SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
Projektowanie
Procesu sprzedaży B2B
Jak zaprojektować skuteczny proces sprzedaży?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
Projektowanie
Procesu sprzedaży B2B
Jak zaprojektować skuteczny proces sprzedaży?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
Podczas 2-dniowego warsztatu stworzysz dla siebie kompletny proces sprzedaży
Poznasz cechy dobrze skonstruowanego procesu sprzedaży.
Przygotujesz proces sprzedaży dla własnej firmy.
Nauczysz się mierzyć proces, wyciągać wnioski i go poprawiać.
Czym jest proces sprzedaży?
Proces sprzedaży to ustalona i zaplanowana ścieżka, którą podąża firma, aby sprzedać. Tworzenie procesów sprzedaży jest niełatwą sztuką. Należy wziąć pod uwagę wiele czynników, tak aby, proces był realnie używany przez handlowców, mierzony i sukcesywnie poprawiany.
Proces sprzedaży i wyzwania z nim związane zostały przez nas kompleksowo opisane w odcinku podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing, dostępnym poniżej.
NSM 053: Proces sprzedaży i lejek sprzedaży – czym są i po co Ci one?
Na warsztacie powiemy o najważniejszych elementach budowania procesu sprzedaży:
- Mapowanie procesu zakupu i zadań w tym procesie,
- Projektowanie kamieni milowych,
- Projektowanie działań na określonych kamieniach,
- Wdrożenie i późniejsze mierzenie procesu sprzedaży,
- Systematyczne poprawianie gotowego procesu.
W rezultacie, zaprojektujemy proces sprzedaży i plan jego rozwoju, dopasowany do celu i sytuacji klienta.
Dla kogo jest ten warsztat?
- Dla handlowców pracujących na rynku B2B,
- Dla managerów i dyrektorów sprzedaży,
- Dla właścicieli i zarządów firm.
Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:
- Twoim odbiorcą są klienci B2C,
- Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy 😉
Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?
Praktyczna wiedza
Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszej współpracy z kilkudziesięcioma klientami na rynku B2B.
Oszczędności
Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.
Proces
Na naszym warsztacie tworzymy proces, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu.
Agenda szkolenia z projektowania procesu sprzedaży B2B
Dzień Pierwszy
Mapowanie
ścieżki zakupu
- Jak wygląda proces zakupu w B2B?
- Jakie działania wykonuje klient w swoim procesie zakupu?
- Które etapy procesu zakupu są dla klienta najtrudniejsze?
- Jak możemy pomóc klientowi w kupowaniu zamiast mu sprzedawać?
Zasady budowania
procesu sprzedaży
- Jak wygląda struktura poprawnego procesu sprzedaży?
- Jak opisywać proces sprzedaży?
- Czym jest nieliniowy proces sprzedaży?
- Jak proces sprzedaży łączy się z innymi procesami?
Dzień Drugi
Jak skutecznie robić
prospecting (cz.2)?
- Czy zimne wizyty jeszcze przynoszą rezultaty?
- Jak prosić o referencje i polecenia, aby dostawać realne kontakty do klientów?
- Jak z poprzednimi metodami łączy się nowoczesny Social Selling?
Docelowy
proces sprzedaży
- Jak mierzyć proces sprzedaży?
- Co należy mierzyć w procesie sprzedaży?
- Jak zarządzać procesem w cyklu PDCA?
- Jak wyciągać wnioski i poprawiać proces?
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Jak projektujemy warsztat zamknięty?
Badanie potrzeb szkoleniowych
Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.
Konstrukcja oferty rozwojowej
...
Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.
Realizacja szkolenia zamkniętego
Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.
Ewaluacja procesu szkoleniowego
Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.
Raport poszkoleniowy i podsumowanie
Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.
Wsparcie wdrożeniowe
...
Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.
Prowadzący szkolenie
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki nam zaufały
Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl