Regulamin Machina B2B


Regulamin sprzedaży szkolenia online “Machina B2B”

Dzień dobry, Jesteśmy twórcą szkolenia on-line Machina B2B, więcej informacji: https://www.sellwise.pl/machina/ Dane rejestrowe: SELLWISE Szymon Negacz ul. Mieszka I 14/2 44-121 Gliwice NIP: 9691542196 Poniżej znajdziesz regulamin, w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy, dostępnych formach płatności, czy postępowaniu reklamacyjnym. W razie jakichkolwiek pytań, jestem do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail kontakt@sellwise.pl

§ 1 Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Szkolenie – szkolenie on-line (nagranie szkolenia) pt. „Machina B2B”, którego twórcą jest Sprzedawca,
  2. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
  3. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  4. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://www.sellwise.pl/regulamin-machina-b2b/,
  5. Strona – strona internetowa dostępna pod adresem https://www.sellwise.pl/regulamin-machina-b2b/
  6. Sprzedawca – prowadzący / prowadząca działalność gospodarczą pod firmą SELLWISE Szymon Negacz ul. Mieszka I 14/2 44-121 Gliwice NIP: 9691542196

§ 2 Postanowienia wstępne

  1. Za pośrednictwem Strony, Sprzedawca prowadzi sprzedaż Szkolenia oraz świadczy na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na umożliwieniu Kupującemu zawarcia ze Sprzedawcą umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Szkolenia. Jeżeli Kupujący zdecyduje się zapisać do newslettera, Sprzedawca świadczy również na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na przesyłaniu Kupującemu wiadomości e-mail zawierających informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach Sprzedawcy. Usługa, o której mowa w ust. 1 powyżej, świadczona jest na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Strony.
  2. Do dokonania zakupu za pośrednictwem Strony konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
    1. dostęp do Internetu,
    2. standardowy system operacyjny,
    3. standardowa przeglądarka internetowa,
    4. posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  3. Do korzystania z Szkolenia konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
    1. dostęp do Internetu,
    2. standardowy system operacyjny,
    3. standardowa przeglądarka internetowa,
    4. standardowa przeglądarka plików .pdf (np. AdobeReader),
    5. posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  4. Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych na Stronie.
  6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Strony, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  7. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Strony. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Strony.
  8. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Strony, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail kontakt@sellwise.pl W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Strony. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
  9. Wszystkie ceny podane na Stronie są cenami brutto.

§ 3 Prawa własności intelektualnej

  1. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że Szkolenie stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do którego prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie Szkolenia przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do Szkolenia i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

§ 4 Zakup Szkolenia

  1. Zawarcie umowy (zakup szkolenia) następuje przy spełnieniu przez Kupującego trzech niezbędnych warunków: zapoznanie się Kupującego z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego warunków, przesłanie wypełnionego formularza na szkolenie za pośrednictwem Strony oraz zapłata przez Kupującego kosztów dostępu do szkolenia. 
  2. W celu otrzymania oferty zakupu szkolenia Kupujący jest zobowiązany do podania w formularzu o którym mowa powyżej, informacji takich jak: imię i nazwisko, NIP, liczbę osób, nr telefonu, adres mailowy
  3. Zgłoszenie chęci zakupu szkolenia należy przesłać Sprzedawcy za pośrednictwem formularza znajdującego się na Stronie 
  4. Jako alternatywny sposób zakupu kursu, Kupujący można wybrać kontakt ze Sprzedawcą (kontakt@sellwise.pl, 537-222-221), który po otrzymaniu zgłoszenia przygotuje fakturę proformę z 7 dniowym terminem płatności. Po jej opłaceniu Sprzedawca wystawi fakturę VAT końcową oraz przekaże dane do logowania do szkolenia.
  5. Po otrzymaniu zgłoszenia Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby niezwłocznie skontaktować się z Kupującym w celu przekazania informacji o akceptacji zgłoszenia. Jeżeli zgłoszenie zostanie zaakceptowane przez obie strony, Kupujący otrzyma na podany adres email fakturę proforma, której zapłata skutkuje zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.
  6. Sprzedający nie odpowiada za skutki podania przez kupującego nieprawdziwych lub błędnych informacji w formularzu.

 

§ 5 Udostępnienie Szkolenia

  1. Realizacja zamówienia obejmującego treści cyfrowe następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionych treści cyfrowych.
  2. W przypadku szkolenia on-line, kupujący otrzyma dane dostępowe do platformy, które zostaną przesłane w ramach wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 5 powyżej.
  3. W przypadku szkolenia on-line, Kupujący zobowiązany jest korzystać z platformy szkoleniowej w sposób zgodny z prawem, Regulaminem i dobrymi obyczajami, a w szczególności:
    – korzystać z platformy w sposób niezakłócający korzystanie z platformy przez pozostałych jej użytkowników, nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób trzecich, niewpływający negatywnie na funkcjonowanie platformy, szczególnie poprzez wykorzystanie złośliwego oprogramowania,
    – nie udostępniać danych dostępowych do swojego konta w platformie jakimkolwiek osobom trzecim,
    – nie rozpowszechniać szkolenia ani jego poszczególnych fragmentów bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
  4. W razie korzystania z platformy szkoleniowej w sposób sprzeczny z ust. 3 powyżej, Sprzedawca zachowuje prawo do zablokowania Kupującemu dostępu do szkolenia.

§ 6 Odstąpienie Konsumenta od umowy

  1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
  2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie po upływie 14 dni od aktywacji szkolenia, która następuje po zaksięgowaniu opłaty i otrzymaniu przez kupującego faktury końcowej. W przypadku gdy Kupujący nie zalogował się do usługi przystępuje mu prawo do odstąpienia od umowy do 14 dni bez podania przyczyny. Odstąpienie od umowy sprzedaży nie przysługuje Kupującym w przypadku świadczenia usług rozpoczętego przed upływem 14 dni.
  3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy
  4. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

§ 7 Odpowiedzialność za wady

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu szkolenie wolny od wad.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli szkolenie ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
  3. Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę szkolenia, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
  4. Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną( Dworcowa 32/6, 44-100 Gliwice) jak również pocztą elektroniczną (kontakt@remotesales.pl).
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.

§ 8 Dane osobowe i pliki cookies

  1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w następujących celach i w oparciu o następujące podstawy prawne:
  3. – zawarcie i wykonanie umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO, – realizacja obowiązków podatkowo-księgowych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO, – obrona, dochodzenia lub ustalenie roszczeń związanych z umową, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, – identyfikacja klienta powracającego, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, – obsługa zapytań kierowanych przez Kupujących nieprowadzących jeszcze do zawarcia umowy, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, – wysyłka newslettera, po uprzednio wyrażonej zgodzie – art. 6 ust. 1 lit. a RODO Odbiorcami danych osobowych Kupującego są: urzędy skarbowe, biuro rachunkowe, kancelaria prawna, hostingodawca, dostawca systemu do fakturowania, dostawca systemu CRM, dostawca systemu mailingowego.
  4. Dane osobowe Kupującego są przechowywane w bazie Sprzedawcy przez cały czas prowadzenia działalności gospodarczej w celu zapewnienia sobie możliwości identyfikacji klienta powracającego, czemu jednak Kupujący może się sprzeciwić, domagając się usunięcia swoich danych z bazy Sprzedawcy. Jeżeli sprzeciw taki zostanie złożony przed upływem terminu przedawnienia roszczeń z zawartej umowy, Sprzedawca będzie miał nadrzędny interes w przechowywaniu danych Kupującego do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń. Dokumentacja księgowa zawierające dane osobowe Kupującego jest przechowywana przez okres wymagany przez przepisy prawa.
  5. Uprawnienia Kupującego związane z przetwarzaniem danych osobowych: prawo do żądania od Sprzedawcy dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  6. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, ale niezbędne by skontaktować się ze Sprzedawcą, zawrzeć umowę lub zapisać się do newslettera.
  7. Strona wykorzystuje technologię plików cookies.
  8. Szczegóły związane z danymi osobowymi oraz plikami cookies opisane zostały w polityce prywatności

§ 9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
    3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
  4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 10 Pozostałe postanowienia

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen na Stronie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
  3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.02.2021