Pomożemy Ci wybrać
i wdrożyć system CRM
W centrum naszych zainteresowań jest analiza narzędzi IT. Na tej podstawie dobieramy i wdrażamy odpowiedni dla Ciebie system CRM.
Jak wdrożyć system CRM?
Widzieliśmy już setki nieudanych wdrożeń systemów CRM. Przeanalizowaliśmy je wszystkie i stworzyliśmy proces, który sprawia, że system CRM rzeczywiście pełni swoją rolę w firmie. Przede wszystkim nie pracujemy tylko z jednym systemem, a z wieloma. Nasze wdrożenie skupia się na analizie narzędzi IT. To dzięki temu jesteśmy w stanie dobrać system CRM do firmy, a nie odwrotnie.
Następnie po doborze systemu CRM, prowadzimy konfigurację na podstawie zmapowanych procesów, wdrażamy usprawnienia, a na końcu szkolimy zespół. Bardzo często nasz konsultant wspiera firmę w adaptacji do nowej technologii wiele miesięcy po wdrożeniu. Dzięki temu dopasowujemy system na bieżąco do nowych pomysłów zespołu.
System CRM jest nieodłącznym elementem nowoczesnej firmy
Oprogramowanie CRM wspiera procesy na styku klient-organizacja w sprawnym działaniu wielu działów: marketingu, sprzedaży, obsługi klientów, a nawet zarządu. Jest wykorzystywany na wielu etapach działań sprzedażowych, od pozyskania nowych klientów, przez zarządzanie kontaktami, aż do utrzymania kontaktu z obecnymi klientami.
Jakie są funkcjonalności CRM?
Wyobraź sobie, że wszystkie dane niezbędne do zarządzania relacjami z klientami, takie jak: baza kontrahentów, zachowania klientów, wiadomości e-mail oraz wszystkie rozmowy telefoniczne są w jednym miejscu. To jest właśnie filozofia CRM.
Dlaczego mój zespół miałby z niego korzystać?
Dobry system CRM, odpowiednio dobrany do potrzeb przedsiębiorstwa:
Ułatwi pracę przedstawicielom handlowym
Spowoduje pozytywne zmiany w obszarze obsługi klienta
Umożliwi zarządzanie relacjami z klientami
Usprawni działania sprzedażowe
Wpłynie na zwiększenie efektywności
Jesteśmy partnerami
Pomożemy Ciwdrożyć System CRM
Pomożemy Ci wdrożyć System CRM
Potrzebujesz wsparcia przy profesjonalnym wdrożeniu systemu CRM? Szukasz większego lub dedykowanego systemu? Nasz specjalista pomoże Ci dobrze wybrać.
Jakie są korzyści z wdrożenia systemu CRM z SellWise?
Prawidłowo dobrane i wdrożone oprogramowanie CRM usprawnia proces zarządzania i ma kluczowe znaczenie dla rozwoju efektywnych procesów biznesowych.
01
Proces sprzedaży
System CRM wdrożony z naszą pomocą zawsze wspiera realizację procesu sprzedaży. Często nanosimy poprawki do samego procesu, które umożliwia CRM (ułatwienia lub ulepszenia).
02
Dostęp do bazy danych
Wdrażając system CRM dbamy o to, aby baza danych była tak zbudowana, żeby nawet w przyszłości dało się z nich wyciągnąć dane, które jeszcze dzisiaj nie są potrzebne.
03
Zarządzanie relacjami
Wdrażając system CRM przygotowujemy szereg automatyzacji, które pilnują i ułatwiają dbanie o rozwój relacji z klientami w bazie danych.
04
Rzeczywiste raportowanie
Podczas wdrożenia sprawdzamy jakie raporty potrzebuje nasz klient i doradzamy co warto mierzyć. Raporty zawsze budujemy tak, aby odzwierciedlały realny stan sprzedaży.
05
Możliwość wykrycia "wąskich gardeł"
Podczas wdrożenia, uczymy zespoły jak analizować swoją własną pracę, aby móc znajdować wąskie gardła. W podobny oręż wyposażamy również managerów i dyrektorów.
06
Automatyzacja sprzedaży
Wdrażając system CRM wykorzystujemy potencjał automatyzacji i ułatwiamy powtarzalne czynności, które często zabierają bardzo dużo czasu (a nie generują sprzedaży).
Jak wybrać system CRM?
Szukasz informacji o wielu systemach CRM w jednym miejscu?
Sprawdź nasz ranking najlepszych systemów CRM dla MŚP w 2024 roku.
Jakie systemy wdrażamy?
Bardzo rozbudowany system CRM, który w jednym miejscu łączy wszystko, czego potrzebują firmy mające na celu rosnąć i szybko się skalować.
Jedno z najlepszych narzędzi do zarządzania sprzedażą. Sprawdza się w wielu firmach, jest zarazem bardzo rozbudowany, ale też intuicyjny i prosty w obsłudze.
Zendesk Sell to system CRM, który jest częścią popularnej platformy Zendesk. Dzięki temu pozwala łączyć zarządzanie sprzedażą z zaawansowaną obsługą klienta.
Bardzo rozbudowany system CRM, który w jednym miejscu łączy wszystko, czego potrzebują firmy mające na celu rosnąć i szybko się skalować.
Jedno z najlepszych narzędzi do zarządzania sprzedażą. Sprawdza się w wielu firmach, jest zarazem bardzo rozbudowany, ale też intuicyjny i prosty w obsłudze.
Zendesk Sell to system CRM, który jest częścią popularnej platformy Zendesk. Dzięki temu pozwala łączyć zarządzanie sprzedażą z zaawansowaną obsługą klienta.
Oprogramowanie CRM bez wdrożenia jest często bezużyteczne
Strategia CRM opiera się o prawidłowe wdrożenie systemu wewnątrz organizacji. Poza wdrożeniem technicznym najważniejsze jest szkolenie zespołu. Twoi ludzie muszą zrozumieć proces, by zaakceptować zmianę. Dlatego wdrożenie powinni przeprowadzić specjaliści, którzy rozumieją specyfikę procesów i pracy zespołowej.
Kto wdraża systemy CRM?
Jak wdrażamy systemy CRM?
Większość problemów z systemem CRM rozpoczyna się na długo przed rozpoczęciem wdrożenia. Właśnie dlatego najpierw zajmujemy się dokładną analizą Twoich procesów, a dopiero potem wdrożeniem. Zobacz, jak ono przebiega.
Przygotowanie
Zbieramy niezbędną dokumentację oraz przeprowadzamy warsztat przedwdrożeniowy, w ramach którego precyzujemy zasady współpracy i harmonogram wdrożenia.
Budowa systemu
Odwzorowywane są procesy firmy, integracje. Cały system jest przygotowywany aby móc wprowadzić do niego zespół. Na tym etapie przeprowadzamy też warsztat administracyjny systemu.
Szkolenia zespołów
Przeprowadzamy szkolenia, wyjaśniając dostępne funkcjonalności i sposób pracy w nowych narzędziach. Na początku jeszcze z wykorzystaniem danych testowych. Następnie na tym etapie rozpoczynamy już pracę w systemie.
Rutyny i rozwój
Dbamy o zachowanie dobrych nawyków pracy. Do samego końca doradzamy w tym jak w można wykorzystać dostępne funkcjonalności w biznesie naszego klienta. Typujemy kluczowe procesy, następnie pomagamy przekształcić je w rutyny pracy.
Zakończenie
Etap końcowy w ramach którego wykonujemy ostatnie poprawki i dajemy wskazówki na przyszłość.
Weryfikacja wdrożenia
Realizujemy od 1 do 2 miesięcy po zakończeniu wdrożenia. Pozwala na eliminację błędów, jakie powstały od zakończenia wdrożenia oraz zmiany w procesach i ich wyzwalaniu w systemie.
Kluczowe dodatki:
- Bieżąca praca w systemie z Project Managerem po stronie klienta
- Dokumenty wspierające na kluczowych etapach: podręcznik admina, macierz dostępów, instrukcja budowania rutyn pracy, podręcznik managera oraz instrukcja pracy w systemie na początek szkoleń.
Sprawdź, jak wygląda współpraca z SellWise
Szukasz innego systemu?
Pomożemy Ciwdrożyć System CRM
Pomożemy Ci wdrożyć System CRM
Potrzebujesz wsparcia przy profesjonalnym wdrożeniu systemu CRM? Szukasz większego lub dedykowanego systemu? Nasz specjalista pomoże Ci dobrze wybrać.