Happy Client Story: BitBag


Szymon-negacz
Szymon Negacz

Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel SellWise

Karol Kieżel

Konsultant Marketingu B2B


30 kwietnia 2020

bitbag-logo

Poznaj rezultaty projektu BitBag i SellWise

Kim jest nasz klient?

BitBag to około 60-osobowy zespół, który tworzy sklepy eCommerce bazując głównie na Sylius, eZ Platform (Ibexa), Pimcore, VueStorefront i Akeneo. Ich celem jest zapewnienie prawdziwej cyfrowej transformacji za pomocą elastycznych rozwiązań, które skalują się zgodnie z potrzebami klientów. Bardzo skupiają się na rozwiązaniu problemu krótkiego cyklu życia sklepów eCommerce na rynku.

Tworzą niezapomniane, spójne, cyfrowe ścieżki klientów w oparciu te technologie, które najlepiej pasują do celu biznesowego klienta.

Mikołaj Król

Prezes Zarządu BitBag

Najbardziej we współpracy z SellWise doceniamy doświadczenie, które pozwala nam skracać ścieżkę do odpowiednich wniosków, dzięki czemu oszczędzamy czas i pieniądze, które normalnie musielibyśmy wydać na próby i błędy. SellWise poprzez wprowadzenie nowoczesnych metodyk pozyskiwania leadów kanałami inbound i outbound, pomógł nam w wygenerowaniu wzrostu. Nie bez znaczenia jest również usystematyzowanie procesu sprzedaży oraz sposobu zarządzania działem sprzedaży i marketingu. Cały projekt dalej jest realizowany przez dwóch konsultantów SellWise – sprzedażowego i marketingowego, co pomaga w tym aby oba te obszary były ze sobą spójne i rozwijały się równomiernie.

Najbardziej we współpracy z SellWise doceniamy doświadczenie, które pozwala nam skracać ścieżkę do odpowiednich wniosków, dzięki czemu oszczędzamy czas i pieniądze, które normalnie musielibyśmy wydać na próby i błędy. SellWise poprzez wprowadzenie nowoczesnych metodyk pozyskiwania leadów kanałami inbound i outbound, pomógł nam w wygenerowaniu wzrostu. Nie bez znaczenia jest również usystematyzowanie procesu sprzedaży oraz sposobu zarządzania działem sprzedaży i marketingu. Cały projekt dalej jest realizowany przez dwóch konsultantów SellWise – sprzedażowego i marketingowego, co pomaga w tym aby oba te obszary były ze sobą spójne i rozwijały się równomiernie.

Mikołaj Król

Prezes Zarządu BitBag Sp. z o.o.

Problem klienta

BitBag trafił do nas jako kilkuosobowy zespół, ze sprawdzonym modelem biznesowym oraz istniejącym gronem klientów. Główną potrzebą było przesunięcie działań sprzedażowych z CEO na zespół sprzedaży i marketingu, który rozpocznie realizowanie zadań i pomoże firmie w szybkim wzroście. Dodatkowym celem było bezpośrednie dotarcie do większych klientów. Zarząd miał za sobą dużo doświadczeń z klientami, które docelowo miały być zamienione w skuteczne i sprawne procesy.

Wprowadzone rozwiązania

Współpracę rozpoczęliśmy od warsztatu zerowego, na którym zrozumieliśmy cele zarządu, sprawdziliśmy jak dotąd pracowano z klientami, dokąd firma docierała oraz jak sprzedawała. Na tej podstawie wspólnie klientem przygotowaliśmy plan działań.

Jednym z głównych wyzwań, które przed nami stało było stworzenie planu, który pozwoli dotrzeć bezpośrednio do dużych klientów rozsianych na całym świecie, bez ogromnych budżetów.

Zdecydowaliśmy się połączyć siły marketingowe i sprzedażowe. Z tego powodu do realizacji projektu zostało przydzielonych dwóch konsultantów.

Plan składał się głównie z:

  • Ułożenia procesu prospectingu,
  • Stworzenia procesu sprzedaży,
  • Pomocy we wdrożeniu nowych handlowców oraz marketerów,
  • Stworzeniu nowej strony internetowej,
  • Stworzeniu strategii marketingowej,
  • Stworzeniu procesu zarządzania dwoma działami wraz z miarami.

Aktualnie w roli Dyrektora sprzedaży i marketingu na godziny prowadzimy dalsze zmiany i sukcesywnie wdrażamy kolejne zmiany i poprawki.

W czasie realizacji projektu bardzo ważna była bliska współpraca z Zarządem oraz ogromne zaangażowanie CEO w sprawne wdrażanie zmian.

Problem klienta

BitBag trafił do nas jako kilkuosobowy zespół, ze sprawdzonym modelem biznesowym oraz istniejącym gronem klientów. Główną potrzebą było przesunięcie działań sprzedażowych z CEO na zespół sprzedaży i marketingu, który rozpocznie realizowanie zadań i pomoże firmie w szybkim wzroście. Dodatkowym celem było bezpośrednie dotarcie do większych klientów. Zarząd miał za sobą dużo doświadczeń z klientami, które docelowo miały być zamienione w skuteczne i sprawne procesy.

Wprowadzone rozwiązania

Współpracę rozpoczęliśmy od warsztatu zerowego, na którym zrozumieliśmy cele zarządu, sprawdziliśmy jak dotąd pracowano z klientami, dokąd firma docierała oraz jak sprzedawała. Na tej podstawie wspólnie klientem przygotowaliśmy plan działań.

Jednym z głównych wyzwań, które przed nami stało było stworzenie planu, który pozwoli dotrzeć bezpośrednio do dużych klientów rozsianych na całym świecie, bez ogromnych budżetów.

Zdecydowaliśmy się połączyć siły marketingowe i sprzedażowe. Z tego powodu do realizacji projektu zostało przydzielonych dwóch konsultantów.

Plan składał się głównie z:

  • Ułożenia procesu prospectingu,
  • Stworzenia procesu sprzedaży,
  • Pomocy we wdrożeniu nowych handlowców oraz marketerów,
  • Stworzeniu nowej strony internetowej,
  • Stworzeniu strategii marketingowej,
  • Stworzeniu procesu zarządzania dwoma działami wraz z miarami.

Aktualnie w roli Dyrektora sprzedaży i marketingu na godziny prowadzimy dalsze zmiany i sukcesywnie wdrażamy kolejne zmiany i poprawki.

W czasie realizacji projektu bardzo ważna była bliska współpraca z Zarządem oraz ogromne zaangażowanie CEO w sprawne wdrażanie zmian.

Rezultaty projektu

Dołączenie do grona 50 najszybciej rozwijających się firm wg Deloitte
Stworzenie procesu zarządzania, dzięki któremu wszystko jest transparentne

Rezultaty projektu

Stworzenie procesu zarządzania, dzięki któremu wszystko jest transparentne
Wzrost sprzedaży o prawie 200%
Zbudowanie działu sprzedaży i marketingu, który działa w większości samodzielnie
ikona-wyzwanie_wykres
Wzrost sprzedaży o prawie 200%
szkolenia_ikona_rekrutacja_talentow_w_sprzedazy
Zbudowanie działu sprzedaży i marketingu, który działa w większości samodzielnie
Wsparcie we wdrożeniu nowych osób oraz systemu CRM
Konsultacje CRM
Konsultacje CRM
Wsparcie we wdrożeniu nowych osób oraz systemu CRM
konsultacja-reka

Zobacz jak taki projekt mógłby wyglądać w Twojej firmie

W czasie konsultacji zapytamy Cię o sytuację w firmie i powiemy czy jesteśmy w stanie zrealizować aktualne cele.

Zobacz jak taki projekt mógłby wyglądać w Twojej firmie

W czasie konsultacji zapytamy Cię o sytuację w firmie i powiemy czy jesteśmy w stanie zrealizować aktualne cele.

ZAMAWIAM KONSULTACJĘ TELEFONICZNĄ
konsultacja-reka