SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

CustomerExperience w B2B


Jak wykorzystać badania doświadczeń klientów w rozwoju firmy?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY
customer-expeirence

SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

CustomerExperience w B2B


Jak wykorzystać badania doświadczeń klientów w rozwoju firmy?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY
uslugi_ikona_b2b

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.


Podczas 2-dniowego warsztatu dowiesz się jak rozwijać Twoją firmę by klienci chcieli od Ciebie kupować

poznasz-ikona

Poznasz perspektywę klientów oraz dowiesz się jak skutecznie komunikować się marketingowo.

wiedza-ikona

Odkryjesz szanse i zagrożenia w kontakcie z odbiorcami.

przygotujesz-ikona

Opracujesz plan na poprawę kontaktów i komunikacji marketingowej.

Czym jest customer experience?

Każda firma i marka tworzy pewne wrażenia oraz doświadczenia w oczach klienta, nawet jeśli robi to nieświadomie. Powstają one w setkach punktów styku: Twojej stronie internetowej, sklepie stacjonarnym, w korespondencji elektronicznej, w social mediach i innych, ponieważ lista nigdy nie jest skończona. Firmy walczą o odzyskanie kontroli nad perspektywą klienta poprzez badania Customer Experience. Z pomocą odpowiednich narzędzi odkrywają, mapują i analizują wrażenia odbiorców, by móc je poprawić. Jest o co walczyć, ponieważ statystyki pokazują, że konkurencja cenowa nie tylko szkodzi firmom, ale i w oczach konsumentów znaczy coraz mniej. Klienci wolą wartość, a nie cenę. Świadome budowanie doświadczeń klienta to jedna z najlepszych strategii budowania siły marki, oparta o silną współpracę z odbiorcami, ponieważ w końcu to dla nich tworzymy nasze produkty i usługi.

Na warsztacie powiemy o tym jak tworzyć pozytywne wrażenia względem firmy, poprzez:

  • Budowanie autorytetu i zaufania,
  • Wizerunek marki,
  • Przywiązanie klienta do marki,
  • Mapowanie procesu zakupowego klienta.

W rezultacie, zrozumiesz swojego odbiorcę, zaczniesz skutecznie budować siłę Twojej marki.

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Dla kierowników i pracowników działów marketingu,
  • Dla przedsiębiorców i właścicieli firm,
  • Dla kierowników działów obsługi klienta,
  • Dla kierowników działów sprzedaży,
  • Dla każdego, kto ma kontakt z klientem i chce poznać jego perspektywę.
ilustracja_o_nas_
ikona-dzialanie

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • Nie interesuje Cię co myśli klient,
  • Nie dbasz o wizerunek firmy,
  • Nie szukasz lojalnych klientów.

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?

wiedza-ikona
Praktyczna wiedza

Odkryjesz pogłębioną wiedzę na temat Twoich klientów.

poznasz-ikona
Świadomość

Dowiesz się na co zwracają uwagę Twoi odbiorcy.

plan-ikona
Proces

Nauczysz się badać wrażenia klientów i rozwijać firmę.

Agenda szkolenia z customer experience w B2B

Dzień Pierwszy

CustomerExperience

  • Co to jest Customer Experience?
  • Jaka jest rola budowania doświadczeń klientów?
  • Dlaczego warto pracować nad Customer Experience?
  • Co Customer Experience może dać mojej firmie?

Poznajswojego klienta

  • W jaki sposób zdobyć wiedzę o kliencie?
  • Jak stworzyć persony i protopersony klientów?
  • Na jakie elementy zwrócić uwagę budując profil klienta?
  • Jakie narzędzia wykorzystać w porządkowaniu wiedzy o kliencie?

Dzień Drugi

Tworzeniemapy doświadczeń

  • Po co tworzymy mapę doświadczeń?
  • Jak analizować wszystkie punkty styku z marką?
  • Z jakich elementów powinna się składać mapa doświadczeń?
  • Jak analizować działania firmy przez pryzmat jej klientów?

Szanse i zagrożeniadla firmy

  • Jak znaleźć szanse i zagrożenia dla firmy w kontakcie z klientem?
  • Jak zidentyfikować przeszkody na drodze klienta?
  • W jaki sposób wdrożyć stałą strategię badań opinii?
  • Na co zwrócić uwagę podczas projektowania usprawnień CX?

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Jak projektujemy warsztat zamknięty?

Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcjaoferty rozwojowej

Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.

Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe...

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Prowadzący szkolenie

Joanna Misiak

Konsultant,
Trener i Marketing Manager

Karol Kieżel

Konsultant, Trener i Marketing Manager

Te marki nam zaufały


future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
intellect
wkret-met
alnor
nowodvorski
wpc
seko
trenkwalder

Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny

Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl