Szkolenie zamknięte dla firm
Szkolenie nowoczesny prospecting
Docieraj do dowolnych klientów biznesowych i wypełnij swój lejek sprzedażowy, dzięki metodom nowoczesnego prospectingu.
Aktualne metody prospectingowe nie działają?
Aktualne metody prospectingowe nie działają?
Jeśli:
→ masz poczucie, że rynek się zmienił i Twoje dotychczasowe metody pozyskiwania nowych klientów biznesowych oraz argumentacji sprzedażowej już się tak dobrze nie sprawdzają,
→ masz trudność w dotarciu do osób decyzyjnych,
→ chcesz zdobyć umiejętność efektywnego zarządzania kontaktem,
→ umiejętne rozpoczęcie rozmowy z nowym klientem jest dla ciebie wyzwaniem,
→ chcesz rozpocząć działania w mediach społecznościowych, ale nie wiesz, od czego zacząć,
→ nie wiesz, w jakie działania inwestować najwięcej czasu i co sprawdzi się najlepiej w Twojej branży,
→ w Twoim zespole brakuje zaawansowanych umiejętności handlowych,
to rozwiązaniem jest zaplanowanie i wdrożenie nowoczesnych działań prospectingowych, które pozwolą klientom biznesowym szybko zrozumieć korzyści wynikające ze współpracy z Tobą. To wszystko bez żadnych manipulacji i sztuczek sprzedażowych. Z szacunkiem dla klienta i zgodnie z jego oczekiwaniami. Jak się tego nauczyć?
Czego Twój zespół nauczy się na tym szkoleniu?
Sprawdź kompetencje poniżej i oceń czy po dopasowaniu do Twojego zespołu spełnią one cele rozwojowe Twojej firmy. Jeżeli na liście brakuje ważnej dla Ciebie kompetencji, poinformuj nas o tym. Sprawdzimy, czy jesteśmy w stanie zmodyfikować program szkolenia.
01
Narzędzi komunikacyjnych zachęcających do rozmów
02
Procesowego podejścia do prospectingu
03
Aktualnych metod zakupowych klientów B2B
04
Komunikacji dopasowanej do Buyer Persony Twojej firmy
05
Komunikacji przewag rynkowych
06
Tworzenie propozycji wartości i ich komunikacji w ofercie
07
Planowania i realizowania spotkań handlowych
08
Partnerstwa w relacjach biznesowych
09
Prospectingu na Linkedinie
Chcesz sprawdzić czy to szkolenie pasuje do Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie zrealizuje cele Twojej firmy.
Agenda szkolenia
Sprawdź dokładną agendę szkolenia i modułów. Agenda może zostać dostosowana do indywidualnej sytuacji Twojej firmy.
Dzień Pierwszy
Wprowadzenie do prospectingu
- Dlaczego w niektórych firmach poszukiwanie klientów nie przynosi efektów?
- Co zmieniło się w procesie pozyskiwania klientów w ostatnich latach?
- Jak nawyki klientów wpływają na prospecting?
- Metody prospectingu – jakie są wady i zalety każdej z metod.
- Działania prospectingowe z uwzględnieniem procesu zakupowego klienta i buyer person.
Jak skutecznie robić prospecting?
- Dlaczego klient nie chce słuchać o Twoich przewagach konkurencyjnych?
- Jak skutecznie rozpoczynać zimne kontakty: cold calling, cold mailing, social selling (media społecznościowe).
- Jak rozwinąć umiejętność pokonywania obiekcji zgłaszanych przez klientów na etapie prospectingu?
- Tworzenie zimnych wiadomości.
- Sztuka komunikacji oparta o dobry powód do kontaktu.
Dzień Drugi
Jak planować prospecting, żeby wykonać cel?
- Jak mądrze korzystać z różnych źródeł pozyskiwania klientów i kontaktować się z nimi?
- Jak zabezpieczyć ustalenia o potencjalnym spotkaniu, czyli sztuka umawiania się na rezultat.
- Praca na poleceniach i rekomendacjach.
- Jak mierzyć skuteczność swoich działań. Prosta analityka sprzedaży.
- Networking i spotkania biznesowe. Czy mają sens? Co robić, czego nie robić.
- Sposób na krótkie i inspirujące przedstawienie siebie i swojej oferty.
Social Selling, czyli klienci online
- Social selling. Czyli jak skutecznie wykonywać zimne kontakty w mediach społecznościowych.
- Działania na LinkedIn – jak przyciągnąć uwagę?
- 7 kroków do mistrzostwa w działaniach na Linkedin.
- Czego nie robić, czyli krótka lekcja savoir-vivre w mediach społecznościowych.
Narzędzia wspierające prospecting
- Kwalifikacja i dyskwalifikacja leadów.
- Jak wybrać narzędzia wspierające prospecting.
- Co automatyzować i jak?
- Omówienie przykładów sprawdzonych narzędzi prospectingowych dostępnych na rynku.
Dla kogo jest szkolenie z pozyskiwania klientów?
→ Dla handlowców pracujących na rynku B2B oraz osób, których zadaniem jest realizacja celów sprzedażowych postawionych przez przełożonych.
→ Dla managerów i dyrektorów sprzedaży.
→ Dla właścicieli i zarządów firm.
→ Każdego, kto zajmuje się pozyskiwaniem nowych klientów.
Kto prowadzi szkolenie?
Łukasz Połubianko
Konsultant, Trener, Chief Consulting officer
Już od blisko 17 lat związany ze sprzedażą. Od lat z sukcesami samodzielne projekty dla czołowych firm w swoich branżach, szkoli, doradza oraz buduje efektywne zespoły. Ekspert w sprzedaży telefonicznej. W pracy konsultanta wykorzystuje bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas wieloletniego prowadzenia projektów i szkoleń dla wiodących marek z sektora telekomunikacyjnego (Vectra, Orange) farmaceutycznego (Novartis, Bauch&Lomb) czy energetycznego (Energa). Dzięki doświadczeniom we współpracy zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i firmami z sektora MŚP, potrafi rozwijać organizacje, dobierając działania odpowiadające ich codziennym wyzwaniom. Jest dyplomowanym managerem i trenerem biznesu, przez International Education Society certyfikowany jako trener szkoleń online.
Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA Search, Sandler Training, Direct Communication i Jobilla OY.
Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach. Jej doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Magda łączy doświadczenie z wielu branż z pasją i pozytywnym nastawieniem. Jest skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% zaangażowania i potrafi zaangażować innych.
Magdalena Krawczak
Konsultantka, Trenerka
Magdalena Krawczak
Konsultantka, Trenerka
Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA Search, Sandler Training, Direct Communication i Jobilla OY.
Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach. Jej doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Magda łączy doświadczenie z wielu branż z pasją i pozytywnym nastawieniem. Jest skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% zaangażowania i potrafi zaangażować innych.
Czym to szkolenie różni się od innych?
Wywodzimy się ze świata B2B
To szkolenie jest zbudowane w oparciu o naszą własną metodykę: Wise Selling System, której skuteczność sprawdziliśmy już na kilkuset klientach B2B i cały czas ją udoskonalamy i rozwijamy. Podczas szkolenia rozwiniesz umiejętności prospectingowe, komunikacyjne i analityczne związane z własną skutecznością sprzedażową i przećwiczysz je pod okiem doświadczonego trenera. Pozyskiwanie klientów jest istotnym zadaniem handlowców, managerów sprzedaży i pozostałych specjalistów sił sprzedaży.
Uporządkowany katalog narzędzi
Wiemy, jak ważne jest, aby po szkoleniach materiały wspierały realną zmianę w modelu pracy czy procesach. Dlatego materiały dodatkowe zaprojektowaliśmy tak, aby poprawiać efektywność biznesową i wspierać pozyskiwanie klientów. Pokażemy, jak je stosować, aby szkolenie nie było tylko jednorazową inspiracją, ale wartościową zmianą mającą realny wpływ na wyniki sprzedażowe i skuteczniejsze pozyskiwanie klientów.
Po szkoleniu otrzymasz:
Wraz z udziałem w szkoleniu otrzymujesz dostęp do bogatej biblioteki wiedzy:
- Arkusze wspomagające pracę wdrożeniową, gotowe skrypty, przykłady kampanii prospectingowych, lista narzędzi przydatnych w prospectingu.
- Szczegółowy manual prowadzący Cię krok po kroku przez budowę profilu na LinkedIn.
- Materiały dodatkowe wypracowane podczas szkolenia, które ułatwią stosowanie w praktyce technik pozyskiwania klientów oraz pomogą w rozwijaniu umiejętności sprzedażowych.
To szkolenie jest częścią Wise Selling System
Kiedy SellWise wchodziło na rynek, w większości firm, różne działy były szkolone według innych metod, przez zupełnie różnych trenerów. Niejednokrotnie wiedza pozyskana przez różne zespoły, była ze sobą sprzeczna. W praktyce to zwiększało podziały i bardzo utrudniało współpracę.
Nasze szkolenia zamknięte są zbudowane według jednej spójnej metodyki. To oznacza, że wszystkie zespoły w Twojej firmie będą posługiwać się taką samą nomenklaturą, a wszystkie kompetencje będą się uzupełniać. Dzięki takiemu podejściu dział sprzedaży, marketingu, managerowie czy zarząd używają tego samego słownictwa i pracują według spójnej metody. Dzięki temu możliwe jest zwiększenie skuteczności procesu prospectingu oraz usprawnienie komunikacji.
Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!
Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!
Co wpływa na cenę szkolenia?
Na cenę wpływa przede wszystkim liczba uczestników (grup szkoleniowych), realizowanie (bądź nie) warsztatu diagnozującego potrzeby szkoleniowe, czas trwania szkolenia, forma (stacjonarnie/online), poziom zaawansowania uczestników w danym temacie, liczba trenerów, liczba i forma materiałów dodatkowych, forma certyfikatu (online/drukowany), realizowanie (bądź nie) sesji follow up wspierającej wdrożenie poznanego podczas szkolenia materiału. Wszystkie te kwestie ustalimy telefonicznie przed wysłaniem ostatecznej wyceny szkolenia. Najczęściej jeden dzień szkoleniowy to wydatek od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.
Sprawdź pozostałe szkolenia SellWise
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki zaufały
Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy