Szkolenie | Warsztat zamknięty

Customer Experience w B2B


Jak wykorzystać badania doświadczeń klientów w rozwoju firmy?

Czas trwania: 2 DNI

DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

SELLWISE Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.

Podczas 2 dniowego szkolenia dowiesz się jak rozwijać Twoją firmę by

klienci chcieli od Ciebie kupować

Poznasz perspektywę klientów oraz dowiesz się jak skutecznie komunikować się marketingowo.

Odkryjesz szanse i zagrożenia w kontakcie z odbiorcami.

Opracujesz plan na poprawę kontaktów i komunikacji marketingowej.

 

Czym jest Customer Experience?

Każda firma i marka tworzy pewne wrażenia oraz doświadczenia w oczach klienta, nawet jeśli robi to nieświadomie. Powstają one w setkach punktów styku: Twojej stronie internetowej, sklepie stacjonarnym, w korespondencji elektronicznej, w social mediach i innych, ponieważ lista nigdy nie jest skończona. Firmy walczą o odzyskanie kontroli nad perspektywą klienta poprzez badania Customer Experience. Z pomocą odpowiednich narzędzi odkrywają, mapują i analizują wrażenia odbiorców, by móc je poprawić. Jest o co walczyć, ponieważ statystyki pokazują, że konkurencja cenowa nie tylko szkodzi firmom, ale i w oczach konsumentów znaczy coraz mniej. Klienci wolą wartość, a nie cenę. Świadome budowanie doświadczeń klienta to jedna z najlepszych strategii budowania siły marki, oparta o silną współpracę z odbiorcami, ponieważ w końcu to dla nich tworzymy nasze produkty i usługi.

Na warsztacie powiemy o tym jak tworzyć pozytywne wrażenia względem firmy, poprzez:

  • Budowanie autorytetu i zaufania,
  • Wizerunek marki,
  • Przywiązanie klienta do marki,
  • Mapowanie procesu zakupowego klienta.

W rezultacie, zrozumiesz swojego odbiorcę, zaczniesz skutecznie budować siłę Twojej marki.

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Dla kierowników i pracowników działów marketingu,
  • Dla przedsiębiorców i właścicieli firm,
  • Dla kierowników działów obsługi klienta,
  • Dla kierowników działów sprzedaży,
  • Dla każdego, kto ma kontakt z klientem i chce poznać jego perspektywę.
DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • Nie interesuje Cię co myśli klient,
  • Nie dbasz o wizerunek firmy,
  • Nie szukasz lojalnych klientów.

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?


Praktyczna wiedza

Odkryjesz pogłębioną wiedzę na temat Twoich klientów.

Świadomość

Dowiesz się na co zwracają uwagę Twoi odbiorcy.

Umiejętności

Nauczysz się badać wrażenia klientów i rozwijać firmę.

Agenda


Dzień pierwszy

Customer Experience

  • Co to jest Customer Experience?
  • Jaka jest rola budowania doświadczeń klientów?
  • Dlaczego warto pracować nad Customer Experience?
  • Co Customer Experience może dać mojej firmie?

Poznaj swojego klienta

  • W jaki sposób zdobyć wiedzę o kliencie?
  • Jak stworzyć persony i protopersony klientów?
  • Na jakie elementy zwrócić uwagę budując profil klienta?
  • Jakie narzędzia wykorzystać w porządkowaniu wiedzy o kliencie?

Dzień drugi

Tworzenie mapy doświadczeń

  • Po co tworzymy mapę doświadczeń?
  • Jak analizować wszystkie punkty styku z marką?
  • Z jakich elementów powinna się składać mapa doświadczeń?
  • Jak analizować działania firmy przez pryzmat jej klientów?

Szanse i zagrożenia dla firmy

  • Jak znaleźć szanse i zagrożenia dla firmy w kontakcie z klientem?
  • Jak zidentyfikować przeszkody na drodze klienta?
  • W jaki sposób wdrożyć stałą strategię badań opinii?
  • Na co zwrócić uwagę podczas projektowania usprawnień CX?

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Jak projektujemy warsztat zamknięty?


Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja oferty rozwojowej

Propozycja oferty rozwojowej ze strony Sellwise.

Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

O prowadzących

Karol Kieżel

Konsultant, Trener i Marketing Manager

Konsultant, trener i marketing manager od ponad 10 lat związany z marketingiem B2B i B2C. Już od początku budował doświadczenie tworząc struktury działów sprzedaży i marketingu w lokalnych projektach medialnych. Działa w oparciu o synergię sprzedaży i marketingu, łącząc to z ideą budowania holistycznego podejścia do Customer Experience. Dzięki otwarciu na budowanie doświadczeń klientów dostrzega możliwości marketingowe na każdym z punktów styku klienta z marką. W jego opinii marketing ma nie tylko przynosić wymierne efekty biznesowe, ale również wnosić wartość dodaną w życie klientów.

Kamila Jakubowska

Konsultant, Trener Negocjacji i Ekspert ds. Zakupów

16 lat negocjowała dla międzynarodowych firm. Gdy przyszła pora na zmianę – zdecydowała się dzielić się wiedzą, jak negocjować konstruktywnie i budować relacje. Fascynatka roli emocji w negocjacjach biznesowych i komunikacji w nurcie porozumienia bez przemocy (NVC). Prowadzi szkolenia w zakresie negocjacji, komunikacji i budowania relacji biznesowych.

Zaufali nam


Szkolenia prowadzone przez Sellwise dostarczają konkretną wiedzę, którą można zastosować już na drugi dzień. Przekłada się to na bardzo szybkie, mierzalne efekty w biznesie. Rekomenduję bez wahania!

Marcin Sojka

Owner at Sales HR

Szkolenie przyniosło szybkie, wymierne korzyści, a oparte było na innowacyjnych trendach w sprzedaży z domieszką Artificial Intelligence. Gorąco polecam.

Gabriela Niewiadomska

Dyrektor sprzedaży w Reklamowe 24

Brałem udział w wielu szkoleniach, które okazały się bezwartościowe. W przypadku Sellwise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Gorąco polecam!

Karol Góralski

CEO w wodadlafirmy.pl

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!


  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny

Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl

Dopasujemy szkolenie do twoich potrzeb



Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Dane firmy



SELLWISE.pl

NIP: PL9691542196

Wystawiamy faktury VAT i VAT UE

Działamy na terenie całej Europy

E-Mail

kontakt@sellwise.pl

Telefon

+48 537 222 221