Szkolenie zamknięte

Nowoczesny prospecting


Jak skutecznie pozyskiwać klientów na rynku B2B?
Jak budować komunikaty, aby przykuwały uwagę odbiorców?
Jakie narzędzie warto wykorzystać w prospectingu?

DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

Po co Ci szkolenie „Nowoczesny Prospecting"?


„Nowoczesny prospecting” to szkolenie, które pozwoliło już ponad kilkuset osobom, skuteczniej pozyskiwać nowych klientów. Jeden z flagowych produktów Sellwise, który w wersji dedykowanej możemy zrealizować tylko dla Ciebie i Twoich handlowców. W trakcie warsztatu poznasz skuteczne metody pozyskiwanie nowych klientów. Nauczysz się budować komunikaty, na które Twoi odbiorcy będę reagowali z zaciekaniem.  Poznasz narzędzia, które pozwolą aktywne pozyskiwanie nowego klienta zamienić w skuteczne działania, a nie przykrą konieczność.

Na warsztacie powiemy o najważniejszych obszarach prospectingu:

  • Budowanie dobrych powodów kontaktu
  • Precyzyjne komunikowanie przewag konkurencyjnych
  • Pisanie „zimnych maili” / wiadomości LinkedIn
  • Wdrożenie narzędzi wspierających prospecting
  • Planowanie aktywności prospectingowych 

W rezultacie, zaprojektujemy strategie prospectingową dopasowaną, do celu i sytuacji klienta.

Podczas 2-dniowego warsztatu poznasz przebieg procesów w dziale zakupów

poznasz-ikona

Spojrzysz na proces zakupowy z perspektywy klienta.

przygotujesz-ikona

Dowiesz się jakie działania możesz podjąć, by skutecznie negocjować z działem zakupów

nauczysz-ikona

Zwiększysz swobodę i pewność siebie w kontaktach z grupą zawodową kupców.

Dlaczego warto zainwestować w to szkolenie?

01

Praktyczna wiedza

Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszego doświadczenia oraz współpracy z kilkuset klientami na rynku B2B

02

Oszczędności

Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.

03

Narzędzia

W trakcie szkolenia otrzymasz praktyczne narzędzia, które pomogą wdrażać poznaną wiedzę już dzień po szkoleniu.

04

Warsztatowa forma

Projektując szkolenia ograniczyliśmy ilość teorii do niezbędnego minimum i pracujemy w oparciu o realne przykłady z Twojej branży

05

Plan

Na naszym warsztacie tworzymy plan, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu

Agenda szkolenia

Dzień Pierwszy

Wprowadzenie do prospectingu

  • Po co Ci prospecting i czy będzie potrzebny za 10 lat
  • Dlaczego niektóre firmy nie mają rezultatów z aktywności prospectingowych?
  • Co zmieniło się w prospectingu w ostatnich 10 latach?
  • Jak nawyki klientów wpływają na prospecting?
  • Jakie są wady i zalety każdej z metod prospectingowych?

Jak skutecznie robić prospecting (cz.1)?

  • Dlaczego klient nie chce słuchać o Twoich przewagach konkurencyjnych?
  • Jak skutecznie wykonywać zimne telefony?
  • Jak pisać dobre zimne maile?

Dzień Drugi

Jak skutecznie robić prospecting (cz.2)?

  • Czy zimne wizyty jeszcze przynoszą rezultaty?
  • Jak prosić o referencje i polecenia, aby dostawać realne kontakty do klientów?
  • Jak z poprzednimi metodami łączy się nowoczesny Social Selling?

Jak planować prospecting, żeby wykonać cel?

  • Jak budować relację i zaufanie z pracownikiem działu zakupów?
  • Jak rozmawiać, by wywoływać pozytywne emocje u klientów?
  • Jak reagować na nieczyste zagrania klienta?
  • Jak obronić cenę i swoją marże? 
  • Gra negocjacyjna.

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Jak projektujemy warsztat?


Diagnoza sytuacji

  • Diagnozujemy sytuację biznesową organizacji
  • Rozpoznajemy cele 
  • Definiujemy główne problemy i wyzwania organizacji w zakresie szkoleń
  • Ustalamy wstępne założenia szkoleniowe

Badanie potrzeb

  • Definiujemy potrzeby szkoleniowe osób zlecających szkolenie
  • Prowadzimy fokusowe badanie potrzeb wśród uczestników szkolenia
  • Zbieramy materiał stanowiący bazę pod budowę programu szkoleniowego
  • Analizujemy obecny poziom wiedzy uczestników
  • Ustalamy formułę szkoleniową (online/ stacjonarnie)

Budowa programu szkoleniowego

  • Ustalamy końcowy zakres szkolenia 
  • Dobieramy formy edukacyjne wykorzystywane podczas szkolenia
  • Konsultujemy program wspólnie z klientem 
  • Planujemy proces szkoleniowy

Planowanie realizacji

  • Planujemy proces wdrożenia 
  • Budujemy harmonogram szkoleń 
  • Ustalamy ostateczne warunki
  • Dobieramy trenera

Realizacja programu

Prowadźmy sesje szkoleniowe zgodnie z harmonogramem


Ewaluacja programu

  • Badamy satysfakcje uczestników 
  • Sprawdzamy poziom realizacji celów szkoleniowych 
  • Weryfikujemy poziom realizacji założeń przed szkoleniowych

Kto poprowadzi szkolenie?

lukasz-polubianko
Łukasz Połubianko

Konsultant Sprzedaży B2B,
Trener Biznesu

Oskar Kazibudzki

Konsultant sprzedaży i marketingu B2B

Michał Balcerzak

Konsultant,
Trener sprzedaży

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black