Techniki sprzedaży - 16 sposobów na zwiększenie sprzedaży w 2025 roku
Techniki sprzedaży- 16 sposobów na zwiększenie sprzedaży w 2025 roku
Szymon Negacz
Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel SellWise
Sprzedawca. Brrr. Okropne słowo. Dla wszystkich oburzonych sprzedawców tym początkiem, proponuję krótki test. Sprawdźcie jak często mówicie w swoim otoczeniu, że jesteście “sprzedawcą”. Najprawdopodobniej okaże się, że w procesie sprzedaży jesteście Managerem do Spraw Kluczowych Klientów, albo Executive Sales Consultantem. Ale nie sprzedawcą. Jak to mówią “w życiu Warszawy!”.
Tanie techniki sprzedażowe
Dokładnie takie samo skojarzenie mam z określeniem “techniki sprzedaży“. Od razu przed oczami staje mi nachalny sprzedawca z lat 90-tych, wciskający chamsko stopę w drzwi. Jako konsultant, widzę, że te czasy mijają. Nachalna sprzedaż, bazująca na technikach typu “pozorny wybór”, czy “drzwiami w twarz” sukcesywnie przestaje przynosić wyniki. Prawdziwie skuteczna sprzedaż, zaczyna bazować na zupełnie nowych założeniach i nie są to wyłącznie skuteczne techniki sprzedażowe.
Nadmienię, że pierwsza technika z podanych, polega na tym, aby dać klientowi iluzję wyboru, a druga na poproszeniu najpierw o coś większego niż cel handlowca, żeby klient zgodził się na mniejszą rzecz. Krótko mówiąc dramat, smutek, żal i niedowierzanie. To jakby liczyć, że kiedy wilk przebierze się w ładną sukienkę, to owieczka nie zauważy co jest grane. A co by było gdyby spojrzeć na temat technik odrobinę inaczej? A może techniki sprzedaży z potencjalnym klientem zaczynają być coraz mniej przydatne? Nie umożliwiają budowania zaufania ani wcale nie przekładają się na zwiększenie skuteczności sprzedaży?
Techniki sprzedaży na 2025 rok
Z tego powodu, postanowiłem przygotować bardzo kompleksową listę, wszystkich najważniejszych sposobów na zwiększanie sprzedaży w 2025 roku. Nie 2010, czy 1995. Od tego czasu zmieniło się więcej niż moglibyśmy uważać. To mogą nie być proste “techniki”, które dadzą rezultat w 2 dni. Pocieszające jest jednak to, że gdyby taka technika sprzedaży istniała, to najprawdopodobniej bardzo szybko przestałaby działać, pod naciskiem stosowania jej przez wszystkie firmy w stosunku do potencjalnego klienta. Nie ma co zwlekać, zaczynajmy!
Wszystkie “techniki”, pochodzą z naszej metody sprzedaży – Wise Selling oraz z metody zarządzania sprzedażą Wise Sales Management.
Spis treści
- Dbanie o czas kontaktu z klientem
- Klient powinien sam zrozumieć usługę/produkt
- Oferta firmy bazuje na realnych segmentach i personach
- Handlowiec mówi o wyzwaniach i problemach person
- Handlowiec zna swoje segmenty
- Handlowiec wie czym jest model biznesowy
- Proces sprzedaży, który pomaga klientom w zakupie
- Proces sprzedaży jest mierzony i poprawiany
- Sprzedaż jest zarządzana odpowiedzialnie
- Tylko sensowne Follow-upy
- Handlowiec wie o co pytać
- Handlowiec bada POTRZEBY klienta, a nie tylko potrzeby
- Świadome komunikowanie wartości dodanych
- Prospecting jest prowadzony zawsze
- Prospecting korzysta z wachlarza możliwości
- Bardzo dobrze przygotowana oferta
Dbanie o czas kontaktu z potencjalnym klientem
Pierwszy, trywialny punkt to czas kontaktu. Spróbujcie napisać zapytanie do potencjalnego klienta (firmy), z którymi konkurujecie i sprawdźcie w jakim czasie zareagują. Zazwyczaj przy testach, na 10 firm, w ciągu pierwszego dnia odpowiadają zaledwie 2-3.
Badania Business Harvard Review, które już pewnie dobrze znacie, sugerują, że kontakt do 5 minut z klientem, może nawet 9-krotnie zwiększyć szansę sprzedażową, przyspieszając podjęcie decyzji zakupowej i prowadząc bezpośrednio do zwiększenia sprzedaży.
Gdyby się nad tym zastanowić, to nic dziwnego, że to najlepszy sposób na zwiększenie szans na finalizację transakcji. Zapytanie klienta to najlepszy moment na rozmowę, ponieważ klient głową jest obecnie w tym temacie. A ty możesz w prosty sposób wykorzystać zainteresowanie klienta. Drugi powód jest równie prosty. Każdy kolejny handlowiec jest porównywany do tego pierwszego.
Klient powinien sam potrafić zrozumieć usługę lub produkt
Jeżeli w Twojej firmie, trzeba porozmawiać z handlowcem, aby zrozumieć dokładnie produkt, albo usługę – popełniasz ogromny błąd. Klienci są coraz młodsi i mniej skłonni do tego, żeby umawiać się na rozmowę tylko po to, żeby zrozumieć jak będzie wyglądać współpraca. Takie zapytania klientów nie spływają zbyt często. Chętniej skontaktują się z firmą, która dała im tę wiedzę na przykład na stronie internetowej.
Dlaczego warto przedstawiać szczegóły o tym, jak wygląda współpraca z firmą?
W marketingu B2B, nazywa się to treściami BOFU – Bottom of the funnel. Klient już wie, że firma istnieje, już zaangażował się w szersze zapoznanie się z tym jakie treści produkuje, ale brakuje mu wiedzy jak dokładnie wygląda współpraca.
To często jedyny rodzaj contentu, zwany contentem produktowym, którego brakuje, aby znacznie zwiększyć liczbę leadów twojej firmy. Potencjalny klient, który rozumie, chętniej zgłosi się aby już tylko dokonać zakupu. Klienci podejmują decyzje zakupowe łatwiej i częściej, jeśli dokładnie wiedzą, jak wygląda współpraca z firmą. To prosty sposób na to, by zwiększyć atrakcyjność produktu w oczach klientów.
Przydatny materiał: Marketing B2B – Jak zacząć w małej i średniej firmie
Oferta firmy, bazuje na realnych segmentach i personach
Najgorsze co może przydarzyć się firmie, to oferta, która podoba się właścicielowi i pracownikom. Często bywa określana jako “to jest naprawdę fajna oferta”. Naprawdę fajne powinny być wakacje lub samochód, ale oferta firmy, powinna bazować na realnych segmentach i personach. Co to znaczy?
To znaczy, że jesteśmy świadomi, komu chcemy sprzedawać, a komu nie chcemy. A kiedy już znamy segmenty firm, jesteśmy świadomi profilu klienta do których kierujemy naszą ofertę, ustalamy jakie dokładnie persony decydują o współpracy z nami i jakie są beneficjentami naszego produktu lub usługi. A to wszystko po to, żeby naszą ofertę zbudować tak, aby była spójna z tym, co rzeczywiście boli naszą personę.
Dużo łatwiej sprzedawać coś, co zostało zaprojektowane w przemyślany sposób, dla konkretnego segmentu, na indywidualnych potrzebach. Dostosowanie oferty do potrzeb danego klienta jest więc kluczowe. Na tym etapie warto również rozwiązania, które są dostosowane do różnych person, np. segmentacja oferty cenowej (polega na podzieleniu usług lub produktów na różne kategorie cenowe). Kieruj się tym, czego naprawdę potrzebuje Twój klient.
Przydatny materiał: Sprzedaż B2B w czasie kryzysu – przemyślenia, przykłady i wskazówki
Handlowiec mówi o wyzwaniach i problemach potencjalnych klientów
Czasy, kiedy handlowcy “prezentowali ofertę” klientom, używając technik sprzedaży, albo opowiadali, że nasza firma istnieje od 25 lat i sprzedaje do 14 krajów – powoli się kończą. Klienci mają już dosyć słuchania marketingowych bzdetów. Jeden z moich klientów powiedział, że za każdym razem, kiedy handlowiec opowiada o “innowacyjnych i dopasowanych rozwiązaniach”, na świecie umiera jedna firma. Brzmi okropnie i jak widać nie wpływa pozytywnie na zaufanie klientów.
Kiedy już masz swoje segmenty i persony (patrz punkt wcześniej), łatwiej rozmawiać z klientami o tym, co naprawdę ich dotyczy. Łatwiej odpowiadać na pytania klientów i komunikować się z nimi tym samym językiem.
- Prezes firmy produkcyjnej chce słuchać o tym, jak zapewnić wysokie OEE na produkcji i niższą rotację.
- Szefowa HRu, chciałaby dowiedzieć się, jakie w jej przypadku zastosować benefity dla pracowników, oraz jak skrócić czas rekrutacji.
- A dział zakupów, jak sprawić, żeby było mniej problemów z dostawami.
Co daje komunikacja wyzwań i indywidualnych potrzeb klienta?
Wszystko to odnosi się do zrozumienia indywidualnych potrzeb klienta. Sprzedawcy muszą zadbać o dopasowanie oferty do potrzeb klientów, aby zdobyć zainteresowanie jak i lojalność klienta. Takie podejście pozytywnie wpłynie na osiągnięcie większego zaangażowania klienta i pomoże mu podjąć decyzję zakupową.
Ostatnio brałem udział w spotkaniach w firmie produkcyjnej, na duży system, za ponad 300 tysięcy złotych. Mieliśmy 4 spotkania i wszystkie firmy (w tym liderzy rynku), opowiadali nam tylko o tym, że są duzi, wspaniali i mają świetny soft. Żaden z nich jednak, nie nawiązał do tego, co i jak próbujemy osiągnąć… ot, szara rzeczywistość.
Zdaję sobie sprawę z tego, że najczęściej jest tutaj potrzebne szkolenie ze sprzedaży, ale to kompetencja, której naprawdę warto się nauczyć.
Umiejętność zaspokojenia potrzeb klienta i komunikowania ich to nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale również budowa długotrwałych relacji biznesowych, budowa zaufania i wiele, wiele innych.
Przydatny materiał: Zakazane zwroty w sprzedaży
Handlowiec zna swoje segmenty
Sama znajomość problemów i wyzwań person twojej firmy nie wystarczy, aby dojść do powtarzalnych transakcji. Do przekonywania potencjalnych klientów do waszej firmy, potrzeba czegoś więcej. Bardzo przydatna handlowcom jest wiedza o tym, jak funkcjonuje konkretny segment. Jak wygląda jego konkurencyjność? W jaki sposób dany segment pozyskuje klientów i jak zarabia?
Mając taką wiedzę, często techniki sprzedaży, okazują się niepotrzebne. Klient ma poczucie, że rozmawia z kimś, kto rzeczywiście go rozumie, co znacznie zwiększa poczucie bezpieczeństwa. Zupełnie “przy okazji”, to sprawia, że koncepcje proponowane przez handlowca są znacznie lepiej dopasowane do realiów.
Często jeżeli handlowiec sprzedaje coś, co jest dostępne w wielu firmach, ten i poprzedni punkt pomaga wyróżnić się z tłumu mechanicznych sprzedawców, skupionych na niskiej cenie.
Przydatny materiał: 17 zasad skutecznego handlowca
Handlowiec wie, czym jest model biznesowy
Handlowiec, który doskonale rozumie czym jest model biznesowy, prowadzi rozmowę z klientem zupełnie inaczej. Mogłoby wydawać się, że to wiedza potrzebna tylko handlowcom, którzy pracują na najwyższym szczeblu ze swoimi klientami, ale jak to mawia Radek Kotarski – nic bardziej mylnego!
Nawet jeżeli mój rozmówca jest nisko w hierarchii firmy, to pokazanie mu, jak mój produkt lub usługa, wpływa na cały model biznesowy, pomaga zanieść rozmówcy dobrą nowinę dużo wyżej w strukturze. Bo prezes nie będzie chciał słuchać o bardzo fajnych funkcjonalnościach danego produktu, ale z pewnością chętnie usłyszy, że sprzedaje się on dużo lepiej i daje im pewną przewagę konkurencyjną.
Proces sprzedaży, który pomaga klientom w zakupie
Proces sprzedaży jest jak yeti, wszyscy o nim mówią, ale nikt nie widział. Najczęściej przyjmuje on formę prostych kroków: Badanie potrzeb -> Oferta -> Negocjacje -> Zamykanie. Mimo, że właśnie to jest najczęściej nazywane procesem sprzedaży, to zupełnie nim nie jest. To zaledwie lista kroków, pomagająca pilnować handlowców.
Skoro znamy segmenty naszych klientów i ich persony, jesteśmy w stanie ustalić jak wygląda ich proces zakupu. (Uwaga, proces sprzedaży to ułuda, istnieje tylko proces zakupu) a ta wiedza powinna nam posłużyć do tego, aby stworzyć proces sprzedaży, który polega na pomocy klientowi w kupowaniu, a nie na sprzedaży.
Jak stworzyć proces sprzedaży, kyóty pomaga klientowi?
Wiem, że to zamglona wizja, ale już śpieszę z przykładem. Jeżeli Twój klient zdecyduje się wdrożyć system CRM, to najprawdopodobniej w swoim procesie zakupu musi porównać Twoją ofertę z konkurencyjną.
Dlaczego nie zrobić tego za klienta i nie przygotować mu porównania? Będziemy mieć gotowe argumenty sprzedażowe, a potencjalny nabywca podczas zakupu produktu będzie miał pozytywne doświadczenie. Im więcej barier usuniemy z drogi naszego klienta, tym częściej kupi w danej firmie. Pomaga to budować pozytywne doświadczenia klienta związane z Twoją firmą.
Przydatny materiał: Proces sprzedaży i lejek sprzedaży – czym są i po co Ci one
Chcesz skonsultować proces sprzedaży w Twojej firmie?
Umów się na bezpłatną konsultację z naszym specjalistą!
Proces sprzedaży jest mierzony i poprawiany
Skoro już mamy proces sprzedaży, grzechem byłoby go nie mierzyć. Jednym z głównych sensów wdrażania procesu, jest mierzenie go i poprawianie. Co to dokładnie znaczy?
Kiedy oddajemy samochód do mechanika, nie próbuje on zgadywać, co jest zepsute, tylko podłącza komputer, dokonuje analizy i wymienia to co jest potrzebne. Wyobraźcie sobie, co by było, gdyby mechanik próbował poprawić wszystko. Albo cokolwiek. Irracjonalne.
Podobnie powinno być ze sprzedażą. Jeżeli wszystko dokładnie mierzymy, wiemy, gdzie jest problem i co konkretnie powinniśmy poprawić. Dla przykładu, być może handlowcy nie dość dobrze bronią swoją koncepcję przed klientem? Jeżeli tak, poprawmy tylko to. Cała reszta przecież dobrze działa.
Przydatny materiał: KPI w sprzedaży – 10 najważniejszych mierników w sprzedaży B2B
Odpowiedzialne zarządzanie sprzedażą
Wyobraźcie sobie trenera personalnego, który mówi swojemu klientowi “MASZ SCHUDNĄĆ 5 KILOGRAMÓW!”, po czym wraca za miesiąc i sprawdza, czy klientowi się udało. Niedorzeczne?
W sprzedaży niekoniecznie. Bardzo często zarządzanie sprzedażą ogranicza się do tego, że szef mówi handlowcowi, że ma zrobić “100 tysięcy”, potem cały miesiąc pilnuje czy handlowcowi leci pot z czoła, a na koniec przychodzi sprawdzić czy się udało.
Prawdziwe zarządzanie sprzedażą, to nie tylko zarządzanie poprzez rezultat, ale w szczególności poprzez wspólne budowanie procesów i wytyczanie wyraźnej ścieżki do celu zakupu produktu.
Przydatny materiał: Zarządzanie sprzedażą – 11 najczęstszych błędów
Tylko sensowne follow-upy
Każdy wielokrotnie słyszał telefon handlowca o treści “Dzień Dobry, czy miał Pan okazję spojrzeć na moją ofertę?”. Mimo wątpliwej konwersji tego typu działań, wiele firm z uporem maniaka kontynuuje tę dziwną praktykę.
Prawdziwy follow-up powinien być uzgodniony z klientem oraz skupiony na jego wnioskach z oferty, a nie tego, czy oferta mu się podoba. Na warsztatach często robimy prosty test. Jednego handlowca pytamy czy podobał mu się warsztat, a drugiego jakie ma wnioski. Jak się pewnie domyślacie – odpowiedzi są skrajnie różne, ponieważ w drugim przypadku musimy skłonić klienta do podjęcia konkretniejszego działania.
Jeżeli tylko to możliwe, warto zaprojektować w swojej firmie możliwie skuteczne follow-upy.
Handlowiec wie o co pytać potencjalnego klienta
Dobre pytania są projektowane. Ciężko liczyć, że akurat te pytania, które teraz przyszły nam do głowy są z pewnością tymi właściwymi. Pozwólcie, że podam Wam prosty przykład.
Kiedyś zadawaliśmy klientom SellWise poniższe pytanie:
“Jakich rezultatów oczekiwałby Pan/Pani ze wspólnego projektu?”
Niestety nasi klienci mieli dość dużą trudność z odpowiedzią na to pytanie. Najczęściej padały same ogólniki, typu “brak chaosu”.
Jednak po zmianie pytania na poniższe, odpowiedzi zaczęły być dużo bardziej konkretne:
“Proszę sobie wyobrazić, że wchodzi Pan do firmy za rok. Co chciałby Pan zobaczyć, że się zmieniło?”
Klientowi dużo łatwiej dać sensowną odpowiedź, ponieważ ułatwiamy mu znalezienie się w kontekście. Właśnie dlatego, pytania powinny być projektowane, a nie zadawane z “głowy”.
PS. Zwróćcie uwagę ile już tematów, a dalej nie padła żadna z typowych technik sprzedaży.
Handlowiec bada POTRZEBY klienta, a nie potrzeby
W większości przypadków, spotykamy handlowców, którzy badają potrzeby klienta, a nie prawdziwe POTRZEBY. Handlowiec po rozmowie z klientem powinien wiedzieć nie tylko jaki rozmiar potrzebuje klient, ile sztuk oraz na kiedy. (Te informacje popularnie nazywane są “efektem badania potrzeb” – teoretycznie wiemy czego klient potrzebuje.
Prawdziwe badanie potrzeb, to takie, które wchodzi znacznie głębiej. Handlowiec bada cele klienta, jego sposoby osiągnięcia tych celów oraz potencjalne przeszkody w tych sposobach. To wymaga indywidualnego podejścia.
Jakie przeszkody może napotkać klient?
Dla przykładu, jeżeli klient ma cel – wzrost sprzedaży o 40% i chce to zrobić poprzez zwiększenie działu sprzedaży i dodanie nowego produktu, to najprawdopodobniej są pewne przeszkody, które mogą mu utrudnić realizację tej strategii. Dla przykładu, może zatrudnić nieodpowiednich handlowców. Ta przeszkoda może zniszczyć całą strategię. Jeżeli pokażecie, że Wasz produkt działa bezpośrednio na strategiczną przeszkodę, znacznie zwiększacie prawdopodobieństwo sprzedaży. Dlatego kluczowe jest, by rozumieć potrzeby klientów i precyzyjnie je badać.
W ten sposób nie tylko zwiększysz szansę na sprzedaż, ale również wesprzesz budowanie trwałych relacji z klientami i proces budowania pozytywnego wizerunku firmy.
Świadome komunikowanie wartości dodanych
Kiedy pytamy szefów i handlowców w firmie o przewagi ich produktu albo obsługi nad konkurencją, zazwyczaj pada kilka ogólników. Często słyszymy, że mamy fajny zespół, dobrą jakość i długo istniejemy na rynku.
Dzięki wspólnej pracy, zazwyczaj zamiast kilku, udaje się opisać 20-30 bardzo konkretnych wartości dodanych produktu czy oferty, które można swobodnie używać w procesie sprzedaży. Niektórzy nawet decydują się na wydrukowanie tych wartości i noszenie ich ze sobą. To tak jakby poprosić czytelnika tego długiego artykułu o podanie 3 ciekawostek o sobie od ręki. Trudne prawda? A nawet jeżeli się uda, najprawdopodobniej padną banały. Byłoby dużo łatwiej, gdybym te ciekawostki na swój temat, miał już wcześniej przemyślane i przygotowane. Umiejętność przekazywania wartości oferty jest ważna dla zrozumienia ich przez klienta.
Przydatny materiał: Szefie mamy za drogo – 9 sposobów na uniknięcie walki ceną
Prospecting jest prowadzony zawsze
Prospecting (pozyskiwanie nowych klientów) to ciekawa sprawa. Najczęściej firmy uruchamiają działania prospectingowe, kiedy jest już źle. Widzimy, że spada sprzedaż, więc przykładamy wysiłek do pozyskiwania nowych klientów. Tu nie są potrzebne udoskonalane przez wiele lat umiejętności sprzedażowe. Wystarczy ciężka praca. Uwaga! Prospectingu nie trzeba lubić, wystarczy go robić.
Dzięki prospectingowi, który jest prowadzony stale, ubezpieczamy się na góry i dołki. Kiedy przychodzi gorszy okres, w lejku czekają już klienci pozyskani wcześniej. Dzięki temu, możemy utrzymać poziom wyników. Sinusoidalne rezultaty (raz dobrze, raz źle) najczęściej świadczą o prospectingu, który jest robiony tylko czasami.
Przydatny materiał: Prospecting – 9 zasad, które pomogą pozyskiwać klientów
Prospecting korzysta z wachlarza możliwości
Często spotykamy się z tym, że handlowcy w danej firmie jedynie dzwonią, żeby pozyskiwać klientów. Inni tylko piszą maile. Jeszcze inni… tylko agresywnie czekają na nowych klientów.
Bardzo rzadko zdarza nam się, że akurat ta jedna obrana metoda jest najbardziej skuteczna. Natomiast niezwykle często, że najbardziej skuteczne jest połączenie wszystkich metod. W doborze metod mogą pomóc sensowne kursy sprzedaży. (Zachęcam zajrzeć do zakładki “Szkolenia”)
Przydatny materiał: Cold calling, cold mailing czy social selling?
Bardzo dobrze przygotowana oferta
Tutaj również nie pomogą techniki sprzedaży. Dobra oferta jest osadzona w problemie klienta, pokazuje mu jednoznacznie rozwiązanie i mówi bardziej o FIRMIE KLIENTA, a dużo mniej o firmie handlowca (niestety zazywczaj jest odwrotnie).
Warto pamiętać, że dzięki ofercie klient powinien utwierdzić się w tym, co usłyszał wcześniej w rozmowie. Oferta nie powinna być dokumentem, który zaskakuje klienta i wymaga od niego, że samodzielnie przestudiuje kilka stron nudnego PDFa. Dobrze przygotowana oferta to umożliwienie klientom zamówienia produktu dostosowanego do ich potrzeb. Przekonanie ich, że Twoja firma to dobry wybór.
Przydatny materiał: Dobra oferta sprzedaży – jak ją przygotować?
Podsumowanie
Wszystkim, którzy dotarli aż tutaj, serdecznie dziękuję. Mam nadzieję, że ten przydługawy artykuł choć trochę pokazał, że sprzedaż można organizować i prowadzić trochę inaczej.
Jeżeli ktoś z Was uzna takie podejście za interesujące, wystarczy zamówić bezpłatną konsultację poniżej, a podpowiemy czy w Waszej firmie, miałoby to sens. (Można nam też zadać zupełnie inne pytanie!)
Wierzy, że rozwój sprzedaży to proces. Z wykształcenia informatyk, trener biznesu oraz absolwent MBA. W czasie swojej drogi zawodowej zdobył kompetencje sprzedażowe, marketingowe i technologiczne, a w 2018 roku połączył je w jedno, otwierając firmę doradczo-szkoleniową SellWise. Razem ze swoim zespołem pomaga polskim firmom zwiększać wyniki sprzedaży, bez wydawania ogromnych kwot na nieskuteczne działania, poprzez dopasowywanie procesów do zmieniającego się otoczenia. Autor podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing, który aktualnie jest największą polską audycją poświęconą tej tematyce i współtwórca Akademii Sales Angels. Wszystkie przedsięwzięcia, w których brał udział wygenerowały już ponad 1 mld złotych przychodu.
Szymon Negacz
Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel SellWise
Wierzy, że rozwój sprzedaży to proces. Z wykształcenia informatyk, trener biznesu oraz absolwent MBA. W czasie swojej drogi zawodowej zdobył kompetencje sprzedażowe, marketingowe i technologiczne, a w 2018 roku połączył je w jedno, otwierając firmę doradczo-szkoleniową SellWise. Razem ze swoim zespołem pomaga polskim firmom zwiększać wyniki sprzedaży, bez wydawania ogromnych kwot na nieskuteczne działania, poprzez dopasowywanie procesów do zmieniającego się otoczenia. Autor podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing, który aktualnie jest największą polską audycją poświęconą tej tematyce i współtwórca Akademii Sales Angels. Wszystkie przedsięwzięcia, w których brał udział wygenerowały już ponad 1 mld złotych przychodu.
Zamów bezpłatnąkonsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Zamów bezpłatnąkonsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Subskrybuj newsletteri bądź na bieżąco!
Subskrybujnewsletter i bądź na bieżąco!
Wystarczy, że zapiszesz się do naszego newslettera. Najlepsze porady w Twojej skrzynce, raz w tygodniu. Dołącz do grona ponad 7 000 subskrybentów.
Sprawdź również
Sprawdź również
22 kwietnia 2020
Happy Client Story: Sylius
5 kwietnia 2020