Happy Client Story: Nowodvorski


Szymon Negacz

Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel SellWise


30 kwietnia 2020

Poznaj rezultaty projektu Nowodvorski i SellWise

Kim jest nasz klient?

Nowodvorski Lighting to producent, który od 1994 roku dostarcza asortyment lamp najwyższej jakości, które stanowią doskonałe dopełnienie zarówno klasycznych aranżacji, jak i nowoczesnych wnętrz. W ciągu lat, z małej, rodzinnej firmy mającej kilku pracowników, firma przeistoczyła się w prężnie działające przedsiębiorstwo zatrudniające ponad 400 osób.

Nowodvorski Lighting posiada dwa zakłady produkcyjne o łącznej powierzchni 15 000 m2, oraz magazyn wysokiego składowania o powierzchni 4 500 m2, z zaprojektowanym półautomatycznym procesem kompletacji zamówień, oraz systemem WMS najnowszej generacji.

Produkty firmy dostępne są także w wielu innych krajach świata – eksport obejmuje ponad 50 państw. Są to m.in.: Armenia, Austria, Białoruś, Bośnia i Hercegowina,  Bułgaria, Chorwacja, Czarnogóra, Czechy, Dominika, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Gruzja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Izrael, Katar, Kazachstan, Kirgistan, Kosowo, Liban, Litwa, Łotwa, Macedonia, Malta, Mołdawia, Niemcy, Nigeria, Norwegia, Rosja, Rumunia, Tunezja, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Ukraina, Węgry, Wielka Brytania, Włochy i Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Olga Krywult

Co-Owner

Współpraca z firmą SellWise pozwoliła nam spojrzeć na sprzedaż jak na powtarzalny i możliwy do zarządzania proces, nie zaś, jak to wcześniej miało miejsce, „nieprzewidywalny chaos”. Uporządkowanie struktury i opisanie procesów poskutkowało wyraźnym wzrostem wydajności, równomiernym rozłożeniem pracy na wszystkich członków zespołu i w efekcie znaczącym wzrostem sprzedaży już w pierwszym roku. Polecam firmę SellWise wszystkim, którzy borykają się z problemem „ciągłego gaszenia pożarów w sprzedaży”.

Współpraca z firmą SellWise pozwoliła nam spojrzeć na sprzedaż jak na powtarzalny i możliwy do zarządzania proces, nie zaś, jak to wcześniej miało miejsce, „nieprzewidywalny chaos”. Uporządkowanie struktury i opisanie procesów poskutkowało wyraźnym wzrostem wydajności, równomiernym rozłożeniem pracy na wszystkich członków zespołu i w efekcie znaczącym wzrostem sprzedaży już w pierwszym roku. Polecam firmę SellWise wszystkim, którzy borykają się z problemem „ciągłego gaszenia pożarów w sprzedaży”.

Olga Krywult

Co-Owner

Problem klienta

W czerwcu 2019 roku firma postawiła przed nami kilka zadań. Nowodvorski na tym etapie był już bardzo sprocesowaną firmą po stronie produkcji towarów. Można śmiało powiedzieć, że pod kątem jakości produktów, jest to lider rynku oświetlenia, który dyktuje trendy. Po świetnym ułożeniu produkcji, Nowodvorski chciał jeszcze lepiej obsługiwać swoich klientów oraz istotnie uporządkować procesy w obszarze sprzedaży. Firmie zależało również na profesjonalnym ułożeniu zarządzania dość dużym już zespołem.

Wprowadzone rozwiązania

Naszą pracę rozpoczęła rozległa usługa Audytu Sprzedaży. Sprawdziliśmy dokładnie w jaki sposób działa zespół, jak jest ułożona struktura, w jaki sposób zarządza się zespołem oraz wiele więcej. Audyt obejmował również zweryfikowanie infrastruktury informatycznej funkcjonującej na styku z klientem.

Rezultatem audytu był plan działań dla obu stron – zarówno dla klienta, jak i dla nas. Pomogło to połączyć siły wewnętrznego zespołu z naszym konsultantem. Plan zakładał wykonanie konkretnych działań, na podstawie zaobserwowanych w dziale luk.

Więcej o usłudze przeczytasz tutaj: Audyt Sprzedaży

Następnie rozpoczęliśmy realizację planu w oparciu o usługę Stałego Wsparcia Doradczego, na które składa się przynajmniej jedna wizyta konsultanta w firmie miesięcznie. Konsultant prowadził zmianę sukcesywnie, na każdym spotkaniu weryfikując wykonane zadania oraz planując kolejne. W ramach stałego wsparcia, zostały uzupełnione niezbędne kompetencje w zespole, wybudowany system premiowy, zbudowana nowa struktura działu razem z opisami stanowisk oraz wszystkie kluczowe procesy na styku z klientem firmy.

Więcej o usłudze przeczytasz tutaj: Doradztwo w Sprzedaży B2B

Problem klienta

W czerwcu 2019 roku firma postawiła przed nami kilka zadań. Nowodvorski na tym etapie był już bardzo sprocesowaną firmą po stronie produkcji towarów. Można śmiało powiedzieć, że pod kątem jakości produktów, jest to lider rynku oświetlenia, który dyktuje trendy. Po świetnym ułożeniu produkcji, Nowodvorski chciał jeszcze lepiej obsługiwać swoich klientów oraz istotnie uporządkować procesy w obszarze sprzedaży. Firmie zależało również na profesjonalnym ułożeniu zarządzania dość dużym już zespołem.

Wprowadzone rozwiązania

Naszą pracę rozpoczęła rozległa usługa Audytu Sprzedaży. Sprawdziliśmy dokładnie w jaki sposób działa zespół, jak jest ułożona struktura, w jaki sposób zarządza się zespołem oraz wiele więcej. Audyt obejmował również zweryfikowanie infrastruktury informatycznej funkcjonującej na styku z klientem.

Rezultatem audytu był plan działań dla obu stron – zarówno dla klienta, jak i dla nas. Pomogło to połączyć siły wewnętrznego zespołu z naszym konsultantem. Plan zakładał wykonanie konkretnych działań, na podstawie zaobserwowanych w dziale luk.

Więcej o usłudze przeczytasz tutaj: Audyt Sprzedaży

Następnie rozpoczęliśmy realizację planu w oparciu o usługę Stałego Wsparcia Doradczego, na które składa się przynajmniej jedna wizyta konsultanta w firmie miesięcznie. Konsultant prowadził zmianę sukcesywnie, na każdym spotkaniu weryfikując wykonane zadania oraz planując kolejne. W ramach stałego wsparcia, zostały uzupełnione niezbędne kompetencje w zespole, wybudowany system premiowy, zbudowana nowa struktura działu razem z opisami stanowisk oraz wszystkie kluczowe procesy na styku z klientem firmy.

Więcej o usłudze przeczytasz tutaj: Doradztwo w Sprzedaży B2B

Rezultaty projektu

Znacznie większa przewidywalność wyników
szkolenia_ikona_zarzadzanie_soba_w_czasie

Rezultaty projektu

ikona-rodzina
Lepsza atmosfera w zespole
Znaczący wzrost sprzedaży już w pierwszym roku
Uporządkowanie ról i procesów w zespole, a tym samym wyeliminowanie „pożarów”
ikona-consulting
Znacznie większą przewidywalność wyników
Lepsza atmosfera w zespole
ikona-wyzwanie_wykres
Znaczący wzrost sprzedaży już w pierwszym roku
Uporządkowanie ról i procesów w zespole, a tym samym wyeliminowanie „pożarów”

Zobacz jak taki projekt mógłby wyglądać w Twojej firmie

W czasie konsultacji zapytamy Cię o sytuację w firmie i powiemy czy jesteśmy w stanie zrealizować aktualne cele.

ZAMAWIAM KONSULTACJĘ TELEFONICZNĄ
konsultacja-reka
konsultacja-reka

Zobacz jak taki projekt mógłby wyglądać w Twojej firmie

W czasie konsultacji zapytamy Cię o sytuację w firmie i powiemy czy jesteśmy w stanie zrealizować aktualne cele.