Recenzja: Freshworks - system CRM

freshworks-logo

Freshworks to kolejna platforma do zarządzania relacjami z klientem, która pojawia się w naszym rankingu. Wskazuje to jednoznacznie, że firmy w dzisiejszych czasach oczekują od takich narzędzi czegoś więcej, niż tylko możliwości prowadzenia działań handlowych.

Spis treści

  • Wideorecenzja Freshworks CRM
  • Krótka charakterystyka
  • Procesy w Freshworks CRM
  • Integracje Freshworks CRM
  • Zalety i wady Freshworks CRM
  • Dla jakich firm jest przeznaczony Freshworks CRM?
  • Podsumowanie

Wideorecenzja Freshworks CRM

Krótka charakterystyka

Oczywiście nie musimy korzystać z całej platformy Freshworks – możemy się zatrzymać wyłącznie na obsłudze sprzedaży i Freshsales świetnie się w tym sprawdzi. Ten system CRM jest bardzo ciekawym wyborem, który pozwoli prowadzić procesy biznesowe, prospectingowe, sprzedażowe, czy realizację account managementu.

Procesy w Freshworks CRM

W Freshworks CRM każdy znajdzie coś dla siebie. System daje możliwość ustawienia go pod swoje indywidualne potrzeby, wykorzystując do tego odpowiednie widoki czy filtry. Wspomniane widoki można dodatkowo grupować np., poprzez źródło pochodzenia danego kontaktu czy segment klientów jeszcze bardziej wspierając firmę w obsłudze klienta. Takie grupowanie znacznie ułatwia także chociażby analizę potencjalnych klientów, która kolejno wesprze nasze działania marketingowe (np. automatyzacja marketingu), które mają doprowadzić go do konwersji.

Widok klientów i potencjalnych klientów w Freshworks

Dodatkowo przy wykorzystaniu automatyzacji system pozwoli na jeszcze sprawniejszą pracę, a handlowcy będą otrzymywać powiadomienia przypominające o wykonaniu konkretnych działań.

Integracje Freshworks CRM

Freshworks CRM dzięki temu, że jest platformą, pozwala na zamknięcie w jednym systemie CRM kilku modułów:

  • Freshdesk – oprogramowanie wspierające obsługę swoich klientów. Ułatwia on m.in komunikację z naszymi klientami za pośrednictwem preferowanych przez nich kanałów, a także zwiększa wydajność takiej obsługi.
  • Freshmarketer – system CRM skupiony głównie na marketingu. Oferuje m.in. automatyzację marketingu i samych działań marketingowych, segmentację klientów i targetowanie ich dedykowanymi reklamami oraz wiele innych popularnych funkcji, które znajdziesz w innych, zaawansowanych systemach CRM.
  • Freshchat – oprogramowanie pozwalające na wdrożenie na naszą stronę internetową chat botów wspieranych za pomocą sztucznej inteligencji, które ułatwia kontakt za pomocą czatu zarówno z potencjalnymi klientami, jak i tymi obecnymi.
  • Freshservice – narzędzie wspomagające zarządzanie usługami. Dzięki potężnym automatyzacjom, jakie oferuje, wyeliminujesz powtarzające się zadania i ręczne procesy.

Te moduły oprogramowania CRM znacząco wpływają na jakość komunikacji między zespołami oraz na jakość zgromadzonych w ten sposób danych.

Dodatkowo system daje do dyspozycji rozbudowany marketplace pozwalający na podłączenie do platformy dodatkowych aplikacji, które wykorzystywane są w codziennej pracy.

Zalety Freshworks CRM:

  1. Aż 34 wersji językowych – w tym wersja polska (znacznie bardziej rozwinięte niż inne systemy CRM)
  2. Wiele różnych dodatkowych modułów w systemie CRM – Freshdesk, Freshcaller, Freshchat, Freshservice i inne
  3. Integracja z Zapier i innymi aplikacjami
  4. Moduł ofertowania potencjalnych klientów
  5. Moduł zarządzania leadami
  6. Bardzo dobry stosunek jakości do ceny

Wady Freshworks CRM:

  1. Brak wsparcia i pomocy technicznej przez obsługę klienta w języku polskim

  2. Polskie tłumaczenie interfejsu nie jest kompletne we wszystkich produktach

Dla jakich firm jest przeznaczony Freshworks CRM?

  • System sprawdzi się w firmach, którym obok klasycznego procesu sprzedaży zależy również na account managemencie
  • Jest to system CRM raczej dla średnich i większych zespołów sprzedażowych
  • Dla firm, które szukają kompleksowego narzędzia do zarządzania relacjami z klientami
  • W związku z tym, że jest to platforma jest to wybór dla firm, które szukają narzędzia, które zbierze dane w jednym miejscu od kilku zespołów

Freshworks CRM – czy warto? Podsumowanie

Freshworks jako oprogramowanie CRM sprawia wrażenie intuicyjnego narzędzia, które zostało naprawdę bardzo dobrze przemyślane. Nie ma tu przeładowania ikonami, a intuicyjny interfejs użytkownika minimalizuje chaos. Ekran przedstawia nam istotne dla działu sprzedaży informacje, a dopasowanie widoków jeszcze bardziej poprawia komfort pracy.

Możliwość zamknięcia w jednej platformie narzędzi dla kolejnych występujących w firmach zespołach jak np. usługi czy marketing, potęgują możliwości samego systemu CRM dodatkowo poprawiając komunikację w firmie i jakość agregowanych danych.


Szukasz wsparcia we wdrożeniu systemu CRM?

Wystarczy, że podasz swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Regulamin Bezpłatnej Konsultacji

uslugi_ikona_b2b_crm