Wygraj 200 000 zł z wyzwaniem #WdrażamyNSM!


Szymon Negacz

Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel SellWise


20 czerwca 2022

ODCINEK 150

Ten odcinek jest dla Ciebie, jeżeli zastanawiasz się...

  • Czym jest wyzwanie #WdrażamyNSM i jak wygrać 200 000 zł?

Wygraj 200 tys. złotych w wyzwaniu #WdrażamyNSM

Witam Was gorąco i serdecznie w najbardziej ekscytującym odcinku jaki miałem okazję nagrywać w swoim życiu. Życie jest za krótkie, żeby robić rzeczy proste, nieekscytujące i takie, które nie budzą w nas emocji.
Ja jako Szymon Negacz jak i całe SellWise widzimy, że Polska aby zostać pełnoprawnym konkurentem dla firm z Zachodu musi przejść transformację sprzedaży, marketingu, strategii i zarządzania firmą. Widzimy to nie tylko my, ale i rynek.

Klienci oraz osoby kręcące się wokół podcastu już wiedzą i widzą, że transformacja sprzedaży i marketingu, wdrożenie procesów, strategii i odpowiedniego zarządzania może być kluczowa aby przetrwać nadchodzący kryzys i zyskać długoterminowo. Dzięki temu zajmiemy istotne miejsce na arenie międzynarodowej.
Każdy kto wie o potrzebie transformacji, doskonale rozumie, że nie jest to. Tak proste jak mogłoby się wydawać.

Wie, że ludzie stawiają opór, że trudno wzbudzić motywację do zmiany i że zazwyczaj bywa ona chaotyczna i przeprowadzona w nieodpowiedniej kolejności. Słuchacze tego podcastu byli wręcz skazani przez ostatnie miesiące na nawigowanie po 150 odcinkach, szukanie wiedzy i próbowanie ustrukturyzowania jej. Samodzielnie było to trudne, czasem nawet niemożliwe i bardzo demotywujące.

Widząc ten problem, stworzyliśmy wyzwanie “Wdrażamy NSM”. Potrwa ono 50 odcinków, podzielonych na 2 serię: sprzedaż B2B i marketing B2B. Sprzedaż będzie niebieską serią, dostępną na stronie SellWise.pl, a marketing fioletową dostępną na stronie adwise.pl.

Przez 25 odcinków w każdej z serii będę prowadził słuchaczy przez transformację sprzedaży i marketingu. Każdy odcinek będzie kończył się zadaniami domowymi, na których wykonanie będą 2 tygodnie.

Co ważne, każdy ze słuchaczy może wybrać jedną ścieżkę, lub obie na raz, przez co transformować marketing i sprzedaż jednocześnie. Ja, jako Szymon i nasz zespół zadbamy o to, aby wiedza podawana w konkretnych odcinkach była przedstawiana w odpowiedniej kolejności. Dopilnuje też, aby opowiedzieć jeszcze raz o treściach, które być może w przeszłości już były omówione w tym podcaście.

Zmienię wtedy wizję w taki sposób, aby współgrało to z całością tego, co się w Waszych firmach wydarzy. W związku z tym, część tematów się powtórzy, a wy po prostu powinniście skupić się na odsłuchiwaniu kolejnych odcinków.

W wyzwaniu mogą pomóc Wam 3 szkolenia: Machina B2B, Machina B2B 2.0 oraz Marketing B2B – lead generation. Nie są one konieczne, natomiast znacznie Wam pomogą. Wszystkie znajdziecie na naszej stronie w zakładce szkolenia. Możecie je kupić w jednym pakiecie, wtedy wyjdzie taniej.

Dobrze jest też wykupić je dla wszystkich osób uczestniczących w tym wyzwaniu, ponieważ przez cały czas jego trwania będę referował do materiałów dodatkowych dostępnych w tych 3 szkoleniach.

Co istotne to wyzwanie wygrywa absolutnie każda firma, która weźmie w nim udział. Każdy, kto przejdzie transformację, kto uporządkuje swoją strategię, procesy i to w jaki sposób pracuje, na końcu wygrywa.

To jest cudowne wyzwanie, bo tak naprawdę nie da się go przegrać. Ale po co w takim razie robimy konkurs? A no po to, aby dodać do tego wszystkiego trochę emocji.

Na czym polega konkurs?

Po ukazaniu się 50 odcinka uczestnicy będą mieli miesiąc na przesłanie prac konkursowych. Będą one zawierały historię transformacji. Mam tu na myśli problem, który rozwiązano i sposoby dzięki którym się to udało. Dodatkowo dochodzi do tego historia wdrożenia i rezultaty.

Co ważne w tej pracy nie będą liczyły się tylko wyniki. Zwracamy też uwagę na formę, pomysł i kreatywność. Będzie liczyło się naprawdę wiele obszarów, które oceni kapituła konkursowa, składająca się z 3 osób z grupy Wise, nieprowadzących projektów doradczych. Ma to zapewnić brak faworyzacji naszych klientów w konkursie.

Praca, która otrzyma najwięcej punktów wygrywa 200 tys. zł w gotówce, bez gwiazdek i małych druczków.

Dodatkowo w konkursie będą też 3 wyróżnienia. Są to Tech, czyli najbardziej interesujące wdrożenie technologii, debiut czyli młoda firma, która dopiero wystartowała oraz metamorfoza, czyli firma, która już długo istnieje, ale bardzo się zmieniła.

Wszystkie te wyróżnienia wygrają bezpłatny audyt przeprowadzony przez naszych konsultantów, który sprawdzi wdrożenie na sam koniec. Oczywiście całą czwórka zwycięzców wygra też wywiad w tym podcaście.

Na koniec porozmawiamy ze wszystkimi, którzy przeprowadzili najciekawsze transformacje. Będziecie mogli zobaczyć te prace, przeczytać historie wdrożeń i wejść nieco głębiej w to, w jaki sposób nowoczesna sprzedaż i marketing rzeczywiście działa w tych firmach.

Sam wywiad dla niektórych firm, może stanowić dużą wartość, także w pieniądzach.

Podsumowując

Konkurs rozpoczyna się wraz z ukazaniem się ostatniego odcinka. Zadbamy o pojawienie się regulaminu na długo przed rozpoczęciem wyzwania, aby każdy z Was mógł się z nim zapoznać i rzeczywiście sprawdzić w jaki sposób będą oceniane prace konkursowe.

Kto może wziąć udział?

Oczywiście tylko i wyłącznie firmy działające w B2B, ponieważ to dla nich dedykujemy całą serię. Dodatkowo firmy, biorące udział w konkursie, muszą mieć przynajmniej 5 pełnoetatowych pracowników na umowie o pracę bądź B2B.

Uwaga, w wyzwaniu mogą brać też udział zespołu. Jeśli na przykład ktoś z WAs ma 10 osobowy zespół w dużej firmie, to również może wystartować.

Jako firma nie musicie wykonywać wszystkich zadań. Niezbędnym będzie opisanie case’u wdrożeniowego. Dlatego z powodzenim można korzystać z konsultantów SellWise w trakcie trwania wyzwania, to znaczy być naszym klientem i łatwiej przejść przez wyzwanie. Nie gwarantuje to jednak sukcesu. Na pewno zwiększa szanse, ale nie zapewnia wygranej.

Na samym końcu będziemy oceniali pracę i to, w jaki sposób ktoś podał historię tego wdrożenia, tego w jaki sposób dokonał zmiany, jak dobre to było i odkrywcze.

Te 200 tys zł. nagrody dla mniejszych organizacji może stanowić ogromną różnicę. Rzeczywiście mogą one przeznaczyć tę kwotę na zwiększenie swojej konkurencyjności na inwestycje. Z kolei organizacje dla których ta kwota nie jest aż tak imponująca, mogą przeznaczyć ją na premię dla pracowników, którzy przeprowadzili transformację.

Na sam koniec pamiętajcie, że absolutnie każdy wygrywa. Te 200 tys. Ma być przyjemną zachętą i dodatkiem generującym emocje. Przy wyłonieniu zwycięzców spotkamy się na transmisji na żywo na jednym z większych kanałów YouTube w Polsce.

Zrobimy to jak w telewizji. Będziemy na transmisji dzwonić do zwycięzców, a wy na żywo usłyszycie ich reakcje.

Od przyszłego tygodnia startujemy z pierwszą ścieżką Sprzedaż B2B. Później naprzemiennie seria niebieska sprzedażowa i fioletowa marketingowa będą się ukazywać co tydzień tutaj na kanale, tak abyśmy wspólnie zmienili polskie firmy.

Jeśli podoba Wam się ten pomysł, to koniecznie napiszcie o tym post w social mediach. Niech o konkursie dowie się jak najwięcej osób i firm. Możemy na tym tylko i wyłącznie zyskać.

Użyjcie hasztagu #WdrażamyNSM. Napiszcie o tym kilka słów, niech dobra wieść się niesie Dziękuje Wam za wysłuchanie tego odcinka.