26.09.2023 – szkolenie online

Machina B2B 3.0

  • poznasz narzędzia, które ułatwiają budowanie i rozwijanie  zespołów sprzedaży i marketingu 
  • opanujesz kluczowe wskaźniki KPI i skuteczne metody premiowania
  • otrzymasz szablony raportów 
  • poznasz przetestowane procesy, które pomogą Ci rekrutować i wdrażać pracowników

971 zł brutto

Dołącz do szkolenia

26.09.2023 – szkolenie online

Machina B2B 3.0

  • poznasz narzędzia, które ułatwiają budowanie i rozwijanie  zespołów sprzedaży i marketingu 
  • opanujesz kluczowe wskaźniki KPI i skuteczne metody premiowania
  • otrzymasz szablony raportów 
  • poznasz przetestowane procesy, które pomogą Ci rekrutować i wdrażać pracowników

971 zł brutto

Dołącz do szkolenia

Chcesz mieć zespół, który osiąga ponadprzeciętne wyniki?

Chcesz mieć zespół, który osiąga ponadprzeciętne wyniki? 

Bez dobrego managera, nawet najlepszy zespół sprzedaży i marketingu nie zajdzie daleko. Machina B2B 3.0 pomoże Ci we wdrażaniu zmian w zespole, podejmowaniu decyzji opartych na danych, optymalizacji procesów i przygotowaniu biznesu do skalowania. 

Otrzymasz praktyczną wiedzę o zarządzaniu wraz z narzędziami i konkretnymi wskazówkami z obszaru planowania, delegowania, organizowania, raportowania i kontroli. To szkolenie powstało z myślą o managerach sprzedaży i marketingu, którzy nie chcą dłużej polegać na przypadku. 

poznasz-ikona

Korzystaj z przetestowanych schematów rozmów

przygotujesz-ikona

Wyznaczaj cele, które motywują

Stwórz angażujący system premiowania

plan-ikona

Rekrutuj najlepszych na kluczowe stanowiska

Machina B2B 3.0

niższa cena do 09.08
971 złZawiera 23% VAT
  • Machina B2B 3.0
  • Materiały, gotowce i notatki do każdego modułu
  • Certyfikat
  • -
  • -
  • -

Pakiet dla zarządzających

Machina B2B, Machina B2B 2.0, Machina B2B 3.0, Marketing B2B - lead generation
3490 zł zawiera 23% VAT
  • Machina B2B
  • Machina B2B 2.0
  • Machina B2B 3.0
  • Marketing B2B - Lead Generation
  • Materiały, gotowce i notatki do każdego szkolenia
  • 4 certyfikaty

Licencja szkolenia obejmuje dostęp dla jednej osoby. Jeżeli chcesz udostępnić szkolenie większej liczbie osób, wybierz w koszyku więcej licencji.

Każdy uczestnik, otrzymuje dostęp na rok do nagrania szkolenia. Nawet jeżeli nie możesz pojawić się w terminie, będziesz mógł wielokrotnie powrócić do całej wiedzy.

Agenda szkolenia

Moduł Pierwszy

Budowanie i rozwijanie zespołu

  • Jakie są fazy budowania zespołu i jaka jest rola managera na każdej z nich?
  • Jakie są kluczowe funkcje managerskie w 9 obszarach?
  • W jaki sposób manager może skutecznie wejść w nową rolę dzięki expose i pełnomocnictwu organizacji?
  • Jak prawidłowo ustalać normy zespołowe i jednoczyć wokół nich zespół?
  • Jaki jest schemat skutecznego delegowania?
  • Jak skutecznie egzekwować ustalenia, dzięki czterem etapom rozmów?
  • W jaki sposób prawidłowo wykorzystywać feedback i pochwałę w codziennej pracy z zespołem?

Moduł Drugi

Planowanie i raportowanie

  • Jak skutecznie wyznaczać cele?
  • Jak planować pracę zespołów sprzedaży i marketingu?
  • Co powinni raportować handlowcy i marketerzy?
  • Jakie są skuteczne metody raportowania realizacji celów, zadań oraz pracy?
  • Jak zwiększać zaangażowanie zespołu w rzetelne raportowanie?
  • Jakie KPI warto wdrożyć w organizacji?
  • Jaki błąd popełnia 85% firm wdrażających CRM?

Moduł Trzeci

Wynagradzanie i systemy premiowe

  • Ile zarabiają handlowcy i marketerzy?
  • Co najbardziej motywuje zespoły?
  • Jakie są modelowe proporcje pomiędzy częścią stałą i zmienną wynagrodzenia?
  • Co jest lepszym motywatorem – premia czy prowizja?
  • Jakie są najczęstsze błędy przy ustalaniu systemów premiowych?
  • Z czego powinna składać się premia?

Moduł Czwarty

Rekrutacja i wdrażanie

  • Jak dobrze zaplanować proces rekrutacyjny?
  • Kto powinien być zaangażowany w rekrutację i jaki jest prawidłowy podział zadań?
  • Jak skutecznie określić kogo potrzebuje Twoja firma na stanowisko sprzedażowe i marketingowe?
  • Gdzie szukać dobrych kandydatów?
  • Jakie są najlepsze metody weryfikacji kompetencji u kandydatów
  • W jaki sposób zaplanować skuteczne wdrożenie na stanowisko?
  • Jak sprawić, żeby w Twojej firmie chcieli pracować najlepsi?

Moduł piąty

Narzędzia HR wspierające managerów sprzedaży i marketingu

  • Dlaczego warto wdrożyć politykę rozwoju w organizacji?
  • Jak przygotować gradację stanowisk, która wspiera w skalowaniu i motywuje pracowników do rozwoju?
  • W jaki sposób system ocen okresowych może wspierać efektywność zespołu?
  • Jakie są najczęstsze błędy w wykorzystaniu narzędzi HR w zespołach sprzedażowo-marketingowych?

Dlaczego warto?

Szkolenie bazuje na naszym doświadczeniu w prowadzeniu zespołów marketingowych i sprzedażowych dla naszej grupy firm i klientów SellWise, HireWise i AdWise.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla dyrektorów i managerów sprzedaży i marketingu
  • Dla właścicieli i zarządów chcących skuteczniej skalować biznes
  • Dla handlowców i marketerów mających ambicje rozwoju zawodowego.
ilustracja_o_nas_

ikona-dzialanie

To szkolenie Ci nie pomoże jeżeli:

  • Nie masz czasu na wdrażanie nowej wiedzy
  • Twoja firma nie obraca się w środowisku B2B
  • Twój zespół sprzedaży lub marketingu osiąga ponadprzeciętne wyniki.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma

Schematy rozmów z pracownikami

Potrzebne m.in. przy obejmowaniu roli managera, ustalaniu norm zespołowych, egzekwowaniu ustaleń, delegowaniu i udzielaniu feedbacku.


Listę narzędzi managera

Pomagające budować i rozwijać zespoły, a także rekrutować na kluczowe stanowiska i wdrażać pracowników.


Szablony raportów

Dzięki którym łatwiej zaplanujesz i wdrożysz raportowanie w swoim zespole.


Kluczowe wskaźniki KPI

Które pomogą Ci skoncentrować się na danych mających największy wpływ na optymalizowanie działań zespołu.


Przetestowane procesy rekrutacyjne

Pomocne w planowaniu rekrutacji na kluczowe stanowiska w sprzedaży i marketingu.


Nagranie szkolenia

Udostępnimy Ci nagranie szkolenia, abyś mógł wrócić do wybranych modułów lub powtórzyć materiał w całości.


Certyfikat ukończenia szkolenia

Otrzymasz certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia jednej z największych firm doradczych w sprzedaży i marketingu B2B.


Dlaczego warto zainwestować w to szkolenie?

wiedza-ikona
Praktyczna wiedza

Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszej współpracy z kilkudziesięcioma klientami na rynku B2B.

oszczedzanie-ikona
Oszczędności

Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.

plan-ikona
Uzupełnienie podcastu

Machina B2B 3.0 jest świetnym uzupełnieniem podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing i rozszerza treści w nim podane.

Kto poprowadzi szkolenie?

Kto poprowadzi szkolenie?

Iwona Borawska

Od 17 lat zajmuję się budowaniem i zarządzaniem działami sprzedaży, tworząc procesy, narzędzia i materiały wspierające handlowców w codziennej pracy. Wprowadziłam na polski rynek oddział jednej z najlepiej rozpoznawalnych i największych marek szkoleniowych na świecie, budując zespół trenerów-sprzedawców, a także tworząc model biznesowy dla organizacji w Polsce.

Sprawdź na LinkedIn

Machina B2B 3.0

niższa cena do 09.08
971 złZawiera 23% VAT
  • Machina B2B 3.0
  • Materiały, gotowce i notatki do każdego modułu
  • Certyfikat
  • -
  • -
  • -

Pakiet dla zarządzających

Machina B2B, Machina B2B 2.0, Machina B2B 3.0, Marketing B2B - lead generation
3490 zł zawiera 23% VAT
  • Machina B2B
  • Machina B2B 2.0
  • Machina B2B 3.0
  • Marketing B2B - Lead Generation
  • Materiały, gotowce i notatki do każdego szkolenia
  • 4 certyfikaty

Licencja szkolenia obejmuje dostęp dla jednej osoby. Jeżeli chcesz udostępnić szkolenie większej liczbie osób, wybierz w koszyku więcej licencji.