Szkolenia sprzedażowei marketingowe dla firm
Dla sprzedaży, marketingu i zarządzających -w jednym miejscu
Chcesz stworzyć strategię, którą później wdrożą działy sprzedaży i marketingu wspierane przez managerów?
Jako pierwsi w Polsce zbudowaliśmy ofertę szkoleń dla wszystkich działów w firmie, niezbędnych do wdrożenia nowej strategii sprzedaży oraz marketingu. Dzięki temu zarządzający, managerowie, marketerzy i sprzedawcy mogą mówić jednym językiem i pracować zgodnie ze spójną metodą. Wybierz kategorię i przejrzyj szkolenia sprzedażowe oraz marketingowe dla firm poniżej. Każde z nich może być dostosowane do Twojej firmy.
Zbuduj dedykowany program szkoleniowy dla swojej firmy, oparty o realne wyzwania biznesu i pracowników.
W jaki sposób kupują właściciele firm i członkowie zarządów?
Jak ułożyć strategie, które przynoszą rezultaty?
Negocjacjebiznesowe
Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać? Jak osiągać lepsze rezultaty negocjacji i jak się do nich przygotować?
Jak budować i rozwijać strategię sprzedaży i marketingu? Jak lepiej dopasować ofertę do różnych odbiorców?
Zdobądź rzetelną wiedzę z obszaru marketingu B2B i zostań dobrze opłacanym marketing managerem, którego trudno zastąpić.
Jak pozyskiwać klientów biznesowych za pomocą prospectingu? Jakie są aktualne metody docierania do klientów?
Skutecznylejek marketingowy
Jak stworzyć, wdrożyć i optymalizować działania marketingowe w lejku? Jak efektywnie wykorzystywać budżet?
Jak być dobrym przywódcą? Jak wywierać pozytywny wpływ na swoich pracowników i motywować ich do realizowania strategii firmy?
Jak zarządzać finansami w przedsiębiorstwie? Jak zarządzać budżetem firmy i podejmować mądre decyzje inwestycyjne?
Jak rozpoznać potrzebę zmiany w organizacji i z sukcesem ją zakomunikować, zaplanować i przeprowadzić?
Jak zarządzać portfelem najważniejszych klientów, by stale przekraczać ich oczekiwania i rozwijać własną sprzedaż?
Jak prowadzić prezentację, aby być wysłuchanym? Jak stworzyć własny styl i wzmocnić pewność siebie podczas wystąpień?
Jak budować i rozwijać zespoły sprzedaży i marketingu? Jak tworzyć systemy premiowe i odpowiedni proces rekrutacji?
Jak zbudować silną markę na rynku B2B? Jak stworzyć wartości, które wyróżnią Twoją firmę na konkurencyjnym rynku?
Jak skutecznie komunikować się z zespołem i klientami? Jak poprawnie komunikować się podczas kryzysu lub konfliktu?
Zbuduj dedykowany program szkoleniowy dla swojej firmy, oparty o realne wyzwania biznesu i pracowników.
W jaki sposób kupują właściciele firm i członkowie zarządów?
Jak ułożyć strategie, które przynoszą rezultaty?
Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać? Jak osiągać lepsze rezultaty negocjacji i jak się do nich przygotować?
Jak pozyskiwać klientów biznesowych za pomocą prospectingu? Jakie są aktualne metody docierania do klientów?
Jak zarządzać portfelem najważniejszych klientów, by stale przekraczać ich oczekiwania i rozwijać własną sprzedaż?
Jak prowadzić prezentację, aby być wysłuchanym? Jak stworzyć własny styl i wzmocnić pewność siebie podczas wystąpień?
Zbuduj dedykowany program szkoleniowy dla swojej firmy, oparty o realne wyzwania biznesu i pracowników.
Jak stworzyć, wdrożyć i optymalizować działania marketingowe w lejku? Jak efektywnie wykorzystywać budżet?
Zdobądź rzetelną wiedzę z obszaru marketingu B2B i zostań dobrze opłacanym marketing managerem, którego trudno zastąpić.
Zbuduj dedykowany program szkoleniowy dla swojej firmy, oparty o realne wyzwania biznesu i pracowników.
Jak budować i rozwijać zespoły sprzedaży i marketingu? Jak tworzyć systemy premiowe i odpowiedni proces rekrutacji?
Jak być dobrym przywódcą? Jak wywierać pozytywny wpływ na swoich pracowników i motywować ich do realizowania strategii firmy?
Jak skutecznie komunikować się z zespołem i klientami? Jak poprawnie komunikować się podczas kryzysu lub konfliktu?
Zbuduj dedykowany program szkoleniowy dla swojej firmy, oparty o realne wyzwania biznesu i pracowników.
Jak budować i rozwijać strategię sprzedaży i marketingu? Jak lepiej dopasować ofertę do różnych odbiorców?
Jak rozpoznać potrzebę zmiany w organizacji i z sukcesem ją zakomunikować, zaplanować i przeprowadzić?
Jak zarządzać finansami w przedsiębiorstwie? Jak zarządzać budżetem firmy i podejmować mądre decyzje inwestycyjne?
Jak zbudować silną markę na rynku B2B? Jak stworzyć wartości, które wyróżnią Twoją firmę na konkurencyjnym rynku?
Jakie obszary obejmują szkolenia sprzedażowe i marketingowe?
W wielu firmach dochodzi do dużych problemów przy wdrażaniu nowoczesnej sprzedaży i marketingu. Najczęstszym źródłem problemów jest komunikacja. Zarząd nie rozumie managerów, managerowie nie rozumieją zespołów, a zespoły całego zarządu. Szkolenia ze spójnej metodyki dla wszystkich są rozwiązaniem tego problemu. Właśnie dlatego zbudowaliśmy ofertę szkoleniową, która obejmuje 4 najważniejsze obszary.
01
Strategia
Uczymy zarząd i managerów projektować strategię tak, aby była użyteczna zarówno w sprzedaży i marketingu.
02
Zarządzanie
Uczymy managerów zarządzać sprzedażą i marketingiem w spójny sposób, z uwzględnieniem strategii.
03
Sprzedaż B2B
Uczymy handlowców działać zgodnie z opracowaną strategią, tak aby rozwiązać główne problemy w firmie.
04
Marketing B2B
Uczymy dział marketingu pracować ramię w ramię ze sprzedażą i przygotowaną strategią.
Rezultat? Zespoły, które mówią wspólnym językiem!
Czy szukasz szkolenia dopasowanego do Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i doradzimy, które szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Jak przebiega proces szkoleniowy?
Badamy potrzeby szkoleniowe
Jasne określamy sytuację i potrzeby klienta.
Tworzymy ofertę rozwojową
Proponujemy ofertę rozwojową na podstawie wiedzy i doświadczeń Sellwise.
Przeprowadzamy szkolenie
Realizujemy program w ramach uzgodnionego wcześniej harmonogramu.
Ewaluujemy proces szkoleniowy
Mierzymy i oceniamy wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe firmy klienta.
Podsumowujemy raport
Przygotowujemy raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.
Wspieramy wdrożenie
Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.
Nasz zespół trenerów
Czy szukasz szkolenia dopasowanego do Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i doradzimy, które szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Szkolenia dla handlowców – dedykowane pod potrzeby
Sellwise powstało z myślą, że szkolenia sprzedażowe nie zawsze przynoszą swój efekt. Dodając szkolenia do naszej oferty, długo zastanawialiśmy się, w jaki sposób je robić, żeby przynosić efekt dla naszych klientów. W czasie przygotowań okazało się, że większość szkoleń sprzedażowych na rynku jest kupowane jak produkt na półce w sklepie, jedynie po powierzchownym zbadaniu czy będzie pasować do specyfiki firmy. Postanowiliśmy, że nasze szkolenia aby spełniały swój cel muszą być wyjątkowe.
Szkolenia sprzedażowe w ofercie Sellwise można dostosować do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa. Szkolenia mogą być dostosowane zdalnie lub w czasie dedykowanego audytu u klienta. Szkolenia realizowane w ten sposób wymagają od trenera dużo więcej kompetencji niż tradycyjne projekty. Wynika to z tego, że trener powinien potrafić skutecznie wyznaczać cele strategiczne, umieć pracować i analizować pracę handlowców w terenie, przeprowadzić warsztat z zarządem, zaprojektować szkolenie a następnie poprowadzić je z zespołem.
Jak powstaje program szkolenia?
Efektywne szkolenia dla handlowców to niezwykłe wyzwanie. Jak wiemy, handlowcy mają dość nudnych i mało produktywnych szkoleń, które nikomu nie przynoszą spodziewanych rezultatów. Po audycie opisanym w punkcie wcześniej, klient otrzymuje gotowy program szkolenia. Następnie w czasie rozmowy telefonicznej istnieje możliwość dostosowania zaproponowanego programu, do konkretnych wymagań czy sugestii naszego klienta.
Istotnym elementem programu szkoleniowego są ćwiczenia warsztatowe. Dzięki audytowi i rozmowie telefonicznej, trener ma możliwość dostosowania ćwiczeń, do konkretnej sytuacji omówionej z klientem. Praktyczne ćwiczenia sprawiają, że handlowcy dużo łatwiej przyswajają wiedzę płynącą ze szkolenia. Dzięki temu, często już dzień po szkoleniu, mogą wypróbować nowe metody w realnej pracy ze swoimi klientami.
Szkolenia ze sprzedaży – jak dbać o rezultat?
Zanim rozpoczniemy pracę nad projektem szkoleniowym dla handlowców, najpierw wyznaczamy z klientem konkretne cele biznesowe. Oprócz celu, staramy się wyznaczyć cele poboczne uwzględniające efektywność handlowców. Dzięki temu mierzymy efektywność szkolenia na wielu wymiarach.
Kolejnym i zarazem najbardziej wymagającym krokiem aby przynieść rezultaty, jest współpraca z decydentami. Musimy ustalić wspólny mianownik pomiędzy naszymi obserwacjami w terenie, a wiedzą i potrzebami klienta firmy. Biorąc pod uwagę, że same szkolenia dla handlowców nie przynoszą najlepszych rezultatów, warto połączyć projekt szkoleniowy z wdrożeniem po szkoleniu. Zespoły handlowe są bardzo mocno osadzone w swoich nawykach. Czasami szkolenie sprzedażowe, jest zaledwie małą przerwą w wielu latach ich pracy. Ciężko oczekiwać, że spędzenie kilku godzin w sali, sprawi że handlowcy czy zespół obsługi klienta, znacznie zmieni swoje przyzwyczajenia. Konsultant Sellwise może pomóc w zastosowaniu wiedzy w praktyce i wdrożyć narzędzia, które pomogą mierzyć skuteczność zespołu sprzedażowego. Konsultant może również pomóc managerom w zarządzeniu zmianą po samym szkoleniu.
Jak dobrze dobrać szkolenie?
Jeżeli nie wiesz, które z powyższych szkoleń sprzedaży będzie najlepsze dla Ciebie i Twojej firmy zamów Darmową Konsultację. Przycisk znajdziesz w prawym górnym rogu. Nasz zespół połączy Cię z konsultantem, który kompleksowo dopyta o sytuację i cel, który planuje osiągnąć Twoja firma. Bazując na doświadczeniu z podobnych projektów, Konsultant zaproponuje sposób podejścia do projektu tak, aby w jak największym stopniu spełnić cel klienta.
Jak zaprojektować – kompleksowy program szkoleniowy?
Jednym z najlepszych sposobów na wygenerowanie zmiany w dziale jest uruchomienie programu szkoleniowego, który będzie spójny z procesem zmiany w zespole sprzedaży. Szkolenia mogą się ze sobą łączyć oraz odbywać w określonych interwałach (dla przykładu – 1 spotkanie miesięcznie).
Dla przykładu struktura programu szkoleniowego, może wyglądać jak niżej:
- Wstęp do zmian w sprzedaży na rynku,
- Nowoczesne metody pozyskiwania klientów,
- Szkolenie Sprzedaż Doradcza,
- Techniki sprzedaży,
- Obsługa klienta,
- Skuteczne badanie potrzeb klientów,
- Oferta sprzedaży,
- Negocjacje z klientami.
Przy tak zbudowanym programie, zespół handlowy ma okazję rozwijać się w swoim tempie, a trener przy kolejnych spotkaniach może rozwiewać wątpliwości z poprzednich. Dzięki takiej strukturze, handlowcy mogą się rozwijać również w przerwach między spotkaniami i w tym czasie rozwiązywać ćwiczenie, które pomaga przyswajać wiedzę i utrwalać nawyki.
Zamów bezpłatnąkonsultację
Zadaj nam dowolne pytanie o szkolenia w Twojej firmie. Wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Zamów bezpłatnąkonsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Jak dobrać odpowiedniego trenera?
W Sellwise portfolio Trenerów i Konsultantów uwzględnia osoby, które na co dzień sprzedają i realnie pracują z klientami. Sellwise jest firmą doradczą, co sprawia, że nasi Trenerzy są świadkami i kreatorami zmian w organizacjach. Dzięki temu mają dostęp do unikalnej wiedzy rynkowej. Wiedzą co zadziałało i sprawdziło się w podobnej firmie, a to sprawia, że łatwo im uwzględniać praktyczny wymiar w prowadzonych szkoleniach. Dzięki temu mogą również podpowiedzieć managerom i handlowcom, jak ułożyć proces sprzedaży we własnej firmie, tak aby nie popełniać prostych błędów.
Nasi trenerzy pochodzą z wielu branż. To umożliwia nam dobranie trenera pod przypadek klienta i dzięki temu, skrócenie czasu koniecznego na zapoznanie się z branżą, w której będziemy prowadzić szkolenie.
Czy używanie technik sprzedaży jest konieczne?
Programy szkoleń sprzedażowych w naszej firmie zawierają możliwie mało technik sprzedaży. Wierzymy, że najbardziej skuteczne są metody sprzedaży, które są uniwersalne i mogą działać latami. Nigdy nie stosujemy technik manipulacyjnych i jakichkolwiek sposobów na wprowadzanie klienta końcowego w błąd.
To sprawia, że renoma Twojej firmy po naszych szkoleniach powinna się wzmocnić. Uczymy tylko czystych i uczciwych metod, które budują realne zaufanie na linii klienta z handlowcem. To też sprawia, że sami handlowcy dużo chętniej uczą się tych metod i wchodzą w proces zmiany. Niestosowanie technik sprawia również, że nie będzie konieczności oduczania handlowców czegoś co działało na rynku tylko przez chwilę.
Szkolenia dla handlowców – sam dla siebie
Jeżeli jesteś handlowcem i szukasz szkoleń sam dla siebie, możemy mieć propozycję również dla Ciebie. Najlepiej zacząć od przeglądnięcia sekcji szkolenia otwarte. Jeżeli jednak nie znajdziesz w niej tego czego szukasz, warto przeglądać nasz Podcast Nowoczesna Sprzedaż i Marketing. Link do Podcastu znajdziesz poniżej. Pozwala on rozwijać nie tylko sprzedażowe umiejętności, ale również zarządcze i managerskie. To świetny sposób, żeby zacząć się uczyć na długo zanim zainwestujesz w konkretne szkolenie sprzedażowe.
Kiedy nie warto inwestować w szkolenie?
Jeżeli aktualnie w Twojej firmie panuje chaos organizacyjny i zespół jest zdemotywowany, szkolenie może nie być najlepszym wyborem. W takiej sytuacji warto porozmawiać z Konsultantem Sellwise zanim zostanie przeprowadzone szkolenie. Konsultant po zapoznaniu się z sytuacją przedsiębiorstwa, zaproponuje dokładne kroki, które pomogą wyjść z impasu.
W naszej ofercie znajduje się również Doradztwo w Sprzedaży, a nasi konsultanci mają doświadczenie w radzeniu sobie w takich sytuacjach. Warto pamiętać, że inwestowanie w szkolenia, nie zawsze jest najlepszym sposobem na zwiększenie wyników sprzedaży czy poprawę motywacji w zespole. Czasami warto użyć innych narzędzi, które w danej sytuacji będą bardziej skuteczne.
Ile kosztują dobre szkolenia ze sprzedaży?
Jako Sellwise współpracujemy zarówno z małymi kilkunastoosobowymi firmami, jak i dużymi ogólnopolskimi przedsiębiorstwami. To pokazuje, że nasz poziom cenowy jest odpowiedni dla firm o każdym rozmiarze. Niemniej jednak, najłatwiejszym sposobem na poznanie ceny jest wypełnienie formularza na samym dole strony. Nasz zespół zazwyczaj kontaktuje się z klientem najpóźniej na kolejny dzień roboczy. Dzięki temu nie ma konieczności oczekiwania długich godzin na ofertę.
Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy