Szkoleniasprzedażowe

Wybierz szkolenie, a następnie dopasuj je do swojej firmy.

Wybierz szkolenie, a następnie dopasuj je do swojej firmy.

Szkoleniasprzedażoweotwarte

Nasze szkolenia ze sprzedaży w wersji otwartej pokrywają wąskie zagadnienia.

Elementem charakterystycznym naszych szkoleń otwartych jest wyjątkowa forma warsztatowa, w czasie której każdy z uczestników wypracowuje rezultat dopasowany do swojej firmy i produktu.

Sprawdź, które szkolenia obecnie mają dostępne wolne miejsca i zapisz się!



Szkoleniasprzedażoweotwarte

Nasze szkolenia ze sprzedaży w wersji otwartej pokrywają wąskie zagadnienia.

Elementem charakterystycznym naszych szkoleń otwartych jest wyjątkowa forma warsztatowa, w czasie której każdy z uczestników wypracowuje rezultat dopasowany do swojej firmy i produktu.

Sprawdź, które szkolenia obecnie mają dostępne wolne miejsca i zapisz się!


Szkolenie on-lineMachina B2B

Jak zamienić sprzedaż i marketing w sprawną machinę?

11 grudnia 2020

Wolne miejsca

ZOBACZ WIĘCEJ


Szkolenie on-lineMachina B2B

Jak zamienić sprzedaż i marketing w sprawną machinę?

11 grudnia 2020

Wolne miejsca

ZOBACZ WIĘCEJ

Warsztat OtwartyNowoczesny Prospecting

Jak aktywnie pozyskiwać klientów na rynku B2B?

26 - 27 listopada, Katowice

Wolne miejsca

ZOBACZ WIĘCEJ

Warsztat OtwartyNowoczesny Prospecting

Jak aktywnie pozyskiwać klientów na rynku B2B?

26 -27 listopada, Katowice

Wolne miejsca

ZOBACZ WIĘCEJ

Szkoleniasprzedażowezamknięte

Oferta Szkoleń Sprzedażowych Sellwise.pl jest jedną z najszerszych i najbardziej wyspecjalizowanych w tym obszarze.

Projektując nasze szkolenia staraliśmy się pokryć większość najważniejszych zagadnień w obszarze Sprzedaży, Marketingu i Zarządzania w B2B. Każde ze szkoleń w naszej ofercie można dopasować do swojej firmy, tak aby z jak największym prawdopodobieństwem przynieść spodziewany rezultat.

Wybierz jedną z poniższych kategorii i przeczytaj więcej.

Szkoleniasprzedażowezamknięte

Oferta Szkoleń Sprzedażowych Sellwise.pl jest jedną z najszerszych i najbardziej wyspecjalizowanych w tym obszarze.

Projektując nasze szkolenia staraliśmy się pokryć większość najważniejszych zagadnień w obszarze Sprzedaży, Marketingu i Zarządzania w B2B. Każde ze szkoleń w naszej ofercie można dopasować do swojej firmy, tak aby z jak największym prawdopodobieństwem przynieść spodziewany rezultat.

Wybierz jedną z poniższych kategorii i przeczytaj więcej.

Szukasz szkolenia zamkniętego?

Zostaw numer, oddzwonimy i doradzimy, które szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Jak skutecznie pozyskiwać klientów na rynku B2B? Jak wykonywać działania takie jak cold calling, cold mailing z wysoką konwersją?


Jakie są korzyści z wdrożenia procesowego podejścia? Jakie są etapy rozwoju zespołu? Jak stworzyć skuteczny system premiowy? Co motywuje handlowców?


Jak skutecznie sprzedawać na rynku B2B? Jak unikać wciskania? Jak mierzyć proces sprzedaży swojego zespołu i poprawiać go w sposób stały?


W jaki sposób wdrożyć Marketing B2B w swojej firmie? Jak ułożyć działania marketingowe tak aby pasowały do specyfiki MŚP?


Jak wdrożyć Social Selling? Jak zwiększyć sprzedaż swojej firmy korzystając z możliwości, które dają Social Media?


W jaki sposób użyć historii w swoim procesie sprzedaży, żeby skutecznie zakomunikować klientowi wartości dodane swojej firmy?


Jak skutecznie wdrożyć i używać system CRM? W jaki sposób podejść do wdrożenia systemu, aby dział handlowy go używał?


Jak opisać ogłoszenie rekrutacyjne? Gdzie je opublikować? Jak sprawdzać kompetencje handlowców? Jak dokonać selekcji aplikacji?


Jak sporządzić ofertę, by była dobrze czytelna dla kupca? Kto podejmuje decyzje zakupowe?


Jakie są części składowe i budowa i networkingu? Jaką rolę odgrywa networking w budowaniu relacji biznesowych?


Jak mierzyć proces sprzedaży? Co należy mierzyć w procesie sprzedaży? Jak zarządzać procesem w cyklu PDCA? Jak poprawić proces?


Jak zmieniły się nawyki kupujących w IT? Jaki jest proces zakupu w B2B? Jak sprzedawać aby pomagać klientom kupować?


Co to jest Customer Experience? Dlaczego warto pracować nad Customer Experience? Co Customer Experience może dać mojej firmie?


Jakie jest miejsce firmy w portalu Facebook? Czy Facebook sprzedaje? Jak powinien wyglądać profil firmy na portalu Facebook?


Jak wpływać na własną komunikację niewerbalną? Jak odczytywać komunikaty niewerbalne rozmówców?


Budowanie strategii rozmowy. Jak wzbudzić ciekawość rozmówcy B2B? Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej?


Jak ułożyć swoje zadania by być efektywnym? Jak unikać odkładania rzeczy na później?


Jak wywierać wpływ na innych, nie manipulując? Jak zwiększyć swoją skuteczność w przekonywaniu innych?


Jakie są elementy i struktura komunikacji w informacji zwrotnej? Jakie jest znaczenie poprawnej komunikacji w informacji zwrotnej?


Jak zbudować prezentację, by być wysłuchanym? Jakich użyć narzędzi by skupić uwagę klientów?


Jak budować zaangażowane w swoją pracę zespoły sprzedażowe? Jak podnosić efektywność pracy swoich handlowców?


Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać? Jak prowadzić empatyczne negocjacje?


Jakie wyróżniamy stopnie eskalacji konfliktu? Jakie skutki przynosi eskalacja konfliktu? Jak budować porozumienie bez przemocy?


NowoczesnyProspecting

Jak skutecznie pozyskiwać klientów na rynku B2B? Jak wykonywać działania takie jak cold calling, cold mailing z wysoką konwersją?


SprzedażDoradcza B2B

Jak skutecznie sprzedawać na rynku B2B? Jak unikać wciskania? Jak mierzyć proces sprzedaży swojego zespołu i poprawiać go w sposób stały?


SocialSelling B2B

Jak wdrożyć Social Selling? Jak zwiększyć sprzedaż swojej firmy korzystając z możliwości, które dają Social Media?


Storytellingw Sprzedaży

W jaki sposób użyć historii w swoim procesie sprzedaży, żeby skutecznie zakomunikować klientowi wartości dodane swojej firmy?


Negocjacjez działem zakupów

Jak sporządzić ofertę, by była dobrze czytelna dla kupca? Kto podejmuje decyzje zakupowe?


NetworkingOffline

Jakie są części składowe i budowa i networkingu? Jaką rolę odgrywa networking w budowaniu relacji biznesowych?


SprzedażB2B w firmie IT

Jak zmieniły się nawyki kupujących w IT? Jaki jest proces zakupu w B2B? Jak sprzedawać aby pomagać klientom kupować?


PrezentacjeSprzedażowe

Jak zbudować prezentację, by być wysłuchanym? Jakich użyć narzędzi by skupić uwagę klientów?


Telefoniczneumawianie spotkań B2B

Budowanie strategii rozmowy. Jak wzbudzić ciekawość rozmówcy B2B? Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej?


EmpatyczneNegocjacje

Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać? Jak prowadzić empatyczne negocjacje?


MarketingB2B w MŚP

W jaki sposób wdrożyć Marketing B2B w swojej firmie? Jak ułożyć działania marketingowe tak aby pasowały do specyfiki MŚP?


CustomerExperience

Co to jest Customer Experience? Dlaczego warto pracować nad Customer Experience? Co Customer Experience może dać mojej firmie?


Facebookw B2B

Jakie jest miejsce firmy w portalu Facebook? Czy Facebook sprzedaje? Jak powinien wyglądać profil firmy na portalu Facebook?


ZarządzanieSprzedażą B2B

Tworzymy skuteczne procesy zarządzania sprzedażą i zespołem, oparte na miarach, faktach oraz poprawnym systemie premiowym i motywacyjnym.


Rekrutacjatalentów w sprzedaży

Jak opisać ogłoszenie rekrutacyjne? Gdzie je opublikować? Jak sprawdzać kompetencje handlowców? Jak dokonać selekcji aplikacji?


ProjektowanieProcesu Sprzedaży

Jak mierzyć proces sprzedaży? Co należy mierzyć w procesie sprzedaży? Jak zarządzać procesem w cyklu PDCA? Jak poprawić proces?


EfektywnySystem CRM

Jak skutecznie wdrożyć i używać system CRM? W jaki sposób podejść do wdrożenia systemu, aby dział handlowy go używał?


Zarządzaniesobą w czasie

Jakie są korzyści z wdrożenia procesowego podejścia? Jakie są etapy rozwoju zespołu? Jak stworzyć skuteczny system premiowy? 


LiderPrzyszłości

Jak budować zaangażowane w swoją pracę zespoły sprzedażowe? Jak podnosić efektywność pracy swoich handlowców?


Informacjazwrotna

Jakie są elementy i struktura komunikacji w informacji zwrotnej? Jakie jest znaczenie poprawnej komunikacji w informacji zwrotnej?


PrezentacjeSprzedażowe

Jak zbudować prezentację, by być wysłuchanym? Jakich użyć narzędzi by skupić uwagę klientów?


Komunikacjaniewerbalna w biznesie

Jak wpływać na własną komunikację niewerbalną?Jak odczytywać komunikaty niewerbalne rozmówców?


Wywieraniewpływu w biznesie

Jak wywierać wpływ na innych, nie manipulując?Jak zwiększyć swoją skuteczność w przekonywaniu innych?


Konflikt...

Jakie wyróżniamy stopnie eskalacji konfliktu? Jakie skutki przynosi eskalacja konfliktu? Jak budować porozumienie bez przemocy?


EmpatyczneNegocjacje

Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać? Jak prowadzić empatyczne negocjacje?


Zamów bezpłatnąkonsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

Zamów bezpłatnąkonsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

Tak projektujemynasze szkolenia


Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.


Konstrukcja oferty rozwojowej

Propozycja oferty rozwojowej ze strony Sellwise.


Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.


Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.


Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.


Wsparcie wdrożeniowe

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.


Szkolenia dla handlowców – dedykowane pod potrzeby

Sellwise powstało z myślą, że szkolenia sprzedażowe nie zawsze przynoszą swój efekt. Dodając szkolenia do naszej oferty, długo zastanawialiśmy się, w jaki sposób je robić, żeby przynosić efekt dla naszych klientów. W czasie przygotowań okazało się, że większość szkoleń sprzedażowych na rynku jest kupowane jak produkt na półce w sklepie, jedynie po powierzchownym zbadaniu czy będzie pasować do specyfiki firmy. Postanowiliśmy, że nasze szkolenia aby spełniały swój cel muszą być wyjątkowe.

Szkolenia sprzedażowe w ofercie Sellwise można dostosować do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa. Szkolenia mogą być dostosowane zdalnie lub w czasie dedykowanego audytu u klienta. Szkolenia realizowane w ten sposób wymagają od trenera dużo więcej kompetencji niż tradycyjne projekty. Wynika to z tego, że trener powinien potrafić skutecznie wyznaczać cele strategiczne, umieć pracować i analizować pracę handlowców w terenie, przeprowadzić warsztat z zarządem, zaprojektować szkolenie a następnie poprowadzić je z zespołem.

Jak powstaje program szkolenia?

Efektywne szkolenia dla handlowców to niezwykłe wyzwanie. Jak wiemy, handlowcy mają dość nudnych i mało produktywnych szkoleń, które nikomu nie przynoszą spodziewanych rezultatów. Po audycie opisanym w punkcie wcześniej, klient otrzymuje gotowy program szkolenia. Następnie w czasie rozmowy telefonicznej istnieje możliwość dostosowania zaproponowanego programu, do konkretnych wymagań czy sugestii naszego klienta.

Istotnym elementem programu szkoleniowego są ćwiczenia warsztatowe. Dzięki audytowi i rozmowie telefonicznej, trener ma możliwość dostosowania ćwiczeń, do konkretnej sytuacji omówionej z klientem. Praktyczne ćwiczenia sprawiają, że handlowcy dużo łatwiej przyswajają wiedzę płynącą ze szkolenia. Dzięki temu, często już dzień po szkoleniu, mogą wypróbować nowe metody w realnej pracy ze swoimi klientami.

Szkolenia ze sprzedaży – jak dbać o rezultat?

Zanim rozpoczniemy pracę nad projektem szkoleniowym dla handlowców, najpierw wyznaczamy z klientem konkretne cele biznesowe. Oprócz celu, staramy się wyznaczyć cele poboczne uwzględniające efektywność handlowców. Dzięki temu mierzymy efektywność szkolenia na wielu wymiarach.

Kolejnym i zarazem najbardziej wymagającym krokiem aby przynieść rezultaty, jest współpraca z decydentami. Musimy ustalić wspólny mianownik pomiędzy naszymi obserwacjami w terenie, a wiedzą i potrzebami klienta firmy. Biorąc pod uwagę, że same szkolenia dla handlowców nie przynoszą najlepszych rezultatów, warto połączyć projekt szkoleniowy z wdrożeniem po szkoleniu. Zespoły handlowe są bardzo mocno osadzone w swoich nawykach. Czasami szkolenie sprzedażowe, jest zaledwie małą przerwą w wielu latach ich pracy. Ciężko oczekiwać, że spędzenie kilku godzin w sali, sprawi że handlowcy czy zespół obsługi klienta, znacznie zmieni swoje przyzwyczajenia. Konsultant Sellwise może pomóc w zastosowaniu wiedzy w praktyce i wdrożyć narzędzia, które pomogą mierzyć skuteczność zespołu sprzedażowego. Konsultant może również pomóc managerom w zarządzeniu zmianą po samym szkoleniu.

Jak dobrze dobrać szkolenie?

Jeżeli nie wiesz, które z powyższych szkoleń sprzedaży będzie najlepsze dla Ciebie i Twojej firmy zamów Darmową Konsultację. Przycisk znajdziesz w prawym górnym rogu. Nasz zespół połączy Cię z konsultantem, który kompleksowo dopyta o sytuację i cel, który planuje osiągnąć Twoja firma. Bazując na doświadczeniu z podobnych projektów, Konsultant zaproponuje sposób podejścia do projektu tak, aby w jak największym stopniu spełnić cel klienta.

Jak zaprojektować – kompleksowy program szkoleniowy?

Jednym z najlepszych sposobów na wygenerowanie zmiany w dziale jest uruchomienie programu szkoleniowego, który będzie spójny z procesem zmiany w zespole sprzedaży. Szkolenia mogą się ze sobą łączyć oraz odbywać w określonych interwałach (dla przykładu – 1 spotkanie miesięcznie).

Dla przykładu struktura programu szkoleniowego, może wyglądać jak niżej:

  • Wstęp do zmian w sprzedaży na rynku,
  • Nowoczesne metody pozyskiwania klientów,
  • Szkolenie Sprzedaż Doradcza,
  • Techniki sprzedaży,
  • Obsługa klienta,
  • Skuteczne badanie potrzeb klientów,
  • Oferta sprzedaży,
  • Negocjacje z klientami.

Przy tak zbudowanym programie, zespół handlowy ma okazję rozwijać się w swoim tempie, a trener przy kolejnych spotkaniach może rozwiewać wątpliwości z poprzednich. Dzięki takiej strukturze, handlowcy mogą się rozwijać również w przerwach między spotkaniami i w tym czasie rozwiązywać ćwiczenie, które pomaga przyswajać wiedzę i utrwalać nawyki.


Zamów bezpłatnąkonsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

Zamów bezpłatnąkonsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.


Jak dobrać odpowiedniego trenera?

W Sellwise portfolio Trenerów i Konsultantów uwzględnia osoby, które na co dzień sprzedają i realnie pracują z klientami. Sellwise jest firmą doradczą, co sprawia, że nasi Trenerzy są świadkami i kreatorami zmian w organizacjach. Dzięki temu mają dostęp do unikalnej wiedzy rynkowej. Wiedzą co zadziałało i sprawdziło się w podobnej firmie, a to sprawia, że łatwo im uwzględniać praktyczny wymiar w prowadzonych szkoleniach. Dzięki temu mogą również podpowiedzieć managerom i handlowcom, jak ułożyć proces sprzedaży we własnej firmie, tak aby nie popełniać prostych błędów.

Nasi trenerzy pochodzą z wielu branż. To umożliwia nam dobranie trenera pod przypadek klienta i dzięki temu, skrócenie czasu koniecznego na zapoznanie się z branżą, w której będziemy prowadzić szkolenie.

Czy używanie technik sprzedaży jest konieczne?

Programy szkoleń sprzedażowych w naszej firmie zawierają możliwie mało technik sprzedaży. Wierzymy, że najbardziej skuteczne są metody sprzedaży, które są uniwersalne i mogą działać latami. Nigdy nie stosujemy technik manipulacyjnych i jakichkolwiek sposobów na wprowadzanie klienta końcowego w błąd.

To sprawia, że renoma Twojej firmy po naszych szkoleniach powinna się wzmocnić. Uczymy tylko czystych i uczciwych metod, które budują realne zaufanie na linii klienta z handlowcem. To też sprawia, że sami handlowcy dużo chętniej uczą się tych metod i wchodzą w proces zmiany. Niestosowanie technik sprawia również, że nie będzie konieczności oduczania handlowców czegoś co działało na rynku tylko przez chwilę.

Szkolenia dla handlowców – sam dla siebie

Jeżeli jesteś handlowcem i szukasz szkoleń sam dla siebie, możemy mieć propozycję również dla Ciebie. Najlepiej zacząć od przeglądnięcia sekcji szkolenia otwarte. Jeżeli jednak nie znajdziesz w niej tego czego szukasz, warto przeglądać nasz Podcast Nowoczesna Sprzedaż i Marketing. Link do Podcastu znajdziesz poniżej. Pozwala on rozwijać nie tylko sprzedażowe umiejętności, ale również zarządcze i managerskie. To świetny sposób, żeby zacząć się uczyć na długo zanim zainwestujesz w konkretne szkolenie sprzedażowe.

Kiedy nie warto inwestować w szkolenie?

Jeżeli aktualnie w Twojej firmie panuje chaos organizacyjny i zespół jest zdemotywowany, szkolenie może nie być najlepszym wyborem. W takiej sytuacji warto porozmawiać z Konsultantem Sellwise zanim zostanie przeprowadzone szkolenie. Konsultant po zapoznaniu się z sytuacją przedsiębiorstwa, zaproponuje dokładne kroki, które pomogą wyjść z impasu.

W naszej ofercie znajduje się również Doradztwo w Sprzedaży, a nasi konsultanci mają doświadczenie w radzeniu sobie w takich sytuacjach. Warto pamiętać, że inwestowanie w szkolenia, nie zawsze jest najlepszym sposobem na zwiększenie wyników sprzedaży czy poprawę motywacji w zespole. Czasami warto użyć innych narzędzi, które w danej sytuacji będą bardziej skuteczne.

Ile kosztują dobre szkolenia ze sprzedaży?

Jako Sellwise współpracujemy zarówno z małymi kilkunastoosobowymi firmami, jak i dużymi ogólnopolskimi przedsiębiorstwami. To pokazuje, że nasz poziom cenowy jest odpowiedni dla firm o każdym rozmiarze. Niemniej jednak, najłatwiejszym sposobem na poznanie ceny jest wypełnienie formularza na samym dole strony. Nasz zespół zazwyczaj kontaktuje się z klientem najpóźniej na kolejny dzień roboczy. Dzięki temu nie ma konieczności oczekiwania długich godzin na ofertę.

Posłuchaj podcastu skupionego nasprzedaży i marketinguw firmach B2B.

Posłuchaj podcastu skupionego nasprzedaży i marketinguw firmach B2B.

Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221


Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL9691542196

Działamy na terenie całej Europy