
Profil
Od 2014 roku związany ze sprzedażą telefoniczną i zdalnymi kanałami kontaktu. Przez lata rozwijał i wspierałem działania zespołów Contact Center, wykorzystując różne systemy, takie jak Alfavox, Focus Telecom, czy Talkdesk.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrażał narzędzie do telefonicznej obsługi klientów u wiodącego dostawcy rozwiązań informatycznych dla branży medycznej. Praktyczne wykorzystanie HubSpot i jego wpływ na rozwój biznesu zainspirowały go dzielenia się swoją wiedzą poprzez wdrażanie systemów CRM.
Doświadczenie nauczyło go, że skuteczna zmiana nie jest wynikiem przypadkowej rewolucji, lecz starannie zaplanowanej ewolucji.
Zainteresowania
Wolny czas szczelnie wypełniają mu dzieci i dwójka adoptowanych zwierzaków. Kolekcjonuje LEGO i zawsze znajdzie czas na trening. Lubi usiąść z dobrą książką z obszaru psychologii, sprzedaży, ekonomii behawioralnej lub marketingu.
Zamów bezpłatną
konsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Zamów bezpłatną
konsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
537 222 221
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy