NSM 260: Trudny klient – ile naprawdę kosztuje i co z tym zrobić?
Czy wiesz, po co naprawdę tyle pracujesz? W tym odcinku mówię o tym, co napędza nas do działania i dlaczego wielu z nas biegnie bez celu,…
0 Komentarzy7 Minuty
NSM 259: Biznes bez sensu – jak wielu przypadkiem przegrało życie?
Czy wiesz, po co naprawdę tyle pracujesz? W tym odcinku mówię o tym, co napędza nas do działania i dlaczego wielu z nas biegnie bez celu,…
0 Komentarzy7 Minuty
NSM 258: Proces ofertowania – jak zwiększyć skuteczność sprzedaży Twojej firmy?
W tym odcinku bierzemy pod lupę jeden z najbardziej niedocenianych procesów w sprzedaży - ofertowanie. Dowiesz się, dlaczego większość…
0 Komentarzy7 Minuty
Happy Client Story: Drzwi z montażem
Jak Drzwi z montażem zwiększyli skuteczność sprzedaży online o 50% i obniżyli koszty pozyskania klienta? Sprawdź, jak uporządkowanie…
0 Komentarzy16 Minuty
NSM 256: Skuteczny CEO – 8 cech, które robią prawdziwą różnicę
Czy Ty naprawdę prowadzisz swoją firmę… czy po prostu ją ciągniesz? Dzisiaj opowiem o 8 cechach, które łączą skutecznych CEO i przynoszą…
0 Komentarzy7 Minuty
NSM 255: Dyrektor sprzedaży – kogo zatrudnić, jak wdrożyć i czego wymagać?
W tym odcinku pokażę, jak nie zatrudnić „biegacza do budowy stadionu” i co zrobić, żeby dyrektor sprzedaży naprawdę wniósł……
0 Komentarzy7 Minuty
NSM 254: LinkedIn dla B2B w 2025 roku – czy jeszcze ma sens? + Tips&tricks
W tym odcinku dzielę się wskazówkami jak dzisiaj traktować LinkedIn. Opowiadam co zmieniło się w ostatnich latach oraz mówię o moich…
0 Komentarzy7 Minuty
NSM 253: Strategia biznesowa vs model biznesowy – dlaczego więcej sprzedaży ≠ więcej pieniędzy?
W tym odcinku rozbrajam mit, że „strategia to korpo-bzdet” i pokazuję, jak mylenie strategii z modelem biznesowym pożera marżę.
0 Komentarzy42 Minuty
NSM 252: Teoria martwego konia, czyli jak przestać ładować energię w coś, co nie działa? + Premiera
W tym odcinku opowiadam o „teorii martwego konia” – brutalnie trafnej metaforze, która pomaga rozpoznać, kiedy warto przestać inwestować…
0 Komentarzy47 Minuty
Happy Client Story: VINK
Zobacz case study VINK Engineering Plastics: jak inżynierowie z branży tworzyw sztucznych stali się skutecznymi doradcami sprzedażowymi…
0 Komentarzy26 Minuty
NSM 251: Jak budować strategie i firmy, które nie muszą walczyć o sprzedaż?
W tym odcinku opowiadam co wynika z buyer persony i modelu biznesowego dla strategii? Jak dobrze definiować czy nasz produkt/usługa będzie…
0 Komentarzy48 Minuty
Jak pozyskiwać nowych klientów? Fundamenty, o które należy zadbać
Odkryj pięć kluczowych fundamentów skutecznego pozyskiwania klientów w biznesie nawet podczas spowolnienia rynkowego.RetryClaude can make…
0 Komentarzy46 Minuty
NSM 250: The Best of NSM: 250 odcinków w 25 minut
W tym odcinku podsumowuję ostatnie 250 odcinków. Podaję najbardziej popularne materiały, kluczowe idee, najśmieszniejsze sytuacje i…
0 Komentarzy7 Minuty
Happy Client Story: Radiovet
Zobacz, jak prawidłowe wdrożenie Pipedrive CRM dla firmy Radiovet usprawniło procesy sprzedażowe i projektowe, eliminując ręczną pracę i…
0 Komentarzy24 Minuty
Happy Client Story: KONO
Zobacz, jak szkolenie dla firmy Würth zwiększyło skuteczność handlowców, co bezpośrednio wpłynęło na wzrost sprzedaży. Przeczytaj case…
0 Komentarzy32 Minuty
NSM 248: 18 toksycznych nawyków handlowców (i jak je wyleczyć?)
W tym odcinku opowiadam o 18 syndromach handlowców oraz sposobach na to, aby sobie z nimi poradzić. Niektóre nieoczywiste, a inne bardziej…
0 Komentarzy133 Minuty
NSM 247: Jak mądrze rosnąć? Prawo, podatki i finanse we wzroście biznesu – Nowa spółka w WiseGroup
W tym odcinku omawiam jakie problemy najczęściej spotykają rosnące spółki w obszarze prawa, podatków i finansów. Pokazuję w jaki sposób…
0 Komentarzy48 Minuty
Recenzja 2025/2026: HubSpot CRM
Szukasz wszechstronnego systemu CRM, który zintegruje sprzedaż, marketing i obsługę klienta? HubSpot to kompleksowa platforma, która…
0 Komentarzy17 Minuty
Recenzja 2025/2026: Creatio CRM
Szukasz w pełni personalizowalnego systemu CRM dla swojej firmy? Creatio to zaawansowane rozwiązanie no-code/low-code, które pozwala…
0 Komentarzy16 Minuty
Recenzja 2025/2026: Firmao CRM
Szukasz kompleksowego systemu łączącego funkcje CRM i ERP w jednym miejscu? Firmao to polskie rozwiązanie, które pozwala zarządzać całym…
0 Komentarzy16 Minuty
NSM 246: Proces sprzedaży w praktyce – jak, kiedy i po co wdrażać go w firmie?
W tym odcinku omawiam, dlaczego w 2025 roku tak ważny jest proces sprzedaży i dlaczego warto się nim zająć. Daję też konkretne wskazówki…
0 Komentarzy65 Minuty
Recenzja 2025/2026: Zendesk CRM
Szukasz przejrzystego i szybkiego systemu CRM do zarządzania procesami sprzedaży? Zendesk Sell to intuicyjne narzędzie, które doskonale…
0 Komentarzy16 Minuty
Recenzja 2025/2026: Salesforce CRM
Potrzebujesz zaawansowanego systemu CRM, który sprosta wszystkim wyzwaniom Twojego biznesu? Salesforce to kompleksowa platforma oferująca…
0 Komentarzy19 Minuty
Recenzja 2025/2026: Raynet CRM
Poszukujesz nowoczesnego i przystępnego cenowo systemu CRM? Raynet może być idealnym rozwiązaniem! Ten intuicyjny system wspomaga…
0 Komentarzy17 Minuty
Recenzja 2025/2026: Pipedrive CRM
Szukasz przyjaznego systemu CRM do zarządzania sprzedażą? Pipedrive wyróżnia się prostotą obsługi i przejrzystym interfejsem, oferując…
0 Komentarzy16 Minuty
Recenzja 2025/2026: Microsoft Dynamics CRM
Szukasz zaawansowanego systemu CRM dla swojej firmy? Microsoft Dynamics 365 to kompleksowy ekosystem CRM i ERP, który doskonale integruje…
0 Komentarzy14 Minuty
Recenzja 2025/2026: Monday CRM
Poszukujesz elastycznego systemu CRM, który połączy zarządzanie sprzedażą, relacjami z klientami i projektami? Monday CRM zachwyca…
0 Komentarzy14 Minuty
Recenzja 2025/2026: Livespace CRM
Szukasz systemu CRM, który uporządkuje Twoje procesy sprzedażowe? Livespace CRM to zaawansowane rozwiązanie dla małych i średnich firm B2B,…
0 Komentarzy13 Minuty
Happy Client Story: Würth
Zobacz, jak szkolenie dla firmy Würth zwiększyło skuteczność handlowców, co bezpośrednio wpłynęło na wzrost sprzedaży. Przeczytaj case…
0 Komentarzy22 Minuty
NSM 245: Run the Business vs. Change the Business – jak łączyć bieżączkę ze zmianą?
W tym odcinku omawiam rozróżnienie aktywności w firmie na run i change the business. Jak do tego poprawnie podejść? Jak pomóc swojej firmie…
0 Komentarzy42 Minuty
Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2025/2026
Jaki system CRM wybrać? Najlepsze systemy CRM w 2025/2026. Poznaj różnice w systemach CRM. Wybierz najlepszy system CRM.
0 Komentarzy290 Minuty
NSM 244: Jak robimy marketing w WiseGroup? Historia, lekcje i refleksje
W tym odcinku odkrywam kulisy rozwoju naszego marketingu oraz poszczególne etapy prac. Opowiadam o tym jak wyglądały początki i jak…
0 Komentarzy56 Minuty
NSM 243: Metody prognozowania sprzedaży: od Excela po AI – jak trafnie przewidywać wyniki?
W tym odcinku opowiadam o podejściu do prognozowania sprzedaży oraz wyjaśniam dlaczego jest tak istotne. Mówię o tradycyjnych metodach oraz…
0 Komentarzy85 Minuty
Obsługa posprzedażowa: 6 wskazówek, jak zatrzymać klienta
Chcesz się dowiedzieć jak lepiej zatrzymywać klientów w swojej firmie? Sprawdź 6 wskazówek!
0 Komentarzy14 Minuty
NSM 242: Bunt handlowców – jak reagować na opór, bunt i brak zaangażowania?
Z czego może wynikać bunt handlowców oraz jak sobie z nim poradzić? W tym odcinku dzielę się swoim doświadczeniem i podaję kilka rozwiązań…
0 Komentarzy98 Minuty
NSM 241: Jak sprzedawać do dużych firm?
W tym odcinku dzielę się wskazówkami - jak sprzedawać do największych organizacji? Dodaję specyfikę tego typu firm oraz postawy handlowców,…
0 Komentarzy7 Minuty
Happy Client Story: Connectis
Poznaj rezultaty współpracy z firmą Connectis. Sprawdź jak usprawniliśmy pracę handlowców dzięki re-wdrożeniu HubSpota.
0 Komentarzy17 Minuty
Wdrożenie CRM w firmie – jak przekonać szefa?
Chciałbyś wzmocnić swoje działania sprzedażowe poprzez wdrożenie systemu CRM? Dowiedź się jak skutecznie przekonać szefa!
0 Komentarzy13 Minuty
NSM 239: Przegląd sprzedaży B2B na 2025 rok – sprawdź te 4 obszary
W tym odcinku opowiadam jak podejść do przeglądu swojej sprzedaży B2B i postawienia rozwojowych wniosków na kolejny rok. Podaję 4 obszary i…
0 Komentarzy103 Minuty
Happy Client Story: Aston Trading
Poznaj rezultaty współpracy z firmą Aston Trading. Sprawdź jak poprawiamy działanie wdrożonego już systemu CRM.
0 Komentarzy15 Minuty
NSM 238: Pozyskiwanie klientów B2B w 2025 roku – 14 istotnych wskazówek
W tym odcinku zbieram wskazówki, które mogą być pomocne przy pozyskiwaniu klientów B2B w 2025 roku. Wszystkie powstały na bazie współpracy…
0 Komentarzy51 Minuty
NSM 237: HireWise od nowa: Kulisy zmian, moja droga i lekcje dla Ciebie
W tym odcinku opowiadam o ewaluacji i zmianach w strategii biznesu na przykładzie HireWise. Od dzisiaj HireWise zmienia się. Rekrutujemy…
0 Komentarzy48 Minuty
Jaki CRM wybrać dla małej firmy? Najważniejsze kryteria wyboru
Prowadzisz małą firmę i szukasz odpowiedniego CRM? Dowiedź się jak odpowiednio dobrać system!
0 Komentarzy19 Minuty
Jak podnieść ceny i nie stracić klientów? Pricing w B2B
W tym odcinku opisuję jak podejść do tematu podwyżki cen u klientów. Jak się przygotować oraz co mieć z tyłu głowy w trakcie tych…
0 Komentarzy41 Minuty
AI w sprzedaży B2B – jak sztuczna inteligencja zmienia procesy sprzedaży?
W tym odcinku omawiam jak AI już teraz wpływa na sprzedaż B2B. Po przesłuchaniu dowiesz się jak można pomóc handlowcom w generowaniu…
0 Komentarzy44 Minuty
Recenzja: ActiveCampaign – system Marketing Automation 2025
Recenzja ActiveCampaign. System Marketing Automation dla Twojej firmy. Najważniejsze funkcje systemu. Zalety i wady ActiveCampaign. Sprawdź…
0 Komentarzy11 Minuty
Recenzja: iPresso – system Marketing Automation 2025
Recenzja iPresso. System Marketing Automation dla Twojej firmy. Najważniejsze funkcje systemu. Zalety i wady iPresso. Sprawdź czy jest to…
0 Komentarzy10 Minuty
Recenzja: YouLead – system Marketing Automation 2025
Recenzja YouLead. System Marketing Automation dla Twojej firmy. Najważniejsze funkcje systemu. Zalety i wady YouLead. Sprawdź czy jest to…
0 Komentarzy11 Minuty
Recenzja: Freshsales Suite – system Marketing Automation 2025
Recenzja Freshsales Suite. System Marketing Automation dla Twojej firmy. Najważniejsze funkcje systemu. Zalety i wady Freshsales Suite.…
0 Komentarzy11 Minuty
Recenzja: Ortto – system Marketing Automation 2025
Recenzja Ortto. System Marketing Automation dla Twojej firmy. Najważniejsze funkcje systemu. Zalety i wady Ortto. Sprawdź czy jest to…
0 Komentarzy11 Minuty
Recenzja: SALESmanago system Marketing Automation
Odkryj, dlaczego SALESmanago to najlepsza platforma do automatyzacji marketingu, która pomoże Ci zrewolucjonizować Twoje działania…
0 Komentarzy14 Minuty
Recenzja: User.com system Marketing Automation
Odkryj, jak user.com wspiera automatyzację marketingu w 2024 roku. Zwiększ efektywność działań i poznaj praktyczne zastosowania. Przeczytaj…
0 Komentarzy13 Minuty
Recenzja: Brevo system Marketing Automation
Odkryj, jak Brevo może zrewolucjonizować Twój marketing w 2024 roku. Przeczytaj nasz artykuł, aby poznać jego kluczowe funkcje!
0 Komentarzy11 Minuty
Nieustający chaos w firmie – co z tym zrobić? [Seria #ŻadenProblem]
W tym odcinku opowiadam z czego może wynikać nieustający chaos w firmie. Dzięki temu każdy słuchacz może przeanalizować podane powody i…
0 Komentarzy61 Minuty
Jak znaleźć wymarzoną pracę w sprzedaży? Praktyczny przewodnik dla handlowców i dyrektorów
W tym odcinku pomagam osobom z obszaru sprzedaży w znalezeniu dobrej pracy. Omawiam na co zwrócić uwagę u siebie oraz u potencjalnych…
0 Komentarzy55 Minuty
Happy Client Story: Rabkoland
Poznaj efekty projektu szkoleniowo-doradczego dla Parku Rozrywki Rabkoland
0 Komentarzy16 Minuty
10 problemów polskiego B2B w 2024 – poznaj i dostosuj się
W tym odcinku mówię jakie problemy widzimy aktualnie w firmach najczęściej. To może pomóc Wam w dostosowaniu do tego swojej strategii…
0 Komentarzy35 Minuty
Ranking najlepszych systemów do Marketing Automation dla MŚP B2B 2025
Jaki system Marketing Automation wybrać w B2B? Sprawdź ranking systemów Marketing Automation, aby dowiedzieć się, który z nich będzie…
0 Komentarzy248 Minuty
„Za niska skuteczność sprzedaży” – co z tym zrobić? [Seria #ŻadenProblem]
W tym odcinku omawiam możliwe i częste powody niskiej skuteczności procesu sprzedaży. To kolejny test tego formatu i ponownie proszę Was o…
0 Komentarzy69 Minuty
Propozycja wartości – jak o niej opowiadać, żeby zwiększyć sprzedaż?
W tym odcinku opowiadam o tym czym jest propozycja wartości oraz jak duże ma znaczenie dla sprzedaży i marketingu. Jak zwykle praktycznie i…
0 Komentarzy56 Minuty
„Za mało zapytań od nowych klientów” – co z tym zrobić? [Seria #ŻadenProblem]
W tym odcinku omawiamy powody tego, że do firmy trafia coraz mniej klientów. Powodów jest 20 i znajdziecie je w odcinku.
0 Komentarzy78 Minuty
„Ludzie w mojej firmie są za słabi” – co z tym zrobić? [Seria #ŻadenProblem]
W tym odcinku omawiam jak poradzić sobie z problemami dotyczącymi ludzi w firmach. Pokazuję możliwe powody i rozwiązania.
0 Komentarzy73 Minuty
WiseGroup – aktualizacja i plany + Nowa seria #ŻadenProblem w NSM
W tym odcinku opowiadam o aktualizacji w naszych firmach - Co nowego robimy i w którą stronę idziemy? Zapowiadam również nową serię…
0 Komentarzy85 Minuty
Happy Client Story: WP² Investments
Poznaj efekty projektu doradczego dla WP2 Investments - funduszu inwestującego w skalowalne biznesy z obszarów fintech, impact & tech.
0 Komentarzy49 Minuty
Happy Client Story: Optimum Cargo
Zobacz jak nauczyliśmy nowoczesnej sprzedaży B2B spedytorów w Optimum Cargo - firmie świadczącej usługi spedycyjne na terenie Polski i…
0 Komentarzy14 Minuty
Strategia firmy – czym różni się od strategii sprzedaży i marketingu?
Jak strategia firmy wpływa na strategie sprzedaży i marketingu? Sprawdź, na czym polega ich zależność!
0 Komentarzy47 Minuty
Jak wygrywać kulturą organizacyjną? – Paweł Poniatowski / Praska – zwycięzca #WdrażamyNSM
Jak wyzwanie #WdrażamyNSM pomogło palarni kawy wejść na kolejny poziom? Sprawdź!
0 Komentarzy7 Minuty
Zmień firmę zaczynając od siebie Grzegorz Wojnar/ Epilog- finalista #Wdrażamy NSM
Jak wyzwanie #WdrażamyNSM pomogło małej firmie przeprowadzić wielkie zmiany? Sprawdź!
0 Komentarzy7 Minuty
Mądre konkurowanie buduje – Jarek Kałasz/ITrix – finalista #Wdrażamy NSM
Jak wyzwanie #WdrażamyNSM pomogło małej firmie przeprowadzić wielkie zmiany? Sprawdź!
0 Komentarzy7 Minuty
Jak wybrać system CRM?
W tym artykule poznasz 5 kluczowych tematów, o które trzeba zadbać, żeby dobrze wybrać system CRM.
0 Komentarzy27 Minuty
Wielkie zmiany w małej firmie – Dariusz Drezno i Dawid Górny / Accens – finalista #WdrażamyNSM
Jak wyzwanie #WdrażamyNSM pomogło małej firmie przeprowadzić wielkie zmiany? Sprawdź!
0 Komentarzy7 Minuty
Jak pasja rodzi profesjonalizm? Karol Senderowicz / Stalko – finalista #WdrażamyNSM
Jak program #WdrażamyNSM pomógł firmie Stalko w ogromnej metamorfozie sprzedaży i marketingu? Sprawdź!
0 Komentarzy7 Minuty
Jak sprawić, aby klienci nie odchodzili? 15 pomysłów do wdrożenia
Co zrobić, aby obniżyć odejścia klientów? Jak liczyć retencje oraz churn rate? Sprawdź!
0 Komentarzy7 Minuty
Happy Client Story: Kancelaria Ekologiczna
Poznaj rezultaty projektu doradczego dla Kancelarii Ekologicznej i jej nowej marki Akademii Przemysłu i Środowiska - szkoleń z zakresu…
0 Komentarzy20 Minuty
Jak budować i rozwijać zespół zarządzający? 10 problemów i wniosków
Jakie problemy i wyzwania czekają na Ciebie podczas budowy zespołu zarządzającego? Sprawdź, jak sobie z nimi poradzić!
0 Komentarzy60 Minuty
B2B2C – jak działa ten model i z jakimi wiąże się wyzwaniami?
Czym jest model B2B2C i jakie wyzwania generuje? Sprawdź!
0 Komentarzy44 Minuty
11 błędów przy mierzeniu i wyznaczaniu KPI w sprzedaży
Jakie błędy występują najczęściej w mierzeniu marketingu i sprzedaży? Sprawdź, czy ich nie popełniasz!
0 Komentarzy45 Minuty
Trzy rzeczy, które rujnują Twoją sprzedaż w systemie CRM
W tym artykule znajdziesz powody, przez które rujnujesz swoją sprzedaż w systemie CRM.
0 Komentarzy24 Minuty
12 błędów handlowców na spotkaniach sprzedażowych
Jakie błędy na spotkaniach sprzedażowych kosztują najwięcej? Sprawdź, czy ich nie popełniasz!
0 Komentarzy49 Minuty
Handlowcy nie używają systemu CRM? 14 najczęstszych powodów
Dlaczego wdrożenie systemu CRM nie przynosi spodziewanych rezultatów? Poznaj 14 najczęstszych powodów w podcaście Nowoczesna Sprzedaż i…
0 Komentarzy65 Minuty
Jak działa doradztwo i kiedy ma sens?
Dowiedz się, jak stworzyć propozycję wartości swojej firmy, kiedy sprzedajesz to samo co wielu innych konkurentów na Twoim rynku. Posłuchaj…
0 Komentarzy73 Minuty
20 pomysłów jak wyróżnić się, kiedy sprzedajesz to samo co wszyscy
Dowiedz się, jak stworzyć propozycję wartości swojej firmy, kiedy sprzedajesz to samo co wielu innych konkurentów na Twoim rynku. Posłuchaj…
0 Komentarzy53 Minuty
Happy Client Story:
Eltrans
Poznaj rezultaty projektu doradczego dla Eltrans – firmy specjalizującej się w międzynarodowym transporcie farmaceutyków i towarów o…
0 Komentarzy20 Minuty
HR nie rozumie biznesu. Biznes nie rozumie HR.
W tym odcinku rozmawiamy o tym jak HR wpływa realnie na biznes i poruszamy tematy na styku świata biznesu i HR.
0 Komentarzy143 Minuty
Happy Client Story: Prasmet
Poznaj rezultaty projektu doradczego dla Prasmet - polski producent seryjnych elementów metalowych z ponad 20-letnim doświadczeniem i…
0 Komentarzy46 Minuty
Happy Client Story: CIB Pabianice
Poznaj rezultaty projektu doradczego dla CIB Pabianice – największego dystrybutora kakao w Polsce
0 Komentarzy20 Minuty
Procesy vs Wolność – jak błędne procesy mogą zniszczyć biznes?
Jak układać procesy, aby firmy mogły dobrze rosnąć?
0 Komentarzy61 Minuty
Happy Client Story: Mako TSL
Poznaj rezultaty projektu doradczego dla Mako TSL – największej firmie spedycyjnej w sektorze transportu lekkiego w Polsce.
0 Komentarzy17 Minuty
5 lekcji z dowodzenia szybko rosnącymi firmami usługowymi
Podsumowanie serii sprzedaż wyzwania #WdrażamyNSM. Posłuchaj podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.
0 Komentarzy52 Minuty
Szukamy konsultantów sprzedaży i marketingu B2B
Podsumowanie serii sprzedaż wyzwania #WdrażamyNSM. Posłuchaj podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.
0 Komentarzy7 Minuty
Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2024
Jaki system CRM wybrać? Najlepsze systemy CRM w 2024. Poznaj różnice w systemach CRM. Wybierz najlepszy system CRM.
0 Komentarzy241 Minuty
Jeden dział, wiele produktów: Jak zbudować wszechstronny zespół sprzedaży?
Podsumowanie serii sprzedaż wyzwania #WdrażamyNSM. Posłuchaj podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.
0 Komentarzy59 Minuty
Podsumowanie serii sprzedaż wyzwania #WdrażamyNSM
Podsumowanie serii sprzedaż wyzwania #WdrażamyNSM. Posłuchaj podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.
0 Komentarzy8 Minuty
Strategia sprzedaży B2B – jak ją stworzyć i rozwijać?
W tym odcinku dowiesz się, jak połączyć wiedzę z całego wyzwania WdrażamyNSM i stworzyć na tej podstawie strategię sprzedaży B2B.
0 Komentarzy7 Minuty
Negocjacje w sprzedaży – jak ułożyć proces negocjowania?
Jak ułożyć negocjacje w swoim dziale handlowym? W tym odcinku dziele się na co warto zwrócić uwagę w czasie tego procesu.
0 Komentarzy49 Minuty
Happy Client Story: Sollux Ligthing
Poznaj rezultaty współpracy z firmą Woda dla Firmy Sprawdź jak pracujemy z klientami z branży produkcyjnej. Przeczytaj referencje naszego…
0 Komentarzy21 Minuty
Zachowaj zdrowie (w tym psychiczne) – ciemna strona biznesu
Zdrowie psychiczne przedsiębiorców jest bardzo ważne. Dowiedz się jak o nie dobrze zadbać!
0 Komentarzy64 Minuty
Happy Client Story: Romgaz
Poznaj rezultaty współpracy z firmą Woda dla Firmy Sprawdź jak pracujemy z klientami z branży produkcyjnej. Przeczytaj referencje naszego…
0 Komentarzy21 Minuty
Wynagrodzenia w sprzedaży B2B – ile płacić handlowcom?
W tym odcinku omawiam ile należy płacić handlowcom oraz jak podejść do tematu premii. Od czego ją uzależnić? Jak ją liczyć? Jak często…
0 Komentarzy7 Minuty
Happy Client Story: Effectivness
Poznaj rezultaty współpracy z firmą Woda dla Firmy Sprawdź jak pracujemy z klientami z branży produkcyjnej. Przeczytaj referencje naszego…
0 Komentarzy23 Minuty
Happy Client Story: Decerto
Poznaj rezultaty współpracy z firmą Woda dla Firmy Sprawdź jak pracujemy z klientami z branży produkcyjnej. Przeczytaj referencje naszego…
0 Komentarzy16 Minuty
Struktura sprzedaży, role i specjalizacje w B2B
W tym odcinku omawiam jak ułożyć role oraz strukturę w dziale sprzedaży B2B. Przechodzę od najczęstszych problemów, aż do konkretnych…
0 Komentarzy55 Minuty
Jak zarządzać firmą w kryzysie? Poradnik dla osamotnionych
Jak kierować firmą kiedy dookoła jest kryzys? W tym odcinku uczę jak rozpoznać symptomy kryzysu oraz jak je rozwiązać. To odcinek, który…
0 Komentarzy7 Minuty
Automatyzacja sprzedaży i marketingu – jak do tego podejść? (Przykłady)
W tym odcinku omawiam jak zautomatyzować procesy, które dotychczas tworzyliśmy w wyzwaniu. Opowiadam o przewadze automatyzacji nad ręcznym…
0 Komentarzy42 Minuty
Account Management – jak zbudować proces, który rozwinie Twoich klientów?
W tym odcinku dowiesz się jak zbudować proces Account Managementu w swojej firmie. Pokażę dlaczego powinien realizować go ktoś dedykowany,…
0 Komentarzy43 Minuty
Nowy klient – co z nim zrobić kiedy już kupi? (Onboarding)
Jak zbudować proces onboardingu? Dowiedz się jaką drogę powinien przejść nowy klient w Twojej firmie!
0 Komentarzy42 Minuty
Cross-Selling, Up-Selling – jak wdrożyć oba procesy w B2B?
W tym odcinku przybliżam jak poprawnie zbudować "proces" zamykania sprzedaży w Waszych firmach.
0 Komentarzy40 Minuty
Zamykanie sprzedaży – tabletka na odchudzanie tuż przed wakacjami
W tym odcinku przybliżam jak poprawnie zbudować "proces" zamykania sprzedaży w Waszych firmach.
0 Komentarzy7 Minuty
Happy Client Story: Woda dla Firmy
Poznaj rezultaty współpracy z firmą Woda dla Firmy Sprawdź jak pracujemy z klientami z branży produkcyjnej. Przeczytaj referencje naszego…
0 Komentarzy25 Minuty
Jak skutecznie rekrutować i wdrażać nowe osoby w dziale sprzedaży?
W tym odciunku tłumaczę jak zbudować proces skutecznej rekrutacji i wdrożenia bazując na wszystkim czego dowiedzieliśmy się wcześniej w…
0 Komentarzy55 Minuty
Spotkania sprzedażowe – jak sprawić, żeby nie były stratą pieniędzy?
W tym odcinku opowiadam o tym jak zrobić proces na spotkania sprzedażowe oraz czym różnią się one od spotkań na etapie prospectingu czy…
0 Komentarzy48 Minuty
Co powinien robić manager sprzedaży?
W tym odcinku opisuję czym powinna różnić się rola managera i dyrektora sprzedaży oraz pomagam w uporządkowaniu działań, które manager…
0 Komentarzy41 Minuty
Skuteczna oferta handlowa. Jak ją zbudować?
W tym odcinku dowiesz się jak zbudować najlepszą ofertę handlową w Twojej branży. Przesłuchaj i zwiększ swoją konwersję.
0 Komentarzy61 Minuty
Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2023
Jaki system CRM wybrać? Najlepsze systemy CRM w 2023. Poznaj różnice w systemach CRM. Wybierz najlepszy system CRM.
0 Komentarzy187 Minuty
Happy Client Story: ITD-PIP
Rezultaty współpracy SellWise - IDT-PIP. Poznaj efekty współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w firmie…
0 Komentarzy13 Minuty
System CRM – dlaczego tak wielu wdraża, a niewielu korzysta?
W tym odcinku zabieramy się za wdrożenie systemu CRM. Mamy gotowe dostatecznie dużo, aby w końcu się za to zabrać. Wymieniam najczęstsze…
0 Komentarzy47 Minuty
Badanie potrzeb – jak poznać prawdziwą sytuację Twojego klienta?
W tym odcinku rozpoczynamy układanie procesu sprzedaży. A pierwszym i najbardziej oczywistym krokiem w tę stronę, jest właśnie badanie…
0 Komentarzy43 Minuty
Happy Client Story: Agencja Celna Wega
Rezultaty współpracy SellWise - Wega A. Poznaj efekty współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w firmie…
0 Komentarzy12 Minuty
Fundamenty procesu sprzedaży – zbuduj raz a dobrze
W tym materiale omawiam w jaki sposób zdefiniować podstawowe kamienie milowe w procesie sprzedaży, które posłużą w jego dalszej……
0 Komentarzy41 Minuty
Cele oraz continuous improvement w sprzedaży
Dzisiaj opowiadam o tym jak wyznaczyć cele w Waszej machinie sprzedażowej oraz podłączyć je pod system continous improvement, który będzie…
0 Komentarzy46 Minuty
Happy Client Story: BetterIT
Rezultaty współpracy SellWise - Lunching. Poznaj efekty współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w firmie…
0 Komentarzy12 Minuty
Mapa procesów w sprzedaży i marketingu
W tym odcinku opowiadam o tym dlaczego warto stworzyć mapę procesów w swoim zespole oraz jak to dokładnie zrobić.
0 Komentarzy56 Minuty
Prospecting – aktywnie pozyskaj nowych klientów
W dzisiejszym odcinku opowiadam jak użyć wykonanej dotychczas pracy, aby stworzyć dobrą kampanię prospectingową. Dzięki niej nie tylko…
0 Komentarzy45 Minuty
Happy Client Story: Lunching
Rezultaty współpracy SellWise - Lunching. Poznaj efekty współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w firmie…
0 Komentarzy14 Minuty
Poznaj problemy i wyzwania swoich klientów – jak i po co robić to regularnie?
W dzisiejszym odcinku kończymy wstępne przygotowanie buyer persony. Ostatnim krokiem na tej drodze jest dobre poznanie problemów i wyzwań…
0 Komentarzy57 Minuty
Segment – jak wybrać odpowiedni kierunek dla Twojej sprzedaży?
W tym odcinku opowiadam o tym, jak podejść do wyboru segmentu dla swojej firmy. Opowiadam dlaczego jest to istotne oraz jak dokonać wyboru.…
0 Komentarzy51 Minuty
Wartości Twojej oferty – opracuj je i rozwijaj
W tym materiale omawiam temat Wartości Twojej oferty. Opowiadam o tym dlaczego te wartości są tak istotne i do czego można ich użyć.
0 Komentarzy48 Minuty
Kick off – jak rozpocząć i zaplanować zmianę ze swoim zespołem?
To pierwszy odcinek serii Sprzedaż w ramach wyzwania #WdrażamyNSM. W tym odcinku poruszam temat zmian w dziale sprzedaży oraz powodów, z…
0 Komentarzy51 Minuty
Wygraj 200 000 zł z wyzwaniem #WdrażamyNSM!
Weź udział w wyzwaniu #WdrażamyNSM, które potrwa 50 odcinków tego podcastu i na koniec - wygraj 200 000 zł dla swojej firmy! Przesłuchaj…
0 Komentarzy17 Minuty
To KONIEC podcastu NSM – przemyślenia i refleksje
Dowiedz się dlaczego Podcast NSM dobiega końca!
0 Komentarzy7 Minuty
Jak szkolić siebie i swój zespół, aby realnie zwiększać wyniki sprzedaży
Zapisz się na bezpłatny webinar podczas którego poznasz sposoby skutecznej nauki. Dowiedz się, jak szkolić swój zespół, aby realnie…
0 Komentarzy18 Minuty
Pięciokrotny wzrost w 3 lata, pomimo działania w niszy (Gość: Jakub Domeracki)
W dzisiejszym odcinku Jakub Domeracki powie o początkach w układaniu sprzedaży i marketingu w firmie Value Finance. Dowiecie się co jego…
0 Komentarzy8 Minuty
Jak wybrać system CRM, żeby nie przepłacić?
Każdy kto rozpoczyna układać działania sprzedażowe, prędzej czy później dowiaduje się o systemach CRM. W tym odcinku, Filip podzieli się…
0 Komentarzy8 Minuty
Od kryzysu do 51% wzrostu – historia prawdziwa (Gość: Mariusz Hendzel)
W tym odcinku zaprosiłem do rozmowy Mariusza Hendzel, który opowie o tym jakie zmiany w sprzedaży i marketingu przechodziła jego firma.…
0 Komentarzy8 Minuty
Chaotyczny marketing B2B – od czego rozpocząć porządkowanie?
W dzisiejszym odcinku opowiadam od czego rozpocząć porządkowanie marketingu B2B, tak żeby nie utracić poczynionych już inwestycji. Metoda,…
0 Komentarzy39 Minuty
Jak mierzyć proces sprzedaży, żeby wyciągać poprawne wnioski?
W tym odcinku opowiadam o tym co mierzyć w sprzedaży, aby wyciągać poprawne wnioski?
0 Komentarzy37 Minuty
Czego prezesi i dyrektorzy boją się najbardziej?
W tym odcinku opowiadam o największym lęku prezesów i dyrektorów oraz jak przekłada się on na rzeczywistość świata sprzedaży i……
0 Komentarzy30 Minuty
Strona internetowa w B2B – jak ją zbudować?
W dzisiejszym odcinku opowiadam o krokach, które warto zrobić przy budowie strony w B2B. Dzielę się też wskazówkami, na które warto zwrócić…
0 Komentarzy41 Minuty
WiseGroup – Case study premiery naszych nowych marek
W dzisiejszym odcinku opowiadam o tym jak przeprowadziliśmy premierę WiseGroup. Co zrobiliśmy i jakie to przyniosło rezultaty?
0 Komentarzy50 Minuty
CTA w marketingu B2B – jak przekonać klienta aby coś zrobił?
W dzisiejszym odcinku opowiadam o tym jak formułować Call To Action w Marketingu B2B. Tłumaczę różnice w CTA oraz daję metodę jego…
0 Komentarzy35 Minuty
Nachalny handlowiec i marketer – jaki wpływ ma nachalność na wyniki?
W tym odcinku opowiadam w jakich obszarach objawia się nachalność oraz jak wpływa na obniżenie sprzedaży. Podpowiadam jak się jej pozbyć w…
0 Komentarzy29 Minuty
PREMIERA: WiseGroup – SellWise, AdWise, HireWise i Akademia Sales Angels
W dzisiejszym odcinku opowiadam o tworzeniu WiseGroup. Omawiam pomysły, powstawanie kolejnych firm i budowanie ich przewag konkurencyjnych.…
0 Komentarzy7 Minuty
Problem, wyzwanie i potrzeba – czym się różnią?
W dzisiejszym odcinku tłumaczę czym różni się problem od wyzwania i potrzeby. Pokazuję w jakich sytuacjach każda z tych rzeczy ma swoją…
0 Komentarzy24 Minuty
20 lekcji i refleksji, które przyniósł mi 2021 rok
W tym odcinku dzielę się lekcjami i refleksjami z 2021 roku :)
0 Komentarzy42 Minuty
Niezadowolony klient – kiedy jest szansą i jak ją wykorzystać?
W tym odcinku omawiam jak podejść do tematu niezadowolonych klientów w sprzedaży B2B. Opowiadam o moich obserwacjach, najczęstszych…
0 Komentarzy50 Minuty
Jak przekonać szefa do zmian? Poradnik dla zrozpaczonych
W tym odcinku opowiadam o tym, jak realnie przekonać szefa do zmian. Tłumaczę z czego wynika opór oraz jak powinien zachować się…
0 Komentarzy51 Minuty
Zarządzanie – najważniejsza zasada skutecznego managera
W dzisiejszym odcinku, po obserwacji setek managerów, omawiam jeden czynnik, który najbardziej wpływa na ich skuteczność.
0 Komentarzy36 Minuty
Problemy w rozwoju sprzedaży – Debata
W tym odcinku rozmawiam z konsultantami SellWise o najczęstszych problemach w rozwoju sprzedaży jakie spotykają najczęściej w projektach,…
0 Komentarzy7 Minuty
Oferta na jedno „TAK” – Jak przygotować ofertę, która zwiększy Twoją konwersję?
W tym odcinku omawiam koncepcję oferty na jedno "TAK". Dowiesz się kiedy taka oferta ma sens i w jaki sposób ją zbudować tak, aby zwiększyć…
0 Komentarzy34 Minuty
12 refleksji o budowaniu zespołów na 3 urodziny Podcastu NSM
W tym odcinku opowiadam o moich refleksjach na temat budowania zespołów, które nazbierałem przez ostatnie 3 lata.
0 Komentarzy49 Minuty
Czy Zarząd albo Dyrektorzy powinni sami sprzedawać?
W tym odcinku opowiadam kiedy zarządy i dyrektorzy powinni sami sprzedawać. Podaję przykłady oraz sposób obliczenia, czy ma to sens w…
0 Komentarzy45 Minuty
Banały komunikacyjne
Co to jest banał komunikacyjny? Jak przełożyć banały komunikacyjne na faktyczne wartości dla klientów? Dowiedz się jak w dobry sposób…
0 Komentarzy16 Minuty
Prekwalifikacja klientów B2B
Jak wygląda kwalifikacja klientów? Tworzenie TOFU, MOFU, BOFU, a lejek marketingowy. Sprawdź jak stworzyć lejek i dobrze kwalifikować…
0 Komentarzy18 Minuty
Jak zwalniać handlowców?
W tym odcinku omawiam jak podejść do zwalniania handlowców oraz podaję najczęstsze błędy managerów, które doprowadzają do……
0 Komentarzy47 Minuty
Czynniki wzrostu Brand24 – Jak Michał Sadowski patrzy na sprzedaż?
W tym odcinku dowiesz się jak Michał Sadowski układa procesy sprzedaży i marketingu B2B w Brand24.
0 Komentarzy8 Minuty
Sprzedaż transakcyjna czy doradcza? – dobierz model sprzedaży dla swojej firmy
Czym się różni sprzedaż doradcza od transakcyjnej? Kiedy użyć każdej z nich? Ten odcinek pomoże dobrać model sprzedaży, na którym warto się…
0 Komentarzy46 Minuty
Evergreen content – jak go tworzyć?
Czym jest evergreen content w marketingu B2B? Jak tworzyć treści na naszego bloga, aby generować ruch na stronie? Jakie tematy są wiecznie…
0 Komentarzy16 Minuty
System premiowy w sprzedaży – jak go zbudować?
W tym odcinku opowiadam o tym, jak zbudować system premiowy w firmie, tak aby mógł rozwijać się razem z nią i nie generował zdenerwowania w…
0 Komentarzy56 Minuty
Sprzedaż B2B w 2025 roku – przygotuj firmę na zmiany
W tym odcinku dowiesz się jakich zmian można spodziewać się w sprzedaży B2B w najbliższych latach. Omawiam raport Gartnera "The Future of…
0 Komentarzy37 Minuty
O czym pamiętać przed stworzeniem rocznego planu marketingowego?
Jak stworzyć roczny plan marketingowy? O czym należy pamiętać przed jego stworzeniem?
0 Komentarzy17 Minuty
Jak znaleźć czas na rozwój mając 4 biznesy?
Jedną z największych barier rozwoju biznesu jest brak czasu. Zachęcam Was do wysłuchania rozmowy z Radosławem Drzewieckim, inspirującym…
0 Komentarzy8 Minuty
Persona zakupowa – jak ją stworzyć?
Jak przygotować personę zakupową w B2B? Różnice w profilu klienta między B2B a B2C. Persona zakupowa a działania marketingowe.
0 Komentarzy18 Minuty
Pillar Pages w SEO – jak organizować treści w marketingu B2B?
W dzisiejszym odcinku, omawiam jak warto ułożyć treści na swojej stronie internetowej, aby sprzyjało to wyszukiwaniom organicznym. W…
0 Komentarzy29 Minuty
Rekrutacja handlowca zakończona sukcesem – jak przygotować stanowisko?
Jak przygotować stanowisko pracy dla nowego handlowca?
0 Komentarzy22 Minuty
Doradztwo sprzedażowe w start-upie
W dzisiejszym odcinku rozmawiam z Łukaszem Pawlikiem, CEO Lunching.pl, które jest naszym klientem. Pytam Łukasza o wyzwania w rozwoju…
0 Komentarzy8 Minuty
Motywacja w pracy – co robić kiedy Ci się nie chce?
W tym odcinku opowiadam o tym od czego zależy motywacja w pracy i jak o nią zadbać.
0 Komentarzy46 Minuty
Twój prospecting nie działa? Sprawdź te 10 obszarów
Obszary, które najczęściej sprawiają, że prospecting nie działa. Sprawdź czy popełniasz te błędy!
0 Komentarzy38 Minuty
Jak ułożyć system premiowy w dziale marketingu?
System premiowy w dziale marketingu. Jak ułożyć system premiowy dla marketingu w B2B. Co mierzyć w dziale marketingu?
0 Komentarzy16 Minuty
Account Based Marketing – Jak działa w sprzedaży B2B?
Czym jest Account Based Marketing i kiedy powinno się go stosować w sprzedaży B2B?
0 Komentarzy28 Minuty
7 największych wyzwań MŚP w sprzedaży B2B – Polska 2020/2021
Ranking 7 największych wyzwań w sprzedaży B2B z naszej perspektywy.
0 Komentarzy50 Minuty
Happy Client Story: Air-Com
Rezultaty współpracy SellWise - Air-Com. Poznaj efekty i opinię współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w…
0 Komentarzy30 Minuty
Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2021
Ranking systemów CRM dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw 2021! Wszystkie systemy znajdują się w chmurze i możesz je wprowadzić w swojej…
0 Komentarzy135 Minuty
5 milionów złotych, czyli jak zarabiać na podcastach?
W tym odcinku opowiadam o polskiej scenie podcastowej. Mówię o tym jak można zarabiać na podcastach i czemu najcześciej do tych zarobków…
0 Komentarzy50 Minuty
Jak opracować wartości swojej firmy i dlaczego USP to nie najlepszy pomysł?
W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…
0 Komentarzy44 Minuty
Jaka jest rola mediów społecznościowych w marketingu B2B?
W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…
0 Komentarzy16 Minuty
Lead nurturing – element lejka marketingowego
W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…
0 Komentarzy14 Minuty
Budowanie wiarygodności marki
W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…
0 Komentarzy17 Minuty
Jak komunikować się z naszymi klientami?
W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…
0 Komentarzy18 Minuty
Jak skrócić proces sprzedaży? 10 sprawdzonych sposobów
W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…
0 Komentarzy49 Minuty
30 narzędzi, które pomagają nam w sprzedaży
Omawiam 30 narzędzi, których na co dzień w SellWise używamy do sprzedaży i marketingu.
0 Komentarzy55 Minuty
Rewolucja w nauczaniu sprzedaży i marketingu B2B
W tym odcinku zdradzam swoje plany na zupełnie nowy biznes.
0 Komentarzy7 Minuty
Happy Client Story: Value Finance
Zobacz historię współpracy SellWise i Value Finance. Sprawdź jak podnieśliśmy sprzedaż o 161% w rok!
0 Komentarzy28 Minuty
Atrybucja w sprzedaży i marketingu B2B
W tym odcinku opisuję pomysł na rozwiązanie problemu atrybucji leadów sprzedażowych, kiedy dział sprzedaży działa równolegle do działu…
0 Komentarzy26 Minuty
Jobs to be done – teoria, która pomoże Ci w sprzedaży i marketingu
W tym odcinku omawiam jaki wpływ ma teoria "Jobs to be done" na proces zakupu klienta. Podpowiadam jak powiązać tę teorię z zadaniami,…
2 Komentarze35 Minuty
Jak sprzedawać do prezesa lub właściciela firmy?
W dzisiejszym odcinku omawiam główne wskazówki, na które warto zwrócić uwagę próbując sprzedawać prezesom lub właścicielom firm. Poruszam…
0 Komentarzy46 Minuty
Jak właściciel może spowolnić rozwój własnej firmy?
W dzisiejszym odcinku opowiadam o 14 zachowaniach właścicieli firm, które moim zdaniem spowalniają rozwój. Lista jest zbudowana na…
0 Komentarzy60 Minuty
Jak przydzielać leady handlowcom, żeby zwiększyć sprzedaż?
Najlepsze sposoby przydzielania leadów handlowcom w dużych zespołach. Automatyzacja, sposób mierzenia i najlepsze praktyki.
0 Komentarzy45 Minuty
Początkujący dyrektor sprzedaży – historia prawdziwa
Poznaj wyzwania początkującego dyrektora sprzedaży. Gościem odcinka podcastu jest Marta Skowron.
0 Komentarzy7 Minuty
11 różnic sprzedaży zdalnej od sprzedaży “na żywo”
Poznaj 11 różnic sprzedaży zdalnej w B2B od sprzedaży "na żywo". Czy sprzedaż zdalna jest inna od zwykłej sprzedaży?
0 Komentarzy52 Minuty
Jakie wskaźniki KPI marketing B2B powinien brać pod uwagę?
Wsród wielu możliwych do mierzenia wskaźników KPI w marketingu B2B omówiliśmy, które z nich warto brać pod uwagę. Oprócz głównych Key…
3 Komentarze23 Minuty
B2B Marketing Automation – 16 przykładowych reguł automatyzacji
Jakie reguły automatyzacji mogą mieć sens w B2B Marketing Automation? Sprawdź!
1 Komentarz43 Minuty
Jak malować słowami obrazy w głowie rozmówcy?
Jak użyć technik storytellingu, emisji głosu i precyzyjnej komunikacji, aby klienci chcieli Cię słuchać?
0 Komentarzy39 Minuty
Zespół pozyskujący leady – 8 wskazówek jak go zbudować
Jak powinien być zbudowany zespół, który odpowiada za pozyskiwanie leadów? W tym odcinku omawiam 8 wskazówek, które trzeba wziąć pod……
0 Komentarzy37 Minuty
Zbijanie obiekcji w B2B – jak do tego podejść?
W dzisiejszym odcinku pokazuję Wam 3 kategorie obiekcji, które najczęściej słychać w B2B i omawiam jak sobie z nimi radzić.
0 Komentarzy51 Minuty
Jak pozyskać finansowanie?
Jak pozyskać finansowanie dla swojej firmy? Brać kredyt, pozyskać inwestora czy przeprowadzić crowdfunding? Dzisiejszy gość - Dawid Paczka,…
0 Komentarzy7 Minuty
Happy Client Story: BitBag
Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i BitBag - firmy tworzącej nowoczesne sklepy e-commerce.
0 Komentarzy37 Minuty
Happy Client Story: WPC
Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i W.P.C. - dystrybutora materiałów szkolnych i biurowych.
0 Komentarzy34 Minuty
Kwalifikacja w sprzedaży B2B
Jeżeli znasz dział handlowy, który jest zapracowany, ale nie generuje dobrych rezultatów - to jest to odcinek dla Ciebie. Dowiesz się czym…
2 Komentarze43 Minuty
Happy Client Story: Future Processing
Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i Future Processing - jednego z największych Software House'ów w Polsce.
0 Komentarzy27 Minuty
Reklamy w B2B – Facebook, Google czy LinkedIn?
W tym odcinku razem z Karolem, omawiamy nasze doświadczenia dotyczące poszczególnych systemów reklamowych, dzieląc się kilkoma……
2 Komentarze56 Minuty
Kto powinien prowadzić rekrutację handlowca?
Kto powinien prowadzić rekrutację handlowca? Dział HR, szef sprzedaży czy może firma zewnętrzna? Jaki wkład może wnieść każdy z tych…
0 Komentarzy7 Minuty
Jakie narzędzia marketingowe wykorzystać?
Wsród wielu możliwych do wykorzystania narzędzi marketingowych wybraliśmy najpopularniejsze i omówili ich skuteczne wykorzystanie.…
0 Komentarzy28 Minuty
Marketing Automation B2B – 8 sposobów na wykorzystanie
Jak wdrożyć i do czego wykorzystać Marketing Automation w firmach B2B? Praktyczne zestawienie 8 taktyk dla wykorzystania automatyzacji…
0 Komentarzy17 Minuty
Strategia sprzedaży – Co to takiego?
W dzisiejszym odcinku postanowiłem wytłumaczyć, z czego bierze się różne zrozumienie pojęcia strategia sprzedaży, jaka jest definicja…
0 Komentarzy42 Minuty
Zarządzanie zdalnym zespołem sprzedażowym
W tym odcinku zebrałem wskazówki na temat zarządzania zdalnym zespołem sprzedaży. Sprawdź czy wszystkie masz wdrożone w swoim……
0 Komentarzy41 Minuty
Content marketing B2B – czy warto?
Kiedy i w jakiej formie wykorzystać content marketing w B2B? Praktyczne zestawienie form i taktyk dla marketingu treści wykorzystywane…
0 Komentarzy24 Minuty
Sprzedaż B2B na eksport – strategia i eksperymenty
Jeżeli zastanawiasz się jak wybrać rynek eksportowy w B2B i na co zwrócić uwagę przy układaniu strategii, to jest to odcinek dla Ciebie.…
0 Komentarzy46 Minuty
Konwersja na stronie internetowej – 10 sposobów na szybki wzrost
Czy jest wśród słuchaczy ktoś, kto nie chciałby mieć więcej leadów ze strony internetowej? W dzisiejszym odcinku Karol - nasz konsultant…
0 Komentarzy75 Minuty
Doradztwo marketingowe – kiedy jest skuteczne?
W jakich sytuacjach zdecydować się na doradztwo marketingowe i na co zwrócić uwagę przy wyborze firmy do jego realizacji. Kompletny…
0 Komentarzy22 Minuty
Wiadomości na LinkedIn – jak NIE pisać spamu sprzedażowego?
Sprawdź co łączy negatywnie odbierane wiadomości na LinkedIn i napisz swoją wiadomość tak, aby była skuteczna.
2 Komentarze60 Minuty
Jak namówić klienta na spotkanie?
W dzisiejszym odcinku zadaję pytanie, które zadaje sobie bardzo wielu handlowców. Jak namówić klienta na spotkanie?!
0 Komentarzy26 Minuty
Wystąpienia publiczne – jak przygotowuję zwycięskie prezentacje?
W tym odcinku opowiadam o tym, jak przygotować wystąpienie publiczne. Jak przygotować swoją prezentację tak, aby została wysoko oceniona?……
0 Komentarzy62 Minuty
Marka osobista w B2B – czy warto i jak ją zbudować?
W tym odcinku opowiadam o tym jak podejść do budowania marki osobistej w B2B. Wspominam o plusach, minusach i głównych wskazówkach, na…
0 Komentarzy52 Minuty
Materiał Dodatkowy – I Love Marketing & Business
Zobacz materiały i dowiedz się, co jest powodem braku wyników u handlowca? Czy warto korzystać z wielu metod pozyskiwania klientów? Jakie…
0 Komentarzy11 Minuty
Jak wygenerowałem pasywny przychód we własnej firmie?
Sprawdź jak wygenerowałem pasywny przychód we własnej firmie.
0 Komentarzy34 Minuty
Proces zakupu i jak go wykorzystać w sprzedaży?
Sprawdź dlaczego granie najniższą ceną nie jest najlepszym pomysłem oraz dowiedz się, jak użyć do tego wiedzy o procesie zakupu.
0 Komentarzy19 Minuty
Profil idealnego kandydata w sprzedaży – jak go przygotować?
Sprawdź w jaki sposób stworzyć profil idealnego kandydata, aby zwiększyć szansę na sukces nowego handlowca.
0 Komentarzy26 Minuty
Jak pozyskać dystrybutorów? 20 głównych wyzwań i wskazówek
Zastanawiasz się jak lepiej pozyskiwać dystrybutorów lub pośredników dla swojej firmy? W tym odcinku dzielę się 20 wskazówkami, pozyskanymi…
1 Komentarz56 Minuty
Happy Client Story: Nowodvorski
Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i Nowodvorski - jednego z największych producentów lamp w Polsce.
0 Komentarzy34 Minuty
Dyscyplina w biznesie – jak zadbać o nią w zespole?
Jak zadbać o dyscyplinę w zespole sprzedaży? Sprawdź jak rozwijać dyscyplinę nie zabijając kreatywności.
0 Komentarzy39 Minuty
Jak zatrudnić skutecznego handlowca?
Jak ułożyć proces zatrudniania handlowca do swojej firmy? Sprawdź nasze wskazówki.
0 Komentarzy41 Minuty
16 ZAKAZANYCH zwrotów managera do swojego zespołu
Na jakie zwroty manager sprzedaży powinien uważać? Sprawdź jak unikać demotywowania swojego zespołu.
0 Komentarzy42 Minuty
Tworzenie skutecznej oferty i mierzenie sprzedaży
Zobacz materiały o budowaniu ofert handlowych. Dowiedz się jak powinna wyglądać dobra oferta oraz jak mierzyć sprzedaż
0 Komentarzy88 Minuty
Współpraca marketingu i sprzedaży – 12 praktycznych przykładów
Jak ułożyć współpracę marketingu i sprzedaży w bardzo praktyczny sposób? Poznaj 12 przykładów na rynku B2B.
0 Komentarzy41 Minuty
Nowoczesne pozyskiwanie klientów w B2B
Zobacz materiały o prospectingu. Dowiedz się jak w nowoczesny sposób pozyskiwać klientów na rynku B2B.
0 Komentarzy101 Minuty
Buyer Persona – dlaczego większość w B2B zrobiła ją źle?
W tym odcinku podcastu NSM omawiam czym różni się Profil Idealnego Klienta od Buyer Persony.
2 Komentarze28 Minuty
Ego managera – poskromić czy wykorzystać?
W dzisiejszym odcinku spotkaliśmy się z zespołem SellWise, aby porozmawiać o EGO u managerów sprzedaży. Nasza dyskusja obracała się dookoła…
0 Komentarzy18 Minuty
Przewagi konkurencyjne – jak zdefiniować problem klienta
Zobacz materiał o przewagach konkurencyjnych. Dowiedz się jak wygrywać wartościami dodanymi dla klienta.
0 Komentarzy80 Minuty
Procesy w firmie – jak procesowo rozwijać biznes
Zobacz jakie procesy zachodzą w firmie i jak ją procesowo rozwijać. Darmowe materiały o sprzedaży i zarządzaniu.
0 Komentarzy86 Minuty
Zakazane zwroty w sprzedaży (Część 2)
Przesłuchaj podcast NSM i poznaj zakazane zwroty w sprzedaży. Dowiedz się co zniechęca klienta w rozmowach.
0 Komentarzy50 Minuty
Jakie błędy popełniłem rozwijając SellWise?
Przesłuchaj podcast NSM i wyciągnij wnioski z popełnionych przez nas błędów. Zobacz jak wyglądał rozwój naszej firmy.
0 Komentarzy54 Minuty
12 ZASAD biznesu, których się trzymam
Posłuchaj podcast NSM i dowiedz się jakich 12 zasad trzymamy się w biznesie.
0 Komentarzy33 Minuty
Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2020
Sprawdź najpopularniejszy ranking Systemów CRM w Polsce. Porównaj 10 narzędzi i wybierz odpowiedni System CRM dla siebie lub Twojej……
0 Komentarzy125 Minuty
Zarządzanie sprzedażą – 11 najczęstszych błędów
W tym artykule omawiamy 11 najczęściej popełnianych błędów przy zarządzaniu sprzedażą B2B.
2 Komentarze20 Minuty
Prospecting – 9 zasad, które ułatwią Ci pozyskiwanie klienta
Prospecting w B2B, jedna z metod pozyskiwania klientów. Zasady prospectingu, które ułatwią sprzedaż w B2B.
2 Komentarze23 Minuty
W jaki sposób pozyskujemy klientów?
Skąd brać klientów w B2B. Jak dotrzeć do nowego klienta. Poprawne przygotowanie oferty sprzedażowej w B2B. Najnowsze metody pozyskiwania…
0 Komentarzy36 Minuty
Jak skutecznie wdrożyć system CRM?
Jak wdrożyć system CRM? Wdrożenie systemu CRM w firmach B2B. Czy system CRM ma znaczenie w sprzedaży? Zapraszam do podcastu.
1 Komentarz57 Minuty
Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2019
Sprawdź najpopularniejszy ranking Systemów CRM w Polsce. Porównaj 10 narzędzi i wybierz odpowiedni System CRM dla siebie lub Twojej……
0 Komentarzy104 Minuty
JAK PRZEPROWADZIĆ AUDYT SPRZEDAŻY?
Jak mierzyć sprzedaż w firmie B2B? Skuteczne techniki audytowania sprzedaży. Kto powinien zarządzać audytem sprzedaży? Poznaj najważniejsze…
0 Komentarzy10 Minuty