SZKOLENIE ONLINE

MachinaB2B


Jak zamienić sprzedaż i marketing w sprawną machinę?

Cena: 599 zł brutto
Termin: 18 września 2020

Cena ulegnie zmianie za:

05 days 01 hours 47 minutes 39 seconds
ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

SZKOLENIE ONLINE

MachinaB2B


Jak zamienić sprzedaż i marketing w sprawną machinę?

Cena: 599 zł brutto
Termin: 18 września 2020

Cena ulegnie zmianie za:

05 days 01 hours 47 minutes 39 seconds

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Podczas 4 modułów dowiesz się, jak procesowo ułożyć sprzedaż i marketing…

Dowiesz się jak pozyskiwać klientów sprzedażowymi metodami używając odpowiednich słów.

Poznasz kilkanaście skutecznych taktyk marketingowych na pozyskiwanie klientów.

Ułożysz swój proces sprzedaży raz na zawsze.

Zmierzysz i poprawisz swoje wysiłki na długo po szkoleniu.

Obejrzyj Przygody Przedsiębiorców

To szkolenie On-line jest dalszym ciągiem 4 odcinków eksperckich na kanale Przygody Przedsiębiorców. Zanim zdecydujesz się na zakup, koniecznie zobacz te odcinki, ponieważ szkolenie jest ich dalszym ciągiem oraz uzupełnia przekazane w nich informacje. 

A poza tym, zanim zapłacisz za dodatkową wiedzę, możesz przekonać się czy jest ona Ci potrzebna.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla handlowców pracujących na rynku B2B,
  • Dla managerów i dyrektorów sprzedaży,
  • Dla właścicieli i zarządów firm.

To szkolenie Ci nie pomoże jeżeli:

  • Nie masz czasu na wdrażanie nowej wiedzy,
  • Twoja firma nie obraca się w środowisku B2B,
  • Nie lubisz uczyć się nowych rzeczy 😉

Uwaga: Każdy uczestnik, otrzymuje dożywotni dostęp dostęp do nagrania ze szkolenia. Nawet jeżeli nie możesz pojawić się w terminie, będziesz mógł wielokrotnie powrócić do całej wiedzy.

Agenda szkolenia

Moduł Pierwszy

Prospecting

  • Jak formułować komunikaty, żeby klient chciał z Tobą rozmawiać?
  • Jak pozyskiwać klientów poprzez kampanie cold mail?
  • Jak uzupełnić to tzw. zimnymi telefonami?
  • Jak dołączyć do tych wysiłków aktywność na LinkedIn?

Moduł Drugi

Marketing

  • Jakie są najbardziej skuteczne taktyki marketingowe w B2B?
  • Jak tworzyć treści, które rzeczywiście przekładają się na biznes?
  • Jak uwzględnić pozycjonowanie/SEO w strategii marketingowej B2B?
  • Jak zastosować dźwignię marketingową korzystając z reklam?

Moduł Trzeci

Proces sprzedaży

  • Jakie są najczęstsze błędy w procesach sprzedaży?
  • Jak skutecznie kwalifikować klientów?
  • Jak powinna wyglądać Twoja oferta?
  • Jakie są najbardziej skuteczne taktyki w procesach sprzedaży?

Moduł Czwarty

Mierzenie

  • Jak prowadzić system CRM w sprzedaży?
  • Co powinno się mierzyć?
  • Jak sukcesywnie poprawiać procesy?
  • Jak wizualizować miary i motywować zespół?

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma

Gotowe skrypty skutecznych rozmów i maili

Otrzymasz gotowe skrypty, które pomogą Ci w pozyskiwaniu klientów tradycyjnymi metodami, takimi jak zimne maile czy zimne telefony. Sprawdzone formy zapewnią wysoką konwersję i stałe źródło leadów.


Lista sprawdzonych narzędzi do pozyskiwania klientów

Wraz ze skryptami, otrzymasz listę sprawdzonych narzędzi informatycznych do pozyskiwania kontaktów oraz automatycznego prowadzenia kampanii. Automatyzacja pomoże Ci oszczędzić dużo czasu i zachować stałą konwersję.


Lista przykładowych kampanii prospectingowych

Oprócz narzędzi i skryptów, otrzymasz listę przykładowych kampanii prospectingowych. Dzięki temu będzie Ci łatwiej znaleźć te, które powinny najlepiej pasować do Twojego biznesu.


Lista skutecznych lejków marketingowych

Otrzymasz listę skutecznych lejków marketingowych, która pomoże Ci tak stworzyć własną strategię, żeby ruch na stronie, rzeczywiście konwertować w prawdziwych klientów.


Szablon do opisania swojego procesu sprzedaży

Otrzymasz szablon, który pomoże Ci skutecznie utrwalić swój proces sprzedaży. Dzięki temu, handlowcy będą mogli łatwo poprawiać i kontrolować swój proces sprzedaży.


Lista miar oraz KPI, które warto mierzyć wraz z listą systemów CRM

Otrzymasz listę miar oraz przykładowe CRMy, w których można je mierzyć. Dodatkowo, dowiesz się w jaki sposób rozliczać siebie lub swój zespół i sukcesywnie poprawiać swoje procesy.


Nagranie szkolenia, aby móc powrócić do wiedzy

Otrzymasz nagranie szkolenia, tak aby można było powrócić do omawianej wiedzy, na długo po szkoleniu. To pomoże sukcesywnie i etapowo wdrożyć rzeczy, omówione w trakcie szkolenia.


Certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia

Otrzymasz certyfikat w formie cyfrowej, poświadczający odbycie szkolenia i zdobycie wiedzy na temat procesowego ułożenia sprzedaży i marketingu.


Dlaczego warto zainwestować w te szkolenie?

Praktyczna wiedza

Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszej współpracy z kilkudziesięcioma klientami na rynku B2B.

Oszczędności

Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.

Konkretne wskazówki

Większość wskazówek, które usłyszysz w trakcie szkolenia możesz wdrożyć w swojej firmie już zaraz po nim.

O prowadzącym

Szymon Negacz

Trener Biznesu, Konsultant, Informatyk i właściciel Sellwise.pl. Od samego początku kariery związany ze sprzedażą B2B. Wykorzystując wykształcenie informatyczne i doświadczenie we współpracy ze spółkami technologicznymi, w ostatnich latach rozwija działy sprzedaży w oparciu o nowoczesne technologie. Skutecznie wspiera klientów Sellwise w realizacji swoich celów biznesowych.

Sprawdź na LinkedIn:

Sprawdź na LinkedIn:

Dodaj mnie do sieci kontaktów na LinkedIn

Szymon Negacz

Konsultant i Trener Sprzedaży B2B w Sellwise.pl | Podcaster w NSM | Rozwijam sprzedaż B2B pracując z kadrą zarządzającą

Masz pytania lub wahasz się czy warto zapisać się na ten warsztat? Poznajmy się przed nim. Jeżeli korzystasz z LinkedIn, to dodaj mnie teraz do swojej sieci i napisz, czego oczekujesz od dobrego warsztatu.

Dodaj mnie do sieci kontaktów na LinkedIn

Szymon Negacz

Konsultant i Trener Sprzedaży B2B w Sellwise.pl | Podcaster w NSM | Rozwijam sprzedaż B2B pracując z kadrą zarządzającą

Masz pytania lub wahasz się czy warto zapisać się na ten warsztat? Poznajmy się przed nim. Jeżeli korzystasz z LinkedIn, to dodaj mnie teraz do swojej sieci i napisz, czego oczekujesz od dobrego warsztatu.

DODAJ MNIE DO SIECI KONTAKTÓW

Opinie uczestników poprzednich szkoleń

Im wcześniej podejmiesz decyzję o zapisaniu się na szkolenie, tym więcej zaoszczędzisz.

Cena zmieni się następująco:

Im wcześniej podejmiesz decyzję o zapisaniu się na szkolenie, tym więcej zaoszczędzisz.

Cena zmieni się następująco:

599 zł

(brutto)

do 14.08.2020

699 zł

(brutto)

do 18.09.2020

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Tak. Treści są tak przygotowane, aby były użyteczne w obu przypadkach. Naszym zdaniem w małych firmach wiedza tego typu jest nawet bardziej istotna, bo właśnie profesjonalizm w sprzedaży może pomóc wyprzedzić większe firmy.

Szkolenie odbędzie się od godziny 8 do godziny 16. Będzie zawierało 4 moduły po 2 godziny oraz 15 minut przerwy w każdym z nich. Jest szansa granicząca z pewnością, że zostaniemy live dużo dłużej niż do 16, tak aby odpowiedzieć na pytania uczestników. Szkolenie odbędzie się 18 września 2020 roku.

Szkolenie odbędzie się na zoom. Z naszego doświadczenia daje najlepszą jakość połączenia i brak problemów z płynnością.

Materiały są najważniejsze – to właśnie je będziemy omawiać w trakcie szkolenia. Dostaniesz je mailem na dzień przed rozpoczęciem.

Nie przejmuj się, szkolenie będzie nagrywane, tak aby każdy mógł do niego wrócić w dowolnym momencie w przyszłości. Zatem jeżeli nie będziesz mógł się pojawić, całą wiedzę nadrobisz z nagrania, a ewentualnie pytania będziesz mógł nam przesłać mailem.

Szkolenie jest poprzedzone serią odcinków na kanale Przygody Przedsiębiorców i właśnie dla tej serii zostało stworzone. Gdyby sam kanał nie był wystarczający, warto nas sprawdzić w Podcaście Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.

Niektóre momenty mogą być powiązane, jednak wszystkie najważniejsze treści nigdy dotąd nie pojawiały się w Podcaście.

Oczywiście, przy zakupie biletu wystarczy wybrać odpowiednią opcję.

Nie, do zadawania pytań zostanie udostępniony Chat. W wyjątkowych przypadkach możemy włączyć kamerę konkretnej osoby, ale tylko jeżeli sama wyrazi taką chęć.

Brutto 🙂 Cena, którą widać na Landing Page, to wszystkie koszty szkolenia.