Wierzy, że rozwój sprzedaży to proces. Z wykształcenia informatyk, trener biznesu oraz absolwent MBA. W czasie swojej drogi zawodowej zdobył kompetencje sprzedażowe, marketingowe i technologiczne, a w 2018 roku połączył je w jedno, otwierając firmę doradczo-szkoleniową SellWise. Razem ze swoim zespołem pomaga polskim firmom zwiększać wyniki sprzedaży, bez wydawania ogromnych kwot na nieskuteczne działania, poprzez dopasowywanie procesów do zmieniającego się otoczenia. Autor podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing, który aktualnie jest największą polską audycją poświęconą tej tematyce i współtwórca Akademii Sales Angels. Wszystkie przedsięwzięcia, w których brał udział wygenerowały już ponad 1 mld złotych przychodu.
Szymon Negacz
Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel SellWise
Wierzy, że rozwój sprzedaży to proces. Z wykształcenia informatyk, trener biznesu oraz absolwent MBA. W czasie swojej drogi zawodowej zdobył kompetencje sprzedażowe, marketingowe i technologiczne, a w 2018 roku połączył je w jedno, otwierając firmę doradczo-szkoleniową SellWise. Razem ze swoim zespołem pomaga polskim firmom zwiększać wyniki sprzedaży, bez wydawania ogromnych kwot na nieskuteczne działania, poprzez dopasowywanie procesów do zmieniającego się otoczenia. Autor podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing, który aktualnie jest największą polską audycją poświęconą tej tematyce i współtwórca Akademii Sales Angels. Wszystkie przedsięwzięcia, w których brał udział wygenerowały już ponad 1 mld złotych przychodu.
Zamów bezpłatnąkonsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Zamów bezpłatnąkonsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Subskrybuj newsletteri bądź na bieżąco!
Subskrybujnewsletter i bądź na bieżąco!
Wystarczy, że zapiszesz się do naszego newslettera. Najlepsze porady w Twojej skrzynce, raz w tygodniu. Dołącz do grona ponad 7 000 subskrybentów.
Trafna analiza. Dodałabym jedynie „działania wspierające wdrożenie” pomiędzy „szkolenie” a „sukces”. Moje doświadczenie pokazuje, że znikomy procent uczestników jest w stanie idealnie zastosować poznaną wiedzę i umiejętności w swoją praktykę zawodową. Nawet jeżeli szkolenie jest dopasowane do specyfiki pracy uczestników, ich produktów etc. Dajemy uczestnikom narzędzia, ćwiczymy jak ich używać ale nie przećwiczymy wszystkiego tego, co może się wydarzyć w prawdziwym życiu. Najczęściej, to właśnie podczas „testów na ludziach” pojawiają się trudności, wątpliwości, które wymagają przepracowania czy to z managerem, czy z trenerem. Warto o tym pamiętać projektując szkolenia, które rzeczywiście mają w firmie coś zmienić:)
Bardzo dziękuję za komentarz! Kiedyś na jednym z warsztatów przerabiałem takie ćwiczenie. Wśród uczestników wybiera się 2 osoby – jedna to trener, druga to zawodnik. Rolą zawodnika jest trafić kulką z papieru do kosza, a rolą trenera pokazać jak to dobrze zrobić. Trener tłumaczy, stara się i próbuje pomóc, ale uczestnik trafia dopiero jak przestanie słuchać trenera i zacznie sam próbować. Wnioskiem z tego ćwiczenia jest to, że nie da się opowiedzieć tylko jak coś zrobić, ale trzeba to realnie przepracować. Z tego powodu zawsze w trakcie szkoleń praktykuję część warsztatową. Pozdrawiam! 🙂