26.09.2023 – szkolenie online
Machina B2B 3.0
- poznasz narzędzia, które ułatwiają budowanie i rozwijanie zespołów sprzedaży i marketingu
- opanujesz kluczowe wskaźniki KPI i skuteczne metody premiowania
- otrzymasz szablony raportów
- poznasz przetestowane procesy, które pomogą Ci rekrutować i wdrażać pracowników
971 zł brutto

26.09.2023 – szkolenie online
Machina B2B 3.0
- poznasz narzędzia, które ułatwiają budowanie i rozwijanie zespołów sprzedaży i marketingu
- opanujesz kluczowe wskaźniki KPI i skuteczne metody premiowania
- otrzymasz szablony raportów
- poznasz przetestowane procesy, które pomogą Ci rekrutować i wdrażać pracowników
971 zł brutto
Chcesz mieć zespół, który osiąga ponadprzeciętne wyniki?
Chcesz mieć zespół, który osiąga ponadprzeciętne wyniki?
Bez dobrego managera, nawet najlepszy zespół sprzedaży i marketingu nie zajdzie daleko. Machina B2B 3.0 pomoże Ci we wdrażaniu zmian w zespole, podejmowaniu decyzji opartych na danych, optymalizacji procesów i przygotowaniu biznesu do skalowania.
Otrzymasz praktyczną wiedzę o zarządzaniu wraz z narzędziami i konkretnymi wskazówkami z obszaru planowania, delegowania, organizowania, raportowania i kontroli. To szkolenie powstało z myślą o managerach sprzedaży i marketingu, którzy nie chcą dłużej polegać na przypadku.
Korzystaj z przetestowanych schematów rozmów
Wyznaczaj cele, które motywują

Stwórz angażujący system premiowania
Rekrutuj najlepszych na kluczowe stanowiska
Machina B2B 3.0
niższa cena do 09.08- Machina B2B 3.0
- Materiały, gotowce i notatki do każdego modułu
- Certyfikat
- -
- -
- -
Pakiet dla zarządzających
Machina B2B, Machina B2B 2.0, Machina B2B 3.0, Marketing B2B - lead generation- Machina B2B
- Machina B2B 2.0
- Machina B2B 3.0
- Marketing B2B - Lead Generation
- Materiały, gotowce i notatki do każdego szkolenia
- 4 certyfikaty
Licencja szkolenia obejmuje dostęp dla jednej osoby. Jeżeli chcesz udostępnić szkolenie większej liczbie osób, wybierz w koszyku więcej licencji.
Każdy uczestnik, otrzymuje dostęp na rok do nagrania szkolenia. Nawet jeżeli nie możesz pojawić się w terminie, będziesz mógł wielokrotnie powrócić do całej wiedzy.
Agenda szkolenia
Moduł Pierwszy
Budowanie i rozwijanie zespołu
- Jakie są fazy budowania zespołu i jaka jest rola managera na każdej z nich?
- Jakie są kluczowe funkcje managerskie w 9 obszarach?
- W jaki sposób manager może skutecznie wejść w nową rolę dzięki expose i pełnomocnictwu organizacji?
- Jak prawidłowo ustalać normy zespołowe i jednoczyć wokół nich zespół?
- Jaki jest schemat skutecznego delegowania?
- Jak skutecznie egzekwować ustalenia, dzięki czterem etapom rozmów?
- W jaki sposób prawidłowo wykorzystywać feedback i pochwałę w codziennej pracy z zespołem?
Moduł Drugi
Planowanie i raportowanie
- Jak skutecznie wyznaczać cele?
- Jak planować pracę zespołów sprzedaży i marketingu?
- Co powinni raportować handlowcy i marketerzy?
- Jakie są skuteczne metody raportowania realizacji celów, zadań oraz pracy?
- Jak zwiększać zaangażowanie zespołu w rzetelne raportowanie?
- Jakie KPI warto wdrożyć w organizacji?
- Jaki błąd popełnia 85% firm wdrażających CRM?
Moduł Trzeci
Wynagradzanie i systemy premiowe
- Ile zarabiają handlowcy i marketerzy?
- Co najbardziej motywuje zespoły?
- Jakie są modelowe proporcje pomiędzy częścią stałą i zmienną wynagrodzenia?
- Co jest lepszym motywatorem – premia czy prowizja?
- Jakie są najczęstsze błędy przy ustalaniu systemów premiowych?
- Z czego powinna składać się premia?
Moduł Czwarty
Rekrutacja i wdrażanie
- Jak dobrze zaplanować proces rekrutacyjny?
- Kto powinien być zaangażowany w rekrutację i jaki jest prawidłowy podział zadań?
- Jak skutecznie określić kogo potrzebuje Twoja firma na stanowisko sprzedażowe i marketingowe?
- Gdzie szukać dobrych kandydatów?
- Jakie są najlepsze metody weryfikacji kompetencji u kandydatów
- W jaki sposób zaplanować skuteczne wdrożenie na stanowisko?
- Jak sprawić, żeby w Twojej firmie chcieli pracować najlepsi?
Moduł piąty
Narzędzia HR wspierające managerów sprzedaży i marketingu
- Dlaczego warto wdrożyć politykę rozwoju w organizacji?
- Jak przygotować gradację stanowisk, która wspiera w skalowaniu i motywuje pracowników do rozwoju?
- W jaki sposób system ocen okresowych może wspierać efektywność zespołu?
- Jakie są najczęstsze błędy w wykorzystaniu narzędzi HR w zespołach sprzedażowo-marketingowych?
Dlaczego warto?
Szkolenie bazuje na naszym doświadczeniu w prowadzeniu zespołów marketingowych i sprzedażowych dla naszej grupy firm i klientów SellWise, HireWise i AdWise.
Dla kogo jest to szkolenie?
- Dla dyrektorów i managerów sprzedaży i marketingu
- Dla właścicieli i zarządów chcących skuteczniej skalować biznes
- Dla handlowców i marketerów mających ambicje rozwoju zawodowego.
To szkolenie Ci nie pomoże jeżeli:
- Nie masz czasu na wdrażanie nowej wiedzy
- Twoja firma nie obraca się w środowisku B2B
- Twój zespół sprzedaży lub marketingu osiąga ponadprzeciętne wyniki.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma
Schematy rozmów z pracownikami
Potrzebne m.in. przy obejmowaniu roli managera, ustalaniu norm zespołowych, egzekwowaniu ustaleń, delegowaniu i udzielaniu feedbacku.
Listę narzędzi managera
Pomagające budować i rozwijać zespoły, a także rekrutować na kluczowe stanowiska i wdrażać pracowników.
Szablony raportów
Dzięki którym łatwiej zaplanujesz i wdrożysz raportowanie w swoim zespole.
Kluczowe wskaźniki KPI
Które pomogą Ci skoncentrować się na danych mających największy wpływ na optymalizowanie działań zespołu.
Przetestowane procesy rekrutacyjne
Pomocne w planowaniu rekrutacji na kluczowe stanowiska w sprzedaży i marketingu.
Nagranie szkolenia
Udostępnimy Ci nagranie szkolenia, abyś mógł wrócić do wybranych modułów lub powtórzyć materiał w całości.
Certyfikat ukończenia szkolenia
Otrzymasz certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia jednej z największych firm doradczych w sprzedaży i marketingu B2B.
Dlaczego warto zainwestować w to szkolenie?
Praktyczna wiedza
Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszej współpracy z kilkudziesięcioma klientami na rynku B2B.
Oszczędności
Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.
Uzupełnienie podcastu
Machina B2B 3.0 jest świetnym uzupełnieniem podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing i rozszerza treści w nim podane.
Kto poprowadzi szkolenie?
Kto poprowadzi szkolenie?

Iwona Borawska
Od 17 lat zajmuję się budowaniem i zarządzaniem działami sprzedaży, tworząc procesy, narzędzia i materiały wspierające handlowców w codziennej pracy. Wprowadziłam na polski rynek oddział jednej z najlepiej rozpoznawalnych i największych marek szkoleniowych na świecie, budując zespół trenerów-sprzedawców, a także tworząc model biznesowy dla organizacji w Polsce.
Autorka podcastu: Budowanie Skutecznych Zespołów
Sprawdź na LinkedIn
Machina B2B 3.0
niższa cena do 09.08- Machina B2B 3.0
- Materiały, gotowce i notatki do każdego modułu
- Certyfikat
- -
- -
- -
Pakiet dla zarządzających
Machina B2B, Machina B2B 2.0, Machina B2B 3.0, Marketing B2B - lead generation- Machina B2B
- Machina B2B 2.0
- Machina B2B 3.0
- Marketing B2B - Lead Generation
- Materiały, gotowce i notatki do każdego szkolenia
- 4 certyfikaty
Licencja szkolenia obejmuje dostęp dla jednej osoby. Jeżeli chcesz udostępnić szkolenie większej liczbie osób, wybierz w koszyku więcej licencji.