Jak sprawić, aby klienci nie odchodzili? 15 pomysłów do wdrożenia

Co zrobić, aby obniżyć odejścia klientów? Jak liczyć retencje oraz churn rate? Sprawdź!


0 Komentarzy7 Minuty

Happy Client Story: Kancelaria Ekologiczna

Poznaj rezultaty projektu doradczego dla Kancelarii Ekologicznej i jej nowej marki Akademii Przemysłu i Środowiska - szkoleń z zakresu…


0 Komentarzy20 Minuty

Jak budować i rozwijać zespół zarządzający? 10 problemów i wniosków

Jakie problemy i wyzwania czekają na Ciebie podczas budowy zespołu zarządzającego? Sprawdź, jak sobie z nimi poradzić!


0 Komentarzy63 Minuty

B2B2C – jak działa ten model i z jakimi wiąże się wyzwaniami?

Czym jest model B2B2C i jakie wyzwania generuje? Sprawdź!


0 Komentarzy44 Minuty

11 błędów przy mierzeniu i wyznaczaniu KPI w sprzedaży

Jakie błędy występują najczęściej w mierzeniu marketingu i sprzedaży? Sprawdź, czy ich nie popełniasz!


0 Komentarzy45 Minuty

Trzy rzeczy, które rujnują Twoją sprzedaż w systemie CRM

W tym artykule znajdziesz powody, przez które rujnujesz swoją sprzedaż w systemie CRM.


0 Komentarzy24 Minuty

12 błędów handlowców na spotkaniach sprzedażowych

Jakie błędy na spotkaniach sprzedażowych kosztują najwięcej? Sprawdź, czy ich nie popełniasz!


0 Komentarzy49 Minuty

handlowcy nie korzystają z systemu CRM

Handlowcy nie używają systemu CRM? 14 najczęstszych powodów

Dlaczego wdrożenie systemu CRM nie przynosi spodziewanych rezultatów? Poznaj 14 najczęstszych powodów w podcaście Nowoczesna Sprzedaż i…


0 Komentarzy63 Minuty

jak działa doradztwo okładka podcastu NSM

Jak działa doradztwo i kiedy ma sens?

Dowiedz się, jak stworzyć propozycję wartości swojej firmy, kiedy sprzedajesz to samo co wielu innych konkurentów na Twoim rynku. Posłuchaj…


0 Komentarzy73 Minuty

20 pomysłów jak wyróżnić się, kiedy sprzedajesz to samo co wszyscy

20 pomysłów jak wyróżnić się, kiedy sprzedajesz to samo co wszyscy

Dowiedz się, jak stworzyć propozycję wartości swojej firmy, kiedy sprzedajesz to samo co wielu innych konkurentów na Twoim rynku. Posłuchaj…


0 Komentarzy53 Minuty

eltrans

Happy Client Story: Eltrans

Poznaj rezultaty projektu doradczego dla Eltrans – firmy specjalizującej się w międzynarodowym transporcie farmaceutyków i towarów o…


0 Komentarzy20 Minuty

HR nie rozumie biznesu. Biznes nie rozumie HR.

W tym odcinku rozmawiamy o tym jak HR wpływa realnie na biznes i poruszamy tematy na styku świata biznesu i HR.


0 Komentarzy143 Minuty

HCS Prazmet okładka

Happy Client Story: Prasmet

Poznaj rezultaty projektu doradczego dla Prasmet - polski producent seryjnych elementów metalowych z ponad 20-letnim doświadczeniem i…


0 Komentarzy22 Minuty

Happy Client Story: CIB Pabianice

Poznaj rezultaty projektu doradczego dla CIB Pabianice – największego dystrybutora kakao w Polsce


0 Komentarzy21 Minuty

Procesy vs Wolność – jak błędne procesy mogą zniszczyć biznes?

Jak układać procesy, aby firmy mogły dobrze rosnąć?


0 Komentarzy61 Minuty

mako tsl

Happy Client Story: Mako TSL

Poznaj rezultaty projektu doradczego dla Mako TSL – największej firmie spedycyjnej w sektorze transportu lekkiego w Polsce.


0 Komentarzy17 Minuty

5 lekcji z dowodzenia szybko rosnącymi firmami usługowymi

Podsumowanie serii sprzedaż wyzwania #WdrażamyNSM. Posłuchaj podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.


0 Komentarzy52 Minuty

Szukamy konsultantów sprzedaży i marketingu B2B

Podsumowanie serii sprzedaż wyzwania #WdrażamyNSM. Posłuchaj podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.


0 Komentarzy7 Minuty

Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2024

Jaki system CRM wybrać? Najlepsze systemy CRM w 2024. Poznaj różnice w systemach CRM. Wybierz najlepszy system CRM.


0 Komentarzy239 Minuty

Jeden dział, wiele produktów: Jak zbudować wszechstronny zespół sprzedaży?

Podsumowanie serii sprzedaż wyzwania #WdrażamyNSM. Posłuchaj podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.


0 Komentarzy59 Minuty

Podsumowanie serii sprzedaż wyzwania #WdrażamyNSM

Podsumowanie serii sprzedaż wyzwania #WdrażamyNSM. Posłuchaj podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.


0 Komentarzy8 Minuty

Strategia sprzedaży B2B – jak ją stworzyć i rozwijać?

W tym odcinku dowiesz się, jak połączyć wiedzę z całego wyzwania WdrażamyNSM i stworzyć na tej podstawie strategię sprzedaży B2B.


0 Komentarzy7 Minuty

Negocjacje – jak ułożyć proces negocjowania w dziale sprzedaży?

Jak ułożyć negocjacje w swoim dziale handlowym? W tym odcinku dziele się na co warto zwrócić uwagę w czasie tego procesu.


0 Komentarzy55 Minuty

sollux hcs

Happy Client Story: Sollux Ligthing

Poznaj rezultaty współpracy z firmą Woda dla Firmy Sprawdź jak pracujemy z klientami z branży produkcyjnej. Przeczytaj referencje naszego…


0 Komentarzy21 Minuty

Zachowaj zdrowie (w tym psychiczne) – ciemna strona biznesu

Zdrowie psychiczne przedsiębiorców jest bardzo ważne. Dowiedz się jak o nie dobrze zadbać!


0 Komentarzy64 Minuty

romgaz hcs

Happy Client Story: Romgaz

Poznaj rezultaty współpracy z firmą Woda dla Firmy Sprawdź jak pracujemy z klientami z branży produkcyjnej. Przeczytaj referencje naszego…


0 Komentarzy21 Minuty

Wynagrodzenia w sprzedaży B2B – ile płacić handlowcom?

W tym odcinku omawiam ile należy płacić handlowcom oraz jak podejść do tematu premii. Od czego ją uzależnić? Jak ją liczyć? Jak często…


0 Komentarzy7 Minuty

Happy Client Story: Effectivness

Poznaj rezultaty współpracy z firmą Woda dla Firmy Sprawdź jak pracujemy z klientami z branży produkcyjnej. Przeczytaj referencje naszego…


0 Komentarzy23 Minuty

Happy Client Story: Decerto

Poznaj rezultaty współpracy z firmą Woda dla Firmy Sprawdź jak pracujemy z klientami z branży produkcyjnej. Przeczytaj referencje naszego…


0 Komentarzy16 Minuty

Struktura sprzedaży, role i specjalizacje w B2B

W tym odcinku omawiam jak ułożyć role oraz strukturę w dziale sprzedaży B2B. Przechodzę od najczęstszych problemów, aż do konkretnych…


0 Komentarzy55 Minuty

Jak zarządzać firmą w kryzysie? Poradnik dla osamotnionych

Jak kierować firmą kiedy dookoła jest kryzys? W tym odcinku uczę jak rozpoznać symptomy kryzysu oraz jak je rozwiązać. To odcinek, który…


0 Komentarzy7 Minuty

Automatyzacja sprzedaży i marketingu – jak do tego podejść? (Przykłady)

W tym odcinku omawiam jak zautomatyzować procesy, które dotychczas tworzyliśmy w wyzwaniu. Opowiadam o przewadze automatyzacji nad ręcznym…


0 Komentarzy42 Minuty

Account Management – jak zbudować proces, który rozwinie Twoich klientów?

W tym odcinku dowiesz się jak zbudować proces Account Managementu w swojej firmie. Pokażę dlaczego powinien realizować go ktoś dedykowany,…


0 Komentarzy43 Minuty

Nowy klient – co z nim zrobić kiedy już kupi? (Onboarding)

Jak zbudować proces onboardingu? Dowiedz się jaką drogę powinien przejść nowy klient w Twojej firmie!


0 Komentarzy42 Minuty

Cross-Selling, Up-Selling – jak wdrożyć oba procesy w B2B?

W tym odcinku przybliżam jak poprawnie zbudować "proces" zamykania sprzedaży w Waszych firmach.


0 Komentarzy40 Minuty

Zamykanie sprzedaży – tabletka na odchudzanie tuż przed wakacjami

W tym odcinku przybliżam jak poprawnie zbudować "proces" zamykania sprzedaży w Waszych firmach.


0 Komentarzy7 Minuty

Happy Client Story: Woda dla Firmy

Poznaj rezultaty współpracy z firmą Woda dla Firmy Sprawdź jak pracujemy z klientami z branży produkcyjnej. Przeczytaj referencje naszego…


0 Komentarzy25 Minuty

Jak skutecznie rekrutować i wdrażać nowe osoby w dziale sprzedaży?

W tym odciunku tłumaczę jak zbudować proces skutecznej rekrutacji i wdrożenia bazując na wszystkim czego dowiedzieliśmy się wcześniej w…


0 Komentarzy55 Minuty

Spotkania sprzedażowe – jak sprawić, żeby nie były stratą pieniędzy?

W tym odcinku opowiadam o tym jak zrobić proces na spotkania sprzedażowe oraz czym różnią się one od spotkań na etapie prospectingu czy…


0 Komentarzy48 Minuty

Co powinien robić manager sprzedaży?

W tym odcinku opisuję czym powinna różnić się rola managera i dyrektora sprzedaży oraz pomagam w uporządkowaniu działań, które manager…


0 Komentarzy41 Minuty

Zbuduj najlepszą ofertę handlową w swojej branży

W tym odcinku dowiesz się jak zbudować najlepszą ofertę handlową w Twojej branży. Przesłuchaj i zwiększ swoją konwersję.


0 Komentarzy61 Minuty

Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2023

Jaki system CRM wybrać? Najlepsze systemy CRM w 2023. Poznaj różnice w systemach CRM. Wybierz najlepszy system CRM.


0 Komentarzy187 Minuty

Happy Client Story: ITD-PIP

Rezultaty współpracy SellWise - IDT-PIP. Poznaj efekty współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w firmie…


0 Komentarzy13 Minuty

System CRM – dlaczego tak wielu wdraża, a niewielu korzysta?

W tym odcinku zabieramy się za wdrożenie systemu CRM. Mamy gotowe dostatecznie dużo, aby w końcu się za to zabrać. Wymieniam najczęstsze…


0 Komentarzy47 Minuty

Badanie potrzeb – jak poznać prawdziwą sytuację Twojego klienta?

W tym odcinku rozpoczynamy układanie procesu sprzedaży. A pierwszym i najbardziej oczywistym krokiem w tę stronę, jest właśnie badanie…


0 Komentarzy43 Minuty

Happy Client Story: Agencja Celna Wega

Rezultaty współpracy SellWise - Wega A. Poznaj efekty współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w firmie…


0 Komentarzy12 Minuty

Fundamenty procesu sprzedaży – zbuduj raz a dobrze

W tym materiale omawiam w jaki sposób zdefiniować podstawowe kamienie milowe w procesie sprzedaży, które posłużą w jego dalszej……


0 Komentarzy41 Minuty

Cele oraz continuous improvement w sprzedaży

Dzisiaj opowiadam o tym jak wyznaczyć cele w Waszej machinie sprzedażowej oraz podłączyć je pod system continous improvement, który będzie…


0 Komentarzy46 Minuty

Happy Client Story: BetterIT

Rezultaty współpracy SellWise - Lunching. Poznaj efekty współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w firmie…


0 Komentarzy13 Minuty

Mapa procesów w sprzedaży i marketingu

W tym odcinku opowiadam o tym dlaczego warto stworzyć mapę procesów w swoim zespole oraz jak to dokładnie zrobić.


0 Komentarzy53 Minuty

Prospecting – aktywnie pozyskaj nowych klientów

W dzisiejszym odcinku opowiadam jak użyć wykonanej dotychczas pracy, aby stworzyć dobrą kampanię prospectingową. Dzięki niej nie tylko…


0 Komentarzy45 Minuty

Happy Client Story: Lunching

Rezultaty współpracy SellWise - Lunching. Poznaj efekty współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w firmie…


0 Komentarzy14 Minuty

Poznaj problemy i wyzwania swoich klientów – jak i po co robić to regularnie?

W dzisiejszym odcinku kończymy wstępne przygotowanie buyer persony. Ostatnim krokiem na tej drodze jest dobre poznanie problemów i wyzwań…


0 Komentarzy57 Minuty

Segment – jak wybrać odpowiedni kierunek dla Twojej sprzedaży?

W tym odcinku opowiadam o tym, jak podejść do wyboru segmentu dla swojej firmy. Opowiadam dlaczego jest to istotne oraz jak dokonać wyboru.…


0 Komentarzy51 Minuty

Wartości Twojej oferty – opracuj je i rozwijaj

W tym materiale omawiam temat Wartości Twojej oferty. Opowiadam o tym dlaczego te wartości są tak istotne i do czego można ich użyć.


0 Komentarzy48 Minuty

Kick off – jak rozpocząć i zaplanować zmianę ze swoim zespołem?

To pierwszy odcinek serii Sprzedaż w ramach wyzwania #WdrażamyNSM. W tym odcinku poruszam temat zmian w dziale sprzedaży oraz powodów, z…


0 Komentarzy51 Minuty

Wygraj 200 000 zł z wyzwaniem #WdrażamyNSM!

Weź udział w wyzwaniu #WdrażamyNSM, które potrwa 50 odcinków tego podcastu i na koniec - wygraj 200 000 zł dla swojej firmy! Przesłuchaj…


0 Komentarzy17 Minuty

To KONIEC podcastu NSM – przemyślenia i refleksje

Dowiedz się dlaczego Podcast NSM dobiega końca!


0 Komentarzy7 Minuty

Jak szkolić siebie i swój zespół, aby realnie zwiększać wyniki sprzedaży

Zapisz się na bezpłatny webinar podczas którego poznasz sposoby skutecznej nauki. Dowiedz się, jak szkolić swój zespół, aby realnie…


0 Komentarzy18 Minuty

Pięciokrotny wzrost w 3 lata, pomimo działania w niszy (Gość: Jakub Domeracki)

W dzisiejszym odcinku Jakub Domeracki powie o początkach w układaniu sprzedaży i marketingu w firmie Value Finance. Dowiecie się co jego…


0 Komentarzy8 Minuty

Jak wybrać system CRM, żeby nie przepłacić?

Każdy kto rozpoczyna układać działania sprzedażowe, prędzej czy później dowiaduje się o systemach CRM. W tym odcinku, Filip podzieli się…


0 Komentarzy8 Minuty

Od kryzysu do 51% wzrostu – historia prawdziwa (Gość: Mariusz Hendzel)

W tym odcinku zaprosiłem do rozmowy Mariusza Hendzel, który opowie o tym jakie zmiany w sprzedaży i marketingu przechodziła jego firma.…


0 Komentarzy8 Minuty

Chaotyczny marketing B2B – od czego rozpocząć porządkowanie?

W dzisiejszym odcinku opowiadam od czego rozpocząć porządkowanie marketingu B2B, tak żeby nie utracić poczynionych już inwestycji. Metoda,…


0 Komentarzy39 Minuty

Jak mierzyć proces sprzedaży, żeby wyciągać poprawne wnioski?

W tym odcinku opowiadam o tym co mierzyć w sprzedaży, aby wyciągać poprawne wnioski?


0 Komentarzy37 Minuty

Co mnie napędza?

W tym odcinku opowiadam o tym co mnie napędza.


0 Komentarzy7 Minuty

Czego prezesi i dyrektorzy boją się najbardziej?

W tym odcinku opowiadam o największym lęku prezesów i dyrektorów oraz jak przekłada się on na rzeczywistość świata sprzedaży i……


0 Komentarzy30 Minuty

Strona internetowa w B2B – jak ją zbudować?

W dzisiejszym odcinku opowiadam o krokach, które warto zrobić przy budowie strony w B2B. Dzielę się też wskazówkami, na które warto zwrócić…


0 Komentarzy41 Minuty

WiseGroup – Case study premiery naszych nowych marek

W dzisiejszym odcinku opowiadam o tym jak przeprowadziliśmy premierę WiseGroup. Co zrobiliśmy i jakie to przyniosło rezultaty?


0 Komentarzy50 Minuty

CTA w marketingu B2B – jak przekonać klienta aby coś zrobił?

W dzisiejszym odcinku opowiadam o tym jak formułować Call To Action w Marketingu B2B. Tłumaczę różnice w CTA oraz daję metodę jego…


0 Komentarzy32 Minuty

Nachalny handlowiec i marketer – jaki wpływ ma nachalność na wyniki?

W tym odcinku opowiadam w jakich obszarach objawia się nachalność oraz jak wpływa na obniżenie sprzedaży. Podpowiadam jak się jej pozbyć w…


0 Komentarzy29 Minuty

PREMIERA: WiseGroup – SellWise, AdWise, HireWise i Akademia Sales Angels

W dzisiejszym odcinku opowiadam o tworzeniu WiseGroup. Omawiam pomysły, powstawanie kolejnych firm i budowanie ich przewag konkurencyjnych.…


0 Komentarzy7 Minuty

Problem, wyzwanie i potrzeba – czym się różnią?

W dzisiejszym odcinku tłumaczę czym różni się problem od wyzwania i potrzeby. Pokazuję w jakich sytuacjach każda z tych rzeczy ma swoją…


0 Komentarzy24 Minuty

20 lekcji i refleksji, które przyniósł mi 2021 rok

W tym odcinku dzielę się lekcjami i refleksjami z 2021 roku :)


0 Komentarzy42 Minuty

Niezadowolony klient – kiedy jest szansą i jak ją wykorzystać?

W tym odcinku omawiam jak podejść do tematu niezadowolonych klientów w sprzedaży B2B. Opowiadam o moich obserwacjach, najczęstszych…


0 Komentarzy50 Minuty

Jak przekonać szefa do zmian? Poradnik dla zrozpaczonych

W tym odcinku opowiadam o tym, jak realnie przekonać szefa do zmian. Tłumaczę z czego wynika opór oraz jak powinien zachować się…


0 Komentarzy51 Minuty

Zarządzanie – najważniejsza zasada skutecznego managera

W dzisiejszym odcinku, po obserwacji setek managerów, omawiam jeden czynnik, który najbardziej wpływa na ich skuteczność.


0 Komentarzy36 Minuty

Problemy w rozwoju sprzedaży – Debata

W tym odcinku rozmawiam z konsultantami SellWise o najczęstszych problemach w rozwoju sprzedaży jakie spotykają najczęściej w projektach,…


0 Komentarzy7 Minuty

Oferta na jedno „TAK” – Jak przygotować ofertę, która zwiększy Twoją konwersję?

W tym odcinku omawiam koncepcję oferty na jedno "TAK". Dowiesz się kiedy taka oferta ma sens i w jaki sposób ją zbudować tak, aby zwiększyć…


0 Komentarzy34 Minuty

12 refleksji o budowaniu zespołów na 3 urodziny Podcastu NSM



W tym odcinku opowiadam o moich refleksjach na temat budowania zespołów, które nazbierałem przez ostatnie 3 lata.


0 Komentarzy49 Minuty

Czy Zarząd albo Dyrektorzy powinni sami sprzedawać?

W tym odcinku opowiadam kiedy zarządy i dyrektorzy powinni sami sprzedawać. Podaję przykłady oraz sposób obliczenia, czy ma to sens w…


0 Komentarzy45 Minuty

Banały komunikacyjne

Co to jest banał komunikacyjny? Jak przełożyć banały komunikacyjne na faktyczne wartości dla klientów? Dowiedz się jak w dobry sposób…


0 Komentarzy16 Minuty

Prekwalifikacja klientów B2B

Jak wygląda kwalifikacja klientów? Tworzenie TOFU, MOFU, BOFU, a lejek marketingowy. Sprawdź jak stworzyć lejek i dobrze kwalifikować…


0 Komentarzy18 Minuty

Jak zwalniać handlowców?

W tym odcinku omawiam jak podejść do zwalniania handlowców oraz podaję najczęstsze błędy managerów, które doprowadzają do……


0 Komentarzy47 Minuty

Czynniki wzrostu Brand24 – Jak Michał Sadowski patrzy na sprzedaż?

W tym odcinku dowiesz się jak Michał Sadowski układa procesy sprzedaży i marketingu B2B w Brand24.


0 Komentarzy8 Minuty

Sprzedaż transakcyjna czy doradcza? – dobierz model sprzedaży dla swojej firmy

Czym się różni sprzedaż doradcza od transakcyjnej? Kiedy użyć każdej z nich? Ten odcinek pomoże dobrać model sprzedaży, na którym warto się…


0 Komentarzy46 Minuty

Evergreen content – jak go tworzyć?

Czym jest evergreen content w marketingu B2B? Jak tworzyć treści na naszego bloga, aby generować ruch na stronie? Jakie tematy są wiecznie…


0 Komentarzy16 Minuty

system-premiowy-w-b2b

System premiowy w sprzedaży – jak go zbudować?

W tym odcinku opowiadam o tym, jak zbudować system premiowy w firmie, tak aby mógł rozwijać się razem z nią i nie generował zdenerwowania w…


0 Komentarzy56 Minuty

sprzedaz-w-b2b-w-2025

Sprzedaż B2B w 2025 roku – przygotuj firmę na zmiany

W tym odcinku dowiesz się jakich zmian można spodziewać się w sprzedaży B2B w najbliższych latach. Omawiam raport Gartnera "The Future of…


0 Komentarzy37 Minuty

O czym pamiętać przed stworzeniem rocznego planu marketingowego?

Jak stworzyć roczny plan marketingowy? O czym należy pamiętać przed jego stworzeniem?


0 Komentarzy17 Minuty

jak-znalezc-czas-na-rozwoj

Jak znaleźć czas na rozwój mając 4 biznesy?

Jedną z największych barier rozwoju biznesu jest brak czasu. Zachęcam Was do wysłuchania rozmowy z Radosławem Drzewieckim, inspirującym…


0 Komentarzy8 Minuty

Persona zakupowa – jak ją stworzyć?

Jak przygotować personę zakupową w B2B? Różnice w profilu klienta między B2B a B2C. Persona zakupowa a działania marketingowe.


0 Komentarzy18 Minuty

pillar-pages

Pillar Pages w SEO – jak organizować treści w marketingu B2B?

W dzisiejszym odcinku, omawiam jak warto ułożyć treści na swojej stronie internetowej, aby sprzyjało to wyszukiwaniom organicznym. W…


0 Komentarzy29 Minuty

jak-przygotowac-nowe-stanowisko

Rekrutacja handlowca zakończona sukcesem – jak przygotować stanowisko?

Jak przygotować stanowisko pracy dla nowego handlowca?


0 Komentarzy22 Minuty

doradztwo-sprzedazowe-start-up

Doradztwo sprzedażowe w start-upie

W dzisiejszym odcinku rozmawiam z Łukaszem Pawlikiem, CEO Lunching.pl, które jest naszym klientem. Pytam Łukasza o wyzwania w rozwoju…


0 Komentarzy8 Minuty

motywacja-w-pracy

Motywacja w pracy – co robić kiedy Ci się nie chce?

W tym odcinku opowiadam o tym od czego zależy motywacja w pracy i jak o nią zadbać.


0 Komentarzy46 Minuty

metody-prospectingowe

Twój prospecting nie działa? Sprawdź te 10 obszarów

Obszary, które najczęściej sprawiają, że prospecting nie działa. Sprawdź czy popełniasz te błędy!


0 Komentarzy38 Minuty

system premiowy

Jak ułożyć system premiowy w dziale marketingu?

System premiowy w dziale marketingu. Jak ułożyć system premiowy dla marketingu w B2B. Co mierzyć w dziale marketingu?


0 Komentarzy16 Minuty

account-based-marketing

Account Based Marketing – Jak działa w sprzedaży B2B?

Czym jest Account Based Marketing i kiedy powinno się go stosować w sprzedaży B2B?


0 Komentarzy28 Minuty

wyzwania-msp-w-sprzedazy-b2b

7 największych wyzwań MŚP w sprzedaży B2B – Polska 2020/2021

Ranking 7 największych wyzwań w sprzedaży B2B z naszej perspektywy.


0 Komentarzy50 Minuty

Happy Client Story: Air-Com

Rezultaty współpracy SellWise - Air-Com. Poznaj efekty i opinię współpracy z naszym klientem. Sprawdź jakie rozwiązania wprowadziliśmy w…


0 Komentarzy30 Minuty

ranking-systemow-crm

Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2021

Ranking systemów CRM dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw 2021! Wszystkie systemy znajdują się w chmurze i możesz je wprowadzić w swojej…


0 Komentarzy134 Minuty

jak-zarabiac-na-podcastach

5 milionów złotych, czyli jak zarabiać na podcastach?

W tym odcinku opowiadam o polskiej scenie podcastowej. Mówię o tym jak można zarabiać na podcastach i czemu najcześciej do tych zarobków…


0 Komentarzy50 Minuty

wartosci-firmy-usp

Jak opracować wartości swojej firmy i dlaczego USP to nie najlepszy pomysł?



W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…


0 Komentarzy44 Minuty

Social media

Jaka jest rola mediów społecznościowych w marketingu B2B?

W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…


0 Komentarzy16 Minuty

lead nurturing

Lead nurturing – element lejka marketingowego

W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…


0 Komentarzy14 Minuty

Budowanie wiarygodności marki

W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…


0 Komentarzy17 Minuty

komunikacja

Jak komunikować się z naszymi klientami?

W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…


0 Komentarzy18 Minuty

jak-skrocic-proces-sprzedazy

Jak skrócić proces sprzedaży? 10 sprawdzonych sposobów

W dzisiejszym odcinku omawiam 10 sprawdzonych sposobów na skrócenie procesu sprzedaży. Tłumaczę również z jakiego powodu warto tym tematem…


0 Komentarzy49 Minuty

narzedzia-pomocne-w-sprzedazy

30 narzędzi, które pomagają nam w sprzedaży

Omawiam 30 narzędzi, których na co dzień w SellWise używamy do sprzedaży i marketingu.


0 Komentarzy55 Minuty

rewolucja-w-sprzedazy-i-marketingu

Rewolucja w nauczaniu sprzedaży i marketingu B2B

W tym odcinku zdradzam swoje plany na zupełnie nowy biznes.


0 Komentarzy7 Minuty

Happy Client Story: Value Finance

Zobacz historię współpracy SellWise i Value Finance. Sprawdź jak podnieśliśmy sprzedaż o 161% w rok!


0 Komentarzy28 Minuty

atrybucja-sprzedazy-i-marketingu

Atrybucja w sprzedaży i marketingu B2B

W tym odcinku opisuję pomysł na rozwiązanie problemu atrybucji leadów sprzedażowych, kiedy dział sprzedaży działa równolegle do działu…


0 Komentarzy26 Minuty

teoria-jobs-to-be-done

Jobs to be done – teoria, która pomoże Ci w sprzedaży i marketingu

W tym odcinku omawiam jaki wpływ ma teoria "Jobs to be done" na proces zakupu klienta. Podpowiadam jak powiązać tę teorię z zadaniami,…


2 Komentarze35 Minuty

jak-sprzedawac-do-wlasciciela

Jak sprzedawać do prezesa lub właściciela firmy?

W dzisiejszym odcinku omawiam główne wskazówki, na które warto zwrócić uwagę próbując sprzedawać prezesom lub właścicielom firm. Poruszam…


0 Komentarzy46 Minuty

spowolnienie-rozwoju-firmy

Jak właściciel może spowolnić rozwój własnej firmy?

W dzisiejszym odcinku opowiadam o 14 zachowaniach właścicieli firm, które moim zdaniem spowalniają rozwój. Lista jest zbudowana na…


0 Komentarzy60 Minuty

przydzielanie-leadow

Jak przydzielać leady handlowcom, żeby zwiększyć sprzedaż?

Najlepsze sposoby przydzielania leadów handlowcom w dużych zespołach. Automatyzacja, sposób mierzenia i najlepsze praktyki.


0 Komentarzy45 Minuty

dyrektor-sprzedazy

Początkujący dyrektor sprzedaży – historia prawdziwa

Poznaj wyzwania początkującego dyrektora sprzedaży. Gościem odcinka podcastu jest Marta Skowron.


0 Komentarzy7 Minuty

roznice-w-sprzedazy-zdalnej

11 różnic sprzedaży zdalnej od sprzedaży “na żywo”

Poznaj 11 różnic sprzedaży zdalnej w B2B od sprzedaży "na żywo". Czy sprzedaż zdalna jest inna od zwykłej sprzedaży?


0 Komentarzy52 Minuty

wskazniki-kpi-marketing-b2b

Jakie wskaźniki KPI marketing B2B powinien brać pod uwagę?

Wsród wielu możliwych do mierzenia wskaźników KPI w marketingu B2B omówiliśmy, które z nich warto brać pod uwagę. Oprócz głównych Key…


3 Komentarze23 Minuty

marketing-automation

B2B Marketing Automation – 16 przykładowych reguł automatyzacji

Jakie reguły automatyzacji mogą mieć sens w B2B Marketing Automation? Sprawdź!


1 Komentarz43 Minuty

jak-tworzyc-teksty

Jak malować słowami obrazy w głowie rozmówcy?

Jak użyć technik storytellingu, emisji głosu i precyzyjnej komunikacji, aby klienci chcieli Cię słuchać?


0 Komentarzy39 Minuty

jak-budowac-skuteczny-zespol

Zespół pozyskujący leady – 8 wskazówek jak go zbudować

Jak powinien być zbudowany zespół, który odpowiada za pozyskiwanie leadów? W tym odcinku omawiam 8 wskazówek, które trzeba wziąć pod……


0 Komentarzy37 Minuty

zbijanie-obiekcji-w-b2b

Zbijanie obiekcji w B2B – jak do tego podejść?

W dzisiejszym odcinku pokazuję Wam 3 kategorie obiekcji, które najczęściej słychać w B2B i omawiam jak sobie z nimi radzić.


0 Komentarzy45 Minuty

jak-pozyskiwac-finansowanie

Jak pozyskać finansowanie?

Jak pozyskać finansowanie dla swojej firmy? Brać kredyt, pozyskać inwestora czy przeprowadzić crowdfunding? Dzisiejszy gość - Dawid Paczka,…


0 Komentarzy7 Minuty

Happy Client Story: BitBag

Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i BitBag - firmy tworzącej nowoczesne sklepy e-commerce.


0 Komentarzy37 Minuty

Happy Client Story: Kwadra System

Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i Kwadra System - specjalistycznej firmy sprzątającej hale fabryczne.


0 Komentarzy36 Minuty

Happy Client Story: WPC

Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i W.P.C. - dystrybutora materiałów szkolnych i biurowych.


0 Komentarzy35 Minuty

jak-kwalifikowac-klientow

Kwalifikacja w sprzedaży B2B

Jeżeli znasz dział handlowy, który jest zapracowany, ale nie generuje dobrych rezultatów - to jest to odcinek dla Ciebie. Dowiesz się czym…


2 Komentarze43 Minuty

Happy Client Story: Future Processing

Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i Future Processing - jednego z największych Software House'ów w Polsce.


0 Komentarzy27 Minuty

reklamy-w-b2b

Reklamy w B2B – Facebook, Google czy LinkedIn?

W tym odcinku razem z Karolem, omawiamy nasze doświadczenia dotyczące poszczególnych systemów reklamowych, dzieląc się kilkoma……


2 Komentarze56 Minuty

rekrutacja-hanlowca

Kto powinien prowadzić rekrutację handlowca?

Kto powinien prowadzić rekrutację handlowca? Dział HR, szef sprzedaży czy może firma zewnętrzna? Jaki wkład może wnieść każdy z tych…


0 Komentarzy7 Minuty

narzedzia-marketingowe

Jakie narzędzia marketingowe wykorzystać?

Wsród wielu możliwych do wykorzystania narzędzi marketingowych wybraliśmy najpopularniejsze i omówili ich skuteczne wykorzystanie.…


0 Komentarzy28 Minuty

Marketing-Automation-B2B

Marketing Automation B2B – 8 sposobów na wykorzystanie

Jak wdrożyć i do czego wykorzystać Marketing Automation w firmach B2B? Praktyczne zestawienie 8 taktyk dla wykorzystania automatyzacji…


0 Komentarzy17 Minuty

czym-jest-strategia-sprzedazy

Strategia sprzedaży – Co to takiego?

W dzisiejszym odcinku postanowiłem wytłumaczyć, z czego bierze się różne zrozumienie pojęcia strategia sprzedaży, jaka jest definicja…


0 Komentarzy42 Minuty

zarzadzanie-zdalnym-zespolem-sprzedazowym

Zarządzanie zdalnym zespołem sprzedażowym

W tym odcinku zebrałem wskazówki na temat zarządzania zdalnym zespołem sprzedaży. Sprawdź czy wszystkie masz wdrożone w swoim……


0 Komentarzy41 Minuty

Content-marketing-B2B

Content marketing B2B – czy warto?

Kiedy i w jakiej formie wykorzystać content marketing w B2B? Praktyczne zestawienie form i taktyk dla marketingu treści wykorzystywane…


0 Komentarzy24 Minuty

sprzedaz-b2b-na-eksport

Sprzedaż B2B na eksport – strategia i eksperymenty

Jeżeli zastanawiasz się jak wybrać rynek eksportowy w B2B i na co zwrócić uwagę przy układaniu strategii, to jest to odcinek dla Ciebie.…


0 Komentarzy46 Minuty

sposoby-na-szybki-wzrost

Konwersja na stronie internetowej – 10 sposobów na szybki wzrost

Czy jest wśród słuchaczy ktoś, kto nie chciałby mieć więcej leadów ze strony internetowej? W dzisiejszym odcinku Karol - nasz konsultant…


0 Komentarzy75 Minuty

skuteczne-doradztwo-marketingowe

Doradztwo marketingowe – kiedy jest skuteczne?

W jakich sytuacjach zdecydować się na doradztwo marketingowe i na co zwrócić uwagę przy wyborze firmy do jego realizacji. Kompletny…


0 Komentarzy22 Minuty

jak-nie-pisac-spamu

Wiadomości na LinkedIn – jak NIE pisać spamu sprzedażowego?

Sprawdź co łączy negatywnie odbierane wiadomości na LinkedIn i napisz swoją wiadomość tak, aby była skuteczna.


2 Komentarze60 Minuty

jak-namowic-klienta-na-spotkanie

Jak namówić klienta na spotkanie?

W dzisiejszym odcinku zadaję pytanie, które zadaje sobie bardzo wielu handlowców. Jak namówić klienta na spotkanie?!


0 Komentarzy26 Minuty

jak-przygotowac-wystapienie-publiczne

Wystąpienia publiczne – jak przygotowuję zwycięskie prezentacje?

W tym odcinku opowiadam o tym, jak przygotować wystąpienie publiczne. Jak przygotować swoją prezentację tak, aby została wysoko oceniona?……


0 Komentarzy59 Minuty

marka-osobista-w-b2b

Marka osobista w B2B – czy warto i jak ją zbudować?

W tym odcinku opowiadam o tym jak podejść do budowania marki osobistej w B2B. Wspominam o plusach, minusach i głównych wskazówkach, na…


0 Komentarzy52 Minuty

Materiał Dodatkowy – I Love Marketing & Business

Zobacz materiały i dowiedz się, co jest powodem braku wyników u handlowca? Czy warto korzystać z wielu metod pozyskiwania klientów? Jakie…


0 Komentarzy11 Minuty

pasywny-przychod

Jak wygenerowałem pasywny przychód we własnej firmie?

Sprawdź jak wygenerowałem pasywny przychód we własnej firmie.


0 Komentarzy34 Minuty

jak-wykorzystac-proces-sprzedazy-w-zakupie

Proces zakupu i jak go wykorzystać w sprzedaży?

Sprawdź dlaczego granie najniższą ceną nie jest najlepszym pomysłem oraz dowiedz się, jak użyć do tego wiedzy o procesie zakupu.


0 Komentarzy19 Minuty

idealny-kandydat-w-sprzedazy

Profil idealnego kandydata w sprzedaży – jak go przygotować?

Sprawdź w jaki sposób stworzyć profil idealnego kandydata, aby zwiększyć szansę na sukces nowego handlowca.


0 Komentarzy26 Minuty

jak-pozyskac-dystrybutorow

Jak pozyskać dystrybutorów? 20 głównych wyzwań i wskazówek

Zastanawiasz się jak lepiej pozyskiwać dystrybutorów lub pośredników dla swojej firmy? W tym odcinku dzielę się 20 wskazówkami, pozyskanymi…


1 Komentarz56 Minuty

Happy Client Story: Nowodvorski

Poznaj historię i rezultaty współpracy SellWise i Nowodvorski - jednego z największych producentów lamp w Polsce.


0 Komentarzy34 Minuty

jak-dbac-o-dyscypline

Dyscyplina w biznesie – jak zadbać o nią w zespole?

Jak zadbać o dyscyplinę w zespole sprzedaży? Sprawdź jak rozwijać dyscyplinę nie zabijając kreatywności.


0 Komentarzy39 Minuty

jak-zatrudnic-skutecznego-handlowca

Jak zatrudnić skutecznego handlowca?

Jak ułożyć proces zatrudniania handlowca do swojej firmy? Sprawdź nasze wskazówki.


0 Komentarzy41 Minuty

zakazane-zwroty-menagera

16 ZAKAZANYCH zwrotów managera do swojego zespołu

Na jakie zwroty manager sprzedaży powinien uważać? Sprawdź jak unikać demotywowania swojego zespołu.


0 Komentarzy42 Minuty

tworzenie-oferty

Tworzenie skutecznej oferty i mierzenie sprzedaży

Zobacz materiały o budowaniu ofert handlowych. Dowiedz się jak powinna wyglądać dobra oferta oraz jak mierzyć sprzedaż


0 Komentarzy88 Minuty

wspolpraca-marketingu-i-sprzedazy

Współpraca marketingu i sprzedaży – 12 praktycznych przykładów

Jak ułożyć współpracę marketingu i sprzedaży w bardzo praktyczny sposób? Poznaj 12 przykładów na rynku B2B.


0 Komentarzy41 Minuty

pozyskiwanie-klientow

Nowoczesne pozyskiwanie klientów w B2B

Zobacz materiały o prospectingu. Dowiedz się jak w nowoczesny sposób pozyskiwać klientów na rynku B2B.


0 Komentarzy101 Minuty

buyer-persona-w-b2b

Buyer Persona – dlaczego większość w B2B zrobiła ją źle?

W tym odcinku podcastu NSM omawiam czym różni się Profil Idealnego Klienta od Buyer Persony.


2 Komentarze28 Minuty

ego-menagera

Ego managera – poskromić czy wykorzystać?

W dzisiejszym odcinku spotkaliśmy się z zespołem SellWise, aby porozmawiać o EGO u managerów sprzedaży. Nasza dyskusja obracała się dookoła…


0 Komentarzy19 Minuty

problem-klienta

Przewagi konkurencyjne – jak zdefiniować problem klienta

Zobacz materiał o przewagach konkurencyjnych. Dowiedz się jak wygrywać wartościami dodanymi dla klienta.


0 Komentarzy80 Minuty

Procesy w firmie – jak procesowo rozwijać biznes

Zobacz jakie procesy zachodzą w firmie i jak ją procesowo rozwijać. Darmowe materiały o sprzedaży i zarządzaniu.


0 Komentarzy86 Minuty

zakazane-zwroty-w-sprzedazy

Zakazane zwroty w sprzedaży (Część 2)

Przesłuchaj podcast NSM i poznaj zakazane zwroty w sprzedaży. Dowiedz się co zniechęca klienta w rozmowach.


0 Komentarzy50 Minuty

bledy-przy-rozwijaniu-firmy

Jakie błędy popełniłem rozwijając SellWise?

Przesłuchaj podcast NSM i wyciągnij wnioski z popełnionych przez nas błędów. Zobacz jak wyglądał rozwój naszej firmy.


0 Komentarzy54 Minuty

zasady-biznesu

12 ZASAD biznesu, których się trzymam

Posłuchaj podcast NSM i dowiedz się jakich 12 zasad trzymamy się w biznesie.


0 Komentarzy33 Minuty

ranking-systemow-crm-2020

Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2020

Sprawdź najpopularniejszy ranking Systemów CRM w Polsce. Porównaj 10 narzędzi i wybierz odpowiedni System CRM dla siebie lub Twojej……


0 Komentarzy125 Minuty

jak-zarzadzac-sprzedaza

Zarządzanie sprzedażą – 11 najczęstszych błędów

W tym artykule omawiamy 11 najczęściej popełnianych błędów przy zarządzaniu sprzedażą B2B.


2 Komentarze19 Minuty

zasady-prospectingu

Prospecting – 9 zasad, które ułatwią Ci pozyskiwanie klienta

Prospecting w B2B, jedna z metod pozyskiwania klientów. Zasady prospectingu, które ułatwią sprzedaż w B2B.


2 Komentarze23 Minuty

W jaki sposób pozyskujemy klientów?

Skąd brać klientów w B2B. Jak dotrzeć do nowego klienta. Poprawne przygotowanie oferty sprzedażowej w B2B. Najnowsze metody pozyskiwania…


0 Komentarzy36 Minuty

jak-wdrozyc-crm

Jak skutecznie wdrożyć system CRM?

Jak wdrożyć system CRM? Wdrożenie systemu CRM w firmach B2B. Czy system CRM ma znaczenie w sprzedaży? Zapraszam do podcastu.


1 Komentarz57 Minuty

Ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP 2019

Sprawdź najpopularniejszy ranking Systemów CRM w Polsce. Porównaj 10 narzędzi i wybierz odpowiedni System CRM dla siebie lub Twojej……


0 Komentarzy104 Minuty

JAK PRZEPROWADZIĆ AUDYT SPRZEDAŻY?

Jak mierzyć sprzedaż w firmie B2B? Skuteczne techniki audytowania sprzedaży. Kto powinien zarządzać audytem sprzedaży? Poznaj najważniejsze…


0 Komentarzy10 Minuty