Doradztwow marketingu B2B
Pomagamy firmom sprzedającym w modelu B2B w tworzeniu skutecznych i zwinnych strategii marketingowych, których elementem jest wnoszenie wartości w zawodowe życie klientów.
Zjedź niżej
i dowiedz się więcej
Doradztwow marketingu B2B
Pomagamy firmom sprzedającym w modelu B2B w tworzeniu skutecznych i zwinnych strategii marketingowych, których elementem jest wnoszenie wartości w zawodowe życie klientów.
Zjedź niżej
i dowiedz się więcej
Doradztwo w marketingu — na czym polega?
Doradztwo polega na zaangażowaniu konsultanta-eksperta z zewnątrz, który pomoże klientowi w poprawieniu działań firmy, bez konieczności zatrudniania ekspertów do wewnątrz organizacji. Konsultant dzięki doświadczeniom wyniesionym z podobnych firm, pomaga zaplanować strategię marketingową oraz zamienić ją w rzetelny plan działań. Następnie razem z zespołem po stronie klienta, regularnie wprowadza zmiany i realizuje założoną strategię – tak, aby marketing zaczął przynosić realne efekty.
Doradztwo w marketingu — początek współpracy
Aby rozpocząć współpracę przy rozwoju Marketingu B2B, konsultant musi mieć okazję zrozumieć model biznesowy, wartości dodane oraz przewagi konkurencyjne klienta. Dodatkowo bardzo istotne jest sprawdzenie aktualnych punktów styku marki z klientami i zrozumienie wewnętrznych procesów sprzedaży.
Z tego powodu współpracę przy rozwoju marketingu rozpoczynamy od warsztatu zerowego. Pozwala on jasno określić cele klienta oraz sprawdzić punkty opisane powyżej. Rezultatem warsztatu jest plan na doprowadzenie sytuacji klienta do pożądanego kształtu. Plan jest omówiony i ustalony z klientem w czasie trwania warsztatu, tak aby uniknąć nieporozumień.
Warsztat zerowy dodatkowo daje możliwość zweryfikowania kompetencji konsultanta na bardzo wczesnym etapie współpracy i uniknąć popełnienia ewentualnego błędu.
Doradztwo w marketingu — obszary
Marketing B2B wymaga kompleksowej wiedzy i zrozumienia wielu obszarów, aby móc stworzyć strategię, która z powodzeniem będzie konkurować na rynku. Powielanie działań konkurencji rzadko przynosi pożądane rezultaty i z tego powodu zaangażowanie konsultanta, pomaga spojrzeć na swój rynek z innej niż dotychczasowa perspektywy.
Chcesz ulepszyć działania marketingowe w swojej firmie?
Zostaw swój numer telefonu i adres mail. Zrobimy wszystko, aby jak najszybciej skontaktować się z Tobą i ustalić, czy możemy Ci pomóc.
Naszym wspólnym celem będzie zaopiekowanie się wszystkimi obszarami marketingowymi:
- Budowanie strategii marketingowej — razem stworzymy strategię marketingową dopasowaną do potrzeb Twojej firmy i grupy docelowej, opartą o przewagi konkurencyjne i wartości firmy.
- Określenie buyer person i wartości dodanych —Stworzenie działu marketing — razem stworzymy zespół specjalistów, który pracuje zgodnie z zaplanowanymi procesami, osiąga cele i zna swoją rolę w organizacji.
- Marketing Lead Generation — zaprojektujemy strategię zwiększającą liczbę leadów pozyskiwanych z działań marketingowych.
- Wsparcie w budowie strony internetowej — stworzymy strukturę nowej strony internetowej dopasowanej do klientów B2B.
- Zarządzanie outsourcingiem — uporządkujemy współpracę z zewnętrznymi agencjami wspierającymi firmę w działaniach marketingowych. Określimy jasne cele i zweryfikujemy czy zostały zrealizowane
- Procesy w marketingu — razem z całym zespołem marketingowym opiszemy procesy w dziale marketingu w taki sposób, aby każdy czuł się zaopiekowany, a projekt przynosił rezultaty nawet po zakończeniu współpracy.
- Mierzalny marketing — stworzymy odpowiednie KPI dla działu marketingu, aby zakończyć działania bazujące na przeczuciach i losowych statystykach. Otrzymasz jasną informację o tym, na co firma wydaje pieniądze i co przynosi najlepsze rezultaty w marketingu.
- Wdrożenie Marketing Automation – zautomatyzujemy działania marketingowe, efektywnie wykorzystując wiedzę o klientach.
- Marketing na eksport — zaplanujemy i wdrożymy działania marketingowe, które pomogą firmie zdobyć nowe rynki zagraniczne.
- Współpraca działu handlowego i marketingowego — zbudujemy procesy, dzięki którym oba działy wymieniają się wiedzą, wspierają się działaniami i pracują na wspólny cel.
- Budowa lejków marketingowych — lejki marketingowe pod konkretne segmenty, dobór kanałów dotarcia, promocji, opomiarowanie na każdym etapie, wyznaczenie celów
- Definiowanie Customer Journey – Opiszemy szczegółową ścieżkę zakupu klienta, na podstawie której można budować strategię marketingową.
- Content Marketing — zaprojektujemy strategię w organizacji na tworzenie wartościowego contentu dopasowanego do Customer Journey.
- Customer Experience — poprzez świadome budowanie doświadczeń klientów zyskasz kompetencje niezbędne do realizacji strategii marketingowej.
Doradztwo w marketingu — czy warto?
- Niesiemy ze sobą doświadczenie i studium przypadków kilkudziesięciu przedsiębiorstw w Polsce. Możemy dzięki temu wdrażać u klientów najnowsze i najbardziej skuteczne rozwiązania.
- Zazwyczaj koszty konsultacji są wielokrotnie niższe od potencjalnie popełnianych błędów.
- Posiadamy sieć konsultantów, która pozwala nam rozwiązać większość problemów w marketingu, sprzedaży i zarządzaniu.
- Zaangażowanie profesjonalnego konsultanta w swoją firmę, pozwala uzyskać cenne spojrzenie eksperta z zewnątrz.
- Zaangażowanie profesjonalnej firmy doradczej pozwala uniknąć różnych pomysłów na firmę w jej działach. Firma doradcza buduje z zespołem spójną strategię, którą później realizuje cała firma.
Doradztwo w marketingu — jakie są koszty?
Koszty naszego doradztwa są skalkulowane tak, aby były rentowne nawet dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wśród naszych klientów znajdują się nawet kilkuosobowe firmy, które dzięki tej usłudze, już na wczesnym etapie rozwoju firmy, w sposób świadomy budują jej przewagę konkurencyjną. Jeżeli chcesz poznać koszty doradztwa dla swojej firmy, zamów poniżej darmową konsultację i opowiedz nam o sytuacji, którą próbujesz rozwiązać.
Chcesz ulepszyć działania marketingowe w swojej firmie?
Zostaw swój numer telefonu i adres mail. Zrobimy wszystko, aby jak najszybciej skontaktować się z Tobą i ustalić, czy możemy Ci pomóc.
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie „Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki zaufały
















Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
537 222 221
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy