Szkolenie online – dostęp natychmiastowy
Marketing B2B - lead generation
- dowiesz się jak tworzyć lejek marketingowy dopasowany do procesu zakupu Twoich klientów
- poznasz zasady skutecznego CTA
- zobaczysz jak utrzymywać uwagę klienta
990 zł netto(1217,70 zł brutto)
Szkolenie online – dostęp natychmiastowy
Marketing B2B- lead generation
Stwórz strategię marketingową, która zwiększy sprzedaż
990 zł netto(1217,70 zł brutto)
Jak poprzez marketing B2B generować leady i zdobywać nowych klientów?
Marketing B2B – Lead Generation, to kompleksowe szkolenie, dzięki któremu zaplanujesz i wdrożysz skuteczną strategię marketingową. Poznasz zasady, które pomogą Ci prowadzić marketing, który sprzedaje. Wyeliminujesz słabe punkty ze swoich działań marketingowych i zastąpisz je takimi, które zwiększają szansę na sprzedaż. Dowiesz się, jak generować jakościowe leady, określać cele marketingowe, mierzyć rezultaty i korzystać ze sprawdzonych narzędzi marketingowych.
Szkolenie trwa 8 godzin i jest podzielone na moduły tematyczne. Po części merytorycznej odbędzie się sesja Q&A.
Szkolenie bazuje na naszym doświadczeniu w prowadzeniu marketingu dla naszej firmy oraz klientów AdWise i SellWise.
Szkolenie prowadzi Szymon Negacz, który specjalizuje się w budowie lejków marketingowych i projektowaniu skutecznych strategii.
Szkolenie trwa 8 godzin i jest podzielone na moduły tematyczne. Po części merytorycznej odbędzie się sesja Q&A.
Szkolenie bazuje na naszym doświadczeniu w prowadzeniu marketingu dla naszej firmy oraz klientów AdWise i SellWise.
Szkolenie prowadzi Szymon Negacz, który specjalizuje się w budowie lejków marketingowych i projektowaniu skutecznych strategii.
Dowiesz się, jak tworzyć lejek marketingowy dopasowany do procesu zakupu Twoich klientów.
Pokażemy Ci jak stworzyć skuteczne CTA, które przyciąga odbiorców i zamienia ich w klientów.
Otrzymasz materiały, które ułatwią Ci pracę podczas wdrażania nowych rozwiązań marketingowych.
Pakiet podstawowy Marketing B2B – lead generation |
1217,7 ZŁ 990 zł netto |
Marketing B2B – lead generation |
Materiały, gotowce i notatki do każdego modułu |
Certyfikat |
– |
– |
– |
DOŁĄCZ DO SZKOLENIA |
Ścieżka marketingowa Machina B2B i Marketing B2B – lead generation |
1826,55 ZŁ 1485 zł netto |
Marketing B2B – lead generation |
Machina B2B |
Materiały, gotowce i notatki do każdego modułu |
2 certyfikaty |
– |
– |
DOŁĄCZ DO SZKOLENIA |
Ścieżka dla zarządzających Machina B2B, Machina B2B 2.0, Marketing B2B – lead generation, Machina B2B 3.0 |
3753,96 ZŁ 3052 zł netto |
Machina B2B |
Machina B2B 2.0 |
Machina B2B 3.0 |
Marketing B2B – lead generation |
Materiały, gotowce i notatki do każdego szkolenia |
4 certyfikaty |
DOŁĄCZ DO SZKOLENIA |
Licencja szkolenia obejmuje dostęp dla jednej osoby. Jeżeli chcesz udostępnić szkolenie większej liczbie osób, wybierz w koszyku więcej licencji.
Jak tworzyć marketing B2B?
W najnowszej serii eksperckiej Szymon opowiada o tworzeniu lejka marketingowego poprzez pryzmat dwóch różnych firm i sposobach docierania do nowych odbiorców.
Sprawdź serię ekspercką, dowiesz się jak tworzyć marketing B2B, z czego powinien się składać oraz jak znaleźć marketing managera. Ta seria ekspercka to dobry wstęp do szkolenia, które dokładnie opisuje każdy z etapów budowania lejka marketingowego.
Sprawdź ścieżki rozwojowe w których znajduje się szkolenie Marketing B2B – lead generation
Agenda szkolenia
Moduł Pierwszy
Budowa fundamentu
- Jak wykonać solidną analizę klientów i na tej podstawie zbudować strukturę strony internetowej?
- Jak czytać dane i których narzędzi analitycznych używać do badania efektywności działań marketingowych?
- Jaką rolę ma w lejku identyfikacja wizualna?
- Jak zbudować Landing Page, który angażuje klientów?
Moduł Drugi
Tworzenie Contentu
- Jak tworzyć treści, które zdobywają nowych klientów?
- Treści edukacyjne i sprzedażowe — jak je dopasować do etapów procesu zakupu, specyfiki persony i cyklu życia produktu?
- Nagrywać podcast, webinary, kanał na YouTube, pisać bloga czy postawić na media społecznościowe? W jaki sposób dobrać media, by osiągnąć cele?
- Jak ustalić cele działań contentowych i stworzyć mapę contentu?
Moduł Trzeci
Zwiększanie ruchu
- Skąd i w jaki sposób pozyskiwać ruch na stronie internetowej?
- Ruch organiczny a ruch płatny — jak w nie inwestować?
- Rodzaje testów, które są najważniejsze i jak je przeprowadzać?
- Jakie są rodzaje źródeł ruchu na stronie? Które z nich są najbardziej wartościowe i jak je zdobywać?
Moduł Czwarty
Utrzymanie uwagi
- W jaki sposób utrzymać klientów w lejku?
- Które działania marketingowe powinny być regularne?
- Jak poprzez marketing automation można pielęgnować relację z potencjalnymi klientami?
- Jak automatycznie dostosować treści do potencjalnych klientów? O regułach Lead Nurturing.
- Jak skonfigurować remarketing i jak skutecznie segmentować odbiorców kampanii?
- Czy newsletter to nadal efektywne narzędzie e-mail marketingu?
Moduł Piąty
Zasady skutecznego CTA
- Jak zaprojektować skuteczne wezwanie do działania – CTA?
- Dlaczego CTA, które dobrze działa dzisiaj — jutro może być nieskuteczne?
- Jak dopasować CTA do etapu procesu zakupu?
- Które CTA warto przetestować?
Moduł Szósty
Kluczowe narzędzia
- Które narzędzia są najważniejsze w marketingu?
- Jak monitorować optymalizację strony internetowej?
- Jakimi narzędziami mierzyć stopień optymalizacji treści?
- Google Analitycs i Google Tag Manager. Dlaczego potrzebujesz tych bezpłatnych narzędzi?
- Do czego służy Google Optimize i dlaczego go potrzebujesz?
Moduł Siódmy
Optymalizowanie strategii
Optymalizowanie strategii
- Po czym poznać, że nadszedł czas na wprowadzanie zmian w strategii marketingowej?
- Jak optymalizować działania marketingowe?
Czym różni się marketing B2C od B2B?
Sprawdź dlaczego marketing B2B jest zupełnie inny od B2C. Właśnie dlatego zbudowaliśmy dedykowane szkolenie na ten temat!
Dla kogo jest to szkolenie?
- Dla osób, które chcą pozyskiwać klientów dzięki marketingowi
- Dla managerów i marketerów
- Dla właścicieli i zarządów firm
- Dla osób, które rozwijają firmę w B2B
To szkolenie Ci nie pomoże jeżeli:
- Nie masz czasu na wdrażanie nowej wiedzy
- Twoja firma nie obraca się w środowisku B2B
- Masz świetnej jakości leady z działań marketingowych
- Doskonale rozumiesz procesy marketingowe
Każdy uczestnik otrzyma
Lista miar marketingowych
Otrzymasz listę wskaźników, dzięki którym zmierzysz skuteczność działań marketingowych w firmie.
Szablon dla buyer person
Dostaniesz szablon, dzięki któremu stworzysz profile potencjalnych klientów potrzebnych do budowy lejka marketingowego.
Mapa contentu
Zdobędziesz mapę treści dla B2B, która pomoże Ci w stworzeniu contentu i dostarczaniu go klientom na właściwym etapie lejka marketingowego.
Nagranie szkolenia
Udostępnimy Ci nagranie szkolenia, abyś mógł wrócić do wybranych modułów lub powtórzyć materiał w całości.
Przykładowe automatyzacje mailingowe
Zaoszczędzisz mnóstwo czasu mając zestaw gotowych schematów mailingowych, które możesz łatwo powielić.
Certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia
Otrzymasz certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia jednej z największych firm doradczych w sprzedaży i marketingu B2B.
Zestaw przykładowych CTA
Dostaniesz gotowy do użycia zestaw CTA, które pomogą Ci zadbać o wysoką konwersję na stronie. Wystarczy je dostosować do swoich potrzeb.
Praktyczna wiedza
Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszej współpracy z kilkudziesięcioma klientami na rynku B2B.
Oszczędności
Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.
Uzupełnienie podcastu
Machina B2B 2.0 jest świetnym uzupełnieniem podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing i rozszerza treści w nim podane.
O prowadzącym
O prowadzącym
Szymon Negacz
Trener Biznesu, Konsultant, Rekordzista Sales Angels i Właściciel WiseGroup, w skład której wchodzą: SellWise, HireWise, AdWise, Let’s automate oraz Instytut Rozwoju Sprzedaży i Marketingu. Miłośnik procesowego podejścia w sprzedaży i marketingu B2B, które pomaga skutecznie wdrażać wśród klientów i uczestników Akademii IRSM. Dodatkowo twórca internetowy, który realizuje się za mikrofonem podcastu „Nowoczesna Sprzedaż i Marketing” oraz kamerą kanału YouTube Wise Business School, gdzie omawia różne biznesowe tematy w prosty i zrozumiały sposób.
Autor podcastu:
Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Pakiet podstawowy Marketing B2B – lead generation |
1217,7 ZŁ 990 zł netto |
Marketing B2B – lead generation |
Materiały, gotowce i notatki do każdego modułu |
Certyfikat |
– |
– |
– |
DOŁĄCZ DO SZKOLENIA |
Ścieżka marketingowa Machina B2B i Marketing B2B – lead generation |
1826,55 ZŁ 1485 zł netto |
Marketing B2B – lead generation |
Machina B2B |
Materiały, gotowce i notatki do każdego modułu |
2 certyfikaty |
– |
– |
DOŁĄCZ DO SZKOLENIA |
Ścieżka dla zarządzających Machina B2B, Machina B2B 2.0, Marketing B2B – lead generation, Machina B2B 3.0 |
3753,96 ZŁ 3052 zł netto |
Machina B2B |
Machina B2B 2.0 |
Machina B2B 3.0 |
Marketing B2B – lead generation |
Materiały, gotowce i notatki do każdego szkolenia |
4 certyfikaty |
DOŁĄCZ DO SZKOLENIA |
Licencja szkolenia obejmuje dostęp dla jednej osoby. Jeżeli chcesz udostępnić szkolenie większej liczbie osób, wybierz w koszyku więcej licencji.
Sprawdź pozostałe szkolenia.
FAQ - najczęściej zadawane pytania
Tak. Treści są tak przygotowane, aby były użyteczne w obu przypadkach. Podczas szkolenia pokażemy Ci od czego można rozpocząć działania marketingowe i jak ułożyć je w skuteczny lejek.
Nagranie szkolenia znajduje się na stronie akademia.sellwise.pl – jest to platforma kursowa, na której możesz śledzić swoje postępy i powracać do materiałów.
Wszystkie materiały dodatkowe znajdują się w pierwszej lekcji.
Nagrania otrzymujesz na rok.
Niektóre momenty mogą być powiązane, jednak wszystkie najważniejsze treści nigdy dotąd nie pojawiały się w Podcaście.
Oczywiście, przy zakupie biletu wystarczy wybrać odpowiednią opcję.
Jedno zakupione szkolenie jest dostępne dla jednej osoby, wszelkie próby udostępniania szkolenia będą blokowane.