiadam o 14 zachowaniach właścicieli firm, które moim zdaniem spowalniają rozwój. Lista jest zbudowana na…


0 Komentarzy60 Minuty

przydzielanie-leadow

Jak przydzielać leady handlowcom, żeby zwiększyć sprzedaż?

Najlepsze sposoby przydzielania leadów handlowcom w dużych zespołach. Automatyzacja, sposób mierzenia i najlepsze praktyki.


0 Komentarzy45 Minuty

dyrektor-sprzedazy

Początkujący dyrektor sprzedaży – historia prawdziwa

Poznaj wyzwania początkującego dyrektora sprzedaży. Gościem odcinka podcastu jest Marta Skowron.


0 Komentarzy7 Minuty

roznice-w-sprzedazy-zdalnej

11 różnic sprzedaży zdalnej od sprzedaży “na żywo”

Poznaj 11 różnic sprzedaży zdalnej w B2B od sprzedaży "na żywo". Czy sprzedaż zdalna jest inna od zwykłej sprzedaży?


0 Komentarzy52 Minuty

wskazniki-kpi-marketing-b2b

Jakie wskaźniki KPI marketing B2B powinien brać pod uwagę?

Wsród wielu możliwych do mierzenia wskaźników KPI w marketingu B2B omówiliśmy, które z nich warto brać pod uwagę. Oprócz głównych Key…


3 Komentarze23 Minuty

marketing-automation

B2B Marketing Automation – 16 przykładowych reguł automatyzacji

Jakie reguły automatyzacji mogą mieć sens w B2B Marketing Automation? Sprawdź!


1 Komentarz43 Minuty

jak-tworzyc-teksty

Jak malować słowami obrazy w głowie rozmówcy?

Jak użyć technik storytellingu, emisji głosu i precyzyjnej komunikacji, aby klienci chcieli Cię słuchać?


0 Komentarzy39 Minuty

jak-budowac-skuteczny-zespol

Zespół pozyskujący leady – 8 wskazówek jak go zbudować

Jak powinien być zbudowany zespół, który odpowiada za pozyskiwanie leadów? W tym odcinku omawiam 8 wskazówek, które trzeba wziąć pod……


0 Komentarzy37 Minuty

zbijanie-obiekcji-w-b2b

Zbijanie obiekcji w B2B – jak do tego podejść?

W dzisiejszym odcinku pokazuję Wam 3 kategorie obiekcji, które najczęściej słychać w B2B i omawiam jak sobie z nimi radzić.


0 Komentarzy45 Minuty

jak-pozyskiwac-finansowanie

Jak pozyskać finansowanie?

Jak pozyskać finansowanie dla swojej firmy? Brać kredyt, pozyskać inwestora czy przeprowadzić crowdfunding? Dzisiejszy gość - Dawid Paczka,…


0 Komentarzy7 Minuty

Happy Client Story: BitBag

Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i BitBag - firmy tworzącej nowoczesne sklepy e-commerce.


0 Komentarzy37 Minuty

Happy Client Story: Kwadra System

Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i Kwadra System - specjalistycznej firmy sprzątającej hale fabryczne.


0 Komentarzy36 Minuty

Happy Client Story: WPC

Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i W.P.C. - dystrybutora materiałów szkolnych i biurowych.


0 Komentarzy35 Minuty

jak-kwalifikowac-klientow

Kwalifikacja w sprzedaży B2B

Jeżeli znasz dział handlowy, który jest zapracowany, ale nie generuje dobrych rezultatów - to jest to odcinek dla Ciebie. Dowiesz się czym…


2 Komentarze43 Minuty

Happy Client Story: Future Processing

Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i Future Processing - jednego z największych Software House'ów w Polsce.


0 Komentarzy27 Minuty

reklamy-w-b2b

Reklamy w B2B – Facebook, Google czy LinkedIn?

W tym odcinku razem z Karolem, omawiamy nasze doświadczenia dotyczące poszczególnych systemów reklamowych, dzieląc się kilkoma……


2 Komentarze56 Minuty

rekrutacja-hanlowca

Kto powinien prowadzić rekrutację handlowca?

Kto powinien prowadzić rekrutację handlowca? Dział HR, szef sprzedaży czy może firma zewnętrzna? Jaki wkład może wnieść każdy z tych…


0 Komentarzy7 Minuty

narzedzia-marketingowe

Jakie narzędzia marketingowe wykorzystać?

Wsród wielu możliwych do wykorzystania narzędzi marketingowych wybraliśmy najpopularniejsze i omówili ich skuteczne wykorzystanie.…


0 Komentarzy29 Minuty

Marketing-Automation-B2B

Marketing Automation B2B – 8 sposobów na wykorzystanie

Jak wdrożyć i do czego wykorzystać Marketing Automation w firmach B2B? Praktyczne zestawienie 8 taktyk dla wykorzystania automatyzacji…


0 Komentarzy19 Minuty

czym-jest-strategia-sprzedazy

Strategia sprzedaży – Co to takiego?

W dzisiejszym odcinku postanowiłem wytłumaczyć, z czego bierze się różne zrozumienie pojęcia strategia sprzedaży, jaka jest definicja…


0 Komentarzy42 Minuty

zarzadzanie-zdalnym-zespolem-sprzedazowym

Zarządzanie zdalnym zespołem sprzedażowym

W tym odcinku zebrałem wskazówki na temat zarządzania zdalnym zespołem sprzedaży. Sprawdź czy wszystkie masz wdrożone w swoim……


0 Komentarzy41 Minuty

Content-marketing-B2B

Content marketing B2B – czy warto?

Kiedy i w jakiej formie wykorzystać content marketing w B2B? Praktyczne zestawienie form i taktyk dla marketingu treści wykorzystywane…


0 Komentarzy26 Minuty

sprzedaz-b2b-na-eksport

Sprzedaż B2B na eksport – strategia i eksperymenty

Jeżeli zastanawiasz się jak wybrać rynek eksportowy w B2B i na co zwrócić uwagę przy układaniu strategii, to jest to odcinek dla Ciebie.…


0 Komentarzy46 Minuty

sposoby-na-szybki-wzrost

Konwersja na stronie internetowej – 10 sposobów na szybki wzrost

Czy jest wśród słuchaczy ktoś, kto nie chciałby mieć więcej leadów ze strony internetowej? W dzisiejszym odcinku Karol - nasz konsultant…


0 Komentarzy75 Minuty

skuteczne-doradztwo-marketingowe

Doradztwo marketingowe – kiedy jest skuteczne?

W jakich sytuacjach zdecydować się na doradztwo marketingowe i na co zwrócić uwagę przy wyborze firmy do jego realizacji. Kompletny…


0 Komentarzy24 Minuty

jak-nie-pisac-spamu

Wiadomości na LinkedIn – jak NIE pisać spamu sprzedażowego?

Sprawdź co łączy negatywnie odbierane wiadomości na LinkedIn i napisz swoją wiadomość tak, aby była skuteczna.


2 Komentarze60 Minuty

jak-namowic-klienta-na-spotkanie

Jak namówić klienta na spotkanie?

W dzisiejszym odcinku zadaję pytanie, które zadaje sobie bardzo wielu handlowców. Jak namówić klienta na spotkanie?!


0 Komentarzy26 Minuty

jak-przygotowac-wystapienie-publiczne

Wystąpienia publiczne – jak przygotowuję zwycięskie prezentacje?

W tym odcinku opowiadam o tym, jak przygotować wystąpienie publiczne. Jak przygotować swoją prezentację tak, aby została wysoko oceniona?……


0 Komentarzy59 Minuty

marka-osobista-w-b2b

Marka osobista w B2B – czy warto i jak ją zbudować?

W tym odcinku opowiadam o tym jak podejść do budowania marki osobistej w B2B. Wspominam o plusach, minusach i głównych wskazówkach, na…


0 Komentarzy52 Minuty

Materiał Dodatkowy – I Love Marketing & Business

Zobacz materiały i dowiedz się, co jest powodem braku wyników u handlowca? Czy warto korzystać z wielu metod pozyskiwania klientów? Jakie…


0 Komentarzy11 Minuty

pasywny-przychod

Jak wygenerowałem pasywny przychód we własnej firmie?

Sprawdź jak wygenerowałem pasywny przychód we własnej firmie.


0 Komentarzy34 Minuty

jak-wykorzystac-proces-sprzedazy-w-zakupie

Proces zakupu i jak go wykorzystać w sprzedaży?

Sprawdź dlaczego granie najniższą ceną nie jest najlepszym pomysłem oraz dowiedz się, jak użyć do tego wiedzy o procesie zakupu.


0 Komentarzy19 Minuty

idealny-kandydat-w-sprzedazy

Profil idealnego kandydata w sprzedaży – jak go przygotować?

Sprawdź w jaki sposób stworzyć profil idealnego kandydata, aby zwiększyć szansę na sukces nowego handlowca.


0 Komentarzy26 Minuty

jak-pozyskac-dystrybutorow

Jak pozyskać dystrybutorów? 20 głównych wyzwań i wskazówek

Zastanawiasz się jak lepiej pozyskiwać dystrybutorów lub pośredników dla swojej firmy? W tym odcinku dzielę się 20 wskazówkami, pozyskanymi…


1 Komentarz56 Minuty

Happy Client Story: Nowodvorski

Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i Nowodvorski - jednego z największych producentów lamp w Polsce.


0 Komentarzy34 Minuty

jak-dbac-o-dyscypline

Dyscyplina w biznesie – jak zadbać o nią w zespole?

Jak zadbać o dyscyplinę w zespole sprzedaży? Sprawdź jak rozwijać dyscyplinę nie zabijając kreatywności.


0 Komentarzy39 Minuty

jak-zatrudnic-skutecznego-handlowca

Jak zatrudnić skutecznego handlowca?

Jak ułożyć proces zatrudniania handlowca do swojej firmy? Sprawdź nasze wskazówki.


0 Komentarzy41 Minuty

zakazane-zwroty-menagera

16 ZAKAZANYCH zwrotów managera do swojego zespołu

Na jakie zwroty manager sprzedaży powinien uważać? Sprawdź jak unikać demotywowania swojego zespołu.


0 Komentarzy42 Minuty

tworzenie-oferty

Tworzenie skutecznej oferty i mierzenie sprzedaży

Zobacz materiały o budowaniu ofert handlowych. Dowiedz się jak powinna wyglądać dobra oferta oraz jak mierzyć sprzedaż


0 Komentarzy88 Minuty

wspolpraca-marketingu-i-sprzedazy

Współpraca marketingu i sprzedaży – 12 praktycznych przykładów

Jak ułożyć współpracę marketingu i sprzedaży w bardzo praktyczny sposób? Poznaj 12 przykładów na rynku B2B.


0 Komentarzy41 Minuty

pozyskiwanie-klientow

Nowoczesne pozyskiwanie klientów w B2B

Zobacz materiały o prospectingu. Dowiedz się jak w nowoczesny sposób pozyskiwać klientów na rynku B2B.


0 Komentarzy101 Minuty

buyer-persona-w-b2b

Buyer Persona – dlaczego większość w B2B zrobiła ją źle?

W tym odcinku podcastu NSM omawiam czym różni się Profil Idealnego Klienta od Buyer Persony.


2 Komentarze28 Minuty

ego-menagera

Ego managera – poskromić czy wykorzystać?

W dzisiejszym odcinku spotkaliśmy się z zespołem SellWise, aby porozmawiać o EGO u managerów sprzedaży. Nasza dyskusja obracała się dookoła…


0 Komentarzy19 Minuty

problem-klienta

Przewagi konkurencyjne – jak zdefiniować problem klienta

Zobacz materiał o przewagach konkurencyjnych. Dowiedz się jak wygrywać wartościami dodanymi dla klienta.


0 Komentarzy80 Minuty

Procesy w firmie – jak procesowo rozwijać biznes

Zobacz jakie procesy zachodzą w firmie i jak ją procesowo rozwijać. Darmowe materiały o sprzedaży i zarządzaniu.


0 Komentarzy86 Minuty

zakazane-zwroty-w-sprzedazy

Zakazane zwroty w sprzedaży (Część 2)

Przesłuchaj podcast NSM i poznaj zakazane zwroty w sprzedaży. Dowiedz się co zniechęca klienta w rozmowach.


0 Komentarzy50 Minuty

bledy-przy-rozwijaniu-firmy

Jakie błędy popełniłem rozwijając SellWise?

Przesłuchaj podcast NSM i wyciągnij wnioski z popełnionych przez nas błędów. Zobacz jak wyglądał rozwój naszej firmy.


0 Komentarzy54 Minuty

zasady-biznesu

12 ZASAD biznesu, których się trzymam

Posłuchaj podcast NSM i dowiedz się jakich 12 zasad trzymamy się w biznesie.


0 Komentarzy33 Minuty

ranking-systemow-crm-2020

Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2020

Sprawdź najpopularniejszy ranking Systemów CRM w Polsce. Porównaj 10 narzędzi i wybierz odpowiedni System CRM dla siebie lub Twojej……


0 Komentarzy125 Minuty

jak-zarzadzac-sprzedaza

Zarządzanie sprzedażą – 11 najczęstszych błędów

W tym artykule omawiamy 11 najczęściej popełnianych błędów przy zarządzaniu sprzedażą B2B.


2 Komentarze17 Minuty

zasady-prospectingu

Prospecting – 9 zasad, które ułatwią Ci pozyskiwanie klienta

Prospecting w B2B, jedna z metod pozyskiwania klientów. Zasady prospectingu, które ułatwią sprzedaż w B2B.


2 Komentarze21 Minuty

W jaki sposób pozyskujemy klientów?

Skąd brać klientów w B2B. Jak dotrzeć do nowego klienta. Poprawne przygotowanie oferty sprzedażowej w B2B. Najnowsze metody pozyskiwania…


0 Komentarzy36 Minuty

jak-wdrozyc-crm

Jak skutecznie wdrożyć system CRM?

Jak wdrożyć system CRM? Wdrożenie systemu CRM w firmach B2B. Czy system CRM ma znaczenie w sprzedaży? Zapraszam do podcastu.


1 Komentarz57 Minuty

Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2019

Sprawdź najpopularniejszy ranking Systemów CRM w Polsce. Porównaj 10 narzędzi i wybierz odpowiedni System CRM dla siebie lub Twojej……


0 Komentarzy104 Minuty

JAK PRZEPROWADZIĆ AUDYT SPRZEDAŻY?

Jak mierzyć sprzedaż w firmie B2B? Skuteczne techniki audytowania sprzedaży. Kto powinien zarządzać audytem sprzedaży? Poznaj najważniejsze…


0 Komentarzy10 Minuty