Doradztwow marketingu B2B


Pomagamy firmom sprzedającym w modelu B2B w tworzeniu skutecznych i zwinnych strategii marketingowych, których elementem jest wnoszenie wartości w zawodowe życie klientów.


Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

uslugi_ikona_b2b-marketing

Doradztwow marketingu B2B


Pomagamy firmom sprzedającym w modelu B2B w tworzeniu skutecznych i zwinnych strategii marketingowych, których elementem jest wnoszenie wartości w zawodowe życie klientów.


Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

uslugi_ikona_b2b-marketing

Doradztwo w marketingu - początek współpracy

Aby rozpocząć współpracę przy rozwoju Marketingu B2B, konsultant musi mieć okazję zrozumieć model biznesowy, wartości dodane oraz przewagi konkurencyjne klienta. Dodatkowo bardzo istotne jest sprawdzenie aktualnych punktów styku marki z klientami i zrozumienie wewnętrznych procesów sprzedaży.

Z tego powodu współpracę przy rozwoju marketingu rozpoczynamy od warsztatu zerowego. Pozwala on jasno określić cele klienta oraz sprawdzić punkty opisane powyżej. Rezultatem warsztatu jest plan na doprowadzenie sytuacji klienta do pożądanego kształtu. Plan jest omówiony i ustalony z klientem w czasie trwania warsztatu, tak aby uniknąć nieporozumień.

Warsztat zerowy dodatkowo daje możliwość zweryfikowania kompetencji konsultanta na bardzo wczesnym etapie współpracy i uniknąć popełnienia ewentualnego błędu.

Doradztwo w marketingu - obszary

Marketing B2B wymaga kompleksowej wiedzy i zrozumienia wielu obszarów, aby móc stworzyć strategię, która z powodzeniem będzie konkurować na rynku. Powielanie działań konkurencji rzadko przynosi pożądane rezultaty i z tego powodu zaangażowanie konsultanta, pomaga spojrzeć na swój rynek z innej niż dotychczasowa perspektywy.

Najczęstsze obszary naszej pracy obejmują:

  1. Budowanie strategii marketingowej

    • Rezultat: Strategia marketingowa, która jest oparta o przewagi klienta, aktualną sytuację rynkową oraz budżet.
  1. Stworzenie działu marketingu

    • Rezultat: Zespół specjalistów, który pracuje zgodnie z zaplanowanymi procesami, osiąga cele i zna swoją rolę w organizacji.
  1. Marketing Lead Generation

    • Rezultat: Zwiększenie liczby leadów pozyskiwanych z działań marketingowych.
  1. Wsparcie w budowie strony internetowej

    • Rezultat: Określenie struktury i zasad rządzących stroną internetową B2B, która dostarcza nowych klientów. Gotowy koncept do wdrożenia przez developera.
  1. Zarządzanie outsourcingiem

    • Rezultat: Uporządkowanie współpracy z zewnętrznymi agencjami wspierającymi firmę w działaniach marketingowych. Określenie jasnych celów i weryfikacja skuteczności.
  1. Procesy w marketingu

    • Rezultat: Jasno opisane procesy w dziale marketingu, tak aby projekt przynosił rezultaty nawet po jego zakończeniu.
  1. Audyt pracy działu marketingu

    • Rezultat: Wykrycie i zrozumienie problemów, które realnie występują w zespole.
  1. Audyt zarządzania marketingiem

    • Rezultat: Wykrycie i zrozumienie problemów, które występują na poziomie zarządzania zespołem i marketingiem.
  1. Mierzalny marketing

    • Rezultat: Koniec pracy na przeczuciach i losowych statystykach. Jasna informacja na co firma wydaje pieniądze i co przynosi najlepsze skutki w marketingu.
  1. Wdrożenie Marketing Automation

    • Rezultat: Zwiększenie wiedzy o klientach i zautomatyzowanie działań marketingowych, by efektywnie wykorzystywać tę wiedzę.
  1. Nowoczesny marketing B2B

    • Rezultat: Wprowadzenie nowoczesnych narzędzi i metodyk, które przyspieszą rozwój marketingu i dostosują go do oczekiwań nowoczesnego rynku.
  1. Określenie grupy docelowej i person marketingowych

    • Rezultat: Znajomość person, do których kierujemy komunikację marketingową, zwiększając jej skuteczność i optymalizując budżet.
  1. Marketing na eksport

    • Rezultat: Zaplanowanie i wdrożenie działań marketingowych, które pomogą firmie zdobyć nowe rynki B2B.
  1. Współpraca działu handlowego i marketingowego

    • Rezultat: Zbudowanie procesów, dzięki którym oba działy wymieniają się wiedzą, wspierają się działaniami i pracują na wspólny cel.
  1. Definiowanie wartości dodanych i przewag konkurencyjnych

    • Rezultat: Jasne określenie i zrozumienie wartości oraz przewag w organizacji klienta.
  1. Definiowanie Customer Journey

    • Rezultat: Opisana ścieżka zakupu klienta, na podstawie której można budować strategię marketingową.
  1. Content Marketing

    • Rezultat: Strategia w organizacji na tworzenie wartościowego contentu dopasowanego do Customer Journey.
  1. Customer Experience

    • Rezultat: Świadome budowanie doświadczeń klientów.
  1. Kompetencje w marketingu

    • Rezultat: Zespół posiada kompetencje niezbędne do realizacji strategii marketingowej.
  1. Problem solving

    • Rezultat: Szybko rozwiązywane problemy w sprzedaży, marketingu i zarządzaniu na poziomie operacyjnym.

Zamów bezpłatną
konsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

konsultacja-reka

Zamów bezpłatną
konsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

konsultacja-reka

Rodzaje współpracy

Problem Solving

Warsztat lub konsultacja mająca na celu rozwiązanie konkretnego problemu klienta.

Stała współpraca

Konsultant znając firmę klienta stale pomaga rozwiązywać pojawiające się problemy.

Wąskie gardła

Zidentyfikowanie w firmie klienta wąskich gardeł, które hamują wzrost.

Współpraca operacyjna

Konsultant na miejscu w Twojej firmie pomaga realizować najtrudniejsze działania.

Doradztwo w marketingu - czy warto?

  • Niesiemy ze sobą doświadczenie i studium przypadków kilkudziesięciu przedsiębiorstw w Polsce. Możemy dzięki temu wdrażać u klientów najnowsze i najbardziej skuteczne rozwiązania.
  • Zazwyczaj koszty konsultacji są wielokrotnie niższe od potencjalnie popełnianych błędów.
  • Posiadamy znaczną sieć konsultantów, która pozwala nam rozwiązać większość problemów w sprzedaży i zarządzaniu.
  • Zaangażowanie profesjonalnego konsultanta w swoją firmę, pozwala uzyskać cenne spojrzenie eksperta z zewnątrz.
  • Często zaangażowanie konsultanta, jest bardziej rentowne niż zatrudnianie dyrektora sprzedaży na stałe.
  • Zaangażowanie profesjonalnej firmy doradczej, pozwala uniknąć różnych pomysłów na firmę w jej działach. Firma doradcza buduje z zespołem spójną strategię, którą później realizuje cała firma.

Doradztwo w marketingu - jakie są koszty?

Koszty naszego doradztwa są skalkulowane tak, aby były rentowne nawet dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wśród naszych klientów znajdują się nawet kilkuosobowe firmy, które dzięki tej usłudze, już na wczesnym etapie rozwoju firmy, w sposób świadomy budują jej przewagę konkurencyjną. Jeżeli chcesz poznać koszty doradztwa dla swojej firmy, zamów poniżej darmową konsultację i opowiedz nam o sytuacji, którą próbujesz rozwiązać.


Zamów bezpłatną
konsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

konsultacja-reka

Zamów bezpłatną
konsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

konsultacja-reka

Posłuchaj podcastu skupionego nasprzedaży i marketinguw firmach B2B.

podcast_ilustracja

Posłuchaj podcastu skupionego nasprzedaży i marketinguw firmach B2B.

Te marki zaufały


future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
intellect
duon-logo
wkret-met
alnor
nowodvorski
wpc
seko
trenkwalder
inspeerity-logo
leanpassion-logo
lunching-crm
liki-logo

Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

formularz_ilustracja

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221


Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL9691542196

Działamy na terenie całej Europy