Wdrożenie systemumarketing automation


Wdrożymy marketing automation dla Twojej firmy oraz dopasujemy je do specyfiki branży, aby usprawnić generowanie leadów B2B.

Skonsultuj wdrożenie systemów marketing automation

Jak wdrożyć marketing automation?

W sprzedaży i marketingu B2B najczęściej wygrywają firmy, które dobrze potrafią zarządzić wiedzą na temat klienta. Marketing Automation pozwala na dostęp do wiedzy o zachowaniach klienta na etapie marketingu. To umożliwia stworzenie automatycznych ścieżek, ale też wspiera pracę samych handlowców. Przy wdrożeniach systemów marketing automation zwracamy uwagę na to, aby wszystkie dane na temat klienta były zintegrowane.

Dlaczego warto wdrożyć system do automatyzacji marketingu?

Automatyzacja marketingu to nie tylko system wspierający e-mail marketing, służący do wysyłki maili typu newsletter, jak często myślą handlowcy.

Platforma do automatyzacji marketingu może dać Ci dużo więcej. Pomoże Ci dotrzeć do osób decyzyjnych Twojej grupy docelowej oraz zdobyć nowych klientów.
Wyobraź sobie, że w jednym miejscu masz wszystkie informacje dotyczące potencjalnych klientów. Czynności, jakie wykonali, by sprawdzić Twoją firmę, bądź szukając informacji na temat danego produktu oraz jak poruszali się po Twojej stronie internetowej. Przydatne informacje, prawda?


Nawyki zakupowe konsumentów znacząco się zmieniły — dzisiaj 67% klientów edukuje się w internecie, zanim podejmie jakikolwiek kontakt ze sprzedawcą!


Zobacz, co zapewni Ci Marketing Automation wdrożone z SellWise

01

Poznaj statystyki Twojej strony WWW

Umożliwi podgląd odwiedzin strony internetowej oraz zachowań Twoich potencjalnych klientów, np. jak długo czytali poszczególne treści.

02

Zmień stronę w generator leadów

System do automatyzacji marketingu umożliwi łatwiejsze generowanie nowych zapytań od potencjalnych klientów.

03

Dopasuj treści do każdego klienta

System automatycznie wyśle odpowiednią treść do potencjalnego klienta na podstawie tego, czego szukał na Twojej stronie internetowej.

04

Połącz dane z wielu kanałów

Pozyskuj leady skuteczniej, łącząc cenne informacje o potencjalnych klientach z kanałów marketingowych, których używa Twoja firma.

05

Stwórz profil każdego klienta

System analizuje i zbiera informacje zachowań klientów, tworząc przydatne kartoteki wraz z danymi kontaktowymi.

06

Policz scoring klientów 

Każda aktywność potencjalnego klienta to punkty, a zdobycie określonej liczby oznacza jego gotowość do kontaktu.

Pomożemy Ciwdrożyć system Marketing Automation

Pomożemy Ci wdrożyć Marketing Automation

Potrzebujesz wsparcia przy profesjonalnym wdrożeniu systemu Marketing Automation? Szukasz większego lub dedykowanego systemu?
Nasz specjalista pomoże Ci dobrze wybrać.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Regulamin Bezpłatnej Konsultacji | Obowiązek informacyjny

ilustracja_konsultacja_blue

Jak wygląda wdrożenie Marketing Automation z SellWise?

Wdrażając systemy marketing automation dbamy przede wszystkim o bardzo dobrą integrację z systemem CRM. W sprzedaży B2B jest to szczególnie istotne. Oddzielenie tych dwóch światów od siebie, bardzo często obniża ROI z inwestycji. Czasami oznacza to wymianę systemu CRM, albo samego systemu marketing automation. Często decydujemy się również na wdrożenie spójnego środowiska (jedno i drugie w jednym).

Następnie analizujemy stronę internetową oraz strategię naszego klienta tak, aby dopasować do niej możliwości systemu marketing automation. Większość systemów marketing automation jest dopasowana do obsługi sklepów, zatem wybór odpowiedniego rozwiązania dla B2B, jest szczególnie istotny. Sprawdź poniżej nasz zespół i proces wdrożenia.

Kto wdraża systemy marketing automation?

Filip Kulikowski

Head of
IT Tools

Krzysztof Kwidziński

IT Tools Operations Manager

Michał Sowiński

IT Tools
Consultant

Błażej Dziedzic

IT Tools
Consultant

Katarzyna Nowakowska

IT Tools Consultant

MaciejJarzyna

IT Tools Consultant

Zobacz jak przebiega wdrożenie z SellWise

W czasie wdrożenia przeanalizujemy Twoją firmę, przygotujemy plan wdrożenia, przeprowadzimy wdrożenie biznesowe, a na koniec wyszkolimy Twój zespół.


Przygotowanie i warsztat przedwdrożeniowy

Interesują nas Twoje procesy i model pracy, dzięki temu prawidłowo wdrożymy marketing automation w Twojej organizacji.


Ustawienie systemu i wdrożenie zespołu

Na tym etapie zapoznajemy zespół z nowym środowiskiem pracy oraz możliwościami, jakie daje marketing automation. Ustawienie systemu jest kluczowym elementem przeprowadzenia procesu z sukcesem.


Rozpoczęcie pracy i rozwój procesów

Na tym etapie wyszkolimy Twój zespół, pokażemy jak obsłużyć najważniejsze procesy i rozpoczniemy pracę w systemie.


Podsumowanie i zakończenie

Zakończenia wdrożenia następuje, dopiero kiedy system działa prawidłowo, a zespół pracuje z systemem.


Dobierz odpowiednisystem Marketing Automation

Dobierz odpowiednisystem Marketing Automation

Nasz specjalista pomoże Ci dobrać rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i zrób pierwszy krok w kierunku automatyzacji marketingu.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Regulamin Bezpłatnej Konsultacji | Obowiązek informacyjny

ilustracja_konsultacja_blue