Szkolenie zamknięte dla firm

Szkolenie zarządzanie zespołem


Zdobądź zestaw najlepszych możliwych praktyk zarządzania zespołem.

DOPASUJ SZKOLENIE DO SWOJEJ FIRMY

Zauważyłeś, że najlepsza wiedza o zarządzaniu zespołem jest rozproszona, nieaktualna i oparta o metody, które w polskich realiach są niemożliwe do wprowadzenia?

Zauważyłeś, że najlepsza wiedza o zarządzaniu zespołem jest rozproszona, nieaktualna i oparta o metody, które w Polskich realiach są niemożliwe do wprowadzenia?


Jeśli:

→ jesteś młodym managerem, pierwszy raz będziesz zarządzać zespołem i brakuje Ci kompetencji menedżerskich,
→ potrzebujesz wzmocnić swoje kompetencje w obszarze planowania, delegowania zadań i organizowania pracy zespołu,
→ udzielanie rozwojowej informacji zwrotnej przychodzi Ci z trudem,
→ masz trudność w zdefiniowaniu najbardziej istotnych wskaźników (KPI) w swoim zespole/organizacji,
→ chcesz zaplanować skuteczną ścieżkę rozwoju dla handlowców czy marketerów,
→ szukasz pomysłu na zaprojektowanie motywującego systemu wynagrodzeń,
→ Twoje dotychczasowe metody rekrutacji i zarządzania zespołem pracowniczym nie są już wystarczające,
→ wdrażanie Twojego pracownika trwa długo, jest drogie i mało efektywne,
→ w mnogości narzędzi IT nie wiesz, które wybrać, aby skutecznie wspierały Ciebie i Twój zespół, a także pomagały w realizacji wspólnych celów,

to dołącz do dwudniowego intensywnego szkolenia z budowania i zarządzania zespołem. Otrzymasz praktyczną wiedzę o zarządzaniu wraz z narzędziami i konkretnymi wskazówkami z obszaru planowania, delegowania zadań, organizowania, raportowania i kontroli. To szkolenie powstało z myślą o managerach sprzedaży i marketingu, którzy nie chcą dłużej polegać na przypadku.

Bez dobrego managera nawet najlepsi członkowie zespołu sprzedaży i marketingu nie zajdą daleko. Szkolenie „Budowanie zespołów” pomoże Ci we wdrażaniu zmian w zespole, podejmowaniu decyzji opartych na danych, optymalizacji procesów i przygotowaniu biznesu do skalowania.

Czego Twój zespół nauczy się na tym szkoleniu?

Sprawdź kompetencje poniżej i oceń czy po dopasowaniu do Twojego zespołu spełnią one cele rozwojowe Twojej firmy. Jeżeli na liście brakuje ważnej dla Ciebie kompetencji, poinformuj nas o tym. Sprawdzimy, czy jesteśmy w stanie zmodyfikować program szkolenia.

01

Rozwijania i kierowania zespołem sprzedaży i marketingu

02

Motywowania członków zespołu w oparciu o praktyczny i angażujący system premiowy

03

Skutecznych rekrutacji dzięki efektywnym procesom poszukiwania i wdrażania kandydatów

04

Tworzenia jasnych reguł współpracy, które wspierają realizację celów

05

Wyznaczania skutecznych celów wraz z planem realizacji krok po kroku

06

Oszczędzania czasu, dzięki narzędziom IT wspierającym zarządzanie zespołem i budowanie zespołu

Chcesz sprawdzić czy to szkolenie pasuje do Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie zrealizuje cele Twojej firmy.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Obowiązek informacyjny

ilustracja_konsultacje_black

Agenda szkolenia

Sprawdź dokładną agendę szkolenia i modułów. Agenda może zostać dostosowana do indywidualnej sytuacji Twojej firmy.

Dzień Pierwszy

Budowanie i rozwijanie zespołu

  • Jakie są fazy budowania zespołu i jaka jest rola menedżera na każdej z nich?
  • Jakie są kluczowe funkcje managerskie w 9 obszarach?
  • W jaki sposób manager może skutecznie wejść w nową rolę dzięki expose i pełnomocnictwu organizacji?
  • Jak prawidłowo ustalać normy zespołowe i jednoczyć wokół nich zespół?

Planowanie i raportowanie

  • Jak skutecznie wyznaczać cele?
  • Jak planować pracę zespołu sprzedaży lub marketingu?
  • Co powinni raportować handlowcy i marketerzy?
  • Jakie są skuteczne metody raportowania realizacji celów, zadań oraz pracy zespołowej i indywidualnej?
  • Jak zwiększać zaangażowanie zespołu w rzetelne raportowanie?
  • Jakie KPI warto wdrożyć w organizacji?
  • Jaki błąd popełnia 85% firm wdrażających CRM?

Dzień Drugi

Wynagradzanie i systemy premiowe

  • Ile zarabiają handlowcy i marketerzy?
  • Motywowanie pracowników. Jak skutecznie motywować w zależności od fazy rozwoju zespołu?
  • Jakie są modelowe proporcje pomiędzy częścią stałą i zmienną wynagrodzenia?
  • Co jest lepszym motywatorem – premia czy prowizja?
  • Jakie są najczęstsze błędy przy ustalaniu systemów premiowych?
  • Z czego powinna składać się premia?

Narzędzia HR wspierające managerów sprzedaży i marketingu

  • Dlaczego warto wdrożyć politykę rozwoju w organizacji?
  • Jak przygotować gradację stanowisk, która wspiera skalowanie zespołu i motywowanie pozafinansowe pracowników?
  • W jaki sposób system ocen okresowych może wspierać efektywność zespołu?
  • Jakie są najczęstsze błędy w wykorzystaniu narzędzi HR w zespołach sprzedażowo-marketingowych?

Rekrutacja i wdrażanie

  • Jak dobrze zaplanować proces rekrutacyjny?
  • Kto powinien być zaangażowany w rekrutację i jaki jest prawidłowy podział zadań?
  • Jak skutecznie określić kogo potrzebuje Twoja firma na stanowisko sprzedażowe i marketingowe?
  • Gdzie szukać dobrych kandydatów?
  • Jakie są najlepsze metody weryfikacji kompetencji u kandydatów?
  • W jaki sposób zaplanować skuteczne wdrożenie na stanowisko?
  • Jak sprawić, żeby w Twojej firmie chcieli pracować najlepsi?

Dla kogo jest to szkolenie?

→ Dla dyrektorów i managerów sprzedaży i marketingu.
→ Dla właścicieli i zarządów chcących skuteczniej skalować biznes.
→ Dla handlowców i marketerów mających ambicje rozwoju zawodowego.

Kto prowadzi szkolenie?

Magdalena Krawczak

Konsultantka, Trenerka

Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą zdobywała w międzynarodowych organizacjach
z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA Search, Sandler Training, Direct Communication i Jobilla OY.

Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach (włączając otwieranie oddziałów
w Ameryce i Azji). Jej doświadczenie obejmuje min. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Magda łączy doświadczenie z wielu branż z pasją i pozytywnym nastawieniem. Jest skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% zaangażowania i potrafi zaangażować innych. Certyfikowana trenerka metody przywództwa wg. Johna Maxwella i członkini Maxwell Leadership Certified Team.

Certyfikowana trenerka biznesu, kobieta sprzedaży. Entuzjastyczna i pełna pasji, dla której wiedza przekazywana na szkoleniach musi znaleźć odzwierciedlenie w wynikach.

Swoją drogę zawodową zaczynała w branży doradztwa finansowego, gdzie budowała, rozwijała i zarządzała zespołami sprzedaży. Od 2015 roku związana z branżą szkoleniową, gdzie jako trenerka i konsultantka prowadziła projekty doradczo–szkoleniowe dla zespołów sprzedaży w wielu branżach. Była odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek polski amerykańskiej firmy szkoleniowej Integrity Solutions. Przez wiele lat aktywnie związana z BNI (Business Network International) jako prezeska jednej z warszawskich grup mentorka i trenerka.

Od 2022 trenerka Maxwell Leadership Certified Team. Obecnie jako HR Business Partner and Talent Development buduje i wdraża programy rozwojowo-szkoleniowe dla MichaelPage, a także prowadzi szkolenia firmowe ze sprzedaży i komunikacji w SellWise.

Ewa Migo

Trenerka

Ewa Migo

Trenerka

Certyfikowana trenerka biznesu, kobieta sprzedaży. Entuzjastyczna i pełna pasji, dla której wiedza przekazywana na szkoleniach musi znaleźć odzwierciedlenie w wynikach.

Swoją drogę zawodową zaczynała w branży doradztwa finansowego, gdzie budowała, rozwijała i zarządzała zespołami sprzedaży. Od 2015 roku związana z branżą szkoleniową, gdzie jako trenerka i konsultantka prowadziła projekty doradczo–szkoleniowe dla zespołów sprzedaży w wielu branżach. Była odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek polski amerykańskiej firmy szkoleniowej Integrity Solutions. Przez wiele lat aktywnie związana z BNI (Business Network International) jako prezeska jednej z warszawskich grup mentorka i trenerka.

Od 2022 trenerka Maxwell Leadership Certified Team. Obecnie jako HR Business Partner and Talent Development buduje i wdraża programy rozwojowo-szkoleniowe dla MichaelPage, a także prowadzi szkolenia firmowe ze sprzedaży i komunikacji w SellWise.

Czym szkolenie z zarządzania zespołem różni się od innych?

Łączymy świat sprzedaży i marketingu 

To szkolenie obejmuje szeroki zakres tematów związanych zarówno z budowaniem i rozwijaniem zespołu, jak i z zarządzaniem aspektami operacyjnymi, takimi jak planowanie, raportowanie, wynagradzanie oraz narzędzia HR. Dzięki temu uczestnicy otrzymują wszechstronne i holistyczne podejście do zarządzania zespołem, które uwzględnia zarówno aspekty interpersonalne, jak i praktyczne umiejętności.

 

Uporządkowany katalog narzędzi 

Wiemy, że ważne jest, aby po szkoleniach materiały wspierały realną zmianę w modelu pracy zespołu czy procesach. Dlatego materiały dodatkowe (jak m.in. listy kontrolne, plany wdrożenia nowego pracownika czy model mapowania stanowisk) zaprojektowaliśmy tak, aby nie miały jedynie akademickiego charakteru, a realnie posłużyły do poprawy efektywności działań i wspierały odpowiednie zarządzanie zespołem.

Po szkoleniu otrzymasz:

Wraz z udziałem w szkoleniu otrzymujesz materiały szkoleniowe:

→ Schematy rozmów z pracownikami, ułatwiające delegowanie zadań i ogólne zarządzanie zespołem.
→ Listę narzędzi managera.
→ Szablony raportów.
→ Kluczowe wskaźniki KPI.
→ Przetestowane procesy rekrutacyjne.

Materiały pozwalają na doskonalenie umiejętności menedżerskich oraz wspierają w zakresie zarządzania zespołem.

To szkolenie jest częścią Wise Selling System

Kiedy SellWise wchodziło na rynek, w większości firm, różne działy były szkolone według innych metod, przez zupełnie różnych trenerów. Niejednokrotnie wiedza pozyskana przez różne zespoły, była ze sobą sprzeczna. W praktyce to zwiększało podziały i bardzo utrudniało współpracę.

Nasze szkolenia są zbudowane według jednej spójnej metodyki. To oznacza, że wszystkie zespoły w Twojej firmie będą posługiwać się taką samą nomenklaturą, a wszystkie kompetencje będą się uzupełniać. Dzięki takiemu podejściu dział sprzedaży, marketingu, managerowie czy zarząd używają tego samego słownictwa i pracują według spójnej metody. To znacznie poprawia komunikację, a także ułatwia budowanie relacji i osiąganie rezultatów.

Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Obowiązek informacyjny

ilustracja_konsultacje_black

Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Obowiązek informacyjny

Co wpływa na cenę szkolenia?

Cena szkolenia Zarządzanie Zespołem zależy przede wszystkim od liczby uczestników (grup szkoleniowych), realizowania (bądź nie) warsztatu diagnozującego potrzeby szkoleniowe, czasu trwania szkolenia, formy (szkolenia stacjonarne/online), poziomu zaawansowania uczestników w danym temacie, liczby trenerów, liczby i formy materiałów dodatkowych, formy certyfikatu (online/drukowany), realizowania (bądź nie) sesji follow up wspierającej wdrożenie poznanego podczas szkolenia materiału. Wszystkie te kwestie ustalimy telefonicznie przed wysłaniem ostatecznej wyceny szkolenia. Najczęściej jeden dzień szkoleniowy to wydatek od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.

Sprawdź pozostałe szkolenia SellWise

Wszystkie szkolenia

Te marki zaufały


future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
leanpassion-logo
woda-dla-firmy-logo

Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności)

Obowiązek informacyjny

formularz_ilustracja

Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL6312699869

Działamy na terenie całej Europy