Jak skutecznie rekrutować handlowców?


Podczas webinaru poznasz efektywne techniki projektowania stanowiska i określenia profilu kandydata. Dowiesz się jak wynagradzać handlowca i szefa sprzedaży.

Podczas webinaru omówiliśmy:

  • Etapy rekrutacji – jak je poprawnie zaplanować?
  • Konkretne przykłady pytań i narzędzia wykorzystywane w celu weryfikacji kandydata.
  • Jak zaprojektować proces wdrożenia nowego pracownika
  • Jak wyznaczać targety w pierwszych miesiącach
  • Jak na początku rozliczać premie

Iwona Borawska

Chief Consulting Officer at SellWise & Konsultant


Pobierznagranie z webinaru

Wypełnij poniższy formularz i otrzymaj link do nagrania z webinaru.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Jak skutecznie rekrutować handlowców?


Podczas webinaru poznasz efektywne techniki projektowania stanowiska i określenia profilu kandydata. Dowiesz się jak wynagradzać handlowca i szefa sprzedaży.

Podczas webinaru omówiliśmy:

  • Etapy rekrutacji – jak je poprawnie zaplanować?
  • Konkretne przykłady pytań i narzędzia wykorzystywane w celu weryfikacji kandydata.
  • Jak zaprojektować proces wdrożenia nowego pracownika
  • Jak wyznaczać targety w pierwszych miesiącach
  • Jak na początku rozliczać premie

Iwona Borawska

Chief Consulting Officer at SellWise & Konsultant

Pobierznagranie z webinaru

Wypełnij poniższy formularz i otrzymaj link do nagrania z webinaru.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Dla kogo jest ten webinar?

  • Dla marketerów pracujących na rynku B2B,
  • Dla managerów i dyrektorów marketingu,
  • Dla właścicieli i zarządów firm,
  • Dla marketingowców.

Ten webinar nie jest dla Ciebie jeśli:

  • Zajmujesz się marketingiem na rynku B2C,
  • Nie chcesz wdrażać nowej wiedzy,
  • Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy 😉