Szkolenie zamknięte dla firm

Nowoczesny prospecting


Docieraj do dowolnych klientów biznesowych i wypełnij swój lejek sprzedaży, dzięki metodom nowoczesnego prospectingu.

DOPASUJ SZKOLENIE DO SWOJEJ FIRMY

Aktualne metody prospectingowe nie działają?

Aktualne metody prospectingowe nie działają?


Jeśli:

→ masz poczucie, że rynek się zmienił i Twoje dotychczasowe metody pozyskiwania nowego biznesu już się tak dobrze nie sprawdzają,
→ szukasz metod dotarcia do nowych klientów,
→ masz trudność w dotarciu do osób decyzyjnych,
→ umiejętne rozpoczęcie rozmowy z nowym klientem jest dla Ciebie wyzwaniem,
→ chcesz rozpocząć działania w mediach społecznościowych, ale nie wiesz od czego zacząć,
→ nie wiesz, w jakie działania inwestować najwięcej czasu i co sprawdzi się najlepiej w Twojej branży, 

to rozwiązaniem jest zaplanowanie i wdrożenie nowoczesnych działań prospectingowych, które pozwolą klientom biznesowym szybko zrozumieć korzyści wynikające ze współpracy z Tobą. To wszystko bez żadnych manipulacji i sztuczek sprzedażowych. Z szacunkiem dla klienta i zgodnie z jego oczekiwaniami. Jak się tego nauczyć?

Czego Twój zespół nauczy się na tym szkoleniu?

Sprawdź kompetencje poniżej i oceń czy spełniają one cele rozwojowe Twojej firmy. Dzięki temu łatwo ocenisz, czy szkolenie po dopasowaniu do Twojego zespołu, zrealizuje cel, który jest ważny dla firmy. Jeżeli na liście brakuje ważnej dla Ciebie kompetencji, poinformuj nas o tym. Sprawdzimy czy jesteśmy w stanie zmodyfikować program szkolenia. 

01

Narzędzi komunikacyjnych zachęcających do rozmów

02

Procesowego podejścia do prospectingu

03

Aktualnych metod zakupowych klientów B2B

04

Komunikacji dopasowanej do Buyer Persony Twojej firmy

05

Komunikacji przewag rynkowych

06

Tworzenie propozycji wartości i ich komunikacji w ofercie

07

Planowania i realizowania spotkań handlowych

08

Partnerstwa w relacjach biznesowych

09

Prospectingu na Linkedinie

Chcesz sprawdzić czy to szkolenie pasuje do Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie zrealizuje cele Twojej firmy.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Agenda szkolenia

Sprawdź dokładną agendę szkolenia i modułów. Agenda może zostać dostosowana do indywidualnej sytuacji Twojej firmy.

Dzień Pierwszy

Wprowadzenie do prospectingu

  • Dlaczego niektóre firmy nie mają rezultatów z aktywności prospectingowych?
  • Co zmieniło się w prospectingu w ostatnich latach?
  • Jak nawyki klientów wpływają na prospecting?
  • Metody prospectingu – jakie są wady i zalety każdej z metod.
  • Działania prospectingowe z uwzględnieniem procesu zakupowego klienta i buyer person.

Jak skutecznie robić prospecting?

  • Dlaczego klient nie chce słuchać o Twoich przewagach konkurencyjnych?
  • Jak skutecznie rozpoczynać zimne kontakty: cold calling, cold mailing, social selling (media społecznościowe).
  • Tworzenie zimnych wiadomości.
  • Sztuka komunikacji oparta o dobry powód do kontaktu.

Dzień Drugi

Jak planować prospecting, żeby wykonać cel?

  • Jak mądrze wykorzystywać wszystkie dostępne kanały kontaktu z potencjalnymi klientami?
  • Jak zabezpieczyć ustalenia o potencjalnym spotkaniu, czyli sztuka umawiania się na rezultat.
  • Praca na poleceniach i rekomendacjach.
  • Jak mierzyć skuteczność swoich działań. Prosta analityka sprzedaży.
  • Networking i spotkania biznesowe. Czy mają sens? Co robić, czego nie robić.
  • Sposób na krótkie i inspirujące przedstawienie siebie i swojej oferty.

Social Selling, czyli klienci online

  • Social selling. Czyli jak skutecznie wykonywać zimne kontakty w mediach społecznościowych.
  • Działania na LinkedIn – jak przyciągnąć uwagę?
  • 7 kroków do mistrzostwa w działaniach na Linkedin.
  • Czego nie robić, czyli krótka lekcja savoir-vivre w mediach społecznościowych.

Narzędzia wspierające prospecting

  • Kwalifikacja i dyskwalifikacja leadów.
  • Jak wybrać narzędzia wspierające prospecting.
  • Co automatyzować i jak?
  • Omówienie przykładów sprawdzonych narzędzi prospectingowych dostępnych na rynku.

Dla kogo jest to szkolenie?

→ Dla handlowców pracujących na rynku B2B.
→ Dla Managerów i Dyrektorów Sprzedaży.
→ Dla właścicieli i zarządów firm.

Kto prowadzi szkolenie?

lukasz-polubianko
Łukasz Połubianko

Konsultant, Trener, Chief Consulting officer

Już od blisko 17 lat związany ze sprzedażą. Od lat z sukcesami samodzielne projekty dla czołowych firm w swoich branżach, szkoli, doradza oraz buduje efektywne zespoły. Ekspert w sprzedaży telefonicznej. W pracy konsultanta wykorzystuje bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas wieloletniego prowadzenia projektów i szkoleń dla wiodących marek z sektora telekomunikacyjnego (Vectra, Orange) farmaceutycznego (Novartis, Bauch&Lomb) czy energetycznego (Energa). Dzięki doświadczeniom we współpracy zarówno z międzynarodowymi korporacjami jak i firmami z sektora MŚP, potrafi rozwijać organizacje, dobierając działania odpowiadające ich codziennym wyzwaniom. Jest dyplomowanym managerem i trenerem biznesu, przez International Education Society certyfikowany jako trener szkoleń online.

Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA Search, Sandler Training, Direct Communication i Jobilla OY.

Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach. Jej doświadczenie obejmuje min. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Magda łączy doświadczenie z wielu branż z pasją i pozytywnym nastawieniem. Jest skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% zaangażowania i potrafi zaangażować innych.

Magdalena Krawczak

Konsultantka, Trenerka

Magdalena Krawczak

Konsultantka, Trenerka

Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA Search, Sandler Training, Direct Communication i Jobilla OY.

Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach. Jej doświadczenie obejmuje min. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Magda łączy doświadczenie z wielu branż z pasją i pozytywnym nastawieniem. Jest skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% zaangażowania i potrafi zaangażować innych.

Czym to szkolenie różni się od innych?

Wywodzimy się ze świata B2B 

To szkolenie jest zbudowane w oparciu o naszą własną metodykę: Wise Selling System, której skuteczność sprawdziliśmy już na kilkuset klientach B2B i cały czas ją udoskonalamy i rozwijamy. Podczas szkolenia rozwiniesz umiejętności prospectingowe, komunikacyjne i analityczne związane z własną skutecznością sprzedażową i przećwiczysz je pod okiem doświadczonego trenera.

 

Uporządkowany katalog narzędzi  

Wiemy, jak ważne jest, aby po szkoleniach materiały wspierały realną zmianę w modelu pracy czy procesach. Dlatego materiały dodatkowe zaprojektowaliśmy tak, aby realnie posłużyły do poprawy efektywności działań i procesów. Pokażemy, jak je stosować, aby szkolenie nie było tylko jednorazową inspiracją, ale wartościową zmianą mającą realny wpływ na wyniki sprzedażowe.

Po szkoleniu otrzymasz:

Wraz z udziałem w szkoleniu otrzymujesz dostęp do bogatej biblioteki wiedzy:

  • Arkusze wspomagające pracę wdrożeniową, gotowe skrypty, przykłady kampanii prospectingowych, lista narzędzi przydatnych w prospectingu. 
  • Szczegółowy manual prowadzący Cię krok po kroku przez budowę profilu na LinkedIn. 
  • Materiały dodatkowe wypracowane podczas szkolenia. 

To szkolenie jest częścią Wise Selling System

Kiedy SellWise wchodziło na rynek, w większości firm, różne działy były szkolone według innych metod, przez zupełnie różnych trenerów. Niejednokrotnie wiedza pozyskana przez różne zespoły, była ze sobą sprzeczna. W praktyce to zwiększało podziały i bardzo utrudniało współpracę.

Nasze szkolenia zamknięte są zbudowane według jednej spójnej metodyki. To oznacza, że wszystkie zespoły w Twojej firmie będą posługiwać się taką samą nomenklaturą, a wszystkie kompetencje będą się uzupełniać. Dzięki takiemu podejściu, dział sprzedaży, marketingu, managerowie czy zarząd używają tego samego słownictwa i pracują według spójnej metody. To znacznie poprawia komunikację i ułatwia osiągnięcie rezultatów.

Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Co wpływa na cenę szkolenia?

Na cenę wpływa przede wszystkim liczba uczestników (grup szkoleniowych), realizowanie (bądź nie) warsztatu diagnozującego potrzeby szkoleniowe, czas trwania szkolenia, forma (stacjonarnie/online), poziom zaawansowania uczestników w danym temacie, liczba trenerów, liczba i forma materiałów dodatkowych, forma certyfikatu (online/drukowany), realizowanie (bądź nie) sesji follow up wspierającego wdrożenie poznanego podczas szkolenia materiału. Wszystkie te kwestie ustalimy telefonicznie przed wysłaniem ostatecznej wyceny szkolenia. Naczęściej jeden dzień szkoleniowy to wydatek od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.

Sprawdź pozostałe szkolenia SellWise

Wszystkie szkolenia

Te marki zaufały


future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
leanpassion-logo
woda-dla-firmy-logo

Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

formularz_ilustracja

Bezpośredni kontakt


Bezpośredni kontakt

Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL6312699869

Działamy na terenie całej Europy