Szkolenie zamknięte dla firm
Skuteczna komunikacja
Zwiększ lub zbuduj swoje umiejętności komunikacyjne, aby zwiększyć potencjał zespołu
i efektywność organizacji.
Chcesz, aby Twoja komunikacja była bardziej trafna i efektywna?
Chcesz, aby Twoja komunikacja była bardziej trafna i efektywna?
Jeśli:
→ widzisz problemy komunikacyjne w Twojej firmie/organizacji i szukasz skutecznych sposobów na ich rozwiązanie,
→ masz trudność w komunikowaniu rzeczy niewygodnych (np. zmian, podwyżek cen),
→ wyjaśnianie Twojej oferty lub punktu widzenia kosztuje Cię wiele wysiłku,
a na koniec i tak masz wrażenie, że nie wszystko zostało dobrze zrozumiane,
→ nie wiesz jak rozmawiać z klientem jak równy z równym, a Twoje relacje nie są partnerskie,
→ nie wiesz jak zadawać trudne/niewygodne pytania, aby uzyskać odpowiedź
i nie zniszczyć relacji,
→ chcesz poznać zasady profesjonalnej asertywności by umiejętnie reagować
na trudne sytuacje komunikacyjne i ograniczać swój koszt emocjonalny,
→ chcesz poznać praktyczne narzędzia, które pozwolą Ci budować wartościowe relacje oparte na zaufaniu,
to dołącz do dwudniowego intensywnego szkolenia z nowoczesnej komunikacji.
To szkolenie w formie angażującego warsztatu, którego celem jest praktyczne podniesienie/wykształcenie umiejętności komunikacyjnych uczestników. Podczas warsztatu otrzymasz praktyczną i aktualną wiedzę wraz z narzędziami
i konkretnymi wskazówkami: jak radzić sobie z blokadami komunikacyjnymi,
jak dopasować komunikat do danego odbiorcy, jak budować zaufanie, jak stawiać granicę i być asertywnym, ale zarazem skutecznym liderem.
Czego Twój zespół nauczy się na tym szkoleniu?
Sprawdź kompetencje poniżej i oceń czy spełniają one cele rozwojowe Twojej firmy. Dzięki temu łatwo ocenisz, czy szkolenie
po dopasowaniu do Twojego zespołu, zrealizuje cel, który jest ważny dla firmy. Jeżeli na liście brakuje ważnej dla Ciebie kompetencji, poinformuj nas o tym. Sprawdzimy czy jesteśmy w stanie zmodyfikować program szkolenia.
01
Zasad komunikacji werbalnej, niewerbalneji mocy płynącej z ich świadomego wykorzystywania
02
Dopasowania komunikatu do odbiorcy i budowania zaufania
03
Radzenia sobie z blokadami komunikacyjnymi
04
Metod ułatwiających komunikowanie rzeczy trudnych i niewygodnych
05
Wykorzystywania narzędzi, które ułatwią zrozumienie Twojego rozmówcy
06
Asertywności, stawiania granic, komunikacjiw konflikcie, obrony własnego stanowiska.
Chcesz sprawdzić czy to szkolenie pasuje do Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie zrealizuje cele Twojej firmy.
Agenda szkolenia
Sprawdź dokładną agendę szkolenia i modułów. Agenda może zostać dostosowana do indywidualnej sytuacji Twojej firmy.
Dzień Pierwszy
Skuteczna komunikacja
- Wprowadzenie do tematu komunikacji.
- Rodzaje komunikacji (werbalna i niewerbalna, jawna
i ukryta) - 5 obszarów inteligencji emocjonalnej.
- Emocje, szczerość i zaufanie – dlaczego to takie ważne?
- 4 indywidualne style zachowań i funkcjonowania człowieka.
Dopasowanie komunikatu do odbiorcy
- 4 indywidualne style zachowań i funkcjonowania człowieka
- Dopasowanie komunikatu do odbiorcy. Na co zwracać uwagę?
- Tu i teraz, czyli zasady aktywnego słuchania.
- Moc słów. Sztuka pozytywnej komunikacji.
Dzień Drugi
Narzędzia komunikacyjne
- 5 skutecznych narzędzi komunikacyjnych.
- Pytaj jak ekspert – sztuka zadawania dobrych pytań.
- Taktyki zadawania pytań.
- Ćwiczenia praktyczne (praca na na przykładach uczestników).
Blokady komunikacyjnei profesjonalna asertywność
- 6 blokad w komunikacji i jak sobie z nimi radzić.
- Profesjonalna asertywność w komunikacji w 5 krokach.
- Zdrowe zasady reagowania – czyli focus na rezultat.
- Emocje w profesjonalnej odsłonie.
Komunikacja w kryzysie/konflikcie
- Jak reagować na trudne sytuacje i jednocześnie dbać
o relacje? - Style rozwiązywania konfliktów.
- Typologia trudnego klienta i sposoby radzenia sobie
w każdej sytuacji. - 7 błędów w komunikacji z „trudnym” Klientem.
- Ćwiczenia praktyczne (dyskusja moderowana i praca
na przykładach uczestników).
Dla kogo jest to szkolenie?
→ Dla właścicieli i zarządów firm,
→ Dla managerów wszystkich obszarów biznesowych,
→ Dla działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta,
→ Dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne i poprawiać jakość swoich relacji biznesowych
i prywatnych.
Kto prowadzi szkolenie?
Magdalena Krawczak
Konsultantka, Trenerka
Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą zdobywała w międzynarodowych organizacjach
z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA Search, Sandler Training, Direct Communication i Jobilla OY.
Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach (włączając otwieranie oddziałów
w Ameryce i Azji). Jej doświadczenie obejmuje min. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Magda łączy doświadczenie z wielu branż z pasją i pozytywnym nastawieniem. Jest skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% zaangażowania i potrafi zaangażować innych. Certyfikowana trenerka metody przywództwa wg. Johna Maxwella i członkini Maxwell Leadership Certified Team.
Certyfikowana trenerka biznesu, kobieta sprzedaży. Entuzjastyczna i pełna pasji, dla której wiedza przekazywana na szkoleniach musi znaleźć odzwierciedlenie w wynikach.
Swoją drogę zawodową zaczynała w branży doradztwa finansowego, gdzie budowała, rozwijała i zarządzała zespołami sprzedaży. Od 2015 roku związana z branżą szkoleniową, gdzie jako trenerka i konsultantka prowadziła projekty doradczo–szkoleniowe dla zespołów sprzedaży w wielu branżach. Była odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek polski amerykańskiej firmy szkoleniowej Integrity Solutions. Przez wiele lat aktywnie związana z BNI (Business Network International) jako prezeska jednej z warszawskich grup mentorka i trenerka.
Od 2022 trenerka Maxwell Leadership Certified Team. Obecnie jako HR Business Partner and Talent Development buduje
i wdraża programy rozwojowo-szkoleniowe dla MichaelPage, a także prowadzi szkolenia firmowe ze sprzedaży i komunikacji
w SellWise.
Ewa Migo
Trenerka
Ewa Migo
Trenerka
Certyfikowana trenerka biznesu, kobieta sprzedaży. Entuzjastyczna i pełna pasji, dla której wiedza przekazywana na szkoleniach musi znaleźć odzwierciedlenie w wynikach.
Swoją drogę zawodową zaczynała w branży doradztwa finansowego, gdzie budowała, rozwijała i zarządzała zespołami sprzedaży. Od 2015 roku związana z branżą szkoleniową, gdzie jako trenerka i konsultantka prowadziła projekty doradczo–szkoleniowe dla zespołów sprzedaży w wielu branżach. Była odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek polski amerykańskiej firmy szkoleniowej Integrity Solutions. Przez wiele lat aktywnie związana z BNI (Business Network International) jako prezeska jednej z warszawskich grup mentorka i trenerka.
Od 2022 trenerka Maxwell Leadership Certified Team. Obecnie jako HR Business Partner and Talent Development buduje i wdraża programy rozwojowo-szkoleniowe dla MichaelPage, a także prowadzi szkolenia firmowe ze sprzedaży i komunikacji w SellWise.
Czym to szkolenie różni się od innych?
Własna metoda
To szkolenie jest zbudowane w oparciu o naszą własną metodykę: Wise Selling System, której skuteczność sprawdziliśmy już
na kilkuset klientach B2B i cały czas ją udoskonalamy i rozwijamy. Podczas szkolenia rozwiniesz umiejętności komunikacyjne
i przećwiczysz je pod okiem doświadczonego trenera.
Uporządkowany katalog narzędzi
Wiemy, jak ważne jest, aby po szkoleniach materiały wspierały realną zmianę w modelu pracy czy procesach. Dlatego materiały dodatkowe zaprojektowaliśmy tak, aby realnie posłuży do poprawy efektywności działań i procesów. Pokażemy jak je stosować, aby szkolenie nie było tylko jednorazową inspiracją, ale wartościową zmianą mającą realny wpływ na skuteczność komunikacji.
Uzupełnienie podcastu
Skuteczna Komunikacja jest świetnym uzupełnieniem innych naszych szkoleń i podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
i rozszerza treści w nim podane.
Po szkoleniu otrzymasz:
Wraz udziałem w szkoleniu otrzymujesz dostęp do bogatej biblioteki wiedzy:
→ Schematy rozmów z klientami uwzględniające trudne tematy.
→ Listę narzędzi wspomagających rozwój umiejętności komunikacyjnych.
To szkolenie jest częścią Wise Selling System
Kiedy SellWise wchodziło na rynek, w większości firm, różne działy były szkolone według innych metod, przez zupełnie różnych trenerów. Niejednokrotnie wiedza pozyskana przez różne zespoły, była ze sobą sprzeczna. W praktyce to zwiększało podziały
i bardzo utrudniało współpracę.
Nasze szkolenia zamknięte są zbudowane według jednej spójnej metodyki. To oznacza, że wszystkie zespoły w Twojej firmie będą posługiwać się taką samą nomenklaturą, a wszystkie kompetencje będą się uzupełniać. Dzięki takiemu podejściu, dział sprzedaży, marketingu, managerowie czy zarząd używają tego samego słownictwa i pracują według spójnej metody. To znacznie poprawia komunikację i ułatwia osiągnięcie rezultatów.
Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!
Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!
Co wpływa na cenę szkolenia?
Na cenę wpływa przede wszystkim liczba uczestników (grup szkoleniowych), realizowanie (bądź nie) warsztatu diagnozującego potrzeby szkoleniowe, czas trwania szkolenia, forma (stacjonarnie/online), poziom zaawansowania uczestników w danym temacie, liczba trenerów, liczba i forma materiałów dodatkowych, forma certyfikatu (online/drukowany), realizowanie (bądź nie) sesji follow up wspierającego wdrożenie poznanego podczas szkolenia materiału. Wszystkie te kwestie ustalimy telefonicznie przed wysłaniem ostatecznej wyceny szkolenia. Naczęściej jeden dzień szkoleniowy to wydatek od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.
Sprawdź pozostałe szkolenia SellWise
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki zaufały
Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy