Szkolenie zamknięte dla firm

Strategia sprzedaży i marketingu


Poznaj narzędzia, które pomagają w efektywnym zarządzaniu strategią sprzedaży i marketingu.

DOPASUJ SZKOLENIE DO SWOJEJ FIRMY

Twoje dotychczasowe metody, które przynosiły Ci klientów przez wiele lat, już nie są tak skuteczne i brakuje Ci pomysłu co zrobić?

Twoje dotychczasowe metody, które przynosiły Ci klientów przez wiele lat, już nie są tak skuteczne i brakuje Ci pomysłu co zrobić?


Jeśli:

→ chcesz zbudować nową strategię sprzedaży i marketingu dla Twojej firmy,
→ chcesz zweryfikować swoją strategię sprzedaży i zbudować propozycję wartości dla Twoich klientów,
→ masz poczucie, że Twoja firma / zespół stoi w miejscu i szukasz inspiracji lub “nowego otwarcia”,
→ masz strategię, ale nie wiesz, czego w niej brakuje, żeby pomogła rozwijać Twoje zespoły i firmę,
→ pomiędzy zespołami marketingu i sprzedaży brakuje porozumienia w kwestiach strategicznych,

→ Twoje oferty nie konwertują zgodnie z oczekiwaniami,

to dołącz do dwudniowego, intensywnego szkolenia z budowania i doskonalenia strategii sprzedaży i marketingu. Szkolenie poprzez warsztaty i praktyczne ćwiczenia dostarcza uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności w budowaniu strategii sprzedaży i marketingu, pozyskiwaniu klientów, analizie rynku oraz tworzenia propozycji wartości dla Twoich klientów.

Czego Twój zespół nauczy się na tym szkoleniu?

Sprawdź kompetencje poniżej i oceń czy spełniają one cele rozwojowe Twojej firmy. Dzięki temu łatwo ocenisz, czy szkolenie po dopasowaniu do Twojego zespołu, zrealizuje cel, który jest ważny dla firmy. Jeżeli na liście brakuje ważnej dla Ciebie kompetencji, poinformuj nas o tym. Sprawdzimy czy jesteśmy w stanie zmodyfikować program szkolenia. 

01

Budowy i rozwijania strategii sprzedaży i marketingu

02

Tworzenia skutecznej propozycji wartości

03

Dopasowania propozycji wartości Twojego produktu/usługi do potrzeb klientów

04

Skutecznej identyfikacji i zrozumienia potrzeb klientów

05

Segmentacji rynku, by lepiej dopasować ofertę do różnych odbiorców

06

Planowania, wdrażania i rozliczania strategii sprzedaży i marketingu

Chcesz sprawdzić czy to szkolenie pasuje do Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie zrealizuje cele Twojej firmy.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Agenda szkolenia

Sprawdź dokładną agendę szkolenia i modułów. Agenda może zostać dostosowana do indywidualnej sytuacji Twojej firmy.

Dzień Pierwszy

Poznawanie grupy docelowej i analiza rynku

  • Metody identyfikacji i zrozumienia potrzeb klientów.
  • Analiza konkurencji i trendów rynkowych.
  • Dlaczego badania rynkowe są ważnym narzędziem do poznawania grupy docelowej?
  • Segmentacja rynku.
  • Profilowanie klientów docelowych.

Tworzenie skutecznej propozycji wartości

  • Kluczowe elementy propozycji wartości.
  • Budowa propozycji wartości dającej przewagę w oczach klienta.
  • W jaki sposób dopasować propozycję wartości do potrzeb klienta?
  • Doskonalenie produktu/usługi na podstawie feedbacku klientów.
  • Zarządzanie cyklem życia produktu/usługi.

Strategie sprzedaży i marketingu B2B

  • Jakie strategie promocji i sprzedaży są najbardziej skuteczne w biznesie B2B? 
  • Kreowanie spersonalizowanych ofert dla klientów B2B. 
  • Wykorzystywanie propozycji wartości w sprzedaży i marketingu B2B.  
  • Zasady budowania wygrywającej strategii sprzedaży.  
  • Planowanie długoterminowe vs. krótkoterminowe.

Procesy i automatyzacja w sprzedaży  

  • Definiowanie kroków w procesie sprzedaży.
  • Monitorowanie i optymalizacja procesów.
  • Automatyzacja w sprzedaży.
  • Mierzenie efektywności procesów.
  • Doskonalenie procesów na podstawie danych.

Dzień Drugi

Personalizacja oferty i komunikacja strategiczna 

  • Personalizacja oferty dla różnych grup docelowych – zadania dla sprzedaży i marketingu.
  • Jak efektywnie komunikować strategię sprzedaży wewnątrz firmy.
  • Budowanie zespołu sprzedażowego.
  • Działania motywujące i zarządzanie wynikami.
  • Współpraca między działami: sprzedaż, marketing i zarządzanie.

Zarządzanie strategią i planowanie działania 

  • Określanie celów sprzedażowych.
  • Analiza TOWS i konkurencyjności.
  • Planowanie strategii długoterminowej i krótkoterminowej.
  • Metryki sukcesu w sprzedaży.
  • Optymalizacja strategii na podstawie wyników.

Praktyczne warsztaty i kreowanie planu działania  

  • Przykłady ćwiczeń i case studies.
  • Tworzenie planu działań dostosowanego do Twojej firmy.
  • Praktyczne aspekty wdrażania strategii sprzedaży.
  • Ciągłe doskonalenie procesów sprzedażowych.
  • Studia przypadków efektywnego wykorzystania strategii sprzedaży.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla dyrektorów i managerów sprzedaży i marketingu.
→ Dla właścicieli i zarządów chcących skuteczniej skalować biznes.
Dla handlowców i marketerów mających ambicje rozwoju zawodowego. 

Kto prowadzi szkolenie?

lukasz-polubianko
Łukasz Połubianko

Konsultant, Trener, Chief Consulting officer

Już od blisko 17 lat związany ze sprzedażą. Od lat z sukcesami samodzielne projekty dla czołowych firm w swoich branżach, szkoli, doradza oraz buduje efektywne zespoły. Ekspert w sprzedaży telefonicznej. W pracy konsultanta wykorzystuje bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas wieloletniego prowadzenia projektów i szkoleń dla wiodących marek z sektora telekomunikacyjnego (Vectra, Orange) farmaceutycznego (Novartis, Bauch&Lomb) czy energetycznego (Energa). Dzięki doświadczeniom we współpracy zarówno z międzynarodowymi korporacjami jak i firmami z sektora MŚP, potrafi rozwijać organizacje, dobierając działania odpowiadające ich codziennym wyzwaniom. Jest dyplomowanym managerem i trenerem biznesu, przez International Education Society certyfikowany jako trener szkoleń online.

Czym to szkolenie różni się od innych?

Wywodzimy się ze świata B2B 

Szkolenie powstało w oparciu o naszą wielokrotnie zweryfikowaną wiedzę, pochodzącą z doświadczenia Konsultantów marketingowych i sprzedażowych WiseGroup w firmach B2B. Znamy i rozumiemy różnice w budowie strategii sprzedażowej i marketingowej B2B w stosunku do B2C – i wiedzę o tej specyfice chcemy przekazać Tobie. 

 

Mówimy o przetestowanych procesach i narzędziach 

Wszystkie procesy i narzędzia omawiane podczas szkolenia sami przetestowaliśmy wielokrotnie, codziennie z nich korzystając. Nie mówimy o czymś, czego sami byśmy z pełnym przekonaniem nie stosowali w codziennej pracy z naszymi klientami – zespołami sprzedażowymi i marketingowymi. 

 

Szkolenie to tylko początek 

Dołączając do szkolenia, dostajesz bogatą bibliotekę wiedzy, szablonów, opisów, instrukcji, plików interaktywnych, artykułów i materiałów wideo, poszerzających Twoją wiedzę i kompetencje w wykorzystaniu i wdrażaniu wiedzy, którą uzyskasz podczas zajęć. 

Po szkoleniu otrzymasz:

Wraz z udziałem w szkoleniu otrzymujesz dostęp do bogatej biblioteki wiedzy: 

  • Schemat do budowy Buyer Persony. 
  • Checklistę ułatwiająca dobór segmentu.  
  • Schemat do projektowania procesów. 
  • Matrycę do opisu przewag Twojej firmy. 
  • Listę przydatnych narzędzi IT.

To szkolenie jest częścią Wise Selling System

Kiedy SellWise wchodziło na rynek, w większości firm, różne działy były szkolone według innych metod, przez zupełnie różnych trenerów. Niejednokrotnie wiedza pozyskana przez różne zespoły, była ze sobą sprzeczna. W praktyce to zwiększało podziały i bardzo utrudniało współpracę.

Nasze szkolenia zamknięte są zbudowane według jednej spójnej metodyki. To oznacza, że wszystkie zespoły w Twojej firmie będą posługiwać się taką samą nomenklaturą, a wszystkie kompetencje będą się uzupełniać. Dzięki takiemu podejściu, dział sprzedaży, marketingu, managerowie czy zarząd używają tego samego słownictwa i pracują według spójnej metody. To znacznie poprawia komunikację i ułatwia osiągnięcie rezultatów.

Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Co wpływa na cenę szkolenia?

Na cenę wpływa przede wszystkim liczba uczestników (grup szkoleniowych), realizowanie (bądź nie) warsztatu diagnozującego potrzeby szkoleniowe, czas trwania szkolenia, forma (stacjonarnie/online), poziom zaawansowania uczestników w danym temacie, liczba trenerów, liczba i forma materiałów dodatkowych, forma certyfikatu (online/drukowany), realizowanie (bądź nie) sesji follow up wspierającego wdrożenie poznanego podczas szkolenia materiału. Wszystkie te kwestie ustalimy telefonicznie przed wysłaniem ostatecznej wyceny szkolenia. Naczęściej jeden dzień szkoleniowy to wydatek od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.

Sprawdź pozostałe szkolenia SellWise

Wszystkie szkolenia

Te marki zaufały


woda-dla-firmy-logo
future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
leanpassion-logo
alnor
lunching-crm
sherlock-waste-logo

Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

formularz_ilustracja

Bezpośredni kontakt


Bezpośredni kontakt

Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL6312699869

Działamy na terenie całej Europy