Wdrożenie systemu call center
Dobierzemy i uruchomimy optymalny system call center do zarządzania połączeniami telefonicznymi w Twoim dziale sprzedaży.
Zmień połączenia przychodzące w zamknięte transakcje!
Dzięki wprowadzeniu systemu call center zbudujesz pozytywne relacje z klientami już od pierwszego kontaktu.
Wykorzystaj narzędzia wspierające komunikację, które pomogą uporządkować kontakt z klientami, zwiększając efektywność działu sprzedaży.
Zapomnij o manualnym dodawaniu notatek. Wszystkie rozmowy, maile, czaty — cała historia klienta w jednym miejscu. Automatycznie wprowadzone do CRM.
Jakie obszary firmy wspiera dobrze dobrany system call center?
- Infolinia
- Sprzedaż
- Reklamacje
- Księgowość i windykacja
- Pomoc techniczna
- Samoobsługa
Jakie są korzyści z wdrożenia systemu contact center?
Poznaj kompletny system do komunikacji z klientem oferujący narzędzia, które rozwiną marketing, sprzedaż oraz obsługę klienta w Twojej firmie.
- Pełna obsługa połączeń telefonicznych (przychodzących i wychodzących).
- Cała obsługa klienta (infolinia, helpdesk, czat) w jednym miejscu.
- Funkcje callback (oddzwanianie na życzenie klienta).
- Identyfikacja klienta dzwoniącego.
- Natychmiastowe utworzenie konta klienta.
- Możliwość rejestrowania każdej aktywności bezpośrednio w systemie CRM.
- Wywołanie wykonania telefonu zgodnie z zadaniem z CRM.
- Ciągłość korespondencji oraz pełna historia kontaktów z klientami.
- Ocena i nagrywanie rozmów — umożliwia analizę pracy konsultantów, a także sprawne rozwiązywanie problemów klientów.
- Oszczędność na infrastrukturze i kosztach telekomunikacyjnych.
- Elastyczne budowanie procesów biznesowych.
- Dostęp do rozbudowanych skryptów i schematów rozmów.
- Możliwość kolejkowania połączeń.
- Automatyczne kampanie telefoniczne, e-mail oraz sms.
Dopasuj systemcall center
Dopasuj system call center
Pomożemy Ci dopasować system do wymogów Twojej firmy, aby skutecznie podnieść obsługę klienta i zwiększyć sprzedaż.
Jakie narzędzia wdrażamy?
Kto wdraża narzędzia?
Zobacz jak przebiega wdrożenie z SellWise
Przygotowanie i warsztat przedwdrożeniowy
Interesują nas Twoje procesy i model pracy, dzięki temu prawidłowo wdrożymy rozwiązania call center do Twojej organizacji.
Ustawienie systemu i wdrożenie zespołu
Na tym etapie zapoznajemy zespół z nowym środowiskiem pracy oraz możliwościami, jakie daje system call center. Ustawienie systemu jest kluczowym elementem wprowadzenia procesu z sukcesem.
Rozpoczęcie pracy i rozwój procesów
Po skutecznym wprowadzeniu zespołu nadchodzi moment rozpoczęcia pracy w systemie.
Podsumowanie i zakończenie
Zakończenia wdrożenia następuje, dopiero kiedy system działa prawidłowo, a zespół sprawnie pracuje.
Szukasz innego systemu?
Wybierz odpowiedni system call center
Wybierz odpowiedni system call center
Pomożemy Ci dopasować system do wymogów Twojej firmy, aby skutecznie podnieść obsługę klienta i zwiększyć sprzedaż.