Strategiasprzedaży
Wraz z klientem tworzymy skuteczne strategie sprzedaży, które są spójne z celami, wartościami oraz usługami/produktami przedsiębiorstwa.
Zjedź niżej
i dowiedz się więcej
Strategiasprzedaży
Wraz z klientem tworzymy skuteczne strategie sprzedaży, które są spójne z celami, wartościami oraz usługami/produktami przedsiębiorstwa.
Zjedź niżej
i dowiedz się więcej
Czym jest konsultacja strategii sprzedaży
Nasi konsultanci sprzedaży często słyszą pytanie: „Jak najłatwiej zwiększyć sprzedaż?”. Jest wiele różnych odpowiedzi na to pytanie. Większość z nich to „protezy”, które krótkoterminowo zwiększają sprzedaż, ale nie rozwiązują źródłowego problemu.
Strategia sprzedaży powinna być pierwszym krokiem na drodze do stałego zwiększenia konkurencyjności firmy. Dobra strategia sprzedaży wymaga opracowania profilu potencjalnego klienta oraz kanałów i sposobów dotarcia do niego. Ponadto zawiera proces, w którym klient bierze udział, składający się na strategię komunikacji, standardy prowadzenia procesu sprzedaży i prezentowania klientowi produktu. Ostatnim krokiem jest polityka cenowa, która zapewnia najlepszy stosunek popytu do podaży.
Dlaczego warto?
- Strategia sprzedaży jest kluczem i warunkiem do wzrostu firmy.
- Strategia odgrywa istotną rolę w skutecznym zarządzaniu sprzedażą.
- Wszyscy handlowcy są zaangażowani w realizację wspólnego celu i planu.
Obszary współpracy
- Definiowanie profilu docelowego klienta.
- Segmentacja klientów.
- Organizacja zarządzania sprzedażą zgodnie ze strategią.
- Konsultacja przy tworzeniu polityki cenowej.
- Opracowanie kanałów sprzedaży.
- Konsultacja procesu sprzedaży.
Dla kogo?
Dla każdej firmy, która chce zwiększyć przychody. Zapraszamy do współpracy:
- Właścicieli lub managerów w małych i średnich przedsiębiorstwach.
- Firmy sprzedające zarówno w modelu B2B, jak i B2C.
- Firmy posiadające dział obsługi klienta.
Zamów bezpłatną
konsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Zamów bezpłatną
konsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki zaufały
Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy