Doradztwo wPozyskiwaniu Klientów

Doradztwo wPozyskiwaniu Klientów


Pomagamy firmom sprzedającym w modelu B2B w zdefiniowaniu i wdrożeniu kompletnej strategii pozyskiwania potencjalnych klientów.


Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

Doradztwo wPozyskiwaniu Klientów


Pomagamy firmom sprzedającym w modelu B2B w zdefiniowaniu i wdrożeniu kompletnej strategii pozyskiwania potencjalnych klientów.


Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

Doradztwo w Pozyskiwaniu Klientów - początek współpracy

Każda firma, z którą współpracujemy pozyskuje klientów w inny sposób. Pomagając na rynku B2B nauczyliśmy się, że najskuteczniejsze metody, to te, które pasują zarówno do modelu biznesowego klienta, jak i segmentu klientów, wartości, koniunktury na rynku oraz szeregu innych zmiennych. To sprawia, że „uszycie na miarę” strategii pozyskiwania klientów dla konkretnej firmy, jest jednym z najlepszych rozwiązań, które długoterminowo przynosi korzyści.

Aby móc dopasować metody do konkretnej firmy, zaczynamy usługę od warsztatu zerowego, który spełnia kilka funkcji. Najważniejsze to:

  1. Badamy cele, które aktualnie stawia przed sobą firma,
  2. Definiujemy grupę docelową oraz wartości, które potencjalnie mogą być dla niej cenne,
  3. Mapujemy procesy, które już istnieją w firmie – konsultant spędza czas z zespołami, które są w projekcie,
  4. Tworzymy wstępny plan funkcjonowania pozyskiwania klientów w firmie. Na tym etapie rozumiemy już czy przeważać będą metody sprzedażowe (np. cold calling), czy marketingowe (np. content marketing).

Dodatkowym celem warsztatu zerowego jest możliwość sprawdzenia kompetencji konsultanta, jeszcze przed rozpoczęciem docelowej usługi. To pozwala upewnić się, że dany konsultant oraz wypracowany plan odpowiadają klientowi.

Doradztwo w pozyskiwaniu klientów - obszary specjalizacji

Metod pozyskiwania klientów jest bardzo wiele. Jednak wśród wszystkich, które dostępne są na rynku można wydzielić te, które stosujemy najczęściej.

Najczęstsze metody, z których korzystamy obejmują:

  1. Cold Calling
    • Zimne telefony do klientów.

     

  2. Cold Mailing
    • Sekwencje zimnych maili wysyłane do grupy docelowej.

     

  3. Cold Visiting
    • Zimne wizyty realizowane przez handlowców w terenie.

     

  4. Social Selling + Zimne wiadomości na LinkedIn
    • Korzystanie z Social Mediów, aby doprowadzać do rozmów z potencjalnymi klientami.

     

  5. Content Marketing
    • Pozyskiwanie klientów poprzez budowanie eksperckich treści.

     

  6. Pozycjonowanie
    • Pozycjonowanie w Google przygotowanych przez firmę treści.

     

  7. Płatna reklama
    • Użycie płatnej reklamy np. w Google czy Facebooku.

     

  8. Landing Pages
    • Tworzenie stron lądowania dla konkretnych produktów czy usług.

     

  9. Wydarzenia
    • Webinary lub wydarzenia na żywo nastawione na pozyskiwanie klientów.

     

  10. Targi
    • Obecność na targach, nastawiona na generowanie potencjalnych klientów.

     

  11. Kampanie Lead Nurturing
    • Marketingowe „podgrzewanie” leadów, które nie są jeszcze gotowe na kontakt.

     

  12. Account Based Marketing
    • Bardzo wąskie pozyskiwanie klientów, poprzez marketing (np. kiedy na rynku jest niewiele podmiotów).

Zamów bezpłatnąkonsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

Zamów bezpłatnąkonsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

Rodzaje współpracy

Problem Solving

Warsztat lub konsultacja mająca na celu rozwiązanie konkretnego problemu klienta.

Stała współpraca

Konsultant znając firmę klienta stale pomaga rozwiązywać pojawiające się problemy.

Wąskie gardła

Zidentyfikowanie w firmie klienta wąskich gardeł, które hamują wzrost.

Współpraca operacyjna

Konsultant na miejscu w Twojej firmie pomaga realizować najtrudniejsze działania.

Doradztwo w pozyskiwaniu klientów - czy warto?

  • Niesiemy ze sobą doświadczenie i studium przypadków kilkudziesięciu przedsiębiorstw w Polsce. Możemy dzięki temu wdrażać u klientów najnowsze i najbardziej skuteczne rozwiązania.
  • Zazwyczaj koszty konsultacji są wielokrotnie niższe od potencjalnie popełnianych błędów.
  • Posiadamy znaczną sieć konsultantów, która pozwala nam rozwiązać większość problemów w sprzedaży i zarządzaniu.
  • Zaangażowanie profesjonalnego konsultanta w swoją firmę, pozwala uzyskać cenne spojrzenie eksperta z zewnątrz.
  • Często, zaangażowanie konsultanta, jest bardziej rentowne niż zatrudnianie dyrektora sprzedaży na stałę.
  • Zaangażowanie profesjonalnej firmy doradczej, pozwala uniknąć różnych pomysłów na firmę w jej działach. Firma doradcza buduje z zespołem spójną strategię, którą później realizuje cała firma.

Doradztwo w pozyskiwaniu klientów - jakie są koszty?

Koszty naszego doradztwa są skalkulowane tak, aby były rentowne nawet dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wśród naszych klientów znajdują się nawet kilkuosobowe firmy, które dzięki tej usłudze, już na wczesnym etapie rozwoju firmy, w sposób świadomy budują jej przewagę konkurencyjną. Jeżeli chcesz poznać koszty doradztwa dla swojej firmy, zamów poniżej bezpłatną konsultację i opowiedz nam o sytuacji, którą próbujesz rozwiązać.


Zamów bezpłatną
konsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.


Zamów bezpłatną
konsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.


Posłuchaj podcastu skupionego nasprzedaży i marketinguw firmach B2B.

Posłuchaj podcastu skupionego nasprzedaży i marketinguw firmach B2B.

Te marki zaufały


Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221


Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL9691542196

Działamy na terenie całej Europy