Wdrożenie Zendesk Sell
Wdrożymy i skonfigurujemy system CRM Zendesk Sell, który usprawni zarządzanie sprzedażą w Twojej firmie.
Dlaczego Zendesk Sell?
Zendesk to platforma wywodząca się z oprogramowania z zakresu obsługi klienta. Wyrobiło sobie one przez lata renomę na rynku app of customer service, gdzie system Zendesk znany jest jako ticketowe narzędzie do obsługi zgłoszeń i reklamacji.
Zendesk Sell natomiast to ciekawy system CRM, który jest częścią platformy Zendesk i pozwala połączyć obsługę klienta, chat na witrynę firmową oraz zarządzanie sprzedażą w jeden spójny zestaw usług. Wszystko celem lepszej kontroli całego procesu sprzedaży i zwiększania firmowych przychodów.
Największe zalety pełnego zestawu usług Zendesk:
- Jeden system do sprzedaży i obsługi klienta.
- Dobre rozwiązanie dla procesów ze sprzedażą opartą o płatności subskrypcyjne.
- Prosty i ciekawy UX.
- Zorientowanie na codzienną pracę.
- Automatyzacje — połączenie danych ze sprzedaży z danymi z obsługi na karcie klienta.
Taka konfiguracja systemowa Zendesk (sprzedaż + obsługa + support) najczęściej sprawdza się w sprzedaży subskrypcyjnej (np. gdy dostarczamy aplikację typu SaaS). W takim przypadku zakończenie sprzedaży rozpoczyna realizację usługi (najczęściej długotrwałej), a płatności rozkładane są na miesiące lub inne etapy. Dzięki temu możemy zarządzać zgłoszeniami klientów procesowo i w poukładany sposób rozdzielać zadania między pracowników.
Co znajdziesz w Zendesk CRM?
01
Karta klienta
360 stopni
Pełna baza, historia działania w sprzedaży i obsłudze. Łatwo połączysz informacje z tych dwóch działów w jednym miejscu.
02
Segmentacja
użytkowników
Buduj inteligentne listy, segmentuj, filtruj i układaj potencjalne kontakty.
03
Zadania oraz
integracja email
Pracuj w module zadań z kalendarzem oraz pocztą email w systemie Zendesk.
04
Moduł
prospectingu
Pozyskuj leady, grupuj, prowadź procesy prospectingu, mierz i analizuj. Zendesk pomoże Ci się w tym nie pogubić.
05
Procesy
sprzedaży
Zbuduj prawidłowe procesy, w widoku lejka, tabeli. Prowadź szanse sprzedaży, mierz i analizuj oraz wyciągaj wnioski, dzięki czemu łatwo poprawisz każdy proces.
06
Zaawansowane
raportowanie
Zbuduj pulpity raportowanie wszystkich procesów w formie tablic.
Funkcje dodatkowe Zendesk Sell
Zendesk posiada też coraz więcej funkcji dodatkowych.
- Budowanie własnych raportów.
- Budowanie niestandardowych raportów.
- Metryki sprzedaży i aktywności.
- Geolokalizacja w aplikacji mobilnej.
- Moduł wizyt handlowych.
- Sekwencje prospectingowe.
- Masowa wysyłka mailingowa.
- Coroczny raport Employee Experience Trends.
Pomożemy Ci wdrożyć i wykorzystać pełny potencjał Zendesk Sell
Pomożemy Ci wdrożyć i wykorzystać pełny potencjał Zendesk Sell
Nie wiesz, czy system Zendesk na pewno będzie pasował? Wypełnij formularz, a nasz konsultant oddzwoni do Ciebie i odpowie na Twoje pytania.
Dlaczego warto pracować z partnerem Zendesk?
Jako SellWise jesteśmy Oficjalnym Partnerem Zendesk Sell, dzięki czemu doskonale znamy ten system CRM. Mamy dostęp do pełnej wiedzy produktowej, wdrożeniowej i szybszy dostęp do Zendesk Support. Dodatkowo dysponujemy również wersjami demonstracyjnymi.
Mamy za sobą już kilkadziesiąt wdrożeń systemu CRM Zendesk CRM u naszych klientów. Zdobyte doświadczenia pozwalają nam na szerokie spojrzenie na problematykę marketingu, sprzedaż i obsługi klienta oraz prawidłowego działania systemu Zendesk zarówno w ujęciu obsługiwania, jak i sprzedaży.
Jak przebiega wdrożenie systemu Zendesk Sell?
Sprawdź naszą analizę procesów i modelu pracy, co da Ci rekomendację optymalnych narzędzi dla Twojej firmy.
Przygotowanie
Na tym etapie zbieramy niezbędną dokumentację oraz przeprowadzamy warsztat przedwdrożeniowy, w ramach którego precyzujemy zasady współpracy. Następnie projektujemy harmonogram wdrożenia.
Budowa systemu
To właściwa część wdrożenia. Na tym etapie powstają procesy firmy, które odwzorowywane są w wybranym systemie lub systemach. Konfigurowane są dodatkowe właściwości obiektów, tworzymy automatyzacje, raporty, czy poziomy uprawnień dla użytkowników.
Szkolenia zespołów
Dopiero gdy system jest gotowy i zasilony w dane, zapraszamy do systemu zespoły firmy klienta. Przeprowadzamy szkolenia, wyjaśniając dostępne funkcjonalności i sposób pracy w nowych narzędziach. Na początku korzystamy jeszcze z wykorzystaniem danych testowych, aby później asystować już w pracy właściwej.
Rutyny i rozwój
Bardzo istotny etap. W każdym systemie z czasem dane się degradują, co wpływa na m.in. jakość otrzymywanych analiz. Podczas tego etapu asystujemy zespołom i menadżerom w trakcie ich pracy w systemie. Szukamy odpowiedzi na stawiane przez nich pytania. Dbamy o zachowanie dobrych nawyków pracy i jak najszybsze pozbycie się tych złych. Do samego końca doradzamy w tym, jak w można wykorzystać dostępne funkcjonalności systemu IT w biznesie naszego klienta.
Zakończenie
Etap końcowy, w ramach którego przeprowadzamy warsztat administracyjny systemu oraz udzielamy ostatnich wskazówek zespołom.
Wsparcie powdrożeniowe
Realizujemy od 1 do 2 miesięcy po zakończeniu wdrożenia. Pozwala na eliminację błędów, jakie powstały od zakończenia wdrożenia oraz zmiany w procesach i ich wyzwalaniu w systemie.
Kto wdraża system Zendesk Sell?
Pomożemy Ci wdrożyć i wykorzystać
pełny potencjał Zendesk Sell
Pomożemy Ci wdrożyć i wykorzystać
pełny potencjał Zendesk Sell
Potrzebujesz wsparcia przy wdrożeniu Zendesk? Nie jesteś pewien, czy da się w nim zrobić to, co byś dokładnie chciał? Nasz specjalista rozwieje Twoje wątpliwości.