SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
Sprzedaż Doradcza i
Konsultacyjna
Jak skutecznie sprzedawać na rynku B2B?
Jak unikać wciskania i przenieść sprzedaż na nowy poziom?
Jak dostosować swoją sprzedaż do zmian na rynku?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
Sprzedaż Doradcza i
Konsultacyjna
Jak skutecznie sprzedawać na rynku B2B?
Jak unikać wciskania i przenieść sprzedaż na nowy poziom?
Jak dostosować swoją sprzedaż do zmian na rynku?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
Podczas 2-dniowego warsztatu stworzysz dla siebie kompletny proces sprzedaży
Poznasz różnice pomiędzy sprzedażą transakcyjną i doradczą.
Przygotujesz proces sprzedaży doradczej dla własnej firmy.
Nauczysz się mówić o swoich przewagach konkurencyjnych tak, żeby klient chciał słuchać.
Czym jest sprzedaż doradcza?
Rynek bardzo szybko się zmienia. Kupujący z każdym dniem coraz bardziej zmieniają swoje nawyki i zostawiają nam mało czasu, żeby dostosować do nich swoje działania. Sprzedaż doradcza stała się rozwiązaniem dla firm, które sprzedają droższe produkty lub usługi. Pomaga ona komunikować klientom wpływ tego co robimy na ich biznes i w formie biznesowej dyskusji, zamiast sprzedażowej prezentacji.
Sprzedaż doradcza wymaga istotnego przemyślenia swoich działań. W poniższych odcinkach podcastu omawiam jak w rytmie sprzedaży doradczej przygotować dla klienta ofertę sprzedaży. W drugim odcinku mówię o tym, dlaczego klienci milczą kiedy otrzymają ofertę.
Na warsztacie powiemy o najważniejszych elementach sprzedaży:
- Zrozumienie swojego kupującego,
- Zbadanie jego potrzeb,
- Przygotowanie dla niego rozwiązania,
- Prowadzenie swoich działań tak, żeby proces sprzedaży nie przedłużał się,
- Przygotowanie odpowiedniej oferty.
W rezultacie, zaprojektujemy proces sprzedaży doradczej, dopasowany do celu i sytuacji klienta.
Dla kogo jest ten warsztat?
- Dla handlowców pracujących na rynku B2B,
- Dla managerów i dyrektorów sprzedaży,
- Dla właścicieli i zarządów firm.
Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:
- Twoja firma lub produkt/usługa nie ma przewag konkurencyjnych,
- Sprzedajesz tanie i powtarzalne produkty,
- Twoim odbiorcą są osoby nisko w strukturze organizacji,
- Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy ?
Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?
Praktyczna wiedza
Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszej współpracy z kilkudziesięcioma klientami na rynku B2B.
Oszczędności
Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.
Plan
Na naszym warsztacie tworzymy plan, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu.
Agenda szkolenia ze sprzedaży doradczej B2B
Dzień Pierwszy
Aktualne otoczenie
biznesowe
- Jak zmieniły się nawyki kupujących w ostatnich latach?
- Jakich zmian możemy spodziewać się w najbliższym czasie?
- Jak te zmiany przekładają się na wyzwania po stronie sprzedaży?
- Jaki jest wpływ nawyków kupujących na wyzwania w procesie sprzedaży?
Proces zakupu i zasady
sprzedaży doradczej
- Jak kupują klienci w sprzedaży B2B?
- Jak dostosować nasze działania do poszczególnych etapów procesu zakupu?
- Czym różni się sprzedaż transakcyjna od doradczej?
- Jakie są główne zasady sprzedaży doradczej?
Dzień Drugi
Wartości
dodane
- Czym są wartości dodane w sprzedaży B2B?
- Jakie wartości dodane ma Twoja firma?
- Czy wartości dodane są dobre dla każdego typu klienta?
- Jak opowiadać o własnych wartościach dodanych?
Proces sprzedaży
doradczej
- Jak zbudowany jest dobry proces?
- Jak badać potrzeby klientów?
- Jak prowadzić swoje działania aby proces sprzedaży był możliwie krótki i skuteczny?
- Jak przygotowywać ofertę i rozmawiać o niej z klientem?
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Jak projektujemy warsztat zamknięty?
Badanie potrzeb szkoleniowych
Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.
Konstrukcja oferty rozwojowej
...
Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.
Realizacja szkolenia zamkniętego
Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.
Ewaluacja procesu szkoleniowego
Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.
Raport poszkoleniowy i podsumowanie
Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.
Wsparcie wdrożeniowe
...
Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.
Prowadzący szkolenie
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki nam zaufały
Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl