Szkolenie zamknięte dla firm
Strategia sprzedaży i marketingu
Poznaj narzędzia, które pomagają w efektywnym zarządzaniu strategią sprzedaży i marketingu.
Twoje dotychczasowe metody, które przynosiły Ci klientów przez wiele lat, już nie są tak skuteczne i brakuje Ci pomysłu co zrobić?
Twoje dotychczasowe metody, które przynosiły Ci klientów przez wiele lat, już nie są tak skuteczne i brakuje Ci pomysłu co zrobić?
Jeśli:
→ chcesz zbudować nową strategię sprzedaży i marketingu dla Twojej firmy,
→ chcesz zweryfikować swoją strategię sprzedaży i zbudować propozycję wartości dla Twoich klientów,
→ masz poczucie, że Twoja firma / zespół stoi w miejscu i szukasz inspiracji lub “nowego otwarcia”,
→ masz strategię, ale nie wiesz, czego w niej brakuje, żeby pomogła rozwijać Twoje zespoły i firmę,
→ pomiędzy zespołami marketingu i sprzedaży brakuje porozumienia w kwestiach strategicznych,
→ Twoje oferty nie konwertują zgodnie z oczekiwaniami,
to dołącz do dwudniowego, intensywnego szkolenia z budowania i doskonalenia strategii sprzedaży i marketingu. Szkolenie poprzez warsztaty i praktyczne ćwiczenia dostarcza uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności w budowaniu strategii sprzedaży i marketingu, pozyskiwaniu klientów, analizie rynku oraz tworzenia propozycji wartości dla Twoich klientów.
Czego Twój zespół nauczy się na tym szkoleniu?
Sprawdź kompetencje poniżej i oceń czy spełniają one cele rozwojowe Twojej firmy. Dzięki temu łatwo ocenisz, czy szkolenie po dopasowaniu do Twojego zespołu, zrealizuje cel, który jest ważny dla firmy. Jeżeli na liście brakuje ważnej dla Ciebie kompetencji, poinformuj nas o tym. Sprawdzimy czy jesteśmy w stanie zmodyfikować program szkolenia.
01
Budowy i rozwijania strategii sprzedaży i marketingu
02
Tworzenia skutecznej propozycji wartości
03
Dopasowania propozycji wartości Twojego produktu/usługi do potrzeb klientów
04
Skutecznej identyfikacji i zrozumienia potrzeb klientów
05
Segmentacji rynku, by lepiej dopasować ofertę do różnych odbiorców
06
Planowania, wdrażania i rozliczania strategii sprzedaży i marketingu
Chcesz sprawdzić czy to szkolenie pasuje do Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie zrealizuje cele Twojej firmy.
Agenda szkolenia
Sprawdź dokładną agendę szkolenia i modułów. Agenda może zostać dostosowana do indywidualnej sytuacji Twojej firmy.
Dzień Pierwszy
Poznawanie grupy docelowej i analiza rynku
- Metody identyfikacji i zrozumienia potrzeb klientów.
- Analiza konkurencji i trendów rynkowych.
- Dlaczego badania rynkowe są ważnym narzędziem do poznawania grupy docelowej?
- Segmentacja rynku.
- Profilowanie klientów docelowych.
Tworzenie skutecznej propozycji wartości
- Kluczowe elementy propozycji wartości.
- Budowa propozycji wartości dającej przewagę w oczach klienta.
- W jaki sposób dopasować propozycję wartości do potrzeb klienta?
- Doskonalenie produktu/usługi na podstawie feedbacku klientów.
- Zarządzanie cyklem życia produktu/usługi.
Strategie sprzedaży i marketingu B2B
- Jakie strategie promocji i sprzedaży są najbardziej skuteczne w biznesie B2B?
- Kreowanie spersonalizowanych ofert dla klientów B2B.
- Wykorzystywanie propozycji wartości w sprzedaży i marketingu B2B.
- Zasady budowania wygrywającej strategii sprzedaży.
- Planowanie długoterminowe vs. krótkoterminowe.
Procesy i automatyzacja w sprzedaży
- Definiowanie kroków w procesie sprzedaży.
- Monitorowanie i optymalizacja procesów.
- Automatyzacja w sprzedaży.
- Mierzenie efektywności procesów.
- Doskonalenie procesów na podstawie danych.
Dzień Drugi
Personalizacja oferty i komunikacja strategiczna
- Personalizacja oferty dla różnych grup docelowych – zadania dla sprzedaży i marketingu.
- Jak efektywnie komunikować strategię sprzedaży wewnątrz firmy.
- Budowanie zespołu sprzedażowego.
- Działania motywujące i zarządzanie wynikami.
- Współpraca między działami: sprzedaż, marketing i zarządzanie.
Zarządzanie strategią i planowanie działania
- Określanie celów sprzedażowych.
- Analiza TOWS i konkurencyjności.
- Planowanie strategii długoterminowej i krótkoterminowej.
- Metryki sukcesu w sprzedaży.
- Optymalizacja strategii na podstawie wyników.
Praktyczne warsztaty i kreowanie planu działania
- Przykłady ćwiczeń i case studies.
- Tworzenie planu działań dostosowanego do Twojej firmy.
- Praktyczne aspekty wdrażania strategii sprzedaży.
- Ciągłe doskonalenie procesów sprzedażowych.
- Studia przypadków efektywnego wykorzystania strategii sprzedaży.
Dla kogo jest to szkolenie?
→ Dla dyrektorów i managerów sprzedaży i marketingu.
→ Dla właścicieli i zarządów chcących skuteczniej skalować biznes.
→ Dla handlowców i marketerów mających ambicje rozwoju zawodowego.
Kto prowadzi szkolenie?
Łukasz Połubianko
Konsultant, Trener, Chief Consulting officer
Już od blisko 17 lat związany ze sprzedażą. Od lat z sukcesami samodzielne projekty dla czołowych firm w swoich branżach, szkoli, doradza oraz buduje efektywne zespoły. Ekspert w sprzedaży telefonicznej. W pracy konsultanta wykorzystuje bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas wieloletniego prowadzenia projektów i szkoleń dla wiodących marek z sektora telekomunikacyjnego (Vectra, Orange) farmaceutycznego (Novartis, Bauch&Lomb) czy energetycznego (Energa). Dzięki doświadczeniom we współpracy zarówno z międzynarodowymi korporacjami jak i firmami z sektora MŚP, potrafi rozwijać organizacje, dobierając działania odpowiadające ich codziennym wyzwaniom. Jest dyplomowanym managerem i trenerem biznesu, przez International Education Society certyfikowany jako trener szkoleń online.
Czym to szkolenie różni się od innych?
Wywodzimy się ze świata B2B
Szkolenie powstało w oparciu o naszą wielokrotnie zweryfikowaną wiedzę, pochodzącą z doświadczenia Konsultantów marketingowych i sprzedażowych WiseGroup w firmach B2B. Znamy i rozumiemy różnice w budowie strategii sprzedażowej i marketingowej B2B w stosunku do B2C – i wiedzę o tej specyfice chcemy przekazać Tobie.
Mówimy o przetestowanych procesach i narzędziach
Wszystkie procesy i narzędzia omawiane podczas szkolenia sami przetestowaliśmy wielokrotnie, codziennie z nich korzystając. Nie mówimy o czymś, czego sami byśmy z pełnym przekonaniem nie stosowali w codziennej pracy z naszymi klientami – zespołami sprzedażowymi i marketingowymi.
Szkolenie to tylko początek
Dołączając do szkolenia, dostajesz bogatą bibliotekę wiedzy, szablonów, opisów, instrukcji, plików interaktywnych, artykułów i materiałów wideo, poszerzających Twoją wiedzę i kompetencje w wykorzystaniu i wdrażaniu wiedzy, którą uzyskasz podczas zajęć.
Po szkoleniu otrzymasz:
Wraz z udziałem w szkoleniu otrzymujesz dostęp do bogatej biblioteki wiedzy:
- Schemat do budowy Buyer Persony.
- Checklistę ułatwiająca dobór segmentu.
- Schemat do projektowania procesów.
- Matrycę do opisu przewag Twojej firmy.
- Listę przydatnych narzędzi IT.
To szkolenie jest częścią Wise Selling System
Kiedy SellWise wchodziło na rynek, w większości firm, różne działy były szkolone według innych metod, przez zupełnie różnych trenerów. Niejednokrotnie wiedza pozyskana przez różne zespoły, była ze sobą sprzeczna. W praktyce to zwiększało podziały i bardzo utrudniało współpracę.
Nasze szkolenia zamknięte są zbudowane według jednej spójnej metodyki. To oznacza, że wszystkie zespoły w Twojej firmie będą posługiwać się taką samą nomenklaturą, a wszystkie kompetencje będą się uzupełniać. Dzięki takiemu podejściu, dział sprzedaży, marketingu, managerowie czy zarząd używają tego samego słownictwa i pracują według spójnej metody. To znacznie poprawia komunikację i ułatwia osiągnięcie rezultatów.
Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!
Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!
Co wpływa na cenę szkolenia?
Na cenę wpływa przede wszystkim liczba uczestników (grup szkoleniowych), realizowanie (bądź nie) warsztatu diagnozującego potrzeby szkoleniowe, czas trwania szkolenia, forma (stacjonarnie/online), poziom zaawansowania uczestników w danym temacie, liczba trenerów, liczba i forma materiałów dodatkowych, forma certyfikatu (online/drukowany), realizowanie (bądź nie) sesji follow up wspierającego wdrożenie poznanego podczas szkolenia materiału. Wszystkie te kwestie ustalimy telefonicznie przed wysłaniem ostatecznej wyceny szkolenia. Naczęściej jeden dzień szkoleniowy to wydatek od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.
Sprawdź pozostałe szkolenia SellWise
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki zaufały
Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy