Happy Client Story: Woda dla Firmy


Karol Kieżel

Konsultant marketingowy B2B

Poznaj rezultaty projektu: Woda dla Firmy i SellWise

Czym zajmuje się Woda dla Firmy?

WodaDlaFirmy.pl to producent wody mineralnej Staropolska®, przeznaczonej  do dystrybucji B2B. To zdrowa, bogata w magnez woda dla pracowników między innymi takich branż jak budowlana, produkcyjna, czy sportowa. Model biznesowy jest oparty o sprzedaż paletową, a cechą wyróżniającą markę jest butelkowanie od razu po wydobyciu. Firma zapewnia bezpłatną dostawę w ciągu 24h, co nie tylko gwarantuje rozsądną politykę cenową, ale również sprawia, że woda trafiająca do klientów prosto z ujęcia jest jeszcze naturalnie schłodzona.

Karol Góralski
Doradca Klienta Biznesowego

„Pamiętam, że już od pierwszych warsztatów z SellWise widziałem olbrzymią wartość, które może mi dać współpraca w dłuższej perspektywie. Od zawsze dla nas ważną kwestią było wsłuchiwanie się w głos klienta, co jest bardzo spójne z filozofią sprzedaży i marketingu, proponowaną przez Szymona. To sprawiło, że wszystkie zmiany i ciągły proces bardzo naturalnie wpasowały się w rozwój naszej firmy.

Nie wszystkie kroki były proste, nierzadko wymagały trudnej refleksji nad własnymi działaniami, ale z perspektywy czasu łatwo stwierdzić, że podjęte decyzje bardzo pozytywnie wpłynęły na nasze procesy. Zarówno w zakresie aktywności sprzedażowych, jak i marketingowych, WodaDlaFirmy.pl bardzo różni się od sytuacji sprzed 3. lat.

Przed nami kolejne kroki, wiele pomysłów na rozwój, olbrzymi potencjał i równie olbrzymia ambicja, by wspierać polskich przedsiębiorców w nawadnianiu pracowników. Chcemy to robić jeszcze nowocześniej, chcemy to robić jeszcze sprawniej i oferować naszym klientom narzędzia, które podkreślą naszą rolę lidera na rynku dostawców wody butelkowanej dla firm. Wiemy, że na tej ścieżce SellWise będzie cennym sojusznikiem.”

Problem klienta

Karol i Jan Góralscy, właściciele firmy, potrzebowali wsparcia w zakresie poprawy komunikacji z klientami. Poszukiwali również pomocy w zaprojektowaniu nowej platformy sprzedażowej.

Ważnym wyzwaniem klienta było zbudowanie skutecznego działu handlowego. Klient miał świadomość, że nie uda się to bez trafnej diagnozy problemów buyer person i poprawienia procesu sprzedaży.

Wprowadzone rozwiązania

Prace w ramach projektu przeprowadzaliśmy etapowo. W pierwszej kolejności rozwiązaliśmy najpilniejsze problemy, które dostrzegliśmy podczas konsultacji: potrzebę modernizacji strony internetowej i omówienia etapów procesu sprzedaży.

W kolejnych krokach dalej rozwijaliśmy poszczególne elementy procesu sprzedaży — ustaliliśmy najważniejsze kamienie milowe, sformułowaliśmy proces kontaktu z klientem oraz zakres działań prospectingowych, których celem było pozyskanie nowych klientów.

Wyzwaniem stały się bardzo ograniczone zasoby handlowe: aktywna sprzedaż realizowana była w wąskim zakresie. Firma pilnie potrzebowała wprowadzenia odpowiednich narzędzi wspierających kontakt. To również wpłynęło na to, że WodaDlaFirmy.pl skorzystała z naszych usług rekrutacyjnych, którymi wsparliśmy budowę działu handlowego. Dzięki temu dział mógł skoncentrować się na prospectingu. 

W marketingowej części projektu wprowadzono między innymi specjalne powiadomienia temperaturowe wysyłane do stałych klientów. Przypominały one o zbliżających się upałach, a tym samym potrzebie zabezpieczenia zapasów wody dla pracowników. Powstały również kampanie reklamowe adresowane sezonowo do wybranych segmentów klientów, które rozwijano przez miesiące trwania projektu.

W trakcie współpracy rozbudowano również elementy analityki sprzedażowej oraz marketingowej. Wsparcie SellWise w tych procesach było jednym z czynników, dzięki którym sprzedaż w WodaDlaFirmy.pl w ciągu 3. lat wzrosła ponad dwukrotnie. To jedna z pierwszych współprac w historii naszej firmy, którą stale kontynuujemy.

Rezultaty projektu

Rezultaty projektu

2-krotny wzrost sprzedaży
Działania prospectingowe jako skuteczny proces
Ustalenie celów sprzedażowych dla działu handlowego
Przeprowadzenie rekrutacji i poszerzenie ważnych kompetencji w zespole
Ustalenie celów sprzedażowych dla działu handlowego

Podsumowanie

Wdrożenie nowego procesu oraz strategii zaowocowało istotnym zwiększeniem przychodu oraz stałych abonamentów już w pierwszym roku. Firma jest na bardzo dobrej trajektorii wzrostu i wciąż ma plany na dalszy intensywny rozwój, który z przyjemnością będziemy wspierać. Jeżeli w Twojej firmie finanse mogłyby być lepiej zorganizowane, Value Finance jest firmą, która będzie najlepszym wyborem!

konsultacja-reka

Zobacz jak taki projekt mógłby wyglądać w Twojej firmie

W czasie konsultacji zapytamy Cię o sytuację w firmie i powiemy czy jesteśmy w stanie zrealizować aktualne cele.


Zobacz jak taki projekt mógłby wyglądać w Twojej firmie

W czasie konsultacji zapytamy Cię o sytuację w firmie i powiemy czy jesteśmy w stanie zrealizować aktualne cele.

ZAMAWIAM KONSULTACJĘ TELEFONICZNĄ
konsultacja-reka