Oferta dla Software House'ów

Oferta dlaSoftware House'ów


Specjalizujemy się w budowie i wdrażaniu strategii rozwoju i wzrostu Software House’ów. Posiadamy praktyczne doświadczenie wspierania ponad 30 podobnych firm w zakresie sprzedaży i marketingu.


Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

softwarehouse

Główne obszary wsparcia

Aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów na świecie

ikona-wyzwanie_przyspieszenie

Pomoc w budowie i zarządzaniu działem sprzedaży i marketingu

ikona-wyzwanie_suwaki

Pomoc w zdefiniowaniu strategii sprzedaży i marketingu

Aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów na świecie

ikona-wyzwanie_przyspieszenie

Pomoc w budowie i zarządzaniu działem sprzedaży i marketingu

ikona-wyzwanie_suwaki

Pomoc w zdefiniowaniu strategii sprzedaży i marketingu


Najczęstsze wyzwania Software House'ów

Pracując z Software House’ami zauważyliśmy, kilka najczęstszych problemów.

Wśród najważniejszych, można wymienić:

  • Software House jest uzależniony od jednego czy dwóch klientów i chce zmienić ten stan rzeczy,
  • Proces sprzedaży jest oparty głównie na relacjach zarządu i poleceniach,
  • W najważniejsze etapy procesu sprzedaży jest zaangażowany zarząd lub dyrektorzy,
  • Trudno zatrudnić handlowców i marketerów, których praca przynosi realne rezultaty,
  • Niepewność inwestowania w Marketing B2B – bardzo długi czas oczekiwania na rezultaty,
  • Brak procesu aktywnego pozyskiwania klientów (marketingowo lub prospectingowo),
  • Słaba dosprzedaż nowych projektów do obecnych klientów firmy.

Większość klientów, z którymi mamy do czynienia, w sposób świadomy i metodyczny chce rozwiązać główne problemy oraz ustawić firmę na ścieżce wzrostu na kolejne lata.

Przykładowe efekty

200%

Zakładanych leadów sprzedażowych ze strony aktywnych klientów – Wygenerowano 105 leadów

109%

zakładanych celów finansowych w 2020

200%

Zakładanych leadów sprzedażowych ze strony aktywnych klientów – Wygenerowano 105 leadów

109%

zakładanych celów finansowych w 2020

Najważniejsze usługi

Pomagamy firmom produkcyjnym w zdefiniowaniu i wdrożeniu kompletnej strategii pozyskiwania potencjalnych klientów.
.
.


Pomagamy na wszystkich płaszczyznach sprzedaży B2B – od audytu prowadzonych działań, przez budowę kompetencji i procesów, aż do zarządzania.


Specjalizujemy się w skutecznych Strategiach Marketingu B2B opierając się na kompetencjach i zasobach wewnętrznych zespołu klienta oraz na najnowszych trendach i wiedzy.


Pomagamy firmom produkcyjnym w zdefiniowaniu i wdrożeniu kompletnej strategii pozyskiwania potencjalnych klientów.
.
.


Pomagamy na wszystkich płaszczyznach sprzedaży B2B – od audytu prowadzonych działań, przez budowę kompetencji i procesów, aż do zarządzania.


Specjalizujemy się w skutecznych Strategiach Marketingu B2B opierając się na kompetencjach i zasobach wewnętrznych zespołu klienta oraz na najnowszych trendach i wiedzy.


Jako agencja rekrutacyjna, pomagamy w znalezieniu i rekrutacji najlepszych handlowców. Pomagamy w całym procesie, od określenia kompetencji do wyszkolenia.


Pomagamy w wyborze i wdrożeniu najlepszego systemu CRM dla danego klienta. System jest spójny zarówno z procesami jak i budżetem klienta.
.


Wdrażamy u naszych klientów systemy informatyczne, które zbierają wiedzę na temat klienta i procesów, takie jak Systemy CRM czy Marketing Automation.


Jako agencja rekrutacyjna, pomagamy w znalezieniu i rekrutacji najlepszych handlowców. Pomagamy w całym procesie, od określenia kompetencji do wyszkolenia.


Pomagamy w wyborze i wdrożeniu najlepszego systemu CRM dla danego klienta. System jest spójny zarówno z procesami jak i budżetem klienta.
.


Wdrażamy u naszych klientów systemy informatyczne, które zbierają wiedzę na temat klienta i procesów, takie jak Systemy CRM czy Marketing Automation.


Tak pracujemy z Software House'ami

Naszą siłą jest połączenie marketingu, sprzedaży, technologii i zarządzania.

Przed rozpoczęciem współpracy z dowolnym Software Housem, zawsze prowadzimy warsztat zerowy. To pozwala nam ustalić realną listę problemów oraz plan działania dopasowany do konkretnej firmy i jej aktualnej sytuacji.

W Software House’ach najczęściej pomagamy w następujących obszarach:

  • Zdefiniowanie strategii sprzedaży. Bardzo często software house kieruje swoje usługi do bardzo wielu krajów, używając wielu technologii. Przez to ciężko wyróżnić się na rynku i doprowadzić do skuteczności działań sprzedażowych i marketingowych.
  • Aktywne pozyskiwanie leadów. Wstępną strategię testujemy budując kampanie prospectingowe lub marketingowe. Dzięki temu budujemy proces pozyskiwania klientów oraz poprawiamy założenia strategiczne.
  • Rekrutacja członków zespołów i managerów. Używając naszej bazy oraz Podcastu NSM, pomagamy w rekrutacji dobrych specjalistów.
  • Wdrożenie systemu CRM lub innego systemu ułatwiającego zarządzanie. To pomaga firmie pracować na faktach i realnie poprawiać pracę zespołu.
  • Ułożenie procesu sprzedaży. Definiujemy cały proces sprzedaży, od pierwszego kontaktu z klientem, przez ofertę, aż do sprzedaży.
  • Rozpoczęcie działań marketingowych. Tworzymy strategię marketingową dla firmy, nastawioną na długoterminowe pozyskiwanie klientów oraz potencjalnych kandydatów (developerów).
  • Wdrożenie procesów. Uruchamiamy w firmie klienta wszystkie niezbędne procesy, aby usunąć chaos i przyspieszyć pracę.
  • Automatyzacja procesów. Dbamy o automatyzację prostych zadań i procesów, co przyspiesza pracę zespołów.

Oprócz powyższych obszarów, uruchamiamy u klientów działania, które są niezbędne w konkretnej sytuacji. Dbamy o to, żeby każdy z wymienionych obszarów był spójny z pozostałymi. To właśnie dzięki temu połączeniu, generujemy najlepsze rezultaty.

Przykładowa opinia o współpracy z branży 
Jarosław Granat

Head of Client Engagement @ Future Processing

[..] Znaczącym aspektem współpracy był całościowy proces zmiany komunikacji roli naszej firmy w rozwoju naszych klientów. Zależało nam na współpracy jako partner technologiczny, który rozumie biznes swoich klientów i potrafi doradzić w zakresie wyboru odpowiedniej technologii. Pomogły w tym praktyczne skrypty rozmów z klientami dotyczące badania i rozumienia ich potrzeb oraz ich wdrożenie w zespole. [..]

Nowy tryb pracy dał mi większy spokój dzięki poczuciu kontroli i przewidywalności procesów – wiem dokąd podążamy, jakie mamy cele, jak je mierzymy. Zaplanowana strategia i jasny plan wprowadza w organizacji przewidywalność i przynosi konkretne rezultaty.

Szczególnie ważne w realizacji projektu było pełne dopasowanie rytmu pracy i priorytetów do naszych potrzeb. Duża elastyczność m.in. przez częste kontakty i dobre dopasowanie tematyki warsztatów. Każdorazowo omawiane spotkanie z odpowiednimi priorytetami w odpowiedzi na pojawiające się wyzwania i najpilniejsze sprawy.

Jarosław Granat

Head of Client Engagement @ Future Processing

[..] Znaczącym aspektem współpracy był całościowy proces zmiany komunikacji roli naszej firmy w rozwoju naszych klientów. Zależało nam na współpracy jako partner technologiczny, który rozumie biznes swoich klientów i potrafi doradzić w zakresie wyboru odpowiedniej technologii. Pomogły w tym praktyczne skrypty rozmów z klientami dotyczące badania i rozumienia ich potrzeb oraz ich wdrożenie w zespole. [..]

Nowy tryb pracy dał mi większy spokój dzięki poczuciu kontroli i przewidywalności procesów – wiem dokąd podążamy, jakie mamy cele, jak je mierzymy. Zaplanowana strategia i jasny plan wprowadza w organizacji przewidywalność i przynosi konkretne rezultaty.

Szczególnie ważne w realizacji projektu było pełne dopasowanie rytmu pracy i priorytetów do naszych potrzeb. Duża elastyczność m.in. przez częste kontakty i dobre dopasowanie tematyki warsztatów. Każdorazowo omawiane spotkanie z odpowiednimi priorytetami w odpowiedzi na pojawiające się wyzwania i najpilniejsze sprawy.

01.

Wspieramy sprzedaż

  • strategia sprzedaży
  • proces sprzedaży
  • narzędzia wsparcia dla handlowców
  • strategia pozyskiwania klientów
  • prospecting
  • analiza potrzeb w sprzedaży
  • proces ofertowania
  • negocjacje handlowe
  • zamykanie sprzedaży
  • KPI w sprzedaży
  • wdrażanie skutecznych narzędzi CRM
  • negocjacje handlowe
  • sprzedaż przez partnerów i dystrybutorów
  • rekrutacja i kompetencje sprzedażowe
ilustracja_o_nas_1
ilustracja_o_nas_

02.

Rozwijamy marketing

  • budowanie strategii marketingowej
  • definiowanie wartości dodanej i USP
  • definiowanie buyer persony
  • definiowanie customer journey
  • content marketing
  • customer experience
  • marketing automation
  • strategia SEO i SEM
  • analityka marketingowa
  • wsparcie działań marketingowych narzędziami
  • strategia marketingowa w social media
  • kampanie on-line
Nasz zespół wspierający Software house
Iwona Borawska

Chief Consulting Officer at SellWise & Konsultant

Paweł Pachowicz

Konsultant, Trener Sprzedaży i Rozwoju Biznesu

Konrad Grudziński

Konsultant, Trener Sprzedaży i Rozwoju Biznesu

Mateusz Ossowski

Konsultant, Trener Sprzedaży i Systemów IT

damian-szalewicz
Damian Szalewicz

Konsultant, Trener i Marketing Manager

joanna-urbanowicz
Joanna Urbanowicz

Konsultant, Trener i Marketing Manager

Przykładowe firmy, które nam zaufały:

future-processing

Polski software house dostarczający oprogramowanie dla firm.

bitbag

Polski software house zajmujący się eCommerce.

intellect

Polski software house tworzący oprogramowanie dla firm oraz strony internetowe.

inspeerity-logo

Software house specjalizujący się kompleksowej obsłudze IT dla firm.

liki-logo

Software house specjalizujący się aplikacjach mobilnych i fullstack

decerto-referencje

Producent oprogramowania dla biznesu: systemy sprzedażowe, logistyczne, CRM.

Zamów bezpłatnąkonsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

konsultacja-reka

Zamów bezpłatnąkonsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

konsultacja-reka

Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

formularz_ilustracja

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221


Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL9691542196

Działamy na terenie całej Europy