Szkolenie zamknięte dla firm
Szkolenie Sztuka prezentacji
Poznaj nowe metody prowadzenia prezentacji biznesowych, dzięki którym nauczysz się z łatwością występować na scenie i przed kamerą. Dowiesz się, jak prowadzić spotkania biznesowe w profesjonalny, ale też inspirujący sposób i przećwiczysz w praktyce budowanie autorytetu prezentera i przykuwanie uwagi słuchaczy.
Prowadzisz spotkania? Masz częste okazje do mówienia do wielu osób? Zależy Ci na przykuwaniu uwagi słuchaczy? Chcesz wprowadzić nową jakość do spotkań online?
Jeśli:
→ przygotowujesz się do wystąpienia lub ważnego spotkania połączonego z prezentacją,
→ trudni uczestnicy wśród audytorium paraliżują Cię i nie wiesz, jak sobie z nimi radzić,
→ utrzymanie uwagi słuchaczy od początku do końca wystąpienia lub spotkania jest dla Ciebie wyzwaniem,
→ występujesz przed publicznością podczas konferencji lub przed kamerą,
→ wystąpienia publiczne są dla Ciebie dużym wyzwaniem,
to dołącz do dwudniowego intensywnego szkolenia z nowych metod prowadzania prezentacji biznesowych. Podczas warsztatu otrzymasz praktyczną wiedzę z zakresu prezentacji i wystąpień publicznych wraz z narzędziami i konkretnymi wskazówkami dotyczącymi zarówno osoby prezentera (ubiór, postawa, głos, gesty, praca głosem), jak i prezentowanych treści (slajdy i materiały pomocnicze, storytelling).
Czego Twój zespół nauczy się na tym szkoleniu?
Sprawdź kompetencje poniżej i oceń czy po dopasowaniu do Twojego zespołu, cele szkolenia spełnią cele rozwojowe Twojej firmy. Jeżeli na liście brakuje ważnej dla Ciebie kompetencji, poinformuj nas o tym. Sprawdzimy, czy jesteśmy w stanie zmodyfikować program szkolenia.
01
Przekonania do siebie słuchaczy i “porwania” ich za sobą
02
Kształtowania prawidłowej struktury wystąpienia i dobrego planowania
03
Tworzenia skutecznych slajdów i prezentacji sprzedażowej
04
Radzenia sobie ze stresem przed wystąpieniem
05
Tworzenia swojego stylu mówcy i prezentera
06
Wzmocnienia pewności siebie podczas wystąpienia
Chcesz sprawdzić czy to szkolenie pasuje do Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie zrealizuje cele Twojej firmy.
Agenda szkolenia
Sprawdź dokładną agendę szkolenia i modułów. Agenda może zostać dostosowana do indywidualnej sytuacji Twojej firmy.
Dzień Pierwszy
Sztuka prezentacji
- Wprowadzenie do sztuki prezentacji.
- Prezenter vs. przekazywane treści.
- Stała Millera a skuteczne prezentacje.
- Jakie błędy popełniamy przy tworzeniu i w trakcie prezentacji?
- 8 zasad prowadzenia prezentacji.
Jak prezentować, by fascynować?
- Jak inspirować, zaciekawiać i fascynować odbiorców?
- Sposoby przyciągania uwagi, czyli jak być zapamiętanym.
- Siła historii w prezentacji sprzedażowej (struktura, użyteczne zasady).
- Sztuka skupienia się na audytorium, czyli oddziaływanie na wyobraźnię i emocje.
- Sztuka wpływania na audytorium – trening z elementami improwizacji aktorskiej.
Dzień Drugi
Wizerunek prezentera
- Wizerunek prezentującego, czyli pierwsze wrażenie (wygląd, postawa, głos, tempo, mowa ciała).
- Scena i ekran: różnice w sposobach prezentacji online i na żywo.
- Prezentacja firmy w świecie online (kadrowanie, dobór tła, światło i dźwięk).
- Emocje prezentera, czyli jak sobie radzić ze stresem i tremą.
- Trening umiejętności prezentacyjnych z wykorzystaniem kamery.
Skuteczne Prezentacje
- Przygotowanie własnych prezentacji na zadany temat.
- Prezentacja uczestników na forum grupy. Feedback grupy i trenera.
- Trudne sytuacje i jak je przekuć w sukces?
- Trening umiejętności prezentacyjnych z elementami improwizacji aktorskiej.
Dla kogo jest to szkolenie?
→ Dla przedstawicieli handlowych.
→ Dla dyrektorów, managerów i liderów.
→ Dla trenerów wewnętrznych, dla marketerów i dla każdego, kto ma prowadzić wystąpienie publiczne i chce rozwinąć umiejętności prowadzenia prezentacji.
Kto prowadzi szkolenie?
Magdalena Krawczak
Konsultantka, Trenerka
Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA Search, Sandler Training, Direct Communication i Jobilla OY.
Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach (włączając otwieranie oddziałów w Ameryce i Azji). Jej doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Magda łączy doświadczenie z wielu branż z pasją i pozytywnym nastawieniem. Jest skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% zaangażowania i potrafi zaangażować innych. Certyfikowana trenerka metody przywództwa wg. Johna Maxwella i członkini Maxwell Leadership Certified Team.
Czym to szkolenie różni się od innych?
Aktorskie doświadczenie trenerów
Program prowadzimy z wykorzystaniem aktorskich doświadczeń trenerów. Uczestnicy szkolenia otrzymują wiedzę dotyczącą między innymi zachowań scenicznych, zasad prawidłowego wypowiadania się, argumentowania, umiejętności pracy z prezentacją multimedialną i prowadzenia wystąpień online.
Nauka przez praktykę
Uczestnicy analizują swoje dotychczasowe metody, mapują mocne strony i obszary do poprawy. Praktyczne ćwiczenia indywidualne rozwijają kompetencje, a także pozwalają kształtować swój niepowtarzalny styl i warsztat prezentera.
Przyzwyczaj się do publiczności
Występujesz przed publicznością już na szkoleniu. Grupa szkoleniowa jest bezpiecznym audytorium nawet dla osób stawiających pierwsze kroki. Feedback grupy i trenera jest źródłem cennych uwag rozwojowych i stanowi wartość dla uczestników.
Praktyczne materiały edukacyjne
Poza samą teorią dostajesz wiele praktycznych ćwiczeń i narzędzia, które ułatwiają efektywne wykorzystywanie zdobytej wiedzy i wdrażanie jej w codziennej pracy. Możesz samodzielnie analizować wystąpienia uczestników na różnych wydarzeniach i wyciągać z nich wnioski.
Po szkoleniu otrzymasz:
Wraz z udziałem w szkoleniu otrzymujesz dostęp do bogatej biblioteki wiedzy:
→ Wzory skutecznych slajdów.
→ Obszerny feedback grupy i trenera dotyczący twoich wystąpień na forum grupy, ułatwiający dalszą pracę rozwojową.
→ Listę narzędzi IT wspierających mówcę.
→ Zestaw praktycznych wskazówek, jak opanować stres przed wystąpieniem.
→ Checklistę ułatwiającą przygotowanie wystąpienia publicznego.
To szkolenie jest częścią Wise Selling System
Kiedy SellWise wchodziło na rynek, w większości firm, różne działy były szkolone według innych metod, przez zupełnie różnych trenerów. Niejednokrotnie wiedza pozyskana przez różne zespoły, była ze sobą sprzeczna. W praktyce to zwiększało podziały i bardzo utrudniało współpracę.
Nasze szkolenia zamknięte są zbudowane według jednej spójnej metodyki. To oznacza, że wszystkie zespoły w Twojej firmie będą posługiwać się taką samą nomenklaturą, a wszystkie kompetencje będą się uzupełniać. Dzięki takiemu podejściu dział sprzedaży, marketingu, managerowie czy zarząd używają tego samego słownictwa i pracują według spójnej metody. To znacznie poprawia komunikację i ułatwia osiągnięcie rezultatów.
Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!
Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!
Co wpływa na cenę szkolenia?
Na cenę wpływa przede wszystkim liczba uczestników (grup szkoleniowych), realizowanie (bądź nie) warsztatu diagnozującego potrzeby szkoleniowe, czas trwania szkolenia, forma (stacjonarnie/online), poziom zaawansowania uczestników w danym temacie, liczba trenerów, liczba i forma materiałów dodatkowych, forma certyfikatu (online/drukowany), realizowanie (bądź nie) sesji follow up wspierającego wdrożenie poznanego podczas szkolenia materiału. Wszystkie te kwestie ustalimy telefonicznie przed wysłaniem ostatecznej wyceny szkolenia. Najczęściej jeden dzień szkoleniowy to wydatek od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.
Sprawdź pozostałe szkolenia SellWise
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki zaufały
Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy