Pomożemy Ci wybrać
i wdrożyć system CRM
W centrum naszych zainteresowań są Twoje procesy i model pracy. Na tej podstawie dobieramy i wdrażamy odpowiedni dla Ciebie system.
Jak wdrożyć system CRM?
Widzieliśmy już setki nieudanych wdrożeń systemów CRM. Przeanalizowaliśmy je wszystkie i stworzyliśmy proces, który sprawia, że system CRM rzeczywiście pełni swoją rolę w firmie. Przede wszystkim nie pracujemy tylko z jednym systemem, a z wieloma. Nasze wdrożenie skupia się na analizie procesów i modelu pracy. To dzięki temu jesteśmy w stanie dobrać system CRM do firmy, a nie odwrotnie.
Następnie po doborze systemu CRM, prowadzimy konfigurację na podstawie zmapowanych procesów, wdrażamy usprawnienia, a na końcu szkolimy zespół. Bardzo często nasz konsultant wspiera firmę w adaptacji do nowej technologii wiele miesięcy po wdrożeniu. Dzięki temu dopasowujemy system na bieżąco do nowych pomysłów zespołu.
System CRM jest nieodłącznym elementem nowoczesnej firmy
Oprogramowanie CRM wspiera procesy na styku klient-organizacja w sprawnym działaniu wielu działów: marketingu, sprzedaży, obsługi klientów, a nawet zarządu. Jest wykorzystywany na wielu etapach działań sprzedażowych, od pozyskania nowych klientów, przez zarządzanie kontaktami, aż do utrzymania kontaktu z obecnymi klientami.
Jakie są funkcjonalności CRM?
Wyobraź sobie, że wszystkie dane niezbędne do zarządzania relacjami z klientami, takie jak: baza kontrahentów, zachowania klientów, wiadomości e-mail oraz wszystkie rozmowy telefoniczne są w jednym miejscu. To jest właśnie filozofia CRM.
Dlaczego mój zespół miałby z niego korzystać?
Dobry system CRM, odpowiednio dobrany do potrzeb przedsiębiorstwa:
- ułatwi pracę przedstawicielom handlowym;
- spowoduje pozytywne zmiany w obszarze obsługi klienta;
- umożliwi zarządzanie relacjami z klientami;
- usprawni działania sprzedażowe;
- wpłynie na zwiększenie efektywności.
Pomożemy Ciwdrożyć System CRM
Pomożemy Ci wdrożyć System CRM
Potrzebujesz wsparcia przy profesjonalnym wdrożeniu systemu CRM? Szukasz większego lub dedykowanego systemu? Nasz specjalista pomoże Ci dobrze wybrać.
Jakie są korzyści z wdrożenia systemu CRM z SellWise?
Prawidłowo dobrane i wdrożone oprogramowanie CRM usprawnia proces zarządzania i ma kluczowe znaczenie dla rozwoju efektywnych procesów biznesowych.
01
Proces sprzedaży
System CRM wdrożony z naszą pomocą zawsze wspiera realizację procesu sprzedaży. Często nanosimy poprawki do samego procesu, które umożliwia CRM (ułatwienia lub ulepszenia).
02
Dostęp do bazy danych
Wdrażając system CRM dbamy o to, aby baza danych była tak zbudowana, żeby nawet w przyszłości dało się z nich wyciągnąć dane, które jeszcze dzisiaj nie są potrzebne.
03
Zarządzanie relacjami
Wdrażając system CRM przygotowujemy szereg automatyzacji, które pilnują i ułatwiają dbanie o rozwój relacji z klientami w bazie danych.
04
Rzeczywiste raportowanie
Podczas wdrożenia sprawdzamy jakie raporty potrzebuje nasz klient i doradzamy co warto mierzyć. Raporty zawsze budujemy tak, aby odzwierciedlały realny stan sprzedaży.
05
Możliwość wykrycia "wąskich gardeł"
Podczas wdrożenia, uczymy zespoły jak analizować swoją własną pracę, aby móc znajdować wąskie gardła. W podobny oręż wyposażamy również managerów i dyrektorów.
06
Automatyzacja sprzedaży
Wdrażając system CRM wykorzystujemy potencjał automatyzacji i ułatwiamy powtarzalne czynności, które często zabierają bardzo dużo czasu (a nie generują sprzedaży).
Jak wybrać system CRM?
Oprogramowanie CRM bez wdrożenia jest często bezużyteczne
Oprogramowanie CRM bez wdrożenia jest często bezużyteczne
Strategia CRM opiera się o prawidłowe wdrożenie systemu wewnątrz organizacji. Poza wdrożeniem technicznym najważniejsze jest szkolenie zespołu. Twoi ludzie muszą zrozumieć proces, by zaakceptować zmianę. Dlatego wdrożenie powinni przeprowadzić specjaliści, którzy rozumieją specyfikę procesów i pracy zespołowej.
Jakie systemy wdrażamy?




Kto wdraża systemy CRM?
Jak wdrażamy systemy CRM?
Większość problemów z systemem CRM rozpoczyna się na długo przed rozpoczęciem wdrożenia. Właśnie z tego powodu, każde wdrożenie poprzedzamy bardzo dokładną analizą procesów i systemu pracy. Zobacz jak taka analiza przebiega.
Przygotowanie do analizy
Na tym etapie poprosimy Cię o przesłanie materiałów, które pomogą nam dobrze zaplanować agendę analizy. Dzięki materiałom przyjdziemy na warsztat przygotowani i zaoszczędzimy czas. Otrzymasz od nas dokument, który przeprowadzi Cię przez ten etap i konsultanta, który odpowie na ewentualne pytania.
Warsztat w Twojej firmie
Na tym etapie spotkamy się z Twoim zespołem. Sprawdzimy w jaki sposób pracują oraz na czym tracą najwięcej czasu. Znajdziemy wąskie gardła oraz wskażemy problemy w obecnym sposobie pracy. Dokładnie zweryfikujemy przebieg każdego procesu, który chcesz objąć narzędziem IT.
Budowanie podsumowania
Po spotkaniu w Twojej firmie, nasz konsultant rozrysuje przebieg procesów oraz opisze w jaki sposób działają. Dzięki temu nasze podsumowanie może być uniwersalnym dokumentem, który możesz również przekazać innym firmom. Na tym etapie przygotowujemy wszystko, co jest niezbędne do wyboru odpowiedniego narzędzia IT.
Przygotowanie rekomendacji i planu
Na podstawie powyższego podsumowania oraz wymogów funkcjonalnych, nasz zespół konsultantów dobierze narzędzia, które najlepiej pasują do sytuacji Twojej firmy oraz ułoży plan wdrożenia. W takich rekomendacjach wskażemy co najmniej 2 rozwiązania oraz różnice między nimi wraz z punktacją. To pomoże Ci dobrze wybrać.
Omówienie rekomendacji
To ostatni etap naszej analizy. Spotkamy się z Tobą i omówimy przygotowane wnioski. Odpowiemy na pytania oraz pomożemy wybrać, jeżeli nie będziesz miał jednoznacznej decyzji. Po tym etapie konsultant będzie do Twojej dyspozycji, jeżeli pojawią się jakiekolwiek dodatkowe pytania.
Szukasz innego systemu?
Pomożemy Ciwdrożyć System CRM
Pomożemy Ci wdrożyć System CRM
Potrzebujesz wsparcia przy profesjonalnym wdrożeniu systemu CRM? Szukasz większego lub dedykowanego systemu? Nasz specjalista pomoże Ci dobrze wybrać.