Oferta dla Software House'ów

Oferta dlaSoftware House'ów


Specjalizujemy się w budowie i wdrażaniu strategii rozwoju i wzrostu Software House’ów. Posiadamy praktyczne doświadczenie wspierania ponad 30 podobnych firm w zakresie sprzedaży i marketingu.


Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

Główne obszary wsparcia

Aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów na świecie

Pomoc w budowie i zarządzaniu działem sprzedaży i marketingu

Pomoc w zdefiniowaniu strategii sprzedaży i marketingu

Aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów na świecie

Pomoc w budowie i zarządzaniu działem sprzedaży i marketingu

Pomoc w zdefiniowaniu strategii sprzedaży i marketingu


Najczęstsze wyzwania Software House'ów

Pracując z Software House’ami zauważyliśmy, kilka najczęstszych problemów.

Wśród najważniejszych, można wymienić:

  • Software House jest uzależniony od jednego czy dwóch klientów i chce zmienić ten stan rzeczy,
  • Proces sprzedaży jest oparty głównie na relacjach zarządu i poleceniach,
  • W najważniejsze etapy procesu sprzedaży jest zaangażowany zarząd lub dyrektorzy,
  • Trudno zatrudnić handlowców i marketerów, których praca przynosi realne rezultaty,
  • Niepewność inwestowania w Marketing B2B – bardzo długi czas oczekiwania na rezultaty,
  • Brak procesu aktywnego pozyskiwania klientów (marketingowo lub prospectingowo),
  • Słaba dosprzedaż nowych projektów do obecnych klientów firmy.

Większość klientów, z którymi mamy do czynienia, w sposób świadomy i metodyczny chce rozwiązać główne problemy oraz ustawić firmę na ścieżce wzrostu na kolejne lata.

Przykładowe efekty

200%

Zakładanych leadów sprzedażowych ze strony aktywnych klientów – Wygenerowano 105 leadów

109%

zakładanych celów finansowych w 2020

200%

Zakładanych leadów sprzedażowych ze strony aktywnych klientów – Wygenerowano 105 leadów

109%

zakładanych celów finansowych w 2020

Najważniejsze usługi

Pomagamy firmom produkcyjnym w zdefiniowaniu i wdrożeniu kompletnej strategii pozyskiwania potencjalnych klientów.
.
.


Pomagamy na wszystkich płaszczyznach sprzedaży B2B – od audytu prowadzonych działań, przez budowę kompetencji i procesów, aż do zarządzania.


Specjalizujemy się w skutecznych Strategiach Marketingu B2B opierając się na kompetencjach i zasobach wewnętrznych zespołu klienta oraz na najnowszych trendach i wiedzy.


Pomagamy firmom produkcyjnym w zdefiniowaniu i wdrożeniu kompletnej strategii pozyskiwania potencjalnych klientów.
.
.


Pomagamy na wszystkich płaszczyznach sprzedaży B2B – od audytu prowadzonych działań, przez budowę kompetencji i procesów, aż do zarządzania.


Specjalizujemy się w skutecznych Strategiach Marketingu B2B opierając się na kompetencjach i zasobach wewnętrznych zespołu klienta oraz na najnowszych trendach i wiedzy.


Jako agencja rekrutacyjna, pomagamy w znalezieniu i rekrutacji najlepszych handlowców. Pomagamy w całym procesie, od określenia kompetencji do wyszkolenia.


Pomagamy w wyborze i wdrożeniu najlepszego systemu CRM dla danego klienta. System jest spójny zarówno z procesami jak i budżetem klienta.
.


Wdrażamy u naszych klientów systemy informatyczne, które zbierają wiedzę na temat klienta i procesów, takie jak Systemy CRM czy Marketing Automation.


Jako agencja rekrutacyjna, pomagamy w znalezieniu i rekrutacji najlepszych handlowców. Pomagamy w całym procesie, od określenia kompetencji do wyszkolenia.


Pomagamy w wyborze i wdrożeniu najlepszego systemu CRM dla danego klienta. System jest spójny zarówno z procesami jak i budżetem klienta.
.


Wdrażamy u naszych klientów systemy informatyczne, które zbierają wiedzę na temat klienta i procesów, takie jak Systemy CRM czy Marketing Automation.


Tak pracujemy z Software House'ami

Naszą siłą jest połączenie marketingu, sprzedaży, technologii i zarządzania.

Przed rozpoczęciem współpracy z dowolnym Software Housem, zawsze prowadzimy warsztat zerowy. To pozwala nam ustalić realną listę problemów oraz plan działania dopasowany do konkretnej firmy i jej aktualnej sytuacji.

W Software House’ach najczęściej pomagamy w następujących obszarach:

  • Zdefiniowanie strategii sprzedaży. Bardzo często software house kieruje swoje usługi do bardzo wielu krajów, używając wielu technologii. Przez to ciężko wyróżnić się na rynku i doprowadzić do skuteczności działań sprzedażowych i marketingowych.
  • Aktywne pozyskiwanie leadów. Wstępną strategię testujemy budując kampanie prospectingowe lub marketingowe. Dzięki temu budujemy proces pozyskiwania klientów oraz poprawiamy założenia strategiczne.
  • Rekrutacja członków zespołów i managerów. Używając naszej bazy oraz Podcastu NSM, pomagamy w rekrutacji dobrych specjalistów.
  • Wdrożenie systemu CRM lub innego systemu ułatwiającego zarządzanie. To pomaga firmie pracować na faktach i realnie poprawiać pracę zespołu.
  • Ułożenie procesu sprzedaży. Definiujemy cały proces sprzedaży, od pierwszego kontaktu z klientem, przez ofertę, aż do sprzedaży.
  • Rozpoczęcie działań marketingowych. Tworzymy strategię marketingową dla firmy, nastawioną na długoterminowe pozyskiwanie klientów oraz potencjalnych kandydatów (developerów).
  • Wdrożenie procesów. Uruchamiamy w firmie klienta wszystkie niezbędne procesy, aby usunąć chaos i przyspieszyć pracę.
  • Automatyzacja procesów. Dbamy o automatyzację prostych zadań i procesów, co przyspiesza pracę zespołów.

Oprócz powyższych obszarów, uruchamiamy u klientów działania, które są niezbędne w konkretnej sytuacji. Dbamy o to, żeby każdy z wymienionych obszarów był spójny z pozostałymi. To właśnie dzięki temu połączeniu, generujemy najlepsze rezultaty.

Przykładowa opinia o współpracy z branży 
Jarosław Granat

Head of Client Engagement @ Future Processing

[..] Znaczącym aspektem współpracy był całościowy proces zmiany komunikacji roli naszej firmy w rozwoju naszych klientów. Zależało nam na współpracy jako partner technologiczny, który rozumie biznes swoich klientów i potrafi doradzić w zakresie wyboru odpowiedniej technologii. Pomogły w tym praktyczne skrypty rozmów z klientami dotyczące badania i rozumienia ich potrzeb oraz ich wdrożenie w zespole. [..]

Nowy tryb pracy dał mi większy spokój dzięki poczuciu kontroli i przewidywalności procesów – wiem dokąd podążamy, jakie mamy cele, jak je mierzymy. Zaplanowana strategia i jasny plan wprowadza w organizacji przewidywalność i przynosi konkretne rezultaty.

Szczególnie ważne w realizacji projektu było pełne dopasowanie rytmu pracy i priorytetów do naszych potrzeb. Duża elastyczność m.in. przez częste kontakty i dobre dopasowanie tematyki warsztatów. Każdorazowo omawiane spotkanie z odpowiednimi priorytetami w odpowiedzi na pojawiające się wyzwania i najpilniejsze sprawy.

Jarosław Granat

Head of Client Engagement @ Future Processing

[..] Znaczącym aspektem współpracy był całościowy proces zmiany komunikacji roli naszej firmy w rozwoju naszych klientów. Zależało nam na współpracy jako partner technologiczny, który rozumie biznes swoich klientów i potrafi doradzić w zakresie wyboru odpowiedniej technologii. Pomogły w tym praktyczne skrypty rozmów z klientami dotyczące badania i rozumienia ich potrzeb oraz ich wdrożenie w zespole. [..]

Nowy tryb pracy dał mi większy spokój dzięki poczuciu kontroli i przewidywalności procesów – wiem dokąd podążamy, jakie mamy cele, jak je mierzymy. Zaplanowana strategia i jasny plan wprowadza w organizacji przewidywalność i przynosi konkretne rezultaty.

Szczególnie ważne w realizacji projektu było pełne dopasowanie rytmu pracy i priorytetów do naszych potrzeb. Duża elastyczność m.in. przez częste kontakty i dobre dopasowanie tematyki warsztatów. Każdorazowo omawiane spotkanie z odpowiednimi priorytetami w odpowiedzi na pojawiające się wyzwania i najpilniejsze sprawy.

01.

Wspieramy sprzedaż

  • strategia sprzedaży
  • proces sprzedaży
  • narzędzia wsparcia dla handlowców
  • strategia pozyskiwania klientów
  • prospecting
  • analiza potrzeb w sprzedaży
  • proces ofertowania
  • negocjacje handlowe
  • zamykanie sprzedaży
  • KPI w sprzedaży
  • wdrażanie skutecznych narzędzi CRM
  • negocjacje handlowe
  • sprzedaż przez partnerów i dystrybutorów
  • rekrutacja i kompetencje sprzedażowe

02.

Rozwijamy marketing

  • budowanie strategii marketingowej
  • definiowanie wartości dodanej i USP
  • definiowanie buyer persony
  • definiowanie customer journey
  • content marketing
  • customer experience
  • marketing automation
  • strategia SEO i SEM
  • analityka marketingowa
  • wsparcie działań marketingowych narzędziami
  • strategia marketingowa w social media
  • kampanie on-line
Nasz zespół wspierający Software house
Iwona Borawska

Chief Consulting Officer at SellWise & Konsultant

Paweł Pachowicz

Konsultant, Trener Sprzedaży i Rozwoju Biznesu

Konrad Grudziński

Konsultant, Trener Sprzedaży i Rozwoju Biznesu

Mateusz Ossowski

Konsultant, Trener Sprzedaży i Systemów IT

Damian Szalewicz

Konsultant, Trener i Marketing Menager

Joanna Urbanowicz

Konsultant, Trener i Marketing Manager

Przykładowe firmy, które nam zaufały:

Polski software house dostarczający oprogramowanie dla firm.

Polski software house zajmujący się eCommerce.

Polski software house tworzący oprogramowanie dla firm oraz strony internetowe.

Software house specjalizujący się kompleksowej obsłudze IT dla firm.

Software house specjalizujący się aplikacjach mobilnych i fullstack

Producent oprogramowania dla biznesu: systemy sprzedażowe, logistyczne, CRM.

Zamów bezpłatnąkonsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

Zamów bezpłatnąkonsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221


Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL9691542196

Działamy na terenie całej Europy