Audytsprzedaży
Jako ekspert z zewnątrz sprawdzamy w jaki sposób działają Twoje procesy w obszarze sprzedaży, pokazując gdzie firma popełnia błędy.
Zjedź niżej
i dowiedz się więcej
Audytsprzedaży
Jako ekspert z zewnątrz sprawdzamy w jaki sposób działają Twoje procesy w obszarze sprzedaży, pokazując gdzie firma popełnia błędy.
Zjedź niżej
i dowiedz się więcej
Czym jest audyt?
Audyt sprzedaży ma na celu obiektywną ocenę wszystkich bądź wybranych aspektów pracy działu handlowego oraz jego pracowników. Celem tej usługi jest wskazanie barier, które powstrzymują dział przed dalszym rozwojem oraz wskazanie rozwiązań. W naszych rekomendacjach dominują propozycje i narzędzia bez kosztowe.
Do każdego audytu podchodzimy indywidualnie, zapoznając się z potrzebami i oczekiwaniami klienta.
Schemat audytu
Zamów bezpłatną
konsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Zamów bezpłatną
konsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Cechy audytu
Nasze podejście do audytu jest unikalne. Nie wykorzystujemy u wszystkich klientów tych samych narzędzi, metod i sposobów działania. Uważamy, że strategia sprzedaży jest najlepsza wtedy, kiedy dobrze wspiera strategię firmy. Z tego powodu każdy audyt poprzedza analiza strategii firmy. Na podstawie analizy przygotowujemy dedykowany plan przeprowadzenia audytu, który następnie jest akceptowany przez klienta.
Ze szczególną uwagą analizujemy dwa najważniejsze czynniki w każdym dziale handlowym, czyli zarządzanie działem handlowym oraz strategię sprzedaży. Efektem pracy jest raport zawierający obiektywną ocenę badanych obszarów.
Korzyści dla klienta
Przeprowadzenie audytu sprzedaży niesie ze sobą wiele korzyści. Nasi klienci wśród najważniejszych z nich wymieniają poniższe:
- Przeprowadzenie audytu jest najlepszym sposobem na rozpoczęcie zmian w dziale handlowym – redukuje koszty ewentualnych pomyłek.
- Audyt wykonany przed wdrożeniem CRM w firmie, wielokrotnie zwiększy zwrot z inwestycji.
- Nie sposób wprowadzić wszystkie zmiany w krótkim czasie – audyt daje możliwość stworzenia jasnych zadań do wykonania i nadanie im priorytetów.
- Zmiany w dziale handlowym powinny być wprowadzane na podstawie faktów.
- Audyt pomaga ustalić i rozpoznać pola do poprawy bez zatrudniania w firmie kosztownych zasobów.
- Zestawienie audytu przeprowadzonego po zmianach z sytuacją wyjściową umożliwi sprawdzenie skuteczności przeprowadzonych działań.
Dla kogo?
Dla wszystkich firm, które mają obecnie struktury sprzedaży. Rynki są coraz bardziej konkurencyjne i tak jak istotna jest propozycja wartości dla klienta, coraz bardziej istotne jest, jak się ją sprzedaje. Wszystkie firmy, które czują, że powinny rozwijać się szybciej niż obecnie, powinny rozważyć inwestycję w struktury sprzedaży. Zapraszamy do współpracy:
- Właścicieli lub managerów w małych i średnich firmach.
Zamów bezpłatną
konsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Zamów bezpłatną
konsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki zaufały
Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy