SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

SocialSelling B2B


Jak zwiększyć sprzedaż swojej firmy korzystając z możliwości Social Mediów?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY
ikona-social-selling

SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

SocialSelling B2B


Jak zwiększyć sprzedaż swojej firmy korzystając z możliwości Social Mediów?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY
uslugi_ikona_b2b

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.


Podczas 2-dniowego warsztatu stworzysz dla siebie strategię Social Selling

poznasz-ikona

Poznasz zasady rządzące biznesowymi portalami typu LinkedIn.

przygotujesz-ikona

Przygotujesz strategię obecności swojej firmy w Social Mediach.

nauczysz-ikona

Nauczysz się budować markę osobistą swoją i swojego zespołu.

Czym jest Social Selling?

Social Selling umożliwia nowoczesne nawiązywanie relacji i pozyskiwanie klientów. Mylące w samym określeniu może być to, że paradoksalnie, dobrze prowadzony Social Selling ma niewiele wspólnego ze sprzedawaniem. Strategie tego typu opierają się na długotrwałym i eksperckim budowaniu swojej marki osobistej, które owocuje zainteresowaniem potencjalnych klientów w przyszłości. Nawet najmniejsze błędy w tej strategii, mogą sprawić że wszystkie wysiłki pójdą na marne.

Na warsztacie powiemy o najważniejszych elementach Social Sellingu:

  • Wyznaczenie celu swojej obecności w Social Mediach,
  • Stworzenie planu działań,
  • Stworzenie tematów publikacji,
  • Zasady publikowania treści,
  • Zasady budowy skutecznego profilu.

W rezultacie, zaprojektujemy strategię Social Selling, dopasowaną do celu i sytuacji klienta.

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Dla handlowców pracujących na rynku B2B,
  • Dla managerów i dyrektorów sprzedaży,
  • Dla właścicieli i zarządów firm.
ilustracja_o_nas_
ikona-dzialanie

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • Sprzedajesz tanie i powtarzalne produkty,
  • Twoim odbiorcą są osoby nisko w strukturze organizacji,
  • Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy 😉

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?

wiedza-ikona
Praktyczna wiedza

Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszej współpracy z kilkudziesięcioma klientami na rynku B2B.

oszczedzanie-ikona
Oszczędności

Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.

plan-ikona
Proces

Na naszym warsztacie tworzymy proces, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu.

Agenda szkolenia z social sellingu

Dzień Pierwszy

Aktualne otoczeniebiznesowe

  • Jak zmieniły się nawyki kupujących w ostatnich latach?
  • Jakich zmian możemy spodziewać się w najbliższym czasie?
  • Jak te zmiany przekładają się na wyzwania po stronie sprzedaży?
  • Jaki jest wpływ nawyków kupujących na wyzwania w procesie sprzedaży?

Najważniejsze elementysocial sellingu

  • Czy LinkedIn jest najlepszym wyborem?
  • Jak stworzyć profesjonalny profil?
  • W jaki sposób publikować aby generować rezultaty?
  • Jaka jest etykieta na portalach biznesowych?

Dzień Drugi

Strategiatreści

  • Jak stworzyć strategię treści na LinkedIn?
  • Które formy działają najlepiej?
  • Jak tworzyć formy typu video, wpis, post, grafika i inne?
  • W jakich momentach publikować?

Strategia obecnościw social mediach

  • Jak rozbudowywać swoją sieć kontaktów?
  • Jakie interakcje podejmować z siecią?
  • Jak pisać wiadomości do innych użytkowników?
  • Jak znajdować osoby, które są dla nas istotne?

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Jak projektujemy warsztat zamknięty?

Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja ofertyrozwojowej

Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.

Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe...

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Prowadzący szkolenie

joanna-urbanowicz
Joanna Urbanowicz

Konsultant, Trener i Marketing Manager

Karol Kieżel

Konsultant, Trener i Marketing Manager

konsultant-sprzedazy-dawid-bychawski
Dawid Bychawski

Konsultant, Trener Sprzedaży i Rozwoju Biznesu

Te marki nam zaufały


future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
intellect
wkret-met
alnor
nowodvorski
wpc
seko
trenkwalder

Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny

Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl