Wielokanałowa komunikacja z klientem a wzrost efektywności sprzedaży


Szymon Negacz

Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel SellWise


27 listopada 2018

Kluczem do SUKCESU jest poznanie swojego klienta. Korzyści z systemów CRM jest wiele. Jednak najważniejsze z nich to: realizacja pragnień klienta, zwiększenie sprzedaży, wzrost zysków firmy, zdobycie zaufania klientów, prestiż, realizacja potrzeb sprzedażowych i komunikacyjnych,
Jak wybrać system dopasowany do Państwa potrzeb? Jak być o krok przed konkurencją?
Zapraszamy do wspólnej debaty o rozwoju i możliwościach systemów CRM, wielokanałowej komunikacji z klientem oraz zwiększeniu sprzedaży podczas wydarzenia, które odbędzie się 4 grudnia w Warszawie – “Wielokanałowa komunikacja z klientem a wzrost efektywności sprzedaży”.

Wystąpię na konferencji z tematem:

– Szymon Negacz – Sales Consultant & Owner, Sellwise
“Jak poprowadzić wdrożenie systemu CRM aby na nim zyskać?”

W programie oprócz tego będzie można posłuchać:

W programie:

– Rafał Tabaczek – Trener, Coach, Mówca, Wykładowca, Praktyk NLP, Konsultant
“Efektywne wsparcie dla handlowców czyli magia systemów mobilnych”
(W dzisiejszym świecie mobilnym, opartym na nowych technologiach, z klientami, którzy nie chcą już robić zakupów w tradycyjnych sklepach, wymogiem efektywności jest dobrze zmotywowany, mobilny, ale i rozproszony zespół handlowców. Jednak czy zarządzanie takim zespołem w dzisiejszych czasach jest możliwe? Czy szef XXI wieku musi się sklonować, żeby efektywnie zarządzać swoim zespołem? Jak dziś można poradzić sobie z zarządzaniem ludźmi, rozsianymi po całym kraju, tak by mówić o motywacji a nie kontroli. Jak osiągnąć sukces w sprzedaży, czyli rady B.Gatesa o WUP? Odpowiedzi na te oraz inne pytania poznasz podczas niezwykłego wystąpienia, na którym każdy z Uczestników weźmie udział w aktywnych ćwiczeniach, specjalnie przygotowanych dla dużych grup konferencyjnych (nawet 700 os.), tak by na własnej skórze, każdy poczuł możliwości przedstawianych treści. )

– Paweł Jarecki – Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Obsługi Posprzedażowej, Black Red White
“Rewolucje Klientowskie – doświadczenia w transformacji dużych przedsiębiorstw państwowych i prywatnych”

– dr Kaja Prystupa-Rządca – Wykładowca, Akademia Leona Koźmińskiego
“Prawdziwe relacje w wirtualnym środowisku. O współpracy z klientem w XXI wieku”
(Mail, telefon czy też komunikator internetowy to podstawowe narzędzia komunikacji i budowania relacji w biznesie. Szybkie, proste ale czy efektywne? Współpraca wirtualna posiada swoją ciemną stronę, ponieważ nie zapewnia bogatego przekazu komunikacyjnego. Zbudowanie głębokiej relacji z rozmówcą, gdy nie mamy bezpośredniego z nim kontaktu, jest bardziej czasochłonne. Dodatkowo łatwiej o pomyłki, nieporozumienia a nawet konflikty. Podczas prelekcji poznasz kluczowe zasady komunikacji i budowania relacji z klientami w wirtualnym otoczeniu, które zostały opracowane na podstawie badań najlepszych praktyk organizacyjnych)

– Błażej Pabiszczak – Prezes i Założyciel, YetiForce

“Jak dobrać idealny, open source’owy system CRM?”

(Skuteczny, poprawiający efektywność pracowników CRM musi być odpowiednio dobrany do potrzeb firmy. Jakie warunki powinien spełniać? Czym kierować się przy wyborze systemów typu open source? Jak zoptymalizować już wybrany system, aby jego wykorzystanie było jak najpełniejsze? Tego oraz jeszcze więcej dowiesz się podczas prelekcji założyciela i prezesa jednej z najbardziej innowacyjnych polskich firm produkujących open source’owy system CRM.)

 Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist, Brand24
“Wykorzystanie danych z mediów społecznościowych do odnalezienia klientów”

– Jacek Piątkowski – Dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej,Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
“Wielokanałowość w Twoim CRM. Sposób na skuteczne pozyskiwanie Klientów i ich obsługę.”

– Marek Paszkowski – Zastępca Dyrektora Handlowego, HEUTHES sp. z o.o.
“CRM oraz WORKFLOW w systemie ISOF-ERP, czyli niezbędne narzędzia do skutecznego zarządzania Klientami i firmą.”
(Dopiero integracja funkcjonalności CRM z DMS/Workflow w systemie ISOF-ERP daje firmom skuteczne narzędzie do efektywnego pozyskiwania i zaspokajania potrzeb Klienta w obliczu CEX)

– Joanna Lisiecka-Pytlakowska – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Comtrust Sp. z o.o.
“SAP BusinessObjects dla obsługi klienta w erze Me2B”
(CRM w integracji z contact center jest wszechwiedzący i daje przewagę konkurencyjną. Business Intelligence pomaga wyciągnąć z danych to co najcenniejsze, aby udoskonalać procesy obsługi, osiągać lepsze wyniki i realizować strategię Me2B.)

– Aleksandra Dziurkowska –  radca prawny, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Sp. k.
“Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?”
(Wykład przybliży uczestnikom podstawowe zasady prawa konkurencji, tworzenia systemów dystrybucji selektywnej oraz sposóby bezpiecznego pozyskiwania informacji potrzebnych do prowadzenia działalności)

– Piotr Antczak – Business Development Manager, AI FORCE 1 Sp. z o.o.
“Konwersacyjne Chatboty w obsłudze procesów biznesowych.”

Do zobaczenia!