Z artykułu

dowiesz się

  • Technologia czy proces – od czego zacząć?
  • Co to znaczy „dobry proces sprzedaży”?
  • Jak stworzyć proces sprzedaży?
  • Jak przygotować koncepcję wdrożenia systemu w sprzedaży?
  • Jak skutecznie zaplanować wdrożenie systemu?

Czas odrobinę zmienić formę. Zazwyczaj przemawiam do Was słowem pisanym tutaj, na niniejszym blogu i szczerze mówiąc nie planowałem zmiany. Jednak z powodu zaproszenia ze strony Edward.ai postanowiłem zaprojektować Webinar dedykowany wszystkim, którzy planują wdrożyć jakiekolwiek oprogramowanie w obszarze sprzedaży.

Webinar, który dla Was nagrałem, dość szeroko dotyka też całego konceptu funkcjonowania działów sprzedaży w filozofii Customer Relationship Management. Dużo mówimy o procesach, o korzyściach z nich płynących i o tym jak je tworzyć. W drugiej części video będzie można znaleźć więcej szczegółów na temat tego, jak podejść do wdrożeń informatycznych, które mają zwiększać sprzedaż.

Będę wdzięczny za Wasze komentarze poniżej lub pod filmem.

Pozdrawiam,

podpis

Szymon Negacz

Ekspert w rozwijaniu sprzedaży. Właściciel firmy doradczej Sellwise.pl. Wykorzystując wykształcenie informatyczne i doświadczenie we współpracy ze spółkami technologicznymi, w ostatnich latach rozwija działy sprzedaży oparte na nowoczesnych technologiach. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych, wdrażaniem metod sprzedaży i zarządzania oraz skutecznie wspiera firmy w realizacji swoich celów biznesowych. Doświadczenie zdobywał, prowadząc kilkudziesięcioosobowe działy sprzedaży, które docierały do ponad 50 krajów w Europie i na świecie.

LinkedIn