Badanietajemniczego klienta


Usługa tajemniczego klienta dla firm sprzedających w modelu B2B, nastawiona na wyciąganie wniosków i poprawę pracy zespołu.


Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

uslugi_ikona_b2b_tajemniczy

Badanietajemniczego klienta


Usługa tajemniczego klienta dla firm sprzedających w modelu B2B, nastawiona na wyciąganie wniosków i poprawę pracy zespołu.


Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

uslugi_ikona_b2b

4 główne kroki skutecznego badania

Analiza Sytuacji

Przed przystąpieniem do badania analizujemy aktualną sytuację i cel zespołu.

Koncepcja i plan działania

Wspólnie z klientem przygotowujemy koncepcję efektywnego przeprowadzenia badania.

Przeprowadzenie badania

Wykwalifikowany konsultant prowadzi badanie w formie uzgodnionej z klientem.

Raport z wnioskami

Rezultatem każdego badania jest szczegółowy raport razem z rekomendacjami poprawek.

Czy warto zainwestować w badanie tajemniczego klienta?

W Sellwise uczestniczyłem w setkach zebrań z działami handlowymi. Na wspomnianych zebraniach Prezes, Dyrektor lub Manager tłumaczyli jak zespół powinien pracować i na co zwracać uwagę. Członkowie działu cierpliwie słuchali i na końcu potwierdzali, że będą pracowali zgodnie z prośbami zwierzchników. Później, kiedy miałem okazję pracować z tymi samymi osobami w terenie, okazywało się, że ich praca znacznie odbiega od ustaleń. Z tego powodu, bardzo wytrwale powtarzamy wszystkim naszym klientom, że nie mają znaczenia ustalenia na zebraniach za zamkniętymi drzwiami, a to co rzeczywiście dzieje się poza nimi.

Badania tajemniczego klienta umożliwiają jednoznaczne zweryfikowanie tego w jaki sposób pracuje zespół. W zależności od firmy, którą badamy, bierzemy pod uwagę nawet kilkadziesiąt czynników, z których powstaje szczegółowy raport.

Wybrane obszary brane pod uwagę w badaniu

  • Czas odpowiedzi
  • Kultura osobista
  • Zgodność pracy ze strategią firmy
  • Sposób prowadzenia sprzedaży
  • Jakość oferty i wyceny
  • Odpowiedzi na pytania konsultanta
  • Sposób negocjacji
  • Rodzaj przywitania
  • Sposób dosprzedaży
  • Poprawność doboru produktu
  • Umiejętność zainteresowania klienta
  • Czas trwania procesu sprzedaży
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnej sytuacji
  • Umiejętności sprzedaży doradczej

Zamów bezpłatną
konsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

konsultacja-reka

Zamów bezpłatną
konsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

konsultacja-reka

Posłuchaj podcastu skupionego nasprzedaży i marketinguw firmach B2B.

podcast_ilustracja

Posłuchaj podcastu skupionego nasprzedaży i marketinguw firmach B2B.

Te marki zaufały


woda-dla-firmy-logo
future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
leanpassion-logo
alnor
lunching-crm
sherlock-waste-logo

Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

formularz_ilustracja

Bezpośredni kontakt


Bezpośredni kontakt

Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL6312699869

Działamy na terenie całej Europy