WARSZTAT OTWARTY
Nowoczesny Prospecting
Jak skutecznie pozyskiwać klientów na rynku B2B?
Cena: 2690 zł netto za osobę
27-28 maja 2025, online

WARSZTAT OTWARTY
NowoczesnyProspecting
Jak skutecznie pozyskiwać klientów na rynku B2B?
Cena: 2690 zł netto za osobę
27-28 maja 2025, online
Podczas 2-dniowego warsztatu stworzysz dla siebie kompletny plan
Podczas 2-dniowego warsztatu stworzysz dla siebie kompletny plan
Poznasz najbardziej popularne metody prospectingu, które pasują do Twojej firmy.
Przygotujesz pełny plan swoich działań dopasowany do celu, który chcesz osiągnąć.
Nauczysz się mówić o swoich przewagach konkurencyjnych tak, żeby klient chciał z Tobą rozmawiać.
Czym jest prospecting?
Prospecting to nic innego jak aktywne poszukiwania najlepszych klientów dla swojej firmy, pośród wszystkich działających na rynku.
Na szkoleniu powiemy o metodach prospectingu takich, jak:
- Zimne maile,
- Zimne telefony,
- Zimne wizyty,
- Referencje / Polecenia,
- Social Selling.
Na szkoleniu powiemy o metodach prospectingu takich, jak:
- Zimne maile,
- Zimne telefony,
- Zimne wizyty,
- Referencje / Polecenia,
- Social Selling.
Dla kogo jest ten warsztat?
- Dla handlowców pracujących na rynku B2B,
- Dla managerów i dyrektorów sprzedaży,
- Dla właścicieli i zarządów firm.
Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:
- Twoja firma lub produkt/usługa nie ma przewag konkurencyjnych,
- Nie masz przynajmniej 2 godzin tygodniowo, które mógłbyś poświęcić na działania prospectingowe po warsztacie,
- Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy 😉
Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?
Praktyczna wiedza
Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszej współpracy z kilkudziesięcioma klientami na rynku B2B.
Oszczędności
Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.
Plan
Na naszym warsztacie tworzymy plan, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu.
Agenda szkolenia z prospectingu
Dzień Pierwszy
Wprowadzenie doprospectingu
Wprowadzeniedo prospectingu
- Po co Ci prospecting i czy będzie potrzebny za 10 lat?
- Dlaczego niektóre firmy nie mają rezultatów z aktywności prospectingowych?
- Co zmieniło się w prospectingu w ostatnich 10 latach?
- Jak na prospecting wpłynęła nowelizacja ustawy PKE?
- Jak nawyki klientów wpływają na prospecting?
- Jakie są wady i zalety każdej z metod prospectingu?
Przerwa
Jak skutecznie robićprospecting (cz.1)?
- Dlaczego klient nie chce słuchać o Twoich przewagach konkurencyjnych?
- Jak skutecznie wykonywać zimne telefony?
- Jak pisać dobre zimne maile?
Dzień Drugi
Jak skutecznie robićprospecting (cz.2)?
- Czy zimne wizyty jeszcze przynoszą rezultaty?
- Jak prosić o referencje i polecenia, aby dostawać realne kontakty do klientów?
- Jak z poprzednimi metodami łączy się nowoczesny Social Selling?
Przerwa
Jak planować prospecting, żebywykonać cel?
- Dlaczego sukces prospectingu tkwi w bardzo dobrym planie?
- Jak metodycznie zmieniać swoje wysiłki, żeby dostosowywać się do zmian na rynku?
- Jak przeliczyć cel do wykonania, na konkretne działania?
- Jak dobrze zaplanować swój prospecting?
O prowadzącej
O prowadzącej

Magdalena Krawczak
Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży i w dziedzinie zarządzania sprzedażą zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA Search, Sandler Training, Direct Communication i Jobilla OY.
Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach (włączając otwieranie oddziałów w Ameryce i Azji). Jej doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Magda łączy doświadczenie z wielu branż z pasją i pozytywnym nastawieniem. Jest skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% zaangażowania i potrafi zaangażować innych. Certyfikowana trenerka metody przywództwa wg. Johna Maxwella i członkini Maxwell Leadership Certified Team.
Opinie uczestników


















Zobacz jak było w Łodzi
Zobacz jak było w Katowicach
Zobacz opinię uczestniczki
Zapisz się na warsztaty!
Jak skutecznie pozyskiwać klientów na rynku B2B?
Cena:
2690 zł netto za osobę*
- Udział w dwudniowym warsztacie,
- Dyplom ukończenia,
- Nagranie szkolenia (dostępne przez rok).
27-28 maja 2025, online
Jeśli masz pytania dotyczące warsztatu napisz na kontakt@sellwise.pl lub zadzwoń: 537 222 221
Zapoznaj się z regulaminem warsztatu
Jak skutecznie pozyskiwać klientów na rynku B2B?
Cena:
2690 zł netto za osobę*
- Udział w dwudniowym warsztacie,
- Nagranie szkolenia (dostępne przez rok),
- Dyplom ukończenia.
27-28 maja 2025, online
Zapoznaj się z regulaminem warsztatu