Wdrożenie HubSpot CRM
Pomożemy Ci wdrożyć HubSpot CRM oraz wydobyć z tej platformy pełną moc i wykorzystać jej maksimum możliwości w Twojej firmie.
Dlaczego HubSpot CRM?
HubSpot to platforma CRM, która w jednym miejscu łączy wszystko, czego potrzebują firmy mające na celu rosnąć, szybko się skalować i są mocno zorientowane na jakościową obsługę klienta.
Dlaczego HubSpot to dobry wybór do obsługi potencjalnych klientów?
HubSpot od początku zbudowany jest jako jeden, silny system – który wykracza obecnie dużo dalej poza pierwotny marketing automation. Daje to ogromną przewagę na rynku systemów CRM.
Wyobraź sobie, że w Twojej firmie:
- Zespoły marketingu pracują w systemie marketing automation, a kampanie planują w Trello.
- Sprzedaż korzysta z systemu CRM.
- Obsługa klienta działa w systemie ticketowym.
- Zarząd i managerowie mają swoje oprogramowanie BI.
- A zespoły wsparcia próbują łatać dane.
- Zespół IT stara się integrować to wszystko w spójny system.
Jak HubSpot CRM rozwiązuje te problemy?
HubSpot CRM, to system CRM, który łączy wszystkie Huby w jeden duży i inteligentny system. Dzięki tak zaawansowanemu technicznie narzędziu i wielu funkcjom, zarządzanie sprzedażą, marketingiem, jak i obsługą klienta staje się dużo prostsze.
HubSpot Marketing Hub to potężny zestaw narzędzi do automatyzacji marketingu, mediów społecznościowych i zarządzania kampaniami, dzięki którym ułatwisz życie zespołom marketingu.
Sprzedaż pokocha korzystanie z HubSpot Sales Hub. Dzięki bezpośredniej integracji pracuje na leadach prosto z Marketing Hub, ma łatwy wgląd, gdzie w procesie sprzedaży znajdują się klienci i precyzyjnie wyznaczą porę na przygotowanie oferty.
Obsługą klienta zajmuje się HubSpot Service Hub. Na tej samej customer platform znajdują się system ticketowy oraz narzędzia do ankietowania klientów.
Wsparcie pracuje w platformie na dowolnych procesach, a IT korzysta z pakietu usług Operations Hub, aby panować nad danymi i przechowywać precyzyjne informacje.
Tak wygląda przepływ danych na platformie HubSpot. Od anonimowego odwiedzającego do zaangażowanego klienta, wracającego i polecającego naszą firmę. Dzięki temu Twoja firma może rosnąć i pomaga we współpracy z obecnymi i potencjalnymi klientami.
Pomożemy Ci wdrożyć i wykorzystać pełny potencjał HubSpota
Pomożemy Ci wdrożyć i wykorzystać pełny potencjał HubSpota
Nie wiesz, czy system HubSpot na pewno będzie pasował? Wypełnij formularz, a nasz konsultant oddzwoni do Ciebie i odpowie na Twoje pytania.
Dlaczego wdrożenie HubSpot CRM warto przeprowadzić z nami?
Jako Partner systemu HubSpot doskonale znamy system. Mamy dostęp do pełnej wiedzy produktowej i wdrożeniowej na każdym etapie. Dodatkowo posiadamy otwartą możliwość zakupu wszelkich licencji systemu, bez obciążenia wymaganym onboardingiem HubSpot.
Jako Platinum partner HubSpot mamy za sobą kilkadziesiąt wdrożeń tego systemu do zarządzania relacjami z klientami. Zdobyte doświadczenia pozwalają nam na szerokie spojrzenie na problematykę marketingu, sprzedaży i obsługi klienta oraz prawidłowego działania systemu HubSpot.
Jak przebiega wdrożenie systemu, aby w pełni wykorzystać HubSpot?
Sprawdź naszą analizę procesów i modelu pracy, co da Ci rekomendację optymalnych narzędzi dla Twojej firmy.
Przygotowanie
Na tym etapie zbieramy niezbędną dokumentację oraz przeprowadzamy warsztat przedwdrożeniowy, w ramach którego precyzujemy zasady współpracy. Następnie projektujemy harmonogram wdrożenia.
Budowa systemu
To właściwa część wdrożenia. Na tym etapie powstają procesy firmy (w tym proces sprzedaży), które odwzorowywane są w wybranym systemie lub systemach. Konfigurowane są dodatkowe właściwości obiektów, tworzymy automatyzacje, aby ułatwić rutynowe zadania, generujemy przykładowe raporty, czy określamy poziomy uprawnień dla użytkowników.
Szkolenia zespołów
Dopiero gdy system jest gotowy i zasilony w dane, HubSpot pozwoli rozwinąć skrzydła zespołom firmy klienta. Przeprowadzamy szkolenia, wyjaśniając dostępne funkcjonalności i sposób pracy w nowych narzędziach. Na początku pracujemy na testowej bazie danych, aby później asystować już w pracy właściwej.
Rutyny i rozwój
Bardzo istotny etap. W każdym systemie z czasem dane się degradują, co wpływa na m.in. jakość otrzymywanych analiz, czy gorszy wgląd w realne szanse sprzedaży. Podczas tego etapu asystujemy zespołom i menadżerom w trakcie ich pracy w systemie. Szukamy odpowiedzi na stawiane przez nich pytania. Dbamy o zachowanie dobrych nawyków pracy i jak najszybsze pozbycie się tych złych. Do samego końca doradzamy w tym, jak w można wykorzystać dostępne funkcjonalności systemu IT w biznesie naszego klienta.
Zakończenie
Etap końcowy, w ramach którego przeprowadzamy warsztat administracyjny systemu oraz udzielamy ostatnich wskazówek zespołom (np. wykorzystujemy gotowe szablony, wyjaśniamy wykorzystanie HubSpot pod kątem SEO i optymalizujemy finalnie pracę całego zespołu).
Wsparcie powdrożeniowe
Realizujemy od 1 do 2 miesięcy po zakończeniu wdrożenia. Pozwala na eliminację błędów, jakie powstały od zakończenia wdrożenia oraz zmiany w procesach i ich wyzwalaniu w systemie.
Kto wdraża system HubSpot?
Pomożemy Ci wdrożyć i wykorzystaćpełny potencjał HubSpota
Pomożemy Ci wdrożyć i wykorzystaćpełny potencjał HubSpota
Potrzebujesz wsparcia przy wdrożeniu HubSpota? Nie jesteś pewien, czy da się w nim zrobić to, co byś dokładnie chciał? Nasz specjalista rozwieje Twoje wątpliwości.