Szkolenie zamknięte
Nowoczesny prospecting
Jak skutecznie pozyskiwać klientów na rynku B2B?
Jak budować komunikaty, aby przykuwały uwagę odbiorców?
Jakie narzędzie warto wykorzystać w prospectingu?
Po co Ci szkolenie „Nowoczesny Prospecting"?
„Nowoczesny prospecting” to szkolenie, które pozwoliło już ponad kilkuset osobom, skuteczniej pozyskiwać nowych klientów. Jeden z flagowych produktów Sellwise, który w wersji dedykowanej możemy zrealizować tylko dla Ciebie i Twoich handlowców. W trakcie warsztatu poznasz skuteczne metody pozyskiwanie nowych klientów. Nauczysz się budować komunikaty, na które Twoi odbiorcy będę reagowali z zaciekaniem. Poznasz narzędzia, które pozwolą aktywne pozyskiwanie nowego klienta zamienić w skuteczne działania, a nie przykrą konieczność.
Na warsztacie powiemy o najważniejszych obszarach prospectingu:
- Budowanie dobrych powodów kontaktu
- Precyzyjne komunikowanie przewag konkurencyjnych
- Pisanie „zimnych maili” / wiadomości LinkedIn
- Wdrożenie narzędzi wspierających prospecting
- Planowanie aktywności prospectingowych
W rezultacie, zaprojektujemy strategie prospectingową dopasowaną, do celu i sytuacji klienta.
Podczas 2-dniowego warsztatu poznasz przebieg procesów w dziale zakupów
Spojrzysz na proces zakupowy z perspektywy klienta.
Dowiesz się jakie działania możesz podjąć, by skutecznie negocjować z działem zakupów
Zwiększysz swobodę i pewność siebie w kontaktach z grupą zawodową kupców.
Dlaczego warto zainwestować w to szkolenie?
01
Praktyczna wiedza
Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszego doświadczenia oraz współpracy z kilkuset klientami na rynku B2B
02
Oszczędności
Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.
03
Narzędzia
W trakcie szkolenia otrzymasz praktyczne narzędzia, które pomogą wdrażać poznaną wiedzę już dzień po szkoleniu.
04
Warsztatowa forma
Projektując szkolenia ograniczyliśmy ilość teorii do niezbędnego minimum i pracujemy w oparciu o realne przykłady z Twojej branży
05
Plan
Na naszym warsztacie tworzymy plan, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu
Agenda szkolenia
Dzień Pierwszy
Wprowadzenie do prospectingu
- Po co Ci prospecting i czy będzie potrzebny za 10 lat
- Dlaczego niektóre firmy nie mają rezultatów z aktywności prospectingowych?
- Co zmieniło się w prospectingu w ostatnich 10 latach?
- Jak nawyki klientów wpływają na prospecting?
- Jakie są wady i zalety każdej z metod prospectingowych?
Jak skutecznie robić prospecting (cz.1)?
- Dlaczego klient nie chce słuchać o Twoich przewagach konkurencyjnych?
- Jak skutecznie wykonywać zimne telefony?
- Jak pisać dobre zimne maile?
Dzień Drugi
Jak skutecznie robić prospecting (cz.2)?
- Czy zimne wizyty jeszcze przynoszą rezultaty?
- Jak prosić o referencje i polecenia, aby dostawać realne kontakty do klientów?
- Jak z poprzednimi metodami łączy się nowoczesny Social Selling?
Jak planować prospecting, żeby wykonać cel?
- Jak budować relację i zaufanie z pracownikiem działu zakupów?
- Jak rozmawiać, by wywoływać pozytywne emocje u klientów?
- Jak reagować na nieczyste zagrania klienta?
- Jak obronić cenę i swoją marże?
- Gra negocjacyjna.
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Jak projektujemy warsztat?
Diagnoza sytuacji
- Diagnozujemy sytuację biznesową organizacji
- Rozpoznajemy cele
- Definiujemy główne problemy i wyzwania organizacji w zakresie szkoleń
- Ustalamy wstępne założenia szkoleniowe
Badanie potrzeb
- Definiujemy potrzeby szkoleniowe osób zlecających szkolenie
- Prowadzimy fokusowe badanie potrzeb wśród uczestników szkolenia
- Zbieramy materiał stanowiący bazę pod budowę programu szkoleniowego
- Analizujemy obecny poziom wiedzy uczestników
- Ustalamy formułę szkoleniową (online/ stacjonarnie)
Budowa programu szkoleniowego
- Ustalamy końcowy zakres szkolenia
- Dobieramy formy edukacyjne wykorzystywane podczas szkolenia
- Konsultujemy program wspólnie z klientem
- Planujemy proces szkoleniowy
Planowanie realizacji
- Planujemy proces wdrożenia
- Budujemy harmonogram szkoleń
- Ustalamy ostateczne warunki
- Dobieramy trenera
Realizacja programu
Prowadźmy sesje szkoleniowe zgodnie z harmonogramem
Ewaluacja programu
- Badamy satysfakcje uczestników
- Sprawdzamy poziom realizacji celów szkoleniowych
- Weryfikujemy poziom realizacji założeń przed szkoleniowych
Kto poprowadzi szkolenie?
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.