SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
SocialSelling B2B
Jak zwiększyć sprzedaż swojej firmy korzystając z możliwości Social Mediów?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
SocialSelling B2B
Jak zwiększyć sprzedaż swojej firmy korzystając z możliwości Social Mediów?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
Podczas 2-dniowego warsztatu stworzysz dla siebie strategię Social Selling
Poznasz zasady rządzące biznesowymi portalami typu LinkedIn.
Przygotujesz strategię obecności swojej firmy w Social Mediach.
Nauczysz się budować markę osobistą swoją i swojego zespołu.
Czym jest Social Selling?
Social Selling umożliwia nowoczesne nawiązywanie relacji i pozyskiwanie klientów. Mylące w samym określeniu może być to, że paradoksalnie, dobrze prowadzony Social Selling ma niewiele wspólnego ze sprzedawaniem. Strategie tego typu opierają się na długotrwałym i eksperckim budowaniu swojej marki osobistej, które owocuje zainteresowaniem potencjalnych klientów w przyszłości. Nawet najmniejsze błędy w tej strategii, mogą sprawić że wszystkie wysiłki pójdą na marne.
Na warsztacie powiemy o najważniejszych elementach Social Sellingu:
- Wyznaczenie celu swojej obecności w Social Mediach,
- Stworzenie planu działań,
- Stworzenie tematów publikacji,
- Zasady publikowania treści,
- Zasady budowy skutecznego profilu.
W rezultacie, zaprojektujemy strategię Social Selling, dopasowaną do celu i sytuacji klienta.
Dla kogo jest ten warsztat?
- Dla handlowców pracujących na rynku B2B,
- Dla managerów i dyrektorów sprzedaży,
- Dla właścicieli i zarządów firm.
Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:
- Sprzedajesz tanie i powtarzalne produkty,
- Twoim odbiorcą są osoby nisko w strukturze organizacji,
- Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy 😉
Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?
Praktyczna wiedza
Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszej współpracy z kilkudziesięcioma klientami na rynku B2B.
Oszczędności
Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.
Proces
Na naszym warsztacie tworzymy proces, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu.
Agenda szkolenia z social sellingu
Dzień Pierwszy
Aktualne otoczeniebiznesowe
- Jak zmieniły się nawyki kupujących w ostatnich latach?
- Jakich zmian możemy spodziewać się w najbliższym czasie?
- Jak te zmiany przekładają się na wyzwania po stronie sprzedaży?
- Jaki jest wpływ nawyków kupujących na wyzwania w procesie sprzedaży?
Najważniejsze elementysocial sellingu
- Czy LinkedIn jest najlepszym wyborem?
- Jak stworzyć profesjonalny profil?
- W jaki sposób publikować aby generować rezultaty?
- Jaka jest etykieta na portalach biznesowych?
Dzień Drugi
Strategiatreści
- Jak stworzyć strategię treści na LinkedIn?
- Które formy działają najlepiej?
- Jak tworzyć formy typu video, wpis, post, grafika i inne?
- W jakich momentach publikować?
Strategia obecnościw social mediach
- Jak rozbudowywać swoją sieć kontaktów?
- Jakie interakcje podejmować z siecią?
- Jak pisać wiadomości do innych użytkowników?
- Jak znajdować osoby, które są dla nas istotne?
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Jak projektujemy warsztat zamknięty?
Badanie potrzeb szkoleniowych
Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.
Konstrukcja ofertyrozwojowej
Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.
Realizacja szkolenia zamkniętego
Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.
Ewaluacja procesu szkoleniowego
Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.
Raport poszkoleniowy i podsumowanie
Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.
Wsparcie wdrożeniowe...
Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.
Prowadzący szkolenie
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki nam zaufały
Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl