Szkolenie zamknięte dla firm
Szkolenie zamknięte dla firm

Rozwiń swoją karierę w marketingu B2B


Zdobądź rzetelną wiedzę w zakresie marketingu B2B i zostań dobrze opłacanym Marketing Managerem, którego trudno zastąpić. 

DOPASUJ SZKOLENIE DO SWOJEJ FIRMY

Jako specjalista w marketingu chcesz przyczyniać się do osiągania założonych celów, skuteczniej zarządzać swoją pracą, rozwijać się i awansować?


Jeśli:

→ Chcesz mieć większy wpływ na osiąganie celów Twoich lub/i Twojego zespołu,
→ Masz wrażenie, że Twoje działania mogłyby być bardziej efektywne,
→ Nie wiesz, w jakim kierunku się rozwijać, aby budować swoją dalszą karierę w marketingu,
→ Wrzutki do działu marketingu wywołują chaos, rozbijają Twój plan działania i utrudniają Ci dowożenie zadań na czas,
→ Masz wrażenie, że specjaliści marketingowi w konkurencyjnych firmach korzystają z nowocześniejszych narzędzi, do których Ty nie masz dostępu ani kompetencji, jak ich użyć,

to rozwiązaniem jest dwudniowe szkolenie Marketing B2B – Poziom 3 skierowane do doświadczonych Specjalistów ds. Marketingu, którzy chcą się rozwijać i aspirują do roli Managera. Na szkoleniu zdobędziesz dogłębną wiedzę na temat marketingu B2B, roli i znaczenia Buyer Person, propozycji wartości oraz strategii marketingowej.

Poznasz strategiczne narzędzia marketingowe, które pomogą Ci w planowaniu i ewaluacji prowadzonych działań. Wiele praktycznych ćwiczeń warsztatowych pozwoli Ci utrwalić wiedzę na przykładzie Twojej własnej branży. W rezultacie będziesz w stanie efektywnie zarządzać działaniami marketingowymi w swojej firmie, osiągając lepsze wyniki i zwiększając konkurencyjność na rynku B2B.

Szkolenie zostało podzielone na 3 poziomy

Poziom 1: Skierowany do kadry menedżerskiej wysokiego szczebla – członków zarządu, dyrektorów i senior marketing managerów. Porusza tematy strategiczne, związane z budżetowaniem marketingu oraz budową działu marketingu.
Poziom 2: Skierowany do marketing managerów i koordynatorów działów marketingu, a także do właścicieli agencji marketingowych. .
Poziom 3: Skierowany do specjalistów marketingowych oraz działu operacyjnego.

Czego nauczysz się na tym szkoleniu?

Sprawdź kompetencje poniżej i oceń czy spełniają one cele rozwojowe Twojej firmy. Dzięki temu łatwo ocenisz, czy szkolenie po dopasowaniu do Twojego zespołu, zrealizuje cel, który jest ważny dla firmy. Jeżeli na liście brakuje ważnej dla Ciebie kompetencji, poinformuj nas o tym. Sprawdzimy czy jesteśmy w stanie zmodyfikować program szkolenia. 

01

Specyfiki pracy poszczególnych specjalistów działu marketingu i sposób ich współdziałania

02

Analizy i wyciągania poprawnych wniosków z prowadzonych działań tak, aby podnosić ich skuteczność

03

Metryk efektywności i kryteriów poprawności prowadzonych działań marketingowych

04

Jak definiować rolę i zakres działań poszczególnych specjalistów w dziale marketingu i jakich rezultatów oczekiwać po pracy każdego z nich

05

Efektywnego zarządzania swoimi zadaniami w czasie i w odniesieniu do oczekiwanych efektów

06

Kształtowania wizerunku marki w różnych kanałach komunikacyjnych i dowiesz się, które z nich są najefektywnejsze w Twojej firmie,

Chcesz sprawdzić czy to szkolenie pasuje do Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie zrealizuje cele Twojej firmy.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Agenda szkolenia

Sprawdź dokładną agendę szkolenia i modułów. Agenda może zostać dostosowana do indywidualnej sytuacji Twojej firmy.

Dzień Pierwszy

Rola i funkcje specjalistów w dziale marketingu w B2B

  • Zadania działu marketingu w B2B.
  • Funkcje specjalistów i relacja między nimi – workflow w dziale marketingu.
  • Odpowiedzialność marketing managera i koordynatora w dziale marketingu – kto za co odpowiada?
  • Najważniejsze pojęcia w marketingu B2B: Lead, MQL, SQL, Opportunity, Konwersja, Atrybucja, Kwalifikacja etc.

Identyfikacja i pozycjonowanie marki dzięki komunikacji marketingowej

  • Identyfikacja wizualna marki i wpływ na jej pozycjonowanie.
  • Wyszukiwanie przykładów, good-practice i benchmarków oraz inspiracji na rynku.
  • Pozycjonowanie marki względem konkurencji – cechy wyróżniające markę na tle konkurencji.

Kanały marketingowe w B2B

  • Dostępne kanały komunikacji i ich przeznaczenie.
  • Model PESO oraz korzyści i zagrożenia wykorzystania różnych kanałów komunikacji.
  • Multichannel vs. Omnichannel. Marketing 360.

Lejki marketingowe w B2B

  • Rola poszczególnych typów działań na etapach lejka marketingowego – TOFU, MOFU i BOFU.
  • Call to Action (CTA), konwersja oraz działania CRO.

Dzień Drugi

Realizacja akcji marketingowych w B2B

  • Ustalanie priorytetów i kolejkowanie zadań.
  • Zarządzanie czasem w realizacji zadań.
  • Realizacja zadań w metodyce Agile vs Waterfall.

Realizacja planu marketingowego

  • Właściwe czytanie planu marketingowego. Posługiwanie się Tablica Kanban i Wykresem Gantta.
  • Ticketowanie uwag i pytań do realizacji planu marketingowego.
  • Raportowanie zadań do akceptacji i zamykanie tasków.

Kolaboracja w dziale marketingu

  • Realizowanie działań angażujących wielu specjalistów. Wady i zalety.
  • Samoorganizowanie się teamów operacyjnych w celu realizacji projektu.
  • Współdzielenie wiedzy i kompetencji między specjalistami.
  • Narzędzia do prowadzenia kolaboracji – Miro/Mural, Figma, Mockflow, GSuite.

Praca zdalna i hybrydowa

  • Przygotowanie swojego stanowiska do pracy z domu.
  • Znaczenie rytuałów w pracy zdalnej.
  • Kontrola czasu oraz etapu realizacji własnych zadań w pracy zdalnej.
  • Komunikacja z resztą zespołu w sytuacji pracy zdalnej.

Raportowanie efektów własnej pracy

  • Prowadzenie repozytorium działań.
  • Przygotowywanie i prowadzenie raportu realizacji zadań.
  • Przygotowanie się do daily, standupów i sprintów.

Feedback

  • Przyjmowanie feedbacku i wyciąganie wniosków.
  • Dawanie feedbacku w konstruktywny sposób.
  • Kaizen – formowanie sugestii usprawniających działania.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla doświadczonych Specjalistów ds. Marketingu aspirujących do roli Managera oraz dla pracowników działów operacyjnych.

Kto prowadzi szkolenie?

Maciej Szeffer

Konsultant Marketingu B2B

Blisko od 15 lat związany z marketingiem, zarządzając nim i realizując działania na poziomach od operacyjnego po strategiczny. Swoje kompetencje potwierdził ponad 15 certyfikacjami z zakresu marketingu, głównie w środowisku digitalowym. Jest jednym z 4 certyfikowanych trenerów Digital Marketing Institute w Polsce, przygotowującym z zakresu strategii marketingowej, planowania działań oraz budżetowania, kompetencji taktycznych, narzędziowych i operacyjnych. Specjalizuje się także strategicznym wykorzystaniem kanałów digitalowych w procesach marketingowych, sprzedażowych oraz Employer Brandingowych, które wdrożył jak dotąd w ponad 50 międzynarodowych organizacjach. Ponadto wspiera klientów w obszarach budowania komunikacji marketingowej, optymalizacji procesów marketingowych oraz w zakresie budowania przekrojowych kompetencji zwiększania efektywności marketingu. Wdraża procesy podejmowania decyzji strategicznych i ich walidowanie w oparciu o pozyskiwane dane. Na 4 uczelniach wyższych wykłada przedmioty związane z planowaniem kampanii reklamowych, strategią e-commerce, CRM oraz strategią komunikacji marketingowej.

Czym to szkolenie różni się od innych?

Wywodzimy się ze świata B2B 

Nasze szkolenie zbudowane zostało w oparciu o naszą wielokrotnie zweryfikowaną najlepszą wiedzę, pochodzącą z doświadczenia Konsultantów marketingowych WiseGroup, wypracowaną przez lata tworzenia i zarządzania procesami marketingowymi w firmach B2B. Znamy i rozumiemy różnicę w specyfice procesów marketingowych B2B w stosunku do B2C – i wiedzę o tej specyfice chcemy przekazać Tobie.

 

Mówimy o przetestowanych procesach i narzędziach 

Wszystkie procesy i narzędzia omawiane podczas kursu sami przetestowaliśmy wielokrotnie, codziennie z nich korzystając. Nie mówimy o czymś, czego sami byśmy z pełnym przekonaniem nie stosowali w codziennej pracy z naszymi klientami – małymi i dużymi zespołami marketingowymi.

 

Szkolenie to tylko początek

Dołączając do naszego szkolenia, otrzymasz bogatą bibliotekę wiedzy, szablonów, opisów, instrukcji, plików interaktywnych, artykułów i materiałów wideo, poszerzających Twoją wiedzę i kompetencje w wykorzystaniu i wdrażaniu wiedzy, którą uzyskasz podczas zajęć.

Po szkoleniu otrzymasz:

Wraz z udziałem w szkoleniu otrzymujesz dostęp do bogatej biblioteki wiedzy:

→ Opis najważniejszych narzędzi marketingowych IT, które wesprą Cię przy realizacji prowadzonych działań marketingowych.
→ Prasówkę: Bibliotekę dodatkowych artykułów oraz materiałów wideo rozszerzających Twoją wiedzę w poszczególnych obszarach marketingu lub pokazujących wykorzystanie narzędzi.
→ Opis struktury treści publikowanych w social mediach i na stronach WWW, odpowiednich dla specyfiki sektora B2B.
→ Szczegółowe poradniki budowania rozpoznawalności firmy i jej przedstawicieli-ambasadorów.
→ Praktyczne wykresy, schematy i listy ułatwiające utrwalenie wiedzy ze szkolenia.
→ Szablon przygotowania listy zadań w celu optymalizacji własnego czasu pracy.

To szkolenie jest częścią Wise Selling System

Kiedy SellWise wchodziło na rynek, w większości firm, różne działy były szkolone według innych metod, przez zupełnie różnych trenerów. Niejednokrotnie wiedza pozyskana przez różne zespoły, była ze sobą sprzeczna. W praktyce to zwiększało podziały i bardzo utrudniało współpracę.

Nasze szkolenia zamknięte są zbudowane według jednej spójnej metodyki. To oznacza, że wszystkie zespoły w Twojej firmie będą posługiwać się taką samą nomenklaturą, a wszystkie kompetencje będą się uzupełniać. Dzięki takiemu podejściu, dział sprzedaży, marketingu, managerowie czy zarząd używają tego samego słownictwa i pracują według spójnej metody. To znacznie poprawia komunikację i ułatwia osiągnięcie rezultatów.

Jak dostać wycenę dla Zarządu?

Zostaw numer, oddzwonimy. Sprawdzimy, czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie i przygotujemy wycenę.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Co wpływa na cenę szkolenia?

Wynagrodzenie trenera, ilość uczestników (grup szkoleniowych), realizowanie (bądź nie) warsztatu diagnozującego potrzeby szkoleniowe, czas trwania szkolenia, forma (stacjonarnie/online), poziom zaawansowania uczestników w danym temacie, ilość trenerów, ilość i forma materiałów dodatkowych, forma certyfikatu (online/drukowany) realizowanie (bądź nie) sesji followup wspierających wdrożenie poznanego na szkoleniu materiału.

Czy po szkoleniu otrzymam certyfikat?

Tak, każdy otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający ukończenie programu szkoleniowego w obszarze Marketingu B2B.

Sprawdź pozostałe szkolenia SellWise

Wszystkie szkolenia

Te marki zaufały


woda-dla-firmy-logo
future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
leanpassion-logo
alnor
lunching-crm
sherlock-waste-logo

Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

formularz_ilustracja

Bezpośredni kontakt


Bezpośredni kontakt

Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL6312699869

Działamy na terenie całej Europy