Szkolenie zamknięte dla firm
Budowanie marki B2B
Poznaj Wise Brand System – autorski 10-elementowy model budowania silnych marek B2B nawet w najbardziej konkurencyjnych branżach.
Jak stworzyć silną markę B2B, która wyróżni Cię spośród wszystkich firm z Twojej branży?
Jeśli:
→ marka, którą zarządzasz, jest słabo rozpoznawalna,
→ czujesz, że Twoja marka B2B potrzebuje odświeżenia, ale nie wiesz, od czego zacząć i na co zwrócić uwagę,
→ starasz się zbudować rozpoznawalność i pozycję Twojej marki na konkurencyjnym rynku,
→ planujesz uruchomić nową markę B2B i chcesz to zrobić w przemyślany sposób, aby uniknąć pułapek na późniejszym etapie,
→ prowadzisz wiele działań marketingowych, ale nadal Twoi konkurenci mają większe udziały w rynku,
→ wizerunek Twojej marki odstaje od jakości dostarczanych przez Twoją firmę produktów/usług,
→ osiągasz dobre wyniki sprzedażowe, ale czujesz, że mądre inwestycje w obszarze marketingu mogłyby te wyniki jeszcze podnieść,
→ nie wiesz, jak budować markę B2B i chcesz zdobyć wiedzę w obszarze brandingu,
→ szukasz sposobów na dostarczenie Twoim potencjalnym klientom wiedzy na temat wartości, jakie im oferujesz,
→ chcesz stworzyć propozycję wartości i umiejętnie komunikować ją na rynek,
to dołącz do dwudniowego intensywnego szkolenia z budowania marki B2B. Poznasz model Wise Brand System stworzony w oparciu o doświadczenia pracy z ponad 150 firmami B2B. Otrzymasz praktyczną wiedzę o strategiach służących pozycjonowaniu marki wraz z narzędziami i konkretnymi wskazówkami z obszaru budowania silnych marek w segmencie B2B. To szkolenie powstało z myślą o firmach, które dostrzegają wagę budowania marki poprzez marketing B2B i szukają sprawdzonego modelu budowy silnego, rozpoznawalnego brandu.
Czego Twój zespół nauczy się na tym szkoleniu?
Sprawdź kompetencje poniżej i oceń czy spełniają one cele rozwojowe Twojej firmy. Dzięki temu łatwo ocenisz, czy szkolenie po dopasowaniu do Twojego zespołu, zrealizuje cel, który jest ważny dla firmy. Jeżeli na liście brakuje ważnej dla Ciebie kompetencji, poinformuj nas o tym. Sprawdzimy czy jesteśmy w stanie zmodyfikować program szkolenia.
01
Wyznaczania celów marketingowych
02
Docierania do odbiorców najbardziej zainteresowanych Twoim produktem / usługą B2B
03
Jak wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
04
Tworzenia wartości wyróżniających Twoją ofertę
05
Różnicowania działań marketingowych w zależności od cyklu życia marki
06
Dobierania strategii cenowych dla poszczególnych produktów/usług
07
Budowania silnej marki w każdym punkcie styku klienta z Twoją firmą
08
Określania i monitorowania celów, które będzie realizować Twoja marka
09
Wyboru modelu rozwoju Twojej marki i odpowiednich strategii służących pozycjonowaniu
Chcesz sprawdzić czy to szkolenie pasuje do Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie zrealizuje cele Twojej firmy.
Agenda szkolenia
Agendę szkolenia zaprojektowaliśmy w oparciu o doświadczenia WiseGroup – największej grupy doradczo – szkoleniowej zajmującej się sprzedażą i marketingiem w Europie.
Dzień Pierwszy
Co to jest marka?
- Co łączy najwyżej wyceniane marki na świecie?
- Poznanie 10-elementowego modelu Wise Brand System.
Stawiamy fundamenty silnej marki
- Określamy cele strategiczne, taktyczne i operacyjne.
- Określamy model rozwoju naszej marki.
- Identyfikujemy segmenty docelowe naszych działań.
- Określamy pozycjonowanie naszej marki.
Dzień Drugi
Poszukiwanie wyróżników marki
- Brand Persona, koło archetypów i techniki projekcyjne w określaniu tożsamości marki.
- Język wizualny: jak tworzyć identyfikacje wizualne, które realizują cele i podkreślają atuty marki?
- Tone of voice.
- Atrybuty zmysłowe.
Klamra: komunikacja w każdym punkcie styku
- Kluczowe momenty relacji klienta z marką.
- Projektowanie Customer Journey Map.
Dla kogo jest to szkolenie?
→ Dla Dyrektorów Marketingu oraz Marketing Managerów.
→ Dla właścicieli firm i ich zarządów, chcących zdobyć kompleksową wiedzę nt. brandingu.
→ Dla Marketerów chcących projektować zachwycające doświadczenia użytkownika w każdym punkcie styku.
→ Dla doświadczonych Specjalistów ds. marketingu, którzy aspirują do roli doskonałego Marketing Managera.
Kto prowadzi szkolenie?
Alicja Ortynecka
Konsultant Sprzedaży i Marketingu B2B
Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyrektor zarządzający międzynarodowej agencji sonic brandingowej TommyZee&Co obsługującej największe światowe marki m.in.: Nike, UBS, Phillips. Właściciel autorskiego butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi Neki. Manager związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Trener biznesowy w ramach Akademii Marketingu Atrium, Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu i SellWise. Tworzy koncepty kreatywne oraz strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej, strategie marketingowe dla marek produktowych i usługowych. Szkoliła managerów marketingu m.in. z takich firm jak: dr Irena Eris, Tefal, Gazeta.pl, Krups, PZU, Rowenta, MaxFliz, a także przedstawicieli administracji publicznej z m.in.: Kancelarii Premiera, Ministerstwa Sprawiedliwości czy Urzędu Miasta Warszawy. Dotychczas pracowała dla ponad 150 klientów z 15 różnych branż z Polski i świata.
Czym to szkolenie różni się od innych?
Mówimy o sprawdzonym, praktycznym i nowoczesnym marketingu
To szkolenie zostało zbudowane w oparciu o najnowszą, zweryfikowaną w wielu firmach (polskich i zagranicznych) praktyczną wiedzę marketingową, wykorzystywaną w działaniach B2B. Oznacza to, że taktyki, techniki i procesy, jakie poznasz, nie są wyłącznie modelami teoretycznymi, ale są opisem rzeczywistych elementów strategii marketingowych, wdrażanych przez firmy o wielomilionowych obrotach i potężnych budżetach marketingowych.
Działania oparte na procesach i mierzone za pomocą konkretnych liczb
Pokazujemy działania, które zostały ułożone w powtarzalny, weryfikowalny i mierzalny proces. Od nas nie usłyszysz popularnej wśród marketerów odpowiedzi: „To zależy”. My wiemy, dlaczego prezentowane przez nas taktyki działają, jak działają i jakiego efektu możemy się spodziewać. Dzięki tej wiedzy przypadkowość w marketingu zostaje zredukowana do minimum. To pozwala Ci świadomie alokować budżet oraz zasoby Twoich pracowników. Pokażemy Ci ponadto, jak dobrać metryki pozwalające na zmierzenie efektywności Twoich działań marketingowych.
Element Wise Selling System
Wiedza, którą przekazujemy, jest rzetelnym, kompleksowym i systemowym rozwiązaniem, będącym częścią naszego autorskiego Wise Selling Systemu – zestawu współdziałających ze sobą procesów, które umożliwiają Ci skuteczne zaplanowanie i egzekucję najbardziej efektywnych taktyk skalowania Twojego biznesu. Wise Selling System został wielokrotnie zweryfikowany w różnych firmach i jest na bieżąco rozwijany w oparciu o doświadczenia WiseGroup – największej grupy doradczo – szkoleniowej zajmującej się sprzedażą i marketingiem w Europie.
Po szkoleniu otrzymasz:
Wraz z udziałem w szkoleniu otrzymujesz dostęp do bogatej biblioteki wiedzy:
- Wzory i szablony narzędzi umożliwiających opracowanie m.in.: segmentów docelowych, value proposition, customer journey map.
- Przykłady dobrych praktyk w zakresie opracowywania identyfikacji wizualnej.
To szkolenie jest częścią Wise Selling System
Kiedy SellWise wchodziło na rynek, w większości firm, różne działy były szkolone według innych metod, przez zupełnie różnych trenerów. Niejednokrotnie wiedza pozyskana przez różne zespoły, była ze sobą sprzeczna. W praktyce to zwiększało podziały i bardzo utrudniało współpracę.
Nasze szkolenia zamknięte są zbudowane według jednej spójnej metodyki. To oznacza, że wszystkie zespoły w Twojej firmie będą posługiwać się taką samą nomenklaturą, a wszystkie kompetencje będą się uzupełniać. Dzięki takiemu podejściu, dział sprzedaży, marketingu, managerowie czy zarząd używają tego samego słownictwa i pracują według spójnej metody. To znacznie poprawia komunikację i ułatwia osiągnięcie rezultatów.
Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!
Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!
Co wpływa na cenę szkolenia?
Na cenę wpływa przede wszystkim liczba uczestników (grup szkoleniowych), realizowanie (bądź nie) warsztatu diagnozującego potrzeby szkoleniowe, czas trwania szkolenia, forma (stacjonarnie/online), poziom zaawansowania uczestników w danym temacie, liczba trenerów, liczba i forma materiałów dodatkowych, forma certyfikatu (online/drukowany), realizowanie (bądź nie) sesji follow up wspierającego wdrożenie poznanego podczas szkolenia materiału. Wszystkie te kwestie ustalimy telefonicznie przed wysłaniem ostatecznej wyceny szkolenia. Naczęściej jeden dzień szkoleniowy to wydatek od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.
Sprawdź pozostałe szkolenia SellWise
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki zaufały
Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy