Wdrożeniesystemu CRM


Łączymy wiedzę z dwóch obszarów:
IT i sprzedaży. Pomagamy w doborze oraz wdrożeniu systemu CRM, który najlepiej pasuje do sytuacji klienta.


Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

uslugi_ikona_b2b_crm

Wdrożeniesystemu CRM


Łączymy wiedzę z dwóch obszarów:
IT i sprzedaży. Pomagamy w doborze oraz wdrożeniu systemu CRM, który najlepiej pasuje do sytuacji klienta.


Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

uslugi_ikona_b2b

Czy wiesz, że

  • Mniej niż 40% firm, wdrożyło swój system CRM poprawnie co najmniej w 90%. (źródło: CSO Insights)
  • Najczęstszym powodem nieudanego wdrożenia CRM-u są błędnie wyszkoleni handlowcy, którzy nie chcą używać systemu. (obserwacja Sellwise)
  • 32% handlowców spędza ponad godzinę dziennie na uzupełnianiu danych w systemie CRM. (źródło: HubSpot)
  • Poprawnie wdrożony system CRM, może zwiększyć sprzedaż nawet o 29%. (źródło: SalesForce)
  • Tylko 45% firm używa systemu CRM do przechowywania leadów sprzedażowych i danych swoich klientów. (źródło: HubSpot)

Pomożemy Ciwdrożyć System CRM

Pomożemy Ci wdrożyć System CRM

Potrzebujesz wsparcia przy profesjonalnym wdrożeniu systemu CRM? Wypełnij formularz, a w czasie krótkiej rozmowy sprawdzimy czy w Twojej sytuacji ta usługa się sprawdzi.

Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych. (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacja_blue

7 kroków do wdrożenia systemu CRM

Krok 1 - Rozpoznanie sytuacji klienta

Współpracę zawsze rozpoczyna niezobowiązująca rozmowa. To krótkie spotkanie pozwala nam ustalić aktualną sytuację klienta.

Na tym etapie sprawdzamy między innymi:

  • Co klient zdążył zrobić po swojej stronie?
  • W jaki sposób wygląda sprzedaż produktów/ usług?
  • Kto jest klientem końcowym?
  • Jaki jest cel wdrożenia systemu CRM?

Po wstępnym ustaleniu, że nasza firma jest w stanie wesprzeć klienta w projekcie, umawiamy się na zdalny lub osobisty warsztat przedwdrożeniowy.

Krok 2 - Warsztat przedwdrożeniowy

Wdrożenie systemu CRM jest idealnym momentem na uporządkowanie procesu sprzedaży, który zostanie finalnie odzwierciedlony w środowisku informatycznym. Jakiekolwiek późniejsze zmiany wiążą się z ingerencją w istniejące rozwiązanie.

Nasz specjalista na tym etapie między innymi:

  • szuka obszarów do poprawy w istniejącym procesie sprzedaży,
  • w przypadku braku, pomaga stworzyć pierwszy proces,
  • pomaga znaleźć elementy procesu sprzedaży, które system CRM będzie mógł zautomatyzować,
  • wspiera w komunikacji z zespołem, która pozwala na stworzenie procesu, który może być treścią konkurencyjności firmy.

Następnie na podstawie odpowiednio skonstruowanych warsztatów, tworzymy wszystkie wymagania biznesowe i funkcjonalne dotyczące systemu CRM.

Główną korzyścią ze współpracy z Sellwise na tym etapie jest dokładne zrozumienie, co system CRM ma robić i w jaki sposób, żeby organizacja klienta mogła zyskać. A to wszystko na długo przed pierwszym spotkaniem z jakimkolwiek dostawcą.

Pomaga to między innymi:

  • Zaoszczędzić czas,
  • Uniknąć błędnego wyboru systemu CRM,
  • Przewidzieć błędy, których naprawienie po wdrożeniu może kosztować krocie,
  • Poprawnie oszacować koszty wdrożenia.

Na podstawie zebranej wiedzy, przygotowujemy dla klienta rekomendację systemów CRM, które mogą spełnić jego wymagania. Dbamy o to, żeby rekomendowane systemy były różne.

Zawsze proponujemy klientowi minimum 2 systemy CRM.

Największą korzyścią ze współpracy z Sellwise na tym etapie jest między innymi:

  • Dobre zrozumienie, jakie system ma wady i zalety przed spotkaniem się z wykonawcą,
  • Oszczędność czasu ze względu na brak spotkań z firmami, których systemy nie nadają się do potrzeb klienta,
  • Nie rekomendujemy systemów i wdrożeniowców, które nie spełniają swojego zadania.

Przeprowadziliśmy już wiele wdrożeń i współpracujemy tylko z rzetelnymi producentami i wdrożeniowcami.

Krok 3 - Stworzenie sytemu testowego oraz przeprowadzenie testów

Bardzo ważnym krokiem przed wyborem systemu są odpowiednie testy. Na tym etapie budujemy system testowy i sprawdzamy procesy w systemie razem z klientem.

Na tym etapie szczególnie ważne jest:

  • przygotowanie procesów w wersji podstawowej w jednym lub dwóch systemach,
  • przeprowadzenie wnikliwych testów systemu/systemów razem z zespołem klienta,
  • wypracowanie wszelkich uwag, wniosków, informacji pozwalających na dokonanie wyboru,
  • wybór systemu do wdrożenia.

Na koniec tego etapu, wszystkie osoby odpowiedzialne po stronie klienta wiedzą już jak system będzie w stanie wesprzeć ich pracę.

Krok 4 - Stworzenie harmonogramu działań

Po wybraniu systemu przechodzimy do kolejnego kroku, gdzie wspólnie z klientem tworzymy harmonogram działań, który kończy się na gotowym wdrożeniu.

Na tym etapie szczególnie zwracamy uwagę między innymi na:

  • zgromadzenie dookoła projektu odpowiedniego zespołu wdrożeniowego po stronie klienta,
  • przeprowadzenie testów, prezentacji wybieranych systemów mające na celu wybór właściwego systemu,
  • zaplanowanie warsztatów i spotkań z interesariuszami projektu,
  • dokładne określenie harmonogramu w czasie,
  • zadbanie o wszystkie elementy, dzięki którym wdrożenie zakończy się sukcesem.

Na koniec tego etapu, wszystkie osoby odpowiedzialne po stronie klienta rozumieją co się będzie działo i jak doprowadzimy wdrożenie do końca.

Krok 5 - Właściwe wdrożenie

Podczas właściwego wdrożenia, klient zderza się z szeregiem utrudnień.

Są to między innymi:

  • odpowiednie podpisanie umowy, które pomoże w terminowym i skutecznym wdrożeniu,
  • reakcja na przedłużające się terminy,
  • odbieranie funkcjonalności przygotowanych przez wdrożeniowca,
  • rozmowy z wdrożeniowcem przy planowaniu funkcjonalności.

Sellwise skutecznie wspiera kompetencyjnie zespół klienta w całym okresie wdrożenia. 

Krok 6 - Szkolenia zespołu

Po zakończeniu wdrożenia informatycznego, planujemy z klientem szkolenia dotyczące nie tylko używania systemu CRM, ale również skutecznej pracy z procesem sprzedaży w oparciu o system.

Handlowcy uczą się między innymi:

  • Jak planować swoją pracę w oparciu o dane w systemie CRM,
  • Jak skutecznie pracować na lejku sprzedaży,
  • Jak wyciągać wnioski ze swojego lejka sprzedaży,
  • Jak automatyzować niektóre czynności przy użyciu systemu,
  • Jak używać wszystkich narzędzi w systemie CRM.

To ostatni etap, po którym klient jest gotowy do samodzielnej pracy z systemem. 

Krok 7 - Wsparcie konsultacyjne po wdrożeniu

Większość standardowych wdrożeń kończy się po zrealizowaniu harmonogramu, co często prowadzi do degradacji systemu w długim terminie. Zespół przestaje z niego prawidłowo korzystać, nie prowadza danych. Na tej podstawie managerowie nie mogą podejmować skutecznych decyzji i rola systemu w danej organizacji w tym momencie się kończy. Po zakończeniu wdrożenia planujemy pakiet konsultacji pozwalających na analizę i ewentualną korektę.

Pracujemy nad takimi zagadnieniami jak:

  • Utrzymanie higieny danych w systemie CRM,
  • Skutecznie zarządzać systemem w długim terminie,
  • Dostosowywać system do zmieniającej się firmy,
  • Rozwianie wątpliwości, bądź odpowiedzi na pytania zespołu,
  • Rozwijaniu nowych zastosowań biznesowych systemu.

Pomożemy Ciwdrożyć System CRM

Pomożemy Ci wdrożyć System CRM

Potrzebujesz wsparcia przy profesjonalnym wdrożeniu systemu CRM? Wypełnij formularz, a w czasie krótkiej rozmowy sprawdzimy czy w Twojej sytuacji ta usługa się sprawdzi.

Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych. (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacja_blue
ranking-systemow-crm

Zobacz najbardziej popularny w Polsce ranking systemów CRM w chmurze dla małych i średnich firm.

RANKING CRM

Te marki zaufały


future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
intellect
duon-logo
wkret-met
alnor
wpc
seko
trenkwalder
inspeerity-logo
leanpassion-logo
lunching-crm
liki-logo

Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

formularz_ilustracja

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221


Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221

Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL6312699869

Działamy na terenie całej Europy