Jak pozyskać najlepszych handlowców?

Jak pozyskaćnajlepszych handlowców?


Podczas webinaru omówiliśmy:

  • Gdzie szukać skutecznych handlowców?

  • Jak ich przyciągnąć, czyli co powinna zawierać konkurencyjna oferta?

  • Czy handlowiec z branży jest gwarantem sukcesu?

  • Jakich doświadczeń szukać u kandydatów?

Iwona Borawska

Chief Consulting Officer at SellWise & Konsultant


Pobierznagranie z webinaru

Wypełnij poniższy formularz i otrzymaj link do nagrania z webinaru.

Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Jak pozyskaćnajlepszych handlowców?


Podczas webinaru omówiliśmy:

  • Gdzie szukać skutecznych handlowców?

  • Jak ich przyciągnąć, czyli co powinna zawierać konkurencyjna oferta?

  • Czy handlowiec z branży jest gwarantem sukcesu?

  • Jakich doświadczeń szukać u kandydatów?

Iwona Borawska

Chief Consulting Officer at SellWise & Konsultant

Pobierznagranie z webinaru

Wypełnij poniższy formularz i otrzymaj link do nagrania z webinaru.

Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Czy wiesz, że...?

Według naszego doświadczenia, prawie wszystkich handlowców rekrutują działy HR bez zrozumienia specyfiki procesów sprzedaży i modelu biznesowego.

Zabierając się za rekrutację powinniśmy  rozpocząć od stworzenia profilu stanowiska, który ma na pomóc w rekrutacji idealnego kandydata. Jest nim opis zadań, a w ślad za tym oczekiwań odnośnie przyszłego pracownika. Źle przygotowany profil może spowodować zatrudnienie niewłaściwej osoby, bo w wyborze kierujemy się emocjami i odczuciami, a nie faktycznym zapotrzebowaniem.

Często spotykamy się z sytuacją, w której pracodawcy są rozczarowani, że nowo zatrudniony pracownik, który robił świetne wrażenie na spotkaniach, dziś jest nieefektywny i nie realizuje celów. Jak nie opierać się na wrażeniach, tylko na merytoryce?