Pomożemy Ci wybrać
i wdrożyć system CRM


W centrum naszych zainteresowań są Twoje procesy i model pracy, na tej bazie dobieramy i wdrażamy odpowiedni dla Ciebie system

Skonsultuj z nami wdrożenie CRM

Dlaczego powinieneś posiadać w firmie system CRM?


Świat się rozwija, Twoja firma również powinna. Tabele arkuszy rozliczeniowych nie pozwalają już na skuteczne prowadzenie procesów biznesowych, nie generują również prawidłowych raportów. Bez systemu ryzykujesz utratę wielu potencjalnych klientów.

System CRM jest nieodłącznym elementem nowoczesnej firmy

Oprogramowanie CRM wspiera procesy na styku klient-organizacja w sprawnym działaniu wielu działów: marketingu, sprzedaży, obsługi klientów, a nawet zarządu. Jest wykorzystywany na wielu etapach działań sprzedażowych, od pozyskania nowych klientów, przez zarządzanie kontaktami, aż do utrzymania kontaktu z obecnymi klientami.


Jakie są funkcjonalności CRM?

Wyobraź sobie, że wszystkie dane niezbędne do zarządzania relacjami z klientami, takie jak: baza kontrahentów, zachowania klientów, wiadomości e-mail oraz wszystkie rozmowy telefoniczne są w jednym miejscu. To jest właśnie filozofia CRM.


Dlaczego mój zespół miałby z niego korzystać?

Dobry system CRM, odpowiednio dobrany do potrzeb przedsiębiorstwa:

  • ułatwi pracę przedstawicielom handlowym;
  • spowoduje pozytywne zmiany w obszarze obsługi klienta;
  • umożliwi zarządzanie relacjami z klientami;
  • usprawni działania sprzedażowe;
  • wpłynie na zwiększenie efektywności.

Pomożemy Ciwdrożyć System CRM

Pomożemy Ci wdrożyć System CRM

Potrzebujesz wsparcia przy profesjonalnym wdrożeniu systemu CRM? Szukasz większego lub dedykowanego systemu? Nasz specjalista pomoże Ci dobrze wybrać.

Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych. (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacja_blue

Jakie są korzyści z wdrożenia systemu CRM?

Prawidłowo dobrane i wdrożone oprogramowanie CRM usprawnia proces zarządzania i ma kluczowe znaczenie dla rozwoju efektywnych procesów biznesowych.

01

Proces sprzedaży

system daje realną szansę, by skutecznie rozwijać i prowadzić procesy sprzedażowe.

02

Dostęp do bazy danych

chmurowy system CRM umożliwi Ci dostęp do bazy danych z dowolnej lokalizacji, co umożliwi efektywny przepływ informacji.

03

Zarządzanie relacjami

w kartotece klienta, gromadzą się wszelkie dane dotyczące poszczególnych aktywności (import danych z poczty elektronicznej, telefony, spotkania i statystyki handlowe).

04

Rzeczywiste raportowanie

system CRM usprawnia codzienną pracę, a Ty masz możliwość generowania raportów na bieżąco, kiedy tylko ich potrzebujesz.

05

Możliwość wykrycia "wąskich gardeł"

system CRM pozwala Ci na skuteczny nadzór nad procesami i wykrycie wąskich gardeł, które wymagają procesowego usprawnienia.

06

Automatyzacja sprzedaży

ta funkcja znacznie poprawia jakość obsługi klienta, usprawnia zarządzanie transakcjami, przypomina o zadaniach, a nawet wykonuje konkretne czynności.

Jak wybrać system CRM?

Oprogramowanie CRM bez wdrożenia jest często bezużyteczne

Strategia CRM opiera się o prawidłowe wdrożenie systemu wewnątrz organizacji. Poza wdrożeniem technicznym najważniejsze jest szkolenie zespołu. Twoi ludzie muszą zrozumieć proces, by zaakceptować zmianę. Dlatego wdrożenie powinni przeprowadzić specjaliści, którzy rozumieją specyfikę procesów i pracy zespołowej.

Kto wdraża system CRM?

Filip Kulikowski

Head of IT implementations
Sales Consultant

Krzysztof Kwidziński

IT Implementations
Consultant

Michał Sowiński

IT Implementations
Consultant

Zobacz jak przebiega wdrożenie z SellWise

Interesują nas Twoje procesy i model pracy, dzięki temu prawidłowo wdrożymy rozwiązania CRM do Twojej organizacji.


Przygotowanie i warsztat przedwdrożeniowy

Interesują nas Twoje procesy i model pracy, dzięki temu prawidłowo wdrożymy rozwiązania CRM do Twojej organizacji.


Ustawienie systemu i wdrożenie zespołu

Na tym etapie zapoznajemy zespół z nowym środowiskiem pracy oraz możliwościami, jakie daje program CRM. Ustawienie systemu jest kluczowym elementem wprowadzenia procesu z sukcesem.


Rozpoczęcie pracy i rozwój procesów

Po skutecznym wprowadzeniu zespołu nadchodzi moment rozpoczęcia pracy w systemie.


Podsumowanie i zakończenie

Zakończenia wdrożenia następuje, dopiero kiedy system działa prawidłowo, a zespół sprawnie pracuje.

Pomożemy Ciwdrożyć System CRM

Pomożemy Ci wdrożyć System CRM

Potrzebujesz wsparcia przy profesjonalnym wdrożeniu systemu CRM? Szukasz większego lub dedykowanego systemu? Nasz specjalista pomoże Ci dobrze wybrać.

Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych. (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacja_blue