Badanietajemniczego klienta
Usługa tajemniczego klienta dla firm sprzedających w modelu B2B, nastawiona na wyciąganie wniosków i poprawę pracy zespołu.
Zjedź niżej
i dowiedz się więcej
Badanietajemniczego klienta
Usługa tajemniczego klienta dla firm sprzedających w modelu B2B, nastawiona na wyciąganie wniosków i poprawę pracy zespołu.
Zjedź niżej
i dowiedz się więcej
4 główne kroki skutecznego badania
Analiza Sytuacji
Przed przystąpieniem do badania analizujemy aktualną sytuację i cel zespołu.
Koncepcja i plan działania
Wspólnie z klientem przygotowujemy koncepcję efektywnego przeprowadzenia badania.
Przeprowadzenie badania
Wykwalifikowany konsultant prowadzi badanie w formie uzgodnionej z klientem.
Raport z wnioskami
Rezultatem każdego badania jest szczegółowy raport razem z rekomendacjami poprawek.
Czy warto zainwestować w badanie tajemniczego klienta?
W Sellwise uczestniczyłem w setkach zebrań z działami handlowymi. Na wspomnianych zebraniach Prezes, Dyrektor lub Manager tłumaczyli jak zespół powinien pracować i na co zwracać uwagę. Członkowie działu cierpliwie słuchali i na końcu potwierdzali, że będą pracowali zgodnie z prośbami zwierzchników. Później, kiedy miałem okazję pracować z tymi samymi osobami w terenie, okazywało się, że ich praca znacznie odbiega od ustaleń. Z tego powodu, bardzo wytrwale powtarzamy wszystkim naszym klientom, że nie mają znaczenia ustalenia na zebraniach za zamkniętymi drzwiami, a to co rzeczywiście dzieje się poza nimi.
Badania tajemniczego klienta umożliwiają jednoznaczne zweryfikowanie tego w jaki sposób pracuje zespół. W zależności od firmy, którą badamy, bierzemy pod uwagę nawet kilkadziesiąt czynników, z których powstaje szczegółowy raport.
Wybrane obszary brane pod uwagę w badaniu
- Czas odpowiedzi
- Kultura osobista
- Zgodność pracy ze strategią firmy
- Sposób prowadzenia sprzedaży
- Jakość oferty i wyceny
- Odpowiedzi na pytania konsultanta
- Sposób negocjacji
- Rodzaj przywitania
- Sposób dosprzedaży
- Poprawność doboru produktu
- Umiejętność zainteresowania klienta
- Czas trwania procesu sprzedaży
- Umiejętność radzenia sobie w trudnej sytuacji
- Umiejętności sprzedaży doradczej
Zamów bezpłatną
konsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Zamów bezpłatną
konsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki zaufały
Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy