Doradztwo wPozyskiwaniu Klientów
Doradztwo wPozyskiwaniu Klientów
Pomagamy firmom sprzedającym w modelu B2B w zdefiniowaniu i wdrożeniu kompletnej strategii pozyskiwania potencjalnych klientów.
Zjedź niżej
i dowiedz się więcej
Doradztwo wPozyskiwaniu Klientów
Pomagamy firmom sprzedającym w modelu B2B w zdefiniowaniu i wdrożeniu kompletnej strategii pozyskiwania potencjalnych klientów.
Zjedź niżej
i dowiedz się więcej
Doradztwo w pozyskiwaniu klientów — na czym polega?
Doradztwo polega na zaangażowaniu konsultanta-eksperta z zewnątrz, który pomoże klientowi w poprawieniu działań firmy, bez konieczności zatrudniania ekspertów do wewnątrz organizacji. Konsultant dzięki doświadczeniom wyniesionym z podobnych firm, pomaga zaplanować działania sprzedażowe oraz zamienić je w rzetelny plan działań. Następnie razem z zespołem po stronie klienta, regularnie wprowadza zmiany i realizuje założoną strategię – tak, aby sprzedaż była jeszcze bardziej efektywna i skuteczna.
Doradztwo w pozyskiwaniu klientów — początek współpracy
Każda firma, z którą współpracujemy pozyskuje klientów w inny sposób. Pomagając na rynku B2B nauczyliśmy się, że najskuteczniejsze metody, to te, które pasują zarówno do modelu biznesowego klienta, jak i segmentu klientów, wartości, koniunktury na rynku oraz szeregu innych zmiennych. To sprawia, że „uszycie na miarę” strategii pozyskiwania klientów dla konkretnej firmy, jest jednym z najlepszych rozwiązań, które długoterminowo przynosi korzyści.
Z tego powodu współpracę przy rozwoju marketingu rozpoczynamy od warsztatu zerowego. Pozwala on jasno określić cele klienta oraz sprawdzić punkty opisane powyżej. Rezultatem warsztatu jest plan na doprowadzenie sytuacji klienta do pożądanego kształtu. Plan jest omówiony i ustalony z klientem w czasie trwania warsztatu, tak aby uniknąć nieporozumień.
Warsztat zerowy dodatkowo daje możliwość zweryfikowania kompetencji konsultanta na bardzo wczesnym etapie współpracy i uniknąć popełnienia ewentualnego błędu.
Doradztwo w pozyskiwaniu klientów - obszary specjalizacji
Metod pozyskiwania klientów jest bardzo wiele. Jednak wśród wszystkich, które dostępne są na rynku można wydzielić te, które stosujemy najczęściej.
Najczęstsze metody, z których korzystamy obejmują:
- Cold Calling – zimne telefony do klientów.
- Cold Mailing – sekwencje zimnych maili wysyłane do grupy docelowej.
- Cold Visiting – zimne wizyty realizowane przez handlowców w terenie.
- Social Selling + Zimne wiadomości na LinkedIn – Korzystanie z social mediów, aby doprowadzać do rozmów z potencjalnymi klientami.
- Content Marketing – pozyskiwanie klientów poprzez budowanie eksperckich treści.
- Pozycjonowanie – pozycjonowanie w Google przygotowanych przez firmę treści.
- Płatna reklama – użycie płatnej reklamy np. w Google czy Facebooku.
- Landing Pages – tworzenie stron lądowania dla konkretnych produktów czy usług.
- Wydarzenia – webinary lub wydarzenia na żywo nastawione na pozyskiwanie klientów.
- Targi – obecność na targach, nastawiona na generowanie potencjalnych klientów.
- Kampanie Lead nurturing – marketingowe „podgrzewanie” leadów, które nie są jeszcze gotowe na kontakt.
- Account Based Marketing – bardzo wąskie pozyskiwanie klientów, poprzez marketing (np. kiedy na rynku jest niewiele podmiotów).
Chcesz lepiej pozyskiwać klientów w swojej firmie?
Zostaw swój numer telefonu i adres mail. Zrobimy wszystko, aby jak najszybciej skontaktować się z Tobą i ustalić, czy możemy Ci pomóc.
Doradztwo w pozyskiwaniu klientów — czy warto?
- Niesiemy ze sobą doświadczenie i studium przypadków kilkudziesięciu przedsiębiorstw w Polsce. Możemy dzięki temu wdrażać u klientów najnowsze i najbardziej skuteczne rozwiązania.
- Zazwyczaj koszty konsultacji są wielokrotnie niższe od potencjalnie popełnianych błędów.
- Posiadamy sieć konsultantów, która pozwala nam rozwiązać większość problemów w marketingu, sprzedaży i zarządzaniu.
- Zaangażowanie profesjonalnego konsultanta w swoją firmę, pozwala uzyskać cenne spojrzenie eksperta z zewnątrz.
- Zaangażowanie profesjonalnej firmy doradczej pozwala uniknąć różnych pomysłów na firmę w jej działach. Firma doradcza buduje z zespołem spójną strategię, którą później realizuje cała firma.
Doradztwo w pozyskiwaniu klientów — jakie są koszty?
Koszty naszego doradztwa są skalkulowane tak, aby były rentowne nawet dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wśród naszych klientów znajdują się nawet kilkuosobowe firmy, które dzięki tej usłudze, już na wczesnym etapie rozwoju firmy, w sposób świadomy budują jej przewagę konkurencyjną. Jeżeli chcesz poznać koszty doradztwa dla swojej firmy, zamów poniżej darmową konsultację i opowiedz nam o sytuacji, którą próbujesz rozwiązać.
Chcesz lepiej pozyskiwać klientów w swojej firmie?
Zostaw swój numer telefonu i adres mail. Zrobimy wszystko, aby jak najszybciej skontaktować się z Tobą i ustalić, czy możemy Ci pomóc.
Pozyskiwanie klientów - przydatne artykuły i podcasty
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki zaufały
















Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
537 222 221
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy