Wdrożenie systemu call center


Dobierzemy i uruchomimy optymalny system call center do zarządzania połączeniami telefonicznymi w Twoim dziale sprzedaży.

Dopasuj system call center do Twoich potrzeb

Zmień połączenia przychodzące w zamknięte transakcje!

Dzięki wprowadzeniu systemu call center zbudujesz pozytywne relacje z klientami już od pierwszego kontaktu. 

Wykorzystaj narzędzia wspierające komunikację, które pomogą uporządkować kontakt z klientami, zwiększając efektywność działu sprzedaży. 

Zapomnij o manualnym dodawaniu notatek. Wszystkie rozmowy, maile, czaty — cała historia klienta w jednym miejscu. Automatycznie wprowadzone do CRM. 

Jakie obszary firmy wspiera dobrze dobrany system call center?

  • Infolinia
  • Sprzedaż
  • Reklamacje 
  • Księgowość i windykacja 
  • Pomoc techniczna 
  • Samoobsługa

Jakie są korzyści z wdrożenia systemu contact center?

Poznaj kompletny system do komunikacji z klientem oferujący narzędzia, które rozwiną marketing, sprzedaż oraz obsługę klienta w Twojej firmie.

  1. Pełna obsługa połączeń telefonicznych (przychodzących i wychodzących).
  2. Cała obsługa klienta (infolinia, helpdesk, czat) w jednym miejscu.
  3. Funkcje callback (oddzwanianie na życzenie klienta).
  4. Identyfikacja klienta dzwoniącego.
  5. Natychmiastowe utworzenie konta klienta.
  6. Możliwość rejestrowania każdej aktywności bezpośrednio w systemie CRM.
  7. Wywołanie wykonania telefonu zgodnie z zadaniem z CRM.
  8. Ciągłość korespondencji oraz pełna historia kontaktów z klientami.
  9. Ocena i nagrywanie rozmów — umożliwia analizę pracy konsultantów, a także sprawne rozwiązywanie problemów klientów.
  10. Oszczędność na infrastrukturze i kosztach telekomunikacyjnych.
  11. Elastyczne budowanie procesów biznesowych.
  12. Dostęp do rozbudowanych skryptów i schematów rozmów.
  13. Możliwość kolejkowania połączeń.
  14. Automatyczne kampanie telefoniczne, e-mail oraz sms.

Dopasuj systemcall center

Dopasuj system call center

Pomożemy Ci dopasować system do wymogów Twojej firmy, aby skutecznie podnieść obsługę klienta i zwiększyć sprzedaż.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Regulamin Bezpłatnej Konsultacji

ilustracja_konsultacja_blue

Jakie narzędzia wdrażamy?

Kto wdraża narzędzia?

Filip Kulikowski

Head of IT implementations

Krzysztof Kwidziński

IT Implementations
Consultant

Michał Sowiński

IT Implementations
Consultant

Błażej Dziedzic

IT Implementations Consultant

Katarzyna Nowakowska

IT Implementations
Consultant

MaciejJarzyna

IT Implementations
Consultant

Zobacz jak przebiega wdrożenie z SellWise


Przygotowanie i warsztat przedwdrożeniowy

Interesują nas Twoje procesy i model pracy, dzięki temu prawidłowo wdrożymy rozwiązania call center do Twojej organizacji.


Ustawienie systemu i wdrożenie zespołu

Na tym etapie zapoznajemy zespół z nowym środowiskiem pracy oraz możliwościami, jakie daje system call center. Ustawienie systemu jest kluczowym elementem wprowadzenia procesu z sukcesem.


Rozpoczęcie pracy i rozwój procesów

Po skutecznym wprowadzeniu zespołu nadchodzi moment rozpoczęcia pracy w systemie.


Podsumowanie i zakończenie

Zakończenia wdrożenia następuje, dopiero kiedy system działa prawidłowo, a zespół sprawnie pracuje.


Wybierz odpowiedni system call center

Wybierz odpowiedni system call center

Pomożemy Ci dopasować system do wymogów Twojej firmy, aby skutecznie podnieść obsługę klienta i zwiększyć sprzedaż.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Regulamin Bezpłatnej Konsultacji

ilustracja_konsultacja_blue