Audytsprzedaży


Jako ekspert z zewnątrz sprawdzamy w jaki sposób działają Twoje procesy w obszarze sprzedaży, pokazując gdzie firma popełnia błędy.


Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

uslugi_ikona_b2b_audyt

Audytsprzedaży


Jako ekspert z zewnątrz sprawdzamy w jaki sposób działają Twoje procesy w obszarze sprzedaży, pokazując gdzie firma popełnia błędy.


Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

uslugi_ikona_b2b

Czym jest audyt?

Audyt sprzedaży ma na celu obiektywną ocenę wszystkich bądź wybranych aspektów pracy działu handlowego oraz jego pracowników. Celem tej usługi jest wskazanie barier, które powstrzymują dział przed dalszym rozwojem oraz wskazanie rozwiązań. W naszych rekomendacjach dominują propozycje i narzędzia bez kosztowe.

Do każdego audytu podchodzimy indywidualnie, zapoznając się z potrzebami i oczekiwaniami klienta.

Schemat audytu

strategia-firmy

Zamów bezpłatną
konsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

konsultacja-reka

Zamów bezpłatną
konsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

konsultacja-reka

Cechy audytu

Nasze podejście do audytu jest unikalne. Nie wykorzystujemy u wszystkich klientów tych samych narzędzi, metod i sposobów działania. Uważamy, że strategia sprzedaży jest najlepsza wtedy, kiedy dobrze wspiera strategię firmy. Z tego powodu każdy audyt poprzedza analiza strategii firmy. Na podstawie analizy przygotowujemy dedykowany plan przeprowadzenia audytu, który następnie jest akceptowany przez klienta.

Ze szczególną uwagą analizujemy dwa najważniejsze czynniki w każdym dziale handlowym, czyli zarządzanie działem handlowym oraz strategię sprzedaży. Efektem pracy jest raport zawierający obiektywną ocenę badanych obszarów.

Korzyści dla klienta

Przeprowadzenie audytu sprzedaży niesie ze sobą wiele korzyści. Nasi klienci wśród najważniejszych z nich wymieniają poniższe:

  • Przeprowadzenie audytu jest najlepszym sposobem na rozpoczęcie zmian w dziale handlowym – redukuje koszty ewentualnych pomyłek.
  • Audyt wykonany przed wdrożeniem CRM w firmie, wielokrotnie zwiększy zwrot z inwestycji.
  • Nie sposób wprowadzić wszystkie zmiany w krótkim czasie – audyt daje możliwość stworzenia jasnych zadań do wykonania i nadanie im priorytetów.
  • Zmiany w dziale handlowym powinny być wprowadzane na podstawie faktów.
  • Audyt pomaga ustalić i rozpoznać pola do poprawy bez zatrudniania w firmie kosztownych zasobów.
  • Zestawienie audytu przeprowadzonego po zmianach z sytuacją wyjściową umożliwi sprawdzenie skuteczności przeprowadzonych działań.

Dla kogo?

Dla wszystkich firm, które mają obecnie struktury sprzedaży. Rynki są coraz bardziej konkurencyjne i tak jak istotna jest propozycja wartości dla klienta, coraz bardziej istotne jest, jak się ją sprzedaje. Wszystkie firmy, które czują, że powinny rozwijać się szybciej niż obecnie, powinny rozważyć inwestycję w struktury sprzedaży. Zapraszamy do współpracy:

  • Właścicieli lub managerów w małych i średnich firmach.

Zamów bezpłatną
konsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

konsultacja-reka

Zamów bezpłatną
konsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

konsultacja-reka

Posłuchaj podcastu skupionego nasprzedaży i marketinguw firmach B2B.

podcast_ilustracja

Posłuchaj podcastu skupionego nasprzedaży i marketinguw firmach B2B.

Te marki zaufały


future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
leanpassion-logo
woda-dla-firmy-logo

Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności)

Obowiązek informacyjny

formularz_ilustracja

Bezpośredni kontakt


Bezpośredni kontakt

Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL6312699869

Działamy na terenie całej Europy