Szkolenia sprzedażowei marketingowe dla firm

Dla sprzedaży, marketingu i zarządzających -w jednym miejscu

Chcesz stworzyć strategię, którą później wdrożą działy sprzedaży i marketingu wspierane przez managerów?

Jako pierwsi w Polsce zbudowaliśmy ofertę szkoleń dla wszystkich działów w firmie, niezbędnych do wdrożenia nowej strategii sprzedaży oraz marketingu. Dzięki temu zarządzający, managerowie, marketerzy i sprzedawcy mogą mówić jednym językiem i pracować zgodnie ze spójną metodą. Wybierz kategorię i przejrzyj szkolenia sprzedażowe oraz marketingowe dla firm poniżej. Każde z nich może być dostosowane do Twojej firmy.

szkolenia_ikona_zarzadzanie_sprzedaza_b2b

W jaki sposób kupują właściciele firm i członkowie zarządów?
Jak ułożyć strategie, które przynoszą rezultaty?


szkolenia_ikona_negocjacje_z_dzialem_zakupow

Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać? Jak osiągać lepsze rezultaty negocjacji i jak się do nich przygotować?


szkolenia_ikona_konflikt

Jak budować i rozwijać strategię sprzedaży i marketingu? Jak lepiej dopasować ofertę do różnych odbiorców?


Uslugi Marketing

Jak zarządzać swoją pracą i ścieżką kariery tak, aby zostać dobrze opłacanym Marketing Managerem, którego trudno zastąpić?


Uslugi Marketing

Jak opracować strategię marketingu B2B? Jak zbudować procesy marketingowe, aby nie paląc budżetu pozyskiwać wartościowe leady?


Uslugi Marketing

Jak zaplanować i wdrożyć strategię marketingu B2B? Jak odpowiednio zoptymalizować zasoby strategiczne i jakie taktyki i działania wybrać?


Uslugi B2B

Jak pozyskiwać klientów biznesowych za pomocą prospectingu? Jakie są aktualne metody docierania do klientów?


szkolenia_ikona_kreatywny handlowiec

Jak stworzyć, wdrożyć i optymalizować działania marketingowe w lejku? Jak efektywnie wykorzystywać budżet?


szkolenia_ikona_networking_offline

Jak być dobrym przywódcą? Jak wywierać pozytywny wpływ na swoich pracowników i motywować ich do realizowania strategii firmy?


szkolenia_ikona_projektowanie_procesu_sprzedazy

Jak zarządzać finansami w przedsiębiorstwie? Jak zarządzać budżetem firmy i podejmować mądre decyzje inwestycyjne?


szkolenia_ikona_komunikacja_niewerbalna

Jak rozpoznać potrzebę zmiany w organizacji i z sukcesem ją zakomunikować, zaplanować i przeprowadzić?


szkolenia_ikona_customer_experience

Jak zarządzać portfelem najważniejszych klientów, by stale przekraczać ich oczekiwania i rozwijać własną sprzedaż?


szkolenia_ikona_prezentacje_i_wsparcie_sprzedazowe

Jak prowadzić prezentację, aby być wysłuchanym? Jak stworzyć własny styl i wzmocnić pewność siebie podczas wystąpień?


szkolenia_ikona_rekrutacja_talentow_w_sprzedazy

Jak budować i rozwijać zespoły sprzedaży i marketingu? Jak tworzyć systemy premiowe i odpowiedni proces rekrutacji?


szkolenia_ikona_efektywny_system_crm

Jak zbudować silną markę na rynku B2B? Jak stworzyć wartości, które wyróżnią Twoją firmę na konkurencyjnym rynku?


Jak skutecznie komunikować się z zespołem i klientami? Jak poprawnie komunikować się podczas kryzysu lub konfliktu?


szkolenia_ikona_zarzadzanie_sprzedaza_b2b

W jaki sposób kupują właściciele firm i członkowie zarządów?
Jak ułożyć strategie, które przynoszą rezultaty?


szkolenia_ikona_negocjacje_z_dzialem_zakupow

Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać? Jak osiągać lepsze rezultaty negocjacji i jak się do nich przygotować?


Uslugi B2B

Jak pozyskiwać klientów biznesowych za pomocą prospectingu? Jakie są aktualne metody docierania do klientów?


szkolenia_ikona_customer_experience

Jak zarządzać portfelem najważniejszych klientów, by stale przekraczać ich oczekiwania i rozwijać własną sprzedaż?


szkolenia_ikona_prezentacje_i_wsparcie_sprzedazowe

Jak prowadzić prezentację, aby być wysłuchanym? Jak stworzyć własny styl i wzmocnić pewność siebie podczas wystąpień?


szkolenia_ikona_kreatywny handlowiec

Jak stworzyć, wdrożyć i optymalizować działania marketingowe w lejku? Jak efektywnie wykorzystywać budżet?


Uslugi Marketing

Jak zarządzać swoją pracą i ścieżką kariery tak, aby zostać dobrze opłacanym Marketing Managerem, którego trudno zastąpić?


Uslugi Marketing

Jak opracować strategię marketingu B2B? Jak zbudować procesy marketingowe, aby nie paląc budżetu pozyskiwać wartościowe leady?


Uslugi Marketing

Jak zaplanować i wdrożyć strategię marketingu B2B? Jak odpowiednio zoptymalizować zasoby strategiczne i jakie taktyki i działania wybrać?


szkolenia_ikona_rekrutacja_talentow_w_sprzedazy

Jak budować i rozwijać zespoły sprzedaży i marketingu? Jak tworzyć systemy premiowe i odpowiedni proces rekrutacji?


szkolenia_ikona_networking_offline

Jak być dobrym przywódcą? Jak wywierać pozytywny wpływ na swoich pracowników i motywować ich do realizowania strategii firmy?


Jak skutecznie komunikować się z zespołem i klientami? Jak poprawnie komunikować się podczas kryzysu lub konfliktu?


szkolenia_ikona_konflikt

Jak budować i rozwijać strategię sprzedaży i marketingu? Jak lepiej dopasować ofertę do różnych odbiorców?


szkolenia_ikona_komunikacja_niewerbalna

Jak rozpoznać potrzebę zmiany w organizacji i z sukcesem ją zakomunikować, zaplanować i przeprowadzić?


szkolenia_ikona_projektowanie_procesu_sprzedazy

Jak zarządzać finansami w przedsiębiorstwie? Jak zarządzać budżetem firmy i podejmować mądre decyzje inwestycyjne?


szkolenia_ikona_efektywny_system_crm

Jak zbudować silną markę na rynku B2B? Jak stworzyć wartości, które wyróżnią Twoją firmę na konkurencyjnym rynku?


Jakie obszary obejmują szkolenia sprzedażowe i marketingowe?

W wielu firmach dochodzi do dużych problemów przy wdrażaniu nowoczesnej sprzedaży i marketingu. Najczęstszym źródłem problemów jest komunikacja. Zarząd nie rozumie managerów, managerowie nie rozumieją zespołów, a zespoły całego zarządu. Szkolenia ze spójnej metodyki dla wszystkich są rozwiązaniem tego problemu. Właśnie dlatego zbudowaliśmy ofertę szkoleniową, która obejmuje 4 najważniejsze obszary.

01

Strategia

Uczymy zarząd i managerów projektować strategię tak, aby była użyteczna zarówno w sprzedaży i marketingu.

02

Zarządzanie

Uczymy managerów zarządzać sprzedażą i marketingiem w spójny sposób, z uwzględnieniem strategii.

03

Sprzedaż B2B

Uczymy handlowców działać zgodnie z opracowaną strategią, tak aby rozwiązać główne problemy w firmie.

04

Marketing B2B

Uczymy dział marketingu pracować ramię w ramię ze sprzedażą i przygotowaną strategią.

Rezultat? Zespoły, które mówią wspólnym językiem!

Czy szukasz szkolenia dopasowanego do Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i doradzimy, które szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Jak przebiega proces szkoleniowy?


Badamy potrzeby szkoleniowe

Jasne określamy sytuację i potrzeby klienta.


Tworzymy ofertę rozwojową

Proponujemy ofertę rozwojową na podstawie wiedzy i doświadczeń Sellwise.


Przeprowadzamy szkolenie

Realizujemy program w ramach uzgodnionego wcześniej harmonogramu.


Ewaluujemy proces szkoleniowy

Mierzymy i oceniamy wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe firmy klienta.


Podsumowujemy raport

Przygotowujemy raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.


Wspieramy wdrożenie

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Nasz zespół trenerów

lukasz-polubianko
Łukasz Połubianko

Chief of Consulting &
Trainings

Magdalena Krawczak

Sales Consultant & Trainer

Daniel Gielo

Sales Consultant & Trainer

Michał Dziadosz

Sales Consultant & Trainer

Maciej Szeffer

Marketing Consultant & Trainer

Ewa Migo

Sales
Trainer

Czy szukasz szkolenia dopasowanego do Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i doradzimy, które szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

 

Szkolenia dla handlowców – dedykowane pod potrzeby

Sellwise powstało z myślą, że szkolenia sprzedażowe nie zawsze przynoszą swój efekt. Dodając szkolenia do naszej oferty, długo zastanawialiśmy się, w jaki sposób je robić, żeby przynosić efekt dla naszych klientów. W czasie przygotowań okazało się, że większość szkoleń sprzedażowych na rynku jest kupowane jak produkt na półce w sklepie, jedynie po powierzchownym zbadaniu czy będzie pasować do specyfiki firmy. Postanowiliśmy, że nasze szkolenia aby spełniały swój cel muszą być wyjątkowe.

Szkolenia sprzedażowe w ofercie Sellwise można dostosować do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa. Szkolenia mogą być dostosowane zdalnie lub w czasie dedykowanego audytu u klienta. Szkolenia realizowane w ten sposób wymagają od trenera dużo więcej kompetencji niż tradycyjne projekty. Wynika to z tego, że trener powinien potrafić skutecznie wyznaczać cele strategiczne, umieć pracować i analizować pracę handlowców w terenie, przeprowadzić warsztat z zarządem, zaprojektować szkolenie a następnie poprowadzić je z zespołem.

Jak powstaje program szkolenia?

Efektywne szkolenia dla handlowców to niezwykłe wyzwanie. Jak wiemy, handlowcy mają dość nudnych i mało produktywnych szkoleń, które nikomu nie przynoszą spodziewanych rezultatów. Po audycie opisanym w punkcie wcześniej, klient otrzymuje gotowy program szkolenia. Następnie w czasie rozmowy telefonicznej istnieje możliwość dostosowania zaproponowanego programu, do konkretnych wymagań czy sugestii naszego klienta.

Istotnym elementem programu szkoleniowego są ćwiczenia warsztatowe. Dzięki audytowi i rozmowie telefonicznej, trener ma możliwość dostosowania ćwiczeń, do konkretnej sytuacji omówionej z klientem. Praktyczne ćwiczenia sprawiają, że handlowcy dużo łatwiej przyswajają wiedzę płynącą ze szkolenia. Dzięki temu, często już dzień po szkoleniu, mogą wypróbować nowe metody w realnej pracy ze swoimi klientami.

Szkolenia ze sprzedaży – jak dbać o rezultat?

Zanim rozpoczniemy pracę nad projektem szkoleniowym dla handlowców, najpierw wyznaczamy z klientem konkretne cele biznesowe. Oprócz celu, staramy się wyznaczyć cele poboczne uwzględniające efektywność handlowców. Dzięki temu mierzymy efektywność szkolenia na wielu wymiarach.

Kolejnym i zarazem najbardziej wymagającym krokiem aby przynieść rezultaty, jest współpraca z decydentami. Musimy ustalić wspólny mianownik pomiędzy naszymi obserwacjami w terenie, a wiedzą i potrzebami klienta firmy. Biorąc pod uwagę, że same szkolenia dla handlowców nie przynoszą najlepszych rezultatów, warto połączyć projekt szkoleniowy z wdrożeniem po szkoleniu. Zespoły handlowe są bardzo mocno osadzone w swoich nawykach. Czasami szkolenie sprzedażowe, jest zaledwie małą przerwą w wielu latach ich pracy. Ciężko oczekiwać, że spędzenie kilku godzin w sali, sprawi że handlowcy czy zespół obsługi klienta, znacznie zmieni swoje przyzwyczajenia. Konsultant Sellwise może pomóc w zastosowaniu wiedzy w praktyce i wdrożyć narzędzia, które pomogą mierzyć skuteczność zespołu sprzedażowego. Konsultant może również pomóc managerom w zarządzeniu zmianą po samym szkoleniu.

Jak dobrze dobrać szkolenie?

Jeżeli nie wiesz, które z powyższych szkoleń sprzedaży będzie najlepsze dla Ciebie i Twojej firmy zamów Darmową Konsultację. Przycisk znajdziesz w prawym górnym rogu. Nasz zespół połączy Cię z konsultantem, który kompleksowo dopyta o sytuację i cel, który planuje osiągnąć Twoja firma. Bazując na doświadczeniu z podobnych projektów, Konsultant zaproponuje sposób podejścia do projektu tak, aby w jak największym stopniu spełnić cel klienta.

Jak zaprojektować – kompleksowy program szkoleniowy?

Jednym z najlepszych sposobów na wygenerowanie zmiany w dziale jest uruchomienie programu szkoleniowego, który będzie spójny z procesem zmiany w zespole sprzedaży. Szkolenia mogą się ze sobą łączyć oraz odbywać w określonych interwałach (dla przykładu – 1 spotkanie miesięcznie).

Dla przykładu struktura programu szkoleniowego, może wyglądać jak niżej:

  • Wstęp do zmian w sprzedaży na rynku,
  • Nowoczesne metody pozyskiwania klientów,
  • Szkolenie Sprzedaż Doradcza,
  • Techniki sprzedaży,
  • Obsługa klienta,
  • Skuteczne badanie potrzeb klientów,
  • Oferta sprzedaży,
  • Negocjacje z klientami.

Przy tak zbudowanym programie, zespół handlowy ma okazję rozwijać się w swoim tempie, a trener przy kolejnych spotkaniach może rozwiewać wątpliwości z poprzednich. Dzięki takiej strukturze, handlowcy mogą się rozwijać również w przerwach między spotkaniami i w tym czasie rozwiązywać ćwiczenie, które pomaga przyswajać wiedzę i utrwalać nawyki.


Zamów bezpłatnąkonsultację

Zadaj nam dowolne pytanie o szkolenia w Twojej firmie. Wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

konsultacja-reka

Zamów bezpłatnąkonsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

konsultacja-reka

Jak dobrać odpowiedniego trenera?

W Sellwise portfolio Trenerów i Konsultantów uwzględnia osoby, które na co dzień sprzedają i realnie pracują z klientami. Sellwise jest firmą doradczą, co sprawia, że nasi Trenerzy są świadkami i kreatorami zmian w organizacjach. Dzięki temu mają dostęp do unikalnej wiedzy rynkowej. Wiedzą co zadziałało i sprawdziło się w podobnej firmie, a to sprawia, że łatwo im uwzględniać praktyczny wymiar w prowadzonych szkoleniach. Dzięki temu mogą również podpowiedzieć managerom i handlowcom, jak ułożyć proces sprzedaży we własnej firmie, tak aby nie popełniać prostych błędów.

Nasi trenerzy pochodzą z wielu branż. To umożliwia nam dobranie trenera pod przypadek klienta i dzięki temu, skrócenie czasu koniecznego na zapoznanie się z branżą, w której będziemy prowadzić szkolenie.

Czy używanie technik sprzedaży jest konieczne?

Programy szkoleń sprzedażowych w naszej firmie zawierają możliwie mało technik sprzedaży. Wierzymy, że najbardziej skuteczne są metody sprzedaży, które są uniwersalne i mogą działać latami. Nigdy nie stosujemy technik manipulacyjnych i jakichkolwiek sposobów na wprowadzanie klienta końcowego w błąd.

To sprawia, że renoma Twojej firmy po naszych szkoleniach powinna się wzmocnić. Uczymy tylko czystych i uczciwych metod, które budują realne zaufanie na linii klienta z handlowcem. To też sprawia, że sami handlowcy dużo chętniej uczą się tych metod i wchodzą w proces zmiany. Niestosowanie technik sprawia również, że nie będzie konieczności oduczania handlowców czegoś co działało na rynku tylko przez chwilę.

Szkolenia dla handlowców – sam dla siebie

Jeżeli jesteś handlowcem i szukasz szkoleń sam dla siebie, możemy mieć propozycję również dla Ciebie. Najlepiej zacząć od przeglądnięcia sekcji szkolenia otwarte. Jeżeli jednak nie znajdziesz w niej tego czego szukasz, warto przeglądać nasz Podcast Nowoczesna Sprzedaż i Marketing. Link do Podcastu znajdziesz poniżej. Pozwala on rozwijać nie tylko sprzedażowe umiejętności, ale również zarządcze i managerskie. To świetny sposób, żeby zacząć się uczyć na długo zanim zainwestujesz w konkretne szkolenie sprzedażowe.

Kiedy nie warto inwestować w szkolenie?

Jeżeli aktualnie w Twojej firmie panuje chaos organizacyjny i zespół jest zdemotywowany, szkolenie może nie być najlepszym wyborem. W takiej sytuacji warto porozmawiać z Konsultantem Sellwise zanim zostanie przeprowadzone szkolenie. Konsultant po zapoznaniu się z sytuacją przedsiębiorstwa, zaproponuje dokładne kroki, które pomogą wyjść z impasu.

W naszej ofercie znajduje się również Doradztwo w Sprzedaży, a nasi konsultanci mają doświadczenie w radzeniu sobie w takich sytuacjach. Warto pamiętać, że inwestowanie w szkolenia, nie zawsze jest najlepszym sposobem na zwiększenie wyników sprzedaży czy poprawę motywacji w zespole. Czasami warto użyć innych narzędzi, które w danej sytuacji będą bardziej skuteczne.

Ile kosztują dobre szkolenia ze sprzedaży?

Jako Sellwise współpracujemy zarówno z małymi kilkunastoosobowymi firmami, jak i dużymi ogólnopolskimi przedsiębiorstwami. To pokazuje, że nasz poziom cenowy jest odpowiedni dla firm o każdym rozmiarze. Niemniej jednak, najłatwiejszym sposobem na poznanie ceny jest wypełnienie formularza na samym dole strony. Nasz zespół zazwyczaj kontaktuje się z klientem najpóźniej na kolejny dzień roboczy. Dzięki temu nie ma konieczności oczekiwania długich godzin na ofertę.

Posłuchaj podcastu skupionego nasprzedaży i marketinguw firmach B2B.

podcast_ilustracja

Posłuchaj podcastu skupionego nasprzedaży i marketinguw firmach B2B.

Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

formularz_ilustracja

Bezpośredni kontakt


Bezpośredni kontakt

Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL6312699869

Działamy na terenie całej Europy