Szkolenie zamknięte dla firm

Budowanie marki B2B


Poznaj Wise Brand System – autorski 10-elementowy model budowania silnych marek B2B nawet w najbardziej konkurencyjnych branżach.

DOPASUJ SZKOLENIE DO SWOJEJ FIRMY

Jak stworzyć silną markę B2B, która wyróżni Cię spośród wszystkich firm z Twojej branży?


Jeśli:

→ marka, którą zarządzasz, jest słabo rozpoznawalna,
→ czujesz, że Twoja marka B2B potrzebuje odświeżenia, ale nie wiesz, od czego zacząć i na co zwrócić uwagę,
→ starasz się zbudować rozpoznawalność i pozycję Twojej marki na konkurencyjnym rynku,
→ planujesz uruchomić nową markę B2B i chcesz to zrobić w przemyślany sposób, aby uniknąć pułapek na późniejszym etapie,
→ prowadzisz wiele działań marketingowych, ale nadal Twoi konkurenci mają większe udziały w rynku,
→ wizerunek Twojej marki odstaje od jakości dostarczanych przez Twoją firmę produktów/usług,
→ osiągasz dobre wyniki sprzedażowe, ale czujesz, że mądre inwestycje w obszarze marketingu mogłyby te wyniki jeszcze podnieść,
→ nie wiesz, jak budować markę B2B i chcesz zdobyć wiedzę w obszarze brandingu,
→ szukasz sposobów na dostarczenie Twoim potencjalnym klientom wiedzy na temat wartości, jakie im oferujesz,
→ chcesz stworzyć propozycję wartości i umiejętnie komunikować ją na rynek,

to dołącz do dwudniowego intensywnego szkolenia z budowania marki B2B. Poznasz model Wise Brand System stworzony w oparciu o doświadczenia pracy z ponad 150 firmami B2B. Otrzymasz praktyczną wiedzę o strategiach służących pozycjonowaniu marki wraz z narzędziami i konkretnymi wskazówkami z obszaru budowania silnych marek w segmencie B2B. To szkolenie powstało z myślą o firmach, które dostrzegają wagę budowania marki poprzez marketing B2B i szukają sprawdzonego modelu budowy silnego, rozpoznawalnego brandu.

Czego Twój zespół nauczy się na tym szkoleniu?

Sprawdź kompetencje poniżej i oceń czy spełniają one cele rozwojowe Twojej firmy. Dzięki temu łatwo ocenisz, czy szkolenie po dopasowaniu do Twojego zespołu, zrealizuje cel, który jest ważny dla firmy. Jeżeli na liście brakuje ważnej dla Ciebie kompetencji, poinformuj nas o tym. Sprawdzimy czy jesteśmy w stanie zmodyfikować program szkolenia. 

01

Wyznaczania celów marketingowych

02

Docierania do odbiorców najbardziej zainteresowanych Twoim produktem / usługą B2B

03

Jak wyróżnić się na konkurencyjnym rynku

04

Tworzenia wartości wyróżniających Twoją ofertę

05

Różnicowania działań marketingowych w zależności od cyklu życia marki

06

Dobierania strategii cenowych dla poszczególnych produktów/usług

07

Budowania silnej marki w każdym punkcie styku klienta z Twoją firmą

08

Określania i monitorowania celów, które będzie realizować Twoja marka

09

Wyboru modelu rozwoju Twojej marki i odpowiednich strategii służących pozycjonowaniu

Chcesz sprawdzić czy to szkolenie pasuje do Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie zrealizuje cele Twojej firmy.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Obowiązek informacyjny

ilustracja_konsultacje_black

Agenda szkolenia

Agendę szkolenia zaprojektowaliśmy w oparciu o doświadczenia WiseGroup – największej grupy doradczo – szkoleniowej zajmującej się sprzedażą i marketingiem w Europie.  

Dzień Pierwszy

Co to jest marka?

  • Co łączy najwyżej wyceniane marki na świecie?
  • Poznanie 10-elementowego modelu Wise Brand System.

Stawiamy fundamenty silnej marki

  • Określamy cele strategiczne, taktyczne i operacyjne. 
  • Określamy model rozwoju naszej marki. 
  • Identyfikujemy segmenty docelowe naszych działań. 
  • Określamy pozycjonowanie naszej marki.

Dzień Drugi

Poszukiwanie wyróżników marki

  • Brand Persona, koło archetypów i techniki projekcyjne w określaniu tożsamości marki. 
  • Język wizualny: jak tworzyć identyfikacje wizualne, które realizują cele i podkreślają atuty marki? 
  • Tone of voice. 
  • Atrybuty zmysłowe.

Klamra: komunikacja w każdym punkcie styku

  • Kluczowe momenty relacji klienta z marką. 
  • Projektowanie Customer Journey Map.

Dla kogo jest to szkolenie?

→ Dla Dyrektorów Marketingu oraz Marketing Managerów. 
→ Dla właścicieli firm i ich zarządów, chcących zdobyć kompleksową wiedzę nt. brandingu.
→ Dla Marketerów chcących projektować zachwycające doświadczenia użytkownika w każdym punkcie styku. 

→ Dla doświadczonych Specjalistów ds. marketingu, którzy aspirują do roli doskonałego Marketing Managera.

Kto prowadzi szkolenie?

Alicja Ortynecka

Konsultant Sprzedaży i Marketingu B2B

Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyrektor zarządzający międzynarodowej agencji sonic brandingowej TommyZee&Co obsługującej największe światowe marki m.in.: Nike, UBS, Phillips. Właściciel autorskiego butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi Neki. Manager związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Trener biznesowy w ramach Akademii Marketingu Atrium, Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu i SellWise. Tworzy koncepty kreatywne oraz strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej, strategie marketingowe dla marek produktowych i usługowych. Szkoliła managerów marketingu m.in. z takich firm jak: dr Irena Eris, Tefal, Gazeta.pl, Krups, PZU, Rowenta, MaxFliz, a także przedstawicieli administracji publicznej z m.in.: Kancelarii Premiera, Ministerstwa Sprawiedliwości czy Urzędu Miasta Warszawy. Dotychczas pracowała dla ponad 150 klientów z 15 różnych branż z Polski i świata.

Czym to szkolenie różni się od innych?

Mówimy o sprawdzonym, praktycznym i nowoczesnym marketingu 

To szkolenie zostało zbudowane w oparciu o najnowszą, zweryfikowaną w wielu firmach (polskich i zagranicznych) praktyczną wiedzę marketingową, wykorzystywaną w działaniach B2B. Oznacza to, że taktyki, techniki i procesy, jakie poznasz, nie są wyłącznie modelami teoretycznymi, ale są opisem rzeczywistych elementów strategii marketingowych, wdrażanych przez firmy o wielomilionowych obrotach i potężnych budżetach marketingowych.

 

Działania oparte na procesach i mierzone za pomocą konkretnych liczb 

Pokazujemy działania, które zostały ułożone w powtarzalny, weryfikowalny i mierzalny proces. Od nas nie usłyszysz popularnej wśród marketerów odpowiedzi: „To zależy”. My wiemy, dlaczego prezentowane przez nas taktyki działają, jak działają i jakiego efektu możemy się spodziewać. Dzięki tej wiedzy przypadkowość w marketingu zostaje zredukowana do minimum. To pozwala Ci świadomie alokować budżet oraz zasoby Twoich pracowników. Pokażemy Ci ponadto, jak dobrać metryki pozwalające na zmierzenie efektywności Twoich działań marketingowych.

 

Element Wise Selling System

Wiedza, którą przekazujemy, jest rzetelnym, kompleksowym i systemowym rozwiązaniem, będącym częścią naszego autorskiego Wise Selling Systemu – zestawu współdziałających ze sobą procesów, które umożliwiają Ci skuteczne zaplanowanie i egzekucję najbardziej efektywnych taktyk skalowania Twojego biznesu. Wise Selling System został wielokrotnie zweryfikowany w różnych firmach i jest na bieżąco rozwijany w oparciu o doświadczenia WiseGroup – największej grupy doradczo – szkoleniowej zajmującej się sprzedażą i marketingiem w Europie. 

Po szkoleniu otrzymasz:

Wraz z udziałem w szkoleniu otrzymujesz dostęp do bogatej biblioteki wiedzy:

  • Wzory i szablony narzędzi umożliwiających opracowanie m.in.: segmentów docelowych, value proposition, customer journey map.  
  • Przykłady dobrych praktyk w zakresie opracowywania identyfikacji wizualnej.

To szkolenie jest częścią Wise Selling System

Kiedy SellWise wchodziło na rynek, w większości firm, różne działy były szkolone według innych metod, przez zupełnie różnych trenerów. Niejednokrotnie wiedza pozyskana przez różne zespoły, była ze sobą sprzeczna. W praktyce to zwiększało podziały i bardzo utrudniało współpracę.

Nasze szkolenia zamknięte są zbudowane według jednej spójnej metodyki. To oznacza, że wszystkie zespoły w Twojej firmie będą posługiwać się taką samą nomenklaturą, a wszystkie kompetencje będą się uzupełniać. Dzięki takiemu podejściu, dział sprzedaży, marketingu, managerowie czy zarząd używają tego samego słownictwa i pracują według spójnej metody. To znacznie poprawia komunikację i ułatwia osiągnięcie rezultatów.

Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Obowiązek informacyjny

ilustracja_konsultacje_black

Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Obowiązek informacyjny

Co wpływa na cenę szkolenia?

Na cenę wpływa przede wszystkim liczba uczestników (grup szkoleniowych), realizowanie (bądź nie) warsztatu diagnozującego potrzeby szkoleniowe, czas trwania szkolenia, forma (stacjonarnie/online), poziom zaawansowania uczestników w danym temacie, liczba trenerów, liczba i forma materiałów dodatkowych, forma certyfikatu (online/drukowany), realizowanie (bądź nie) sesji follow up wspierającego wdrożenie poznanego podczas szkolenia materiału. Wszystkie te kwestie ustalimy telefonicznie przed wysłaniem ostatecznej wyceny szkolenia. Naczęściej jeden dzień szkoleniowy to wydatek od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.

Sprawdź pozostałe szkolenia SellWise

Wszystkie szkolenia

Te marki zaufały


future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
leanpassion-logo
woda-dla-firmy-logo

Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności)

Obowiązek informacyjny

formularz_ilustracja

Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL6312699869

Działamy na terenie całej Europy