Dyrektor sprzedaży lub marketinguna godziny
Korzystaj z know-how doświadczonego dyrektora bez konieczności zatrudniania go na stałe. Oszczędzasz czas, tniesz koszty, a Twoja sprzedaż lub marketing B2B są w najlepszych rękach.
Zjedź niżej
i dowiedz się więcej
Dyrektor sprzedaży lub marketinguna godziny
Korzystaj z know-how doświadczonego dyrektora bez konieczności zatrudniania go na stałe. Oszczędzasz czas, tniesz koszty, a Twoja sprzedaż lub marketing B2B są w najlepszych rękach.
Zjedź niżej
i dowiedz się więcej
Sprzedaż i marketing B2B pod kontrolą, czyli jak działa dyrektor na godziny
Dzięki usłudze Dyrektora na godziny doświadczony ekspert z zewnątrz przejmuje kluczowe zadania związane z zarządzaniem sprzedażą lub marketingiem w Twojej firmie. Opracowuje strategię, monitoruje postępy i prowadzi zespół do realizacji założonych celów. Sprawia, że działania są spójne, oparte na danych i nastawione na osiąganie wyników. Pracuje bezpośrednio z Twoim zespołem, zarządzając procesami tak, by sprzedaż lub marketing B2B rozwijały się zgodnie z planem.
W jakich obszarach pomagadyrektor sprzedaży na godziny?
01
Strategiasprzedaży B2B
Dyrektor na godziny pomoże Ci opracować strategię sprzedaży B2B ukierunkowaną na pozyskiwanie odpowiednich klientów. Pomoże rozpoznać obiekcje potencjalnych klientów i określić buyer persony, zapewniając solidne fundamenty sprzedaży.
02
Aktywnepozyskiwanie klientów
Stworzy skuteczny proces prospectingu, który pozwoli aktywnie pozyskiwać klientów. Przeszkoli handlowców, pomoże opracować komunikaty prospectingowe, analizować wyniki i optymalizować działania.
03
Processprzedaży
Wspólnie z zespołem wypracuje proces sprzedaży, obejmujący wszystkie etapy. Pomoże ustalić KPI, opracować scenariusze spotkań, dokumenty ofertowe i negocjacyjne.
04
Zarządzaniedziałem sprzedaży
Zewnętrzny dyrektor sprzedaży pomoże Ci zatrudnić odpowiednich managerów i ich wdrożyć. Opracuje skuteczne systemy zarządzania oraz premiowe, a także metryki i scenariusze spotkań z zespołem.
05
Ekspansjazagraniczna
Pomoże Ci zbudować sprzedaż za granicą. Zajmie się rekrutacją zespołu, stworzeniem skutecznego procesu sprzedaży, prospectingu i przygotowaniem ofert handlowych.
06
Audyt obecnychdziałań sprzedażowych
Przeanalizuje bieżące działania sprzedażowe i wskaże obszary do poprawy. W końcu będziesz mieć pełny obraz sytuacji i otrzymasz plan działania, który pozwoli osiągnąć cele biznesowe.
07
Systemy ITwspierające sprzedaż
Dyrektor sprzedaży na godziny pomoże Ci dobrać systemy IT, które wspierają procesy sprzedaży, dostarczają cenne dane i wykonują analizy, pozwalające szybciej podejmować trafne decyzje.
08
Połączeniesprzedaży i marketingu
Zewnętrzny dyrektor sprzedaży opracuje strategię, która połączy marketing i sprzedaż. Stworzy przejrzyste zasady, dzieki którym zespoły zaczną współpracować, zamiast rywalizować ze sobą.
Zapytaj o problem, który chcesz rozwiązać
Większość działań dla klientów projektujemy na zamówienie. Zapytaj o sytuację Twojej firmy i odpowiemy czy możemy pomóc.
Sprawdź, czy dyrektor na godziny to odpowiednia usługa dla Twojej firmy
Zastanawiasz się, ile kosztuje dyrektor na godziny i czy sprawdzi się w Twojej firmie? Umów się na bezpłatną konsultację - nasz ekspert odpowie na wszystkie pytania.
A w jakich obszarach pomagadyrektor marketingu na godziny?
01
Strategiamarketingowa
Zewnętrzny dyrektor marketingu pomoże Ci stworzyć strategię marketingową, która opiera się na danych. Dokładnie zdefiniuje buyer persony i mapę podróży klienta, dzięki czemu działania marketingowe będą trafiać w rzeczywiste potrzeby rynku.
02
Budowalejka marketingowego
Na podstawie wypracowanej strategii, dyrektor marketingu na godziny opracuje taktyki, którymi pozyskasz wartościowe leady. Lejek marketingowy stanie się drogowskazem dla wszystkich podejmowanych działań, zapewniając optymalne wykorzystanie budżetu marketingowego.
03
Budowaprocesów w marketingu
Pomoże stworzyć przejrzyste procesy w dziale marketingu, jasne cele i mierzalne efekty. Dzięki temu praca będzie lepiej zorganizowana, a zespół skupi się na tym, co przynosi wyniki, zamiast tracić czas na niepotrzebne działania.
04
Strona internetowa i strategia marki
Dyrektor marketingu na godziny pomoże Ci stworzyć stronę internetową, która będzie odzwierciedlała Twoją markę i spełniała jej cele. Pomoże nadzorować działania content marketingowe i SEO tak, by osiągnąć spójność wizerunkową, co pomaga w budowaniu lojalności klientów i osiąganiu celów marketingowych.
05
Skutecznaekspansja zagraniczna
Zewnętrzny dyrektor pomoże Ci rozwinąć marketing na nowych rynkach. Zidentyfikuje najlepsze rynki do ekspansji, przeanalizuje potrzeby, wesprze w rekrutacji zespołu i stworzy lejek marketingowy, dzięki któremu przyciągniesz klientów.
06
Audyt obecnych działań marketingowych
Dyrektor marketingu na godziny przyjrzy się obecnym działaniom marketingowym Twojej firmy i wskaże obszary do poprawy. Na tej podstawie opracuje plan, który pomoże Twojemu zespołowi uzyskiwać lepsze wyniki.
07
Systemy IT wspierające marketing
Zewnętrzny dyrektor pomoże Ci dobrać i wdrożyć systemy IT, które wspierają procesy marketingowe. Zwykle są to systemy marketing automation, które umożliwiają płynne prowadzenie klientów przez proces zakupowy.
08
Połączeniesprzedaży i marketingu
Dyrektor marketingu na godziny pomoże Ci połączyć sprzedaż z marketingiem, tworząc spójne zasady współpracy. Dzięki temu zespoły połączą swoje siły, co pozwoli uzyskać lepsze wyniki.
Zapytaj o problem, który chcesz rozwiązać
Większość działań dla klientów projektujemy na zamówienie. Zapytaj o sytuację Twojej firmy i odpowiemy czy możemy pomóc.
Dlaczego warto zatrudnić dyrektora na godziny?
Elastyczne wsparcie na Twoich warunkach
Z Dyrektorem na godziny masz pełną kontrolę nad czasem i zasobami. Korzystasz z jego wiedzy, gdy tego potrzebujesz, bez długoterminowych zobowiązań.
Dopasowanie do celów Twojej firmy
Dyrektor na godziny precyzyjnie identyfikuje kluczowe obszary i dostosowuje swoje działania do unikalnych potrzeb Twojej organizacji. Zyskujesz wsparcie tam, gdzie jest najbardziej potrzebne.
Szybkie wprowadzanie zmian
Dyrektor na godziny od razu podejmie działania, które wprowadzą realne zmiany w Twoim zespole sprzedażowym lub marketingowym – bez długotrwałych procesów rekrutacyjnych i organizacyjnych.
Brak ryzyka nietrafionej rekrutacji
Zatrudniając Dyrektora na godziny, unikasz ryzyka nietrafionej rekrutacji. To usługa, która daje Ci pełną kontrolę bez kosztów związanych z zatrudnianiem na stałe.
Wsparcie w dostosowaniu do zmian rynkowych
Dyrektor na godziny aktywnie wspiera Twój zespół – analizując wyniki, rozwiązując problemy i pomagając sprostać zmieniającym się warunkom rynkowym.
Optymalizacja procesów dla lepszych wyników
Z Dyrektorem na godziny zoptymalizujesz procesy sprzedażowe i marketingowe, poprawisz zarządzanie zespołem i wprowadzisz skuteczne strategie, które prowadzą do osiągnięcia założonych celów biznesowych.
Dla kogo pracujemy?
Ta usługa jest dla firm B2B, które chcą budować profesjonalne procesy, opierać się na danych i osiągać lepsze wyniki, nie zatrudniając dyrektora sprzedaży lub marketingu na stałe. Z naszej pomocy najczęściej korzystają branże takie jak:
Produkcja
Przemysł
IT
Meblarstwo
Budownictwo
Opieka zdrowotna
Logistyka
FMCG
Jak wygląda naszproces współpracy?
Warsztat zerowy
Na początku każdego projektu przeprowadzamy warsztat zerowy, aby zrozumieć Twoje cele i aktualne procesy. Każdy klient jest inny, dlatego warsztat jest dostosowywany do specyfiki Twojej firmy. Wspólnie wyznaczamy cele, które będą realizowane i mapujemy kluczowe procesy – prospectingu, sprzedaż, marketing i zarządzanie. Analizujemy zespół, zwracając uwagę na detale, takie jak komunikacja handlowców, mareketerów i cele, które sobie stawiają. Na zakończenie warsztatu dzielimy się wstępnymi obserwacjami i ustalamy dalsze kroki.
Rezultat: Mamy jasne zrozumienie sytuacji firmy, które dają solidne podstawy do dalszego rozwoju.
Gotowy raport i plan rozwojowy
Po warsztacie przygotowujemy szczegółowy raport z obserwacjami oraz planem rozwoju. Dzielimy go na kategorie, takie jak pozyskiwanie klientów, sprzedaż, marketing i proponujemy konkretne kroki. Plan jest zawsze dostosowywany do celów klienta i dostępnych zasobów, a następnie wspólnie omawiamy go, aby w pełni odpowiadał Twoim potrzebom.
Rezultat: Akceptowany przez obie strony plan rozwoju, który bazuje na doświadczeniu i wiedzy.
Start współpracy
Po zaakceptowaniu planu zaczynamy wdrażać działania zgodnie z wcześniej opracowaną strategią. Na tym etapie ustalamy szczegóły współpracy – odpowiedzialności, terminy oraz sposób komunikacji. Dyrektor na godziny zaczyna realizować pierwsze kroki, w tym budowanie strategii działania, procesów i metryk. W razie potrzeby angażujemy dodatkowych ekspertów, aby wspierać Twój projekt.
Rezultat: Pierwsze kroki planu są wdrożone i zaczynają przynosić efekty.
Stała współpraca
Po wdrożeniu początkowych działań przechodzimy do stałej współpracy, w której Dyrektor na godziny mierzy rezultaty i dostosowuje działania. Pomaga rozwiązywać bieżące problemy i dostosowuje procesy do zmieniających się warunków rynkowych. Wspólnie z Twoim zespołem pracuje nad dalszym rozwojem firmy, w tym na przykład poprzez rekrutację nowych pracowników lub optymalizację procesów.
Rezultat: Ciągły rozwój i optymalizacja działań, które odpowiadają na aktualne potrzeby biznesowe i wyzwania rynkowe.
Sprawdź, czyta usługa pasowałaby do Twojej firmy
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Sprawdź, czyta usługa pasowałaby do Twojej firmy
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Program szkolenia sprzedażowego został przygotowany przez trenera Sellwise na potrzeby naszej firmy i był dla wielu uczestników prawdziwym „otwarciem oczu”.
.
.
Krzysztof Gorzechowski
Sales Director w WIRTHWEIN Polska Sp. z o.o.
Zobacz, jakie wyniki pomogli wygenerować nasi dyrektorzy na godziny
Dlaczego wprowadziliśmy usługę dyrektora sprzedaży lub marketingu na godziny?
Nasza usługa dyrektora marketingu lub sprzedaży na godziny powstała z potrzeby rynku. Wielu przedsiębiorców, z którymi pracujemy, mówiło nam, że potrzebują w tym zakresie wsparcia, ale nie chcą lub nie mogą zatrudnić dyrektora na stałe. Często brakowało im czasu, zasobów lub po prostu pewności, czy taka decyzja jest słuszna. Dlatego stworzyliśmy elastyczne rozwiązanie, które da im dostęp do doświadczonego dyrektora sprzedaży lub marketingu, bez długoterminowych zobowiązań. Dzięki tej usłudze, firmy mogą skorzystać z doświadczenia eksperta wtedy, kiedy go potrzebują, poprawiać procesy i wyniki sprzedaży i marketingu.
Te marki zaufały
FAQ
Koszt usługi dyrektora sprzedaży lub marketingu na godziny zależy od różnych czynników, takich jak zakres działań, które będzie realizować i specyfika Twojej firmy. Nasz cennik jest elastyczny i dopasowany do różnych potrzeb. Zazwyczaj koszty wahają się w okolicach 25-100% średniego wynagrodzenia jednego handlowca, co sprawia, że usługa ta jest dostępna również dla małych i średnich firm. Podczas bezpłatnej konsultacji chętnie omówimy szczegóły i przygotujemy propozycję, która będzie odpowiednia dla Twoich indywidualnych potrzeb.
Wszystko zależy od Twoich preferencji – zawsze dopasowujemy nasze działania do Twoich potrzeb i sytuacji. Niektórzy z naszych dyrektorów pracują online, inni stacjonarnie, a jeszcze inni łączą oba podejścia w modelu hybrydowym. Chcemy, by współpraca była jak najbardziej wygodna i efektywna, dlatego ustalamy warunki pracy tak, by jak najlepiej rozwiązywać wyzwania w zakresie marketingu lub sprzedaży, które stoją przed Twoim zespołem.
Dyrektor marketingu na godziny to zupełnie inna usługa niż outsourcing marketingu. Zamiast przekazywać cały dział marketingu na zewnątrz, otrzymujesz wsparcie dyrektora, który ma bogate doświadczenie i działa jako integralna część Twojego zespołu i daje Ci tymczasowe wsparcie – tylko wtedy, kiedy go potrzebujesz. To ktoś, kto wyznacza cele, strategię i procesy, odpowiada za rozwój zespołu, zarządza całą sytuacją z poziomu dyrektora, dzięki któremu działania są spójne i dostosowane do trendów rynkowych. Z kolei outsourcing marketingu to zlecanie zadań zewnętrznej agencji lub freelancerom.
Dla wielu przedsiębiorców coraz większym wyzwaniem staje się zatrudnienie odpowiedniego Dyrektora sprzedaży lub marketingu, który będzie w stanie rozwijać zespół, strategię oraz procesy. Przedsiębiorcy obawiają się również, że nietrafiona rekrutacja może stanowić bardzo duży koszt dla firmy i zniechęcić zespół do kolejnych zmian. W takich sytuacjach usługa dyrektora marketingu lub sprzedaży na godziny pozwala oddać te obszary w ręce eksperta, bez konieczności zatrudniania go na stałe. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą korzystać z doświadczenia eksperta wtedy, gdy tego potrzebują.
Zewnętrzny dyrektor marketingu działa jako integralna część Twojego zespołu, co oznacza, że nie tracisz kontroli nad procesami w dziedzinie marketingu. Działa zgodnie z Twoimi celami i wizją, wyznaczając jasne cele oraz kierując zespołem. Będziesz na bieżąco informowany o postępach, a wszystkie decyzje będą podejmowane wspólnie.
Nasz dyrektor na godziny posiada doświadczenie w różnych branżach i dostosuje swoje działania do unikalnych potrzeb Twojej firmy. Zanim rozpoczniemy współpracę, dokładnie zapoznajemy się z Twoimi celami, kulturą organizacyjną i wyzwaniami, aby dopasować nasze podejście do Twoich wymagań.
Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy