SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
CustomerExperience w B2B
Jak wykorzystać badania doświadczeń klientów w rozwoju firmy?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
CustomerExperience w B2B
Jak wykorzystać badania doświadczeń klientów w rozwoju firmy?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
Podczas 2-dniowego warsztatu dowiesz się jak rozwijać Twoją firmę by klienci chcieli od Ciebie kupować
Poznasz perspektywę klientów oraz dowiesz się jak skutecznie komunikować się marketingowo.
Odkryjesz szanse i zagrożenia w kontakcie z odbiorcami.
Opracujesz plan na poprawę kontaktów i komunikacji marketingowej.
Czym jest customer experience?
Każda firma i marka tworzy pewne wrażenia oraz doświadczenia w oczach klienta, nawet jeśli robi to nieświadomie. Powstają one w setkach punktów styku: Twojej stronie internetowej, sklepie stacjonarnym, w korespondencji elektronicznej, w social mediach i innych, ponieważ lista nigdy nie jest skończona. Firmy walczą o odzyskanie kontroli nad perspektywą klienta poprzez badania Customer Experience. Z pomocą odpowiednich narzędzi odkrywają, mapują i analizują wrażenia odbiorców, by móc je poprawić. Jest o co walczyć, ponieważ statystyki pokazują, że konkurencja cenowa nie tylko szkodzi firmom, ale i w oczach konsumentów znaczy coraz mniej. Klienci wolą wartość, a nie cenę. Świadome budowanie doświadczeń klienta to jedna z najlepszych strategii budowania siły marki, oparta o silną współpracę z odbiorcami, ponieważ w końcu to dla nich tworzymy nasze produkty i usługi.
Na warsztacie powiemy o tym jak tworzyć pozytywne wrażenia względem firmy, poprzez:
- Budowanie autorytetu i zaufania,
- Wizerunek marki,
- Przywiązanie klienta do marki,
- Mapowanie procesu zakupowego klienta.
W rezultacie, zrozumiesz swojego odbiorcę, zaczniesz skutecznie budować siłę Twojej marki.
Dla kogo jest ten warsztat?
- Dla kierowników i pracowników działów marketingu,
- Dla przedsiębiorców i właścicieli firm,
- Dla kierowników działów obsługi klienta,
- Dla kierowników działów sprzedaży,
- Dla każdego, kto ma kontakt z klientem i chce poznać jego perspektywę.
Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:
- Nie interesuje Cię co myśli klient,
- Nie dbasz o wizerunek firmy,
- Nie szukasz lojalnych klientów.
Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?
Praktyczna wiedza
Odkryjesz pogłębioną wiedzę na temat Twoich klientów.
Świadomość
Dowiesz się na co zwracają uwagę Twoi odbiorcy.
Proces
Nauczysz się badać wrażenia klientów i rozwijać firmę.
Agenda szkolenia z customer experience w B2B
Dzień Pierwszy
CustomerExperience
- Co to jest Customer Experience?
- Jaka jest rola budowania doświadczeń klientów?
- Dlaczego warto pracować nad Customer Experience?
- Co Customer Experience może dać mojej firmie?
Poznajswojego klienta
- W jaki sposób zdobyć wiedzę o kliencie?
- Jak stworzyć persony i protopersony klientów?
- Na jakie elementy zwrócić uwagę budując profil klienta?
- Jakie narzędzia wykorzystać w porządkowaniu wiedzy o kliencie?
Dzień Drugi
Tworzeniemapy doświadczeń
- Po co tworzymy mapę doświadczeń?
- Jak analizować wszystkie punkty styku z marką?
- Z jakich elementów powinna się składać mapa doświadczeń?
- Jak analizować działania firmy przez pryzmat jej klientów?
Szanse i zagrożeniadla firmy
- Jak znaleźć szanse i zagrożenia dla firmy w kontakcie z klientem?
- Jak zidentyfikować przeszkody na drodze klienta?
- W jaki sposób wdrożyć stałą strategię badań opinii?
- Na co zwrócić uwagę podczas projektowania usprawnień CX?
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Jak projektujemy warsztat zamknięty?
Badanie potrzeb szkoleniowych
Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.
Konstrukcjaoferty rozwojowej
Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.
Realizacja szkolenia zamkniętego
Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.
Ewaluacja procesu szkoleniowego
Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.
Raport poszkoleniowy i podsumowanie
Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.
Wsparcie wdrożeniowe...
Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.
Prowadzący szkolenie
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki nam zaufały
Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl