WARSZTAT OTWARTY

Nowoczesny Prospecting

Jak skutecznie pozyskiwać klientów na rynku B2B?

Cena: 2690 zł netto za osobę

27-28 maja 2025, online

Zapisz się warsztat

WARSZTAT OTWARTY

NowoczesnyProspecting


Jak skutecznie pozyskiwać klientów na rynku B2B?

Cena: 2690 zł netto za osobę

27-28 maja 2025, online


Zapisz się na szkolenie

Podczas 2-dniowego warsztatu stworzysz dla siebie kompletny plan

Podczas 2-dniowego warsztatu stworzysz dla siebie kompletny plan

poznasz-ikona

Poznasz najbardziej popularne metody prospectingu, które pasują do Twojej firmy.

przygotujesz-ikona

Przygotujesz pełny plan swoich działań dopasowany do celu, który chcesz osiągnąć.

nauczysz-ikona

Nauczysz się mówić o swoich przewagach konkurencyjnych tak, żeby klient chciał z Tobą rozmawiać.

Czym jest prospecting?

Prospecting to nic innego jak aktywne poszukiwania najlepszych klientów dla swojej firmy, pośród wszystkich działających na rynku.

Na szkoleniu powiemy o metodach prospectingu takich, jak:

  • Zimne maile,
  • Zimne telefony,
  • Zimne wizyty,
  • Referencje / Polecenia,
  • Social Selling.
Zapisz się na warsztat

Na szkoleniu powiemy o metodach prospectingu takich, jak:

  • Zimne maile,
  • Zimne telefony,
  • Zimne wizyty,
  • Referencje / Polecenia,
  • Social Selling.
Zapisz się na warsztat

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Dla handlowców pracujących na rynku B2B,
  • Dla managerów i dyrektorów sprzedaży,
  • Dla właścicieli i zarządów firm.
ilustracja_o_nas_
ikona-dzialanie

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • Twoja firma lub produkt/usługa nie ma przewag konkurencyjnych,
  • Nie masz przynajmniej 2 godzin tygodniowo, które mógłbyś poświęcić na działania prospectingowe po warsztacie,
  • Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy 😉

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?

wiedza-ikona
Praktyczna wiedza

Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszej współpracy z kilkudziesięcioma klientami na rynku B2B.

oszczedzanie-ikona
Oszczędności

Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.

plan-ikona
Plan

Na naszym warsztacie tworzymy plan, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu.

Agenda szkolenia z prospectingu

Dzień Pierwszy

Wprowadzenie doprospectingu

Wprowadzeniedo prospectingu

  • Po co Ci prospecting i czy będzie potrzebny za 10 lat?
  • Dlaczego niektóre firmy nie mają rezultatów z aktywności prospectingowych?
  • Co zmieniło się w prospectingu w ostatnich 10 latach?
  • Jak na prospecting wpłynęła nowelizacja ustawy PKE?
  • Jak nawyki klientów wpływają na prospecting?
  • Jakie są wady i zalety każdej z metod prospectingu?

Przerwa

Jak skutecznie robićprospecting (cz.1)?

  • Dlaczego klient nie chce słuchać o Twoich przewagach konkurencyjnych?
  • Jak skutecznie wykonywać zimne telefony?
  • Jak pisać dobre zimne maile?

Dzień Drugi

Jak skutecznie robićprospecting (cz.2)?

  • Czy zimne wizyty jeszcze przynoszą rezultaty?
  • Jak prosić o referencje i polecenia, aby dostawać realne kontakty do klientów?
  • Jak z poprzednimi metodami łączy się nowoczesny Social Selling?

Przerwa

Jak planować prospecting, żebywykonać cel?

  • Dlaczego sukces prospectingu tkwi w bardzo dobrym planie?
  • Jak metodycznie zmieniać swoje wysiłki, żeby dostosowywać się do zmian na rynku?
  • Jak przeliczyć cel do wykonania, na konkretne działania?
  • Jak dobrze zaplanować swój prospecting?

O prowadzącej

O prowadzącej

Magdalena Krawczak

Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży i w dziedzinie zarządzania sprzedażą zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA Search, Sandler Training, Direct Communication i Jobilla OY.

Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach (włączając otwieranie oddziałów w Ameryce i Azji). Jej doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Magda łączy doświadczenie z wielu branż z pasją i pozytywnym nastawieniem. Jest skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% zaangażowania i potrafi zaangażować innych. Certyfikowana trenerka metody przywództwa wg. Johna Maxwella i członkini Maxwell Leadership Certified Team.

Opinie uczestników

Zobacz jak było w Łodzi

Zobacz jak było w Katowicach

Zobacz opinię uczestniczki

Zapisz się na warsztaty!

Jak skutecznie pozyskiwać klientów na rynku B2B?

Cena:

2690 zł netto za osobę*

  • Udział w dwudniowym warsztacie,
  • Dyplom ukończenia,
  • Nagranie szkolenia (dostępne przez rok).

27-28 maja 2025, online

Jeśli masz pytania dotyczące warsztatu napisz na kontakt@sellwise.pl lub zadzwoń: 537 222 221

Jak skutecznie pozyskiwać klientów na rynku B2B?

Cena:

2690 zł netto za osobę*

  • Udział w dwudniowym warsztacie,
  • Nagranie szkolenia (dostępne przez rok),
  • Dyplom ukończenia.

27-28 maja 2025, online

IMIĘ I NAZWISKO

NIP FIRMY

ADRES E-MAIL

TELEFON

ILOŚĆ OSÓB

Potwierdzam, że zapoznałem się i akceptuję regulamin oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.

Zapoznaj się z regulaminem warsztatu