Wdrożenie Zendesk Sell


Wdrożymy i skonfigurujemy system CRM Zendesk Sell, który usprawni zarządzanie sprzedażą w Twojej firmie.

Dowiedz się więcej

Dlaczego Zendesk Sell?


Zendesk to platforma wywodząca się z oprogramowania z zakresu obsługi klienta. Wyrobiło sobie one przez lata renomę na rynku app of customer service, gdzie system Zendesk znany jest jako ticketowe narzędzie do obsługi zgłoszeń i reklamacji.

Zendesk Sell natomiast to ciekawy system CRM, który jest częścią platformy Zendesk i pozwala połączyć obsługę klienta, chat na witrynę firmową oraz zarządzanie sprzedażą w jeden spójny zestaw usług. Wszystko celem lepszej kontroli całego procesu sprzedaży i zwiększania firmowych przychodów.

Największe zalety pełnego zestawu usług Zendesk:

  • Jeden system do sprzedaży i obsługi klienta.
  • Dobre rozwiązanie dla procesów ze sprzedażą opartą o płatności subskrypcyjne.
  • Prosty i ciekawy UX.
  • Zorientowanie na codzienną pracę.
  • Automatyzacje — połączenie danych ze sprzedaży z danymi z obsługi na karcie klienta.

Taka konfiguracja systemowa Zendesk (sprzedaż + obsługa + support) najczęściej sprawdza się w sprzedaży subskrypcyjnej (np. gdy dostarczamy aplikację typu SaaS). W takim przypadku zakończenie sprzedaży rozpoczyna realizację usługi (najczęściej długotrwałej), a płatności rozkładane są na miesiące lub inne etapy. Dzięki temu możemy zarządzać zgłoszeniami klientów procesowo i w poukładany sposób rozdzielać zadania między pracowników.

Co znajdziesz w Zendesk CRM?

01

Karta klienta
360 stopni

Pełna baza, historia działania w sprzedaży i obsłudze. Łatwo połączysz informacje z tych dwóch działów w jednym miejscu.

02

Segmentacja
użytkowników

Buduj inteligentne listy, segmentuj, filtruj i układaj potencjalne kontakty.

03

Zadania oraz
integracja email

Pracuj w module zadań z kalendarzem oraz pocztą email w systemie Zendesk.

04

Moduł
prospectingu

Pozyskuj leady, grupuj, prowadź procesy prospectingu, mierz i analizuj. Zendesk pomoże Ci się w tym nie pogubić.

05

Procesy
sprzedaży

Zbuduj prawidłowe procesy, w widoku lejka, tabeli. Prowadź szanse sprzedaży, mierz i analizuj oraz wyciągaj wnioski, dzięki czemu łatwo poprawisz każdy proces.

06

Zaawansowane
raportowanie

Zbuduj pulpity raportowanie wszystkich procesów w formie tablic.

Funkcje dodatkowe Zendesk Sell

Zendesk posiada też coraz więcej funkcji dodatkowych.

  • Budowanie własnych raportów.
  • Budowanie niestandardowych raportów.
  • Metryki sprzedaży i aktywności.
  • Geolokalizacja w aplikacji mobilnej.
  • Moduł wizyt handlowych.
  • Sekwencje prospectingowe.
  • Masowa wysyłka mailingowa.
  • Coroczny raport Employee Experience Trends.

Pomożemy Ci wdrożyć i wykorzystać pełny potencjał Zendesk Sell

Pomożemy Ci wdrożyć i wykorzystać pełny potencjał Zendesk Sell

Nie wiesz, czy system Zendesk na pewno będzie pasował? Wypełnij formularz, a nasz konsultant oddzwoni do Ciebie i odpowie na Twoje pytania.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Regulamin Bezpłatnej Konsultacji

ilustracja_konsultacja_blue

Dlaczego warto pracować z partnerem Zendesk?

Jako SellWise jesteśmy Oficjalnym Partnerem Zendesk Sell, dzięki czemu doskonale znamy ten system CRM. Mamy dostęp do pełnej wiedzy produktowej, wdrożeniowej i szybszy dostęp do Zendesk Support. Dodatkowo dysponujemy również wersjami demonstracyjnymi.

Mamy za sobą już kilkadziesiąt wdrożeń systemu CRM Zendesk CRM u naszych klientów. Zdobyte doświadczenia pozwalają nam na szerokie spojrzenie na problematykę marketingu, sprzedaż i obsługi klienta oraz prawidłowego działania systemu Zendesk zarówno w ujęciu obsługiwania, jak i sprzedaży.

Zobacz, jak wygląda Zendesk Sell od środka

Jak przebiega wdrożenie systemu Zendesk Sell?

Sprawdź naszą analizę procesów i modelu pracy, co da Ci rekomendację optymalnych narzędzi dla Twojej firmy.

Przygotowanie

Na tym etapie zbieramy niezbędną dokumentację oraz przeprowadzamy warsztat przedwdrożeniowy, w ramach którego precyzujemy zasady współpracy. Następnie projektujemy harmonogram wdrożenia.


Budowa systemu

To właściwa część wdrożenia. Na tym etapie powstają procesy firmy, które odwzorowywane są w wybranym systemie lub systemach. Konfigurowane są dodatkowe właściwości obiektów, tworzymy automatyzacje, raporty, czy poziomy uprawnień dla użytkowników.


Szkolenia zespołów

Dopiero gdy system jest gotowy i zasilony w dane, zapraszamy do systemu zespoły firmy klienta. Przeprowadzamy szkolenia, wyjaśniając dostępne funkcjonalności i sposób pracy w nowych narzędziach. Na początku korzystamy jeszcze z wykorzystaniem danych testowych, aby później asystować już w pracy właściwej.


Rutyny i rozwój

Bardzo istotny etap. W każdym systemie z czasem dane się degradują, co wpływa na m.in. jakość otrzymywanych analiz. Podczas tego etapu asystujemy zespołom i menadżerom w trakcie ich pracy w systemie. Szukamy odpowiedzi na stawiane przez nich pytania. Dbamy o zachowanie dobrych nawyków pracy i jak najszybsze pozbycie się tych złych. Do samego końca doradzamy w tym, jak w można wykorzystać dostępne funkcjonalności systemu IT w biznesie naszego klienta.


Zakończenie

Etap końcowy, w ramach którego przeprowadzamy warsztat administracyjny systemu oraz udzielamy ostatnich wskazówek zespołom.


Wsparcie powdrożeniowe

Realizujemy od 1 do 2 miesięcy po zakończeniu wdrożenia. Pozwala na eliminację błędów, jakie powstały od zakończenia wdrożenia oraz zmiany w procesach i ich wyzwalaniu w systemie.


Szukasz wdrożenia innego systemu CRM?

Wróć do - Wdrożenie systemu CRM

Kto wdraża system Zendesk Sell?

Filip Kulikowski

Head of IT implementations

Krzysztof Kwidziński

IT Implementations
Consultant

Michał Sowiński

IT Implementations
Consultant

Błażej Dziedzic

IT Implementations Consultant

Katarzyna Nowakowska

IT Implementations
Consultant

Maciej
Jarzyna

IT Implementations
Consultant

Pomożemy Ci wdrożyć i wykorzystać
pełny potencjał Zendesk Sell

Pomożemy Ci wdrożyć i wykorzystać
pełny potencjał Zendesk Sell

Potrzebujesz wsparcia przy wdrożeniu Zendesk? Nie jesteś pewien, czy da się w nim zrobić to, co byś dokładnie chciał? Nasz specjalista rozwieje Twoje wątpliwości.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Regulamin Bezpłatnej Konsultacji

ilustracja_konsultacja_blue