Doradztwow marketingu B2B
Pomagamy firmom sprzedającym w modelu B2B w tworzeniu skutecznych i zwinnych strategii marketingowych, których elementem jest wnoszenie wartości w zawodowe życie klientów.
Zjedź niżej
i dowiedz się więcej
Doradztwow marketingu B2B
Pomagamy firmom sprzedającym w modelu B2B w tworzeniu skutecznych i zwinnych strategii marketingowych, których elementem jest wnoszenie wartości w zawodowe życie klientów.
Zjedź niżej
i dowiedz się więcej
Doradztwo w marketingu - początek współpracy
Aby rozpocząć współpracę przy rozwoju Marketingu B2B, konsultant musi mieć okazję zrozumieć model biznesowy, wartości dodane oraz przewagi konkurencyjne klienta. Dodatkowo bardzo istotne jest sprawdzenie aktualnych punktów styku marki z klientami i zrozumienie wewnętrznych procesów sprzedaży.
Z tego powodu współpracę przy rozwoju marketingu rozpoczynamy od warsztatu zerowego. Pozwala on jasno określić cele klienta oraz sprawdzić punkty opisane powyżej. Rezultatem warsztatu jest plan na doprowadzenie sytuacji klienta do pożądanego kształtu. Plan jest omówiony i ustalony z klientem w czasie trwania warsztatu, tak aby uniknąć nieporozumień.
Warsztat zerowy dodatkowo daje możliwość zweryfikowania kompetencji konsultanta na bardzo wczesnym etapie współpracy i uniknąć popełnienia ewentualnego błędu.
Doradztwo w marketingu - obszary
Marketing B2B wymaga kompleksowej wiedzy i zrozumienia wielu obszarów, aby móc stworzyć strategię, która z powodzeniem będzie konkurować na rynku. Powielanie działań konkurencji rzadko przynosi pożądane rezultaty i z tego powodu zaangażowanie konsultanta, pomaga spojrzeć na swój rynek z innej niż dotychczasowa perspektywy.
Najczęstsze obszary naszej pracy obejmują:
- Audyt pracy działu marketingu
- Rezultat: Wykrycie i zrozumienie problemów, które realnie występują w zespole.
- Audyt zarządzania marketingiem
- Rezultat: Wykrycie i zrozumienie problemów, które występują na poziomie zarządzania zespołem i marketingiem.
- Budowanie strategii marketingowej
- Rezultat: Strategia marketingowa, która jest oparta o przewagi klienta, aktualną sytuację rynkową oraz budżet.
- Definiowanie wartości dodanych i przewag konkurencyjnych
- Rezultat: Jasne określenie i zrozumienie wartości oraz przewag w organizacji klienta.
- Definiowanie Customer Journey
- Rezultat: Opisana ścieżka zakupu klienta, na podstawie której można budować strategię marketingową.
- Content Marketing
- Rezultat: Strategia w organizacji na tworzenie wartościowego contentu dopasowanego do Customer Journey.
- Customer Experience
- Rezultat: Świadome budowanie doświadczeń klientów.
- Kompetencje w marketingu
- Rezultat: Zespół posiada kompetencje niezbędne do realizacji strategii marketingowej.
- Marketing Automation
- Rezultat: Wdrożony i odpowiednio używany system Marketing Automation.
- Procesy w marketingu
- Rezultat: Jasno opisane procesy w dziale marketingu, tak aby projekt przynosił rezultaty nawet po jego zakończeniu.
- Problem solving
- Rezultat: Szybko rozwiązywane problemy w sprzedaży, marketingu i zarządzaniu na poziomie operacyjnym.
Zamów bezpłatnąkonsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Zamów bezpłatnąkonsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Rodzaje współpracy
Problem Solving
Warsztat lub konsultacja mająca na celu rozwiązanie konkretnego problemu klienta.
Stała współpraca
Konsultant znając firmę klienta stale pomaga rozwiązywać pojawiające się problemy.
Wąskie gardła
Zidentyfikowanie w firmie klienta wąskich gardeł, które hamują wzrost.
Współpraca operacyjna
Konsultant na miejscu w Twojej firmie pomaga realizować najtrudniejsze działania.
Doradztwo w marketingu - czy warto?
- Niesiemy ze sobą doświadczenie i studium przypadków kilkudziesięciu przedsiębiorstw w Polsce. Możemy dzięki temu wdrażać u klientów najnowsze i najbardziej skuteczne rozwiązania.
- Zazwyczaj koszty konsultacji są wielokrotnie niższe od potencjalnie popełnianych błędów.
- Posiadamy znaczną sieć konsultantów, która pozwala nam rozwiązać większość problemów w sprzedaży i zarządzaniu.
- Zaangażowanie profesjonalnego konsultanta w swoją firmę, pozwala uzyskać cenne spojrzenie eksperta z zewnątrz.
- Często zaangażowanie konsultanta, jest bardziej rentowne niż zatrudnianie dyrektora sprzedaży na stałe.
- Zaangażowanie profesjonalnej firmy doradczej, pozwala uniknąć różnych pomysłów na firmę w jej działach. Firma doradcza buduje z zespołem spójną strategię, którą później realizuje cała firma.
Doradztwo w marketingu - jakie są koszty?
Koszty naszego doradztwa są skalkulowane tak, aby były rentowne nawet dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wśród naszych klientów znajdują się nawet kilkuosobowe firmy, które dzięki tej usłudze, już na wczesnym etapie rozwoju firmy, w sposób świadomy budują jej przewagę konkurencyjną. Jeżeli chcesz poznać koszty doradztwa dla swojej firmy, zamów poniżej darmową konsultację i opowiedz nam o sytuacji, którą próbujesz rozwiązać.
Zamów bezpłatną
konsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Zamów bezpłatną
konsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Marketing B2B - Przydatne Artykuły i Podcasty
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie „Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki zaufały












Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL9691542196
Działamy na terenie całej Europy