Szkolenie zamknięte dla firm
Szkolenie Key Account Manager
Jak zarządzać portfelem najważniejszych klientów, by stale przekraczać ich oczekiwania i rozwijać własną sprzedaż.
Też masz wrażenie, że dziś klienci są bardziej wymagający niż kiedykolwiek wcześniej?
Jeśli zastanawiasz się:
→ jak stale rozwijać sprzedaż na zamkniętym portfelu klientów,
→ jak rozpoznać i rozwijać klientów o największym potencjale,
→ jak ukształtować w oczach klienta wizerunek zaufanego doradcy,
→ jak rozmawiać z najważniejszymi klientami jak równy z równym,
→ jak zdobyć i utrzymać lojalność klientów,
to rozwiązaniem jest umiejętność budowania z kluczowymi klientami firmy długotrwałych relacji opartych na zaufaniu, by nie tylko poznać, ale stale przekraczać ich oczekiwania oraz budować strategię i efektywnie zarządzać portfelem najważniejszych klientów.
Czego Twój zespół nauczy się na tym szkoleniu?
Sprawdź kompetencje poniżej i oceń czy po dopasowaniu do Twojego zespołu spełnią one cele rozwojowe Twojej firmy. Jeżeli na liście brakuje ważnej dla Ciebie kompetencji, poinformuj nas o tym. Sprawdzimy, czy jesteśmy w stanie zmodyfikować program szkolenia.
01
Planowania długoterminowego rozwoju sprzedaży do klientów o największym potencjale
02
Zrozumienia potrzeb i oczekiwań kluczowych klientów, oraz dostosowania oferty do ich wymagań
03
Nowoczesnych metod i narzędzi wspomagających budowę i rozwój relacji biznesowych
04
Motywacji i inspiracji do rozwoju portfela kluczowych klientów
05
Komunikowania rzeczy trudnych i niewygodnych np. podwyżek cen
06
Rozwiązywania konfliktów i zarządzania trudnymi sytuacjami
Chcesz sprawdzić czy to szkolenie pasuje do Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie zrealizuje cele Twojej firmy.
Agenda szkolenia
Sprawdź dokładną agendę szkolenia i modułów. Agenda może zostać dostosowana do indywidualnej sytuacji Twojej firmy.
Wprowadzenie do Key Account Managementu
- Czym jest Key Account Management i dlaczego to jest takie ważne?
- Cele Account Managementu vs. cele sprzedażowe, czyli co z tym zyskiem?
- Kluczowe zadania i odpowiedzialności na stanowisku Key Account Managera.
- Korzyści wynikające z efektywnego zarządzania relacji z klientami.
Skuteczny i nowoczesny Key Account Management
- Budowanie długofalowych relacji z kluczowym klientem i rozwój sieci kontaktów w organizacji klienta.
- Identyfikacja i zrozumienie potrzeb klienta.
- Techniki komunikacji interpersonalnej. Budowanie relacji i zaufania.
- Zarządzanie oczekiwaniami klienta.
- Narzędziownik skutecznego Key Account Managera (churn alert, wake up call, strategia rozwoju klienta).
Zarządzanie trudnymi sytuacjami w relacjachz klientami
- Zasady efektywnej komunikacji w trudnych sytuacjach.
- Rozwiązywanie konfliktów i zarządzanie trudnymi sytuacjami.
- Rewizja oczekiwań klienta, czyli komunikowanie rzeczy niewygodnych (np. podwyżek cen).
- Trudny klient, czyli zarządzanie emocjami.
- Omówienie trudnych przypadków (praca na przykładach uczestników szkolenia).
Zarządzanie portfelem klientów
- Analiza i podział portfela klientów na segmenty.
- Co to jest potencjał i jak to zmierzyć?
- Identyfikacja klientów o największym potencjalne.
- Strategia rozwoju portfela klientów w oparciu o analizę potencjałów.
- Planowanie rozwoju portfela klientów
Planowanie rozwoju klienta
- Długofalowa relacja biznesowa: zalety i ryzyka.
- Jak rozmawiać z klientami o nowych pomysłach?
- Systematyczny rozwój klienta w oparciu o jego potencjał.
- Prosta analityka i matematyka sprzedażowa.
- Przygotowanie kompletnej strategii rozwoju dla wybranego klienta: Account Plan.
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie skierowane jest do osób, które oprócz realizacji celów sprzedażowych są odpowiedzialne za budowanie i pielęgnowanie długoterminowych relacji z klientami biznesowymi, a więc dla każdego, kto zajmuje stanowisko Key Account Manager w firmie B2B, a także dla:
→ Handlowców pracujących na rynku B2B.
→ Managerów i dyrektorów sprzedaży.
→ Właścicieli i zarządów firm.
Kto prowadzi szkolenie?
Magdalena Krawczak
Konsultantka, Trenerka
Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA Search, Sandler Training, Direct Communication i Jobilla OY.
Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach (włączając otwieranie oddziałów w Ameryce i Azji). Jej doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Magda łączy doświadczenie z wielu branż z pasją i pozytywnym nastawieniem. Jest skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% zaangażowania i potrafi zaangażować innych. Certyfikowana trenerka metody przywództwa wg. Johna Maxwella i członkini Maxwell Leadership Certified Team.
Szkolenia dla Key Account Manager – czym różnią się od innych?
Uczymy nowoczesnego Key Account Managementu
Uczestnicy szkolenia otrzymują wiedzę z zakresu nowoczesnego Key Account Managementu, która pozwala im sprawniej nawigować w warunkach dzisiejszej biznesowej niepewności i zmienności. Dzięki praktycznym ćwiczeniom rozwijają swoje kompetencje i uczą się efektywniej planować sprzedaż na portfelu swoich klientów.
Praca na case’ach uczestników
Uczestnicy otrzymują dawkę praktycznej i aktualnej wiedzy z zakresu Key Account Managementu i narzędzia, które wykorzystują od razu na sali szkoleniowej. Szkolenie uwzględnia case study uczestników, które jest analizowane i przepracowywane pod okiem doświadczonego trenera. To połączenie stanowi wartość dodaną dla uczestników.
Praktyczne materiały edukacyjne
Poza samą teorią szkolenie oferuje materiały edukacyjne, takie jak gotowe szablony i praktyczne narzędzia, które ułatwiają efektywne wykorzystywanie zdobytej wiedzy i wdrażanie jej w codziennej pracy Key Account Managera.
Po szkoleniu otrzymasz:
Wraz z udziałem w szkoleniu otrzymujesz dostęp do bogatej biblioteki wiedzy w obszarze Key Account Management:
→ Schematy rozmów z klientami uwzględniające trudne tematy.
→ Arkusz „Account Plan” ułatwiający planowanie strategii rozwoju klienta (narzędzie SellWise).
→ Listę narzędzi wspomagających rozwój Key Account Managerów.
To szkolenie jest częścią Wise Selling System
Kiedy SellWise wchodziło na rynek, w większości firm, różne działy były szkolone według innych metod, przez zupełnie różnych trenerów. Niejednokrotnie wiedza pozyskana przez różne zespoły, była ze sobą sprzeczna. W praktyce to zwiększało podziały i bardzo utrudniało współpracę.
Nasze szkolenia zamknięte są zbudowane według jednej spójnej metodyki. To oznacza, że wszystkie zespoły w Twojej firmie będą posługiwać się taką samą nomenklaturą, a wszystkie kompetencje będą się uzupełniać. Dzięki takiemu podejściu dział sprzedaży, marketingu, managerowie czy zarząd używają tego samego słownictwa i pracują według spójnej metody. To znacznie poprawia komunikację i ułatwia osiągnięcie rezultatów.
Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!
Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!
Co wpływa na cenę szkolenia?
Na cenę wpływa przede wszystkim liczba uczestników (grup szkoleniowych), realizowanie (bądź nie) warsztatu diagnozującego potrzeby szkoleniowe, czas trwania szkolenia, forma (stacjonarnie/online), poziom zaawansowania uczestników w danym temacie, liczba trenerów, liczba i forma materiałów dodatkowych, forma certyfikatu (online/drukowany), realizowanie (bądź nie) sesji follow up wspierającego wdrożenie poznanego podczas szkolenia materiału. Wszystkie te kwestie ustalimy telefonicznie przed wysłaniem ostatecznej wyceny szkolenia. Najczęściej jeden dzień szkoleniowy to wydatek od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.
Sprawdź pozostałe szkolenia SellWise
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki zaufały
Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy