Sprzedaż w startupach B2B


Skupimy się na najważniejszych elementach strategii sprzedaży:
  • segmentacji klientów i ich problemach i wyzwaniach,
  • dopasowaniu produktu do ich potrzeb pod kątem dostarczania wartości,
  • procesie zakupowym klienta B2B i jego obiekcjach,
  • docieraniu do klientów i pozyskiwaniu leadów – prospecting i marketing.

damian-szalewicz

Konsultant, Trener i Marketing Manager

Pobierz nagranie webinaru

Wypełnij poniższy formularz i na adres e-mail otrzymasz link do webinaru

Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Pobierz nagranie webinaru

Wypełnij poniższy formularz i na adres e-mail otrzymasz link do spotkania

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Czy wiesz, że...?

Sprzedaż niestety każdemu startupowi przysparza trochę problemów. Podczas webinaru uporządkujemy sposoby na sprzedawanie i porozmawiamy o tym, jak wygląda proces zakupu klienta B2B.

Naszym celem podczas webinaru jest pokazanie, jak dostosować produkt do potrzeb klientów  oraz jak docierać do klientów poprzez prospecting i marketing.

Dodaj prowadzącego do sieci kontaktów na LinkedIn

damian-szalewicz

Damian Szalewicz

Konsultant, Trener i Marketing Manager

Masz pytania lub wahasz się czy warto zapisać się na ten webinar? Poznajmy się! Jeżeli korzystasz z LinkedIn, to dodaj mnie teraz do swojej sieci i napisz, czego chciałbyś się dowiedzieć.

sales-rocks

Seria webinarów osprzedaży i marketingu B2B

Seria webinarów Sales Rocks jest serią spotkań z konsultantami SellWise. Spotkania będą trwały około 90 minut i w tym czasie będziemy omawiać tematy związane z Nowoczesną Sprzedażą i Marketingiem.

Pobierz nagranie webinaru

Wypełnij poniższy formularz i na adres e-mail otrzymasz link do spotkania

Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).