Pomożemy Ci wybrać
i wdrożyć system CRM
W centrum naszych zainteresowań są Twoje procesy i model pracy, na tej bazie dobieramy i wdrażamy odpowiedni dla Ciebie system
Dlaczego powinieneś posiadać w firmie system CRM?
Świat się rozwija, Twoja firma również powinna. Tabele arkuszy rozliczeniowych nie pozwalają już na skuteczne prowadzenie procesów biznesowych, nie generują również prawidłowych raportów. Bez systemu ryzykujesz utratę wielu potencjalnych klientów.
System CRM jest nieodłącznym elementem nowoczesnej firmy
Oprogramowanie CRM wspiera procesy na styku klient-organizacja w sprawnym działaniu wielu działów: marketingu, sprzedaży, obsługi klientów, a nawet zarządu. Jest wykorzystywany na wielu etapach działań sprzedażowych, od pozyskania nowych klientów, przez zarządzanie kontaktami, aż do utrzymania kontaktu z obecnymi klientami.
Jakie są funkcjonalności CRM?
Wyobraź sobie, że wszystkie dane niezbędne do zarządzania relacjami z klientami, takie jak: baza kontrahentów, zachowania klientów, wiadomości e-mail oraz wszystkie rozmowy telefoniczne są w jednym miejscu. To jest właśnie filozofia CRM.
Dlaczego mój zespół miałby z niego korzystać?
Dobry system CRM, odpowiednio dobrany do potrzeb przedsiębiorstwa:
- ułatwi pracę przedstawicielom handlowym;
- spowoduje pozytywne zmiany w obszarze obsługi klienta;
- umożliwi zarządzanie relacjami z klientami;
- usprawni działania sprzedażowe;
- wpłynie na zwiększenie efektywności.
Pomożemy Ciwdrożyć System CRM
Pomożemy Ci wdrożyć System CRM
Potrzebujesz wsparcia przy profesjonalnym wdrożeniu systemu CRM? Szukasz większego lub dedykowanego systemu? Nasz specjalista pomoże Ci dobrze wybrać.
Jakie są korzyści z wdrożenia systemu CRM?
Prawidłowo dobrane i wdrożone oprogramowanie CRM usprawnia proces zarządzania i ma kluczowe znaczenie dla rozwoju efektywnych procesów biznesowych.
01
Proces sprzedaży
system daje realną szansę, by skutecznie rozwijać i prowadzić procesy sprzedażowe.
02
Dostęp do bazy danych
chmurowy system CRM umożliwi Ci dostęp do bazy danych z dowolnej lokalizacji, co umożliwi efektywny przepływ informacji.
03
Zarządzanie relacjami
w kartotece klienta, gromadzą się wszelkie dane dotyczące poszczególnych aktywności (import danych z poczty elektronicznej, telefony, spotkania i statystyki handlowe).
04
Rzeczywiste raportowanie
system CRM usprawnia codzienną pracę, a Ty masz możliwość generowania raportów na bieżąco, kiedy tylko ich potrzebujesz.
05
Możliwość wykrycia "wąskich gardeł"
system CRM pozwala Ci na skuteczny nadzór nad procesami i wykrycie wąskich gardeł, które wymagają procesowego usprawnienia.
06
Automatyzacja sprzedaży
ta funkcja znacznie poprawia jakość obsługi klienta, usprawnia zarządzanie transakcjami, przypomina o zadaniach, a nawet wykonuje konkretne czynności.
Jak wybrać system CRM?
Oprogramowanie CRM bez wdrożenia jest często bezużyteczne
Strategia CRM opiera się o prawidłowe wdrożenie systemu wewnątrz organizacji. Poza wdrożeniem technicznym najważniejsze jest szkolenie zespołu. Twoi ludzie muszą zrozumieć proces, by zaakceptować zmianę. Dlatego wdrożenie powinni przeprowadzić specjaliści, którzy rozumieją specyfikę procesów i pracy zespołowej.
Kto wdraża system CRM?
Zobacz jak przebiega wdrożenie z SellWise
Interesują nas Twoje procesy i model pracy, dzięki temu prawidłowo wdrożymy rozwiązania CRM do Twojej organizacji.
Przygotowanie i warsztat przedwdrożeniowy
Interesują nas Twoje procesy i model pracy, dzięki temu prawidłowo wdrożymy rozwiązania CRM do Twojej organizacji.
Ustawienie systemu i wdrożenie zespołu
Na tym etapie zapoznajemy zespół z nowym środowiskiem pracy oraz możliwościami, jakie daje program CRM. Ustawienie systemu jest kluczowym elementem wprowadzenia procesu z sukcesem.
Rozpoczęcie pracy i rozwój procesów
Po skutecznym wprowadzeniu zespołu nadchodzi moment rozpoczęcia pracy w systemie.
Podsumowanie i zakończenie
Zakończenia wdrożenia następuje, dopiero kiedy system działa prawidłowo, a zespół sprawnie pracuje.
Pomożemy Ciwdrożyć System CRM
Pomożemy Ci wdrożyć System CRM
Potrzebujesz wsparcia przy profesjonalnym wdrożeniu systemu CRM? Szukasz większego lub dedykowanego systemu? Nasz specjalista pomoże Ci dobrze wybrać.