Happy Client Story: Lunching

Happy Client Story:Lunching


Szymon-negacz
Szymon Negacz

Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel SellWise


30 sierpnia 2022

Poznaj rezultaty projektu: Lunching i SellWise

Kim jest nasz klient?

Lunching to firma typu SaaS oferująca swoim klientom możliwość zamawiania posiłków przez pracowników. Firmy korzystające z Lunching wręczają swojemu zespołowi aplikację, która eliminuje konieczność zamawiania jedzenia na własną rękę i późniejsze trudności z rozliczeniami. Zespół dzięki temu może zjeść ciepły posiłek w pracy, poświęcając na to zaledwie kilkanaście sekund – bez konieczności stania w kolejkach lub dogadywania się z kolegami/koleżankami z pracy. Lunching pełni też funkcję benefitu, w której pracodawcy dofinansowują swoim pracownikom posiłki.

Przesłuchaj wywiad z Łukaszem Pawlikiem, CEO Lunching.pl:

Problem klienta

Lunching trafił do nas na etapie profesjonalizowania sprzedaży oraz marketingu. Wyzwaniem stojącym przed Lunchingiem było zbudowanie całej machiny sprzedażowej. Od obsadzenia stanowiska dyrektora sprzedaży, przez budowę prospectingu, procesu sprzedaży, aż po sposób zarządzania działem sprzedaży. Zarządowi zależało na tym, aby zmiany były wprowadzane odpowiedzialnie oraz na uwolnieniu kreatywności zespołu.

Wprowadzone rozwiązania

Nasza współpraca rozpoczęła się od warsztatu zerowego. W trakcie audytu w firmie klienta, dostrzegliśmy konieczność uporządkowania struktury zespołów oraz uruchomienia zarządzania opartego na metrykach.

Pomogliśmy naszemu klientowi w wyborze kandydata na dyrektora sprzedaży oraz przeprowadziliśmy jego wdrożenie. W trakcie wdrożenia uruchomiliśmy wszystkie kluczowe procesy zarządzania, dzięki którym zespół co miesiąc wyznaczał cele oraz plan dojścia do ich realizacji. Proces zawierał również cotygodniową weryfikację postępów oraz uruchamianie ewentualnych działań naprawczych. 

Po pierwszym etapie projektu wykonaliśmy następujące działania:

  • Uporządkowanie procesu sprzedaży i sposobu jego mierzenia,
  • Weryfikacja i rozbudowanie strategii sprzedażowej,
  • Zbudowanie kompetencji sprzedażowych w zespole,
  • Wdrożenie procesu kwalifikacji,
  • Stworzenie wzorów ofert wysyłanych do klientów,
  • Zaprojektowanie schematu spotkania z potencjalnym klientem,
  • Stworzenie i przetestowanie proces prospectingu (aktywnego pozyskiwania klientów),
  • Zbudowanie tematycznych kampanii marketingowych,
  • Poprawienie prezentacji firmowych, 
  • Poprawienie procesu pozyskiwania restauracji do współpracy,
  • Zbudowanie lejka marketingowego.

Podsumowanie

Po prawie 2 latach prowadzenia projektu nasz klient skutecznie zwiększył wyniki sprzedaży oraz skuteczność procesu sprzedaży kilkukrotnie. Nowy dyrektor sprzedaży wdrożył się odpowiednio w swoją rolę i poprowadził projekt zmian w organizacji. Zespół rozbudował się o kolejne osoby, a grupa klientów firmy powiększyła się. W rezultacie Lunching połączył się z Benefit Systems i aktualnie planujemy dalszy rozwój wspólnych działań sprzedażowo-marketingowych.

konsultacja-reka

Zobacz jak taki projekt mógłby wyglądać w Twojej firmie

W czasie konsultacji zapytamy Cię o sytuację w firmie i powiemy czy jesteśmy w stanie zrealizować aktualne cele.


Zobacz jak taki projekt mógłby wyglądać w Twojej firmie

W czasie konsultacji zapytamy Cię o sytuację w firmie i powiemy czy jesteśmy w stanie zrealizować aktualne cele.

ZAMAWIAM KONSULTACJĘ TELEFONICZNĄ
konsultacja-reka