Szkolenie zamknięte dla firm

Nowoczesny Account Management


Jak zarządzać portfelem najważniejszych klientów, by stale przekraczać ich oczekiwania i rozwijać własną sprzedaż.

DOPASUJ SZKOLENIE DO SWOJEJ FIRMY

Też masz wrażenie, że dziś klienci są bardziej wymagający niż kiedykolwiek wcześniej?


Jeśli zastanawiasz się: 

→ jak stale rozwijać sprzedaż na zamkniętym portfelu klientów,
→ jak rozpoznać i rozwijać klientów o największym potencjale,
→ jak ukształtować w oczach klienta wizerunek zaufanego doradcy,
→ jak rozmawiać z klientami jak równy z równym,
→ jak zdobyć i utrzymać lojalność klientów, 

to rozwiązaniem jest umiejętność budowania z klientami długotrwałych relacji opartych na zaufaniu, by nie tylko poznać, ale stale przekraczać ich oczekiwania oraz budować strategię i efektywnie zarządzać portfelem najważniejszych klientów. 

Dziś skuteczny handlowiec potrafi komunikować się z klientami biznesowymi zgodnie z ich poziomem zaufania, potrafi pomóc klientom zrozumieć korzyści ze współpracy i budować długotrwałe relacje w profesjonalny sposób z jednoczesną dbałością o rezultaty swoich działań. Jak się tego nauczyć?

Czego Twój zespół nauczy się na tym szkoleniu?

Sprawdź kompetencje poniżej i oceń czy spełniają one cele rozwojowe Twojej firmy. Dzięki temu łatwo ocenisz, czy szkolenie po dopasowaniu do Twojego zespołu, zrealizuje cel, który jest ważny dla firmy. Jeżeli na liście brakuje ważnej dla Ciebie kompetencji, poinformuj nas o tym. Sprawdzimy czy jesteśmy w stanie zmodyfikować program szkolenia. 

01

Planowania długoterminowego rozwoju sprzedaży do klientów o największym potencjale

02

Zrozumienia potrzeb i oczekiwań kluczowych klientów, oraz dostosowania oferty do ich wymagań

03

Nowoczesnych metod i narzędzi wspomagających budowę i rozwój relacji biznesowych

04

Motywacji i inspiracji do rozwoju portfela kluczowych klientów

05

Komunikowania rzeczy trudnych i niewygodnych np. podwyżek cen

06

Rozwiązywania konfliktów i zarządzania trudnymi sytuacjami

Chcesz sprawdzić czy to szkolenie pasuje do Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie zrealizuje cele Twojej firmy.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Agenda szkolenia

Sprawdź dokładną agendę szkolenia i modułów. Agenda może zostać dostosowana do indywidualnej sytuacji Twojej firmy.

Wprowadzenie do Account Managementu 

  • Czym jest Account Management i dlaczego to jest takie ważne?
  • Cele Account Managementu vs. cele sprzedażowe, czyli co z tym zyskiem?
  • Kluczowe zadania i odpowiedzialności Account Managera.
  • Korzyści wynikające z efektywnego zarządzania relacjami z klientami.

Skuteczny Account Management

  • Budowanie długofalowych relacji z klientem i rozwój sieci kontaktów w organizacji klienta.
  • Identyfikacja i zrozumienie potrzeb klienta.
  • Techniki komunikacji interpersonalnej i budowania zaufania.
  • Zarządzanie oczekiwaniami klienta.
  • Narzędziownik skutecznego Account Managera (churn alert, wake up call, strategia rozwoju klienta).

Zarządzanie trudnymi sytuacjami w relacjachz klientami

  • Zasady efektywnej komunikacji w trudnych sytuacjach.
  • Rozwiązywanie konfliktów i zarządzanie trudnymi sytuacjami.
  • Rewizja oczekiwań klienta, czyli komunikowanie rzeczy niewygodnych (np. podwyżek cen).
  • Trudny klient, czyli zarządzanie emocjami.
  • Omówienie trudnych przypadków (praca na przykładach uczestników szkolenia).

Zarządzanie portfelem klientów

  • Analiza i podział portfela klientów na segmenty.
  • Co to jest potencjał i jak to zmierzyć?
  • Identyfikacja klientów o największym potencjale.
  • Strategia rozwoju portfela klientów w oparciu o analizę potencjałów.
  • Planowanie rozwoju portfela klientów

Planowanie rozwoju klienta

  • Długofalowa relacja biznesowa: zalety i ryzyka.
  • Jak rozmawiać z klientami o nowych pomysłach?
  • Systematyczny rozwój klienta w oparciu o jego potencjał.
  • Prosta analityka i matematyka sprzedażowa.
  • Przygotowanie kompletnej strategii rozwoju dla wybranego klienta: Account Plan

Dla kogo jest to szkolenie?

Program jest dla osób, które oprócz realizacji celów sprzedażowych są odpowiedzialne za budowanie i pielęgnowanie długoterminowych relacji z klientami biznesowymi, a w szczególności dla:  

→ Handlowców pracujących na rynku B2B.
→ Managerów i dyrektorów sprzedaży.
→ Właścicieli i zarządów firm.

Kto prowadzi szkolenie?

Magdalena Krawczak

Konsultantka, Trenerka

Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA Search, Sandler Training, Direct Communication i Jobilla OY.

Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach (włączając otwieranie oddziałów w Ameryce i Azji). Jej doświadczenie obejmuje min. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Magda łączy doświadczenie z wielu branż z pasją i pozytywnym nastawieniem. Jest skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% zaangażowania i potrafi zaangażować innych. Certyfikowana trenerka metody przywództwa wg. Johna Maxwella i członkini Maxwell Leadership Certified Team.

Czym to szkolenie różni się od innych?

Uczymy nowoczesnego account managementu

Uczestnicy szkolenia otrzymują wiedzę z zakresu nowoczesnego account managementu, która pozwala im sprawniej nawigować w warunkach dzisiejszej biznesowej niepewności i zmienności. Dzięki praktycznym ćwiczeniom rozwijają swoje kompetencje i uczą się efektywniej planować sprzedaż na portfelu swoich klientów.

 

Praca na case’ach uczestników

Uczestnicy otrzymują dawkę praktycznej i aktualnej wiedzy z zakresu account managementu i narzędzia, które wykorzystują od razu na sali szkoleniowej. Szkolenie uwzględnia pracę na case’ach uczestników, które są analizowane i przepracowywane pod okiem doświadczonego trenera. To połączenie stanowi wartość dodaną dla uczestników.  

 

Praktyczne materiały edukacyjne  

Poza samą teorią szkolenie oferuje materiały edukacyjne, takie jak gotowe szablony i praktyczne narzędzia, które ułatwiają efektywne wykorzystywanie zdobytej wiedzy i wdrażanie jej w codziennej pracy. 

Po szkoleniu otrzymasz:

Wraz z udziałem w szkoleniu otrzymujesz dostęp do bogatej biblioteki wiedzy: 

→ Schematy rozmów z klientami uwzględniające trudne tematy.
→ Arkusz “Account Plan” ułatwiający planowanie strategii rozwoju klienta (narzędzie SellWise).
→ Listę narzędzi wspomagających rozwój skutecznego account managera. 

To szkolenie jest częścią Wise Selling System

Kiedy SellWise wchodziło na rynek, w większości firm, różne działy były szkolone według innych metod, przez zupełnie różnych trenerów. Niejednokrotnie wiedza pozyskana przez różne zespoły, była ze sobą sprzeczna. W praktyce to zwiększało podziały i bardzo utrudniało współpracę.

Nasze szkolenia zamknięte są zbudowane według jednej spójnej metodyki. To oznacza, że wszystkie zespoły w Twojej firmie będą posługiwać się taką samą nomenklaturą, a wszystkie kompetencje będą się uzupełniać. Dzięki takiemu podejściu, dział sprzedaży, marketingu, managerowie czy zarząd używają tego samego słownictwa i pracują według spójnej metody. To znacznie poprawia komunikację i ułatwia osiągnięcie rezultatów.

Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Co wpływa na cenę szkolenia?

Na cenę wpływa przede wszystkim liczba uczestników (grup szkoleniowych), realizowanie (bądź nie) warsztatu diagnozującego potrzeby szkoleniowe, czas trwania szkolenia, forma (stacjonarnie/online), poziom zaawansowania uczestników w danym temacie, liczba trenerów, liczba i forma materiałów dodatkowych, forma certyfikatu (online/drukowany), realizowanie (bądź nie) sesji follow up wspierającego wdrożenie poznanego podczas szkolenia materiału. Wszystkie te kwestie ustalimy telefonicznie przed wysłaniem ostatecznej wyceny szkolenia. Naczęściej jeden dzień szkoleniowy to wydatek od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.

Sprawdź pozostałe szkolenia SellWise

Wszystkie szkolenia

Te marki zaufały


future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
leanpassion-logo
woda-dla-firmy-logo

Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

formularz_ilustracja

Bezpośredni kontakt


Bezpośredni kontakt

Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL6312699869

Działamy na terenie całej Europy