Dostęp do prelekcji z II edycji Konferencji NSM
Poznaj najważniejsze techniki i trendy w sprzedaży i marketingu.
690 zł brutto

Poznaj strategie, które poprawią Twoją sprzedaż i marketing B2B
Nasi prelegenci pokażą Ci różne sposoby na osiągnięcie celów.
Poznaj strategie, które poprawią Twoją sprzedaż i marketing B2B
Nasi prelegenci pokażą Ci różne sposoby na osiągnięcie celów.
Prelekcje z II edycji Konferencji NSM to połączenie praktyki z ogromem wiedzy o sprzedaży i marketingu B2B. Strategie te możesz od razu zastosować w swoim biznesie.
Od kogo nauczysz się sprawdzonych technik marketingowych i sprzedażowych?
Dyplomowany manager i trener biznesu. Od 15 lat z sukcesami prowadzi samodzielne projekty dla czołowych firm w swoich branżach, szkoli, doradza oraz buduje efektywne zespoły. W pracy konsultanta wykorzystuje bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas prowadzenia projektów dla największych marek z sektora telekomunikacyjnego (Vectra, Orange) farmaceutycznego (Novartis, Bauch&Lomb) czy energetycznego (Energa). Dzięki doświadczeniom we współpracy zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i firmami z sektora MŚP, potrafi rozwijać organizacje, dobierając działania odpowiadające ich codziennym wyzwaniom.
Ma za sobą ponad 20 lat doświadczenia menedżerskiego w obszarze zarządzania i obsługi klienta w polskich i międzynarodowych firmach. Jest doświadczonym Partnerem Zarządzającym z udokumentowaną historią pracy w branży doradztwa zarządczego. Wykwalifikowana w negocjacjach, planowaniu biznesowym, sprzedaży, zarządzaniu i rozwoju biznesu. Wśród jej klientów można wymienić: Peugeot, Citroen, Mercedes – Benz, Volkswagen Polska, Żywiec Zdrój, Stock Polska, Onico, Performance Media, Sotrender, Hotel Arłamów, Hotel Le Regina.
Przedsiębiorca i konsultant, który zamienia firmy klientów w dobrze prosperujące biznesy. Posiada praktyczną wiedzą o sprzedaży, zarządzaniu i finansach. Doświadczenie zdobywał już na studiach, zamieniając studencki pomysł w ogólnopolski biznes, a później jako dyrektor handlowy w branży finansowej. Jest praktykiem, który prowadzi własne firmy i specjalizuje się w budowaniu sieci dystrybucji. Konsekwentnie wdraża sprawdzone rozwiązania oraz doradza właścicielom, oraz zarządom w tematach związanych ze sprzedażą i zarządzaniem.
Informatyk, trener biznesu oraz absolwent MBA. W czasie swojej drogi zawodowej zdobył kompetencje sprzedażowe, marketingowe i technologiczne, a w 2018 roku połączył je w jedno, otwierając firmę doradczo-szkoleniową SellWise. Razem ze swoim zespołem pomaga polskim firmom zwiększać wyniki sprzedaży, bez wydawania ogromnych kwot na nieskuteczne działania, poprzez dopasowywanie procesów do zmieniającego się otoczenia. Autor podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing, który aktualnie jest największą polską audycją poświęconą tej tematyce i współtwórca Akademii Sales Angels.

Łukasz Połubianko
Konsultant Sprzedaży B2B, Trener Biznesu
Systemy premiowe dla zespołów handlowychw praktyce
Widzimy, że dookoła systemów premiowych w Polsce narosło tysiące mitów. Większość firm nie dzieli się informacjami na temat swoich systemów i każdy jest skazany na samodzielne opracowanie czegoś, co rzeczywiście działa.
W swoim wystąpieniu podzielę się z uczestnikami różnymi systemami premiowymi oraz ich wpływem na prawdziwe biznesy klientów, z którymi pracowałem jako konsultant

Michał Balcerzak
Przedsiębiorca, Konsultant Sprzedaży i Zarządzania
Jak w praktyce usamodzielnić dział handlowy?
Czy wśród czytających jest ktokolwiek, kto nie chciałby usamodzielnić swojego działu sprzedaży? Podczas wystąpienia opowiem o kompetencjach, które powinna mieć każda osoba pracująca w sprzedaży oraz podam konkretną instrukcję jak zbudować przewidywalną sprzedaż w swojej firmie.

Szymon Negacz
Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel SellWise
Trendy i zmiany w sprzedaży oraz marketinguna 2022 rok
Nawet nam jako firmie doradczej trudno jest dotrzymać tempa zmianom, które dzieją się na rynku. W czasie tego wystąpienia podzielę się syntetycznymi wnioskami na temat zmian, które widzimy wśród klientów. Dzięki temu każdy uczestnik będzie mógł zbudować sobie mapę trendów i zmian na 2022 rok, które warto rozważyć w swojej firmie.

Joanna Wazowicz
Partner Zarządzający 4Sales
Jak skutecznie zabić w swoich ludziach chęć sprzedawania?
Jednym z największych zabójców sprzedaży bywa? Szef sprzedaży. Szef ratownik lub szef prześladowca, który często nie rozumie własnego zespołu i tego jak nim zarządzać skuteczniej. W swoim wystąpieniu podzielę się z uczestnikami wynikami badań pokazującymi jak i dlaczego działają najlepsze zespoły oraz pokażę najczęstsze błędy szefów sprzedaży.
Pakiet prelekcji z II edycji Konferencji NSM
- 4 godziny nagrań
- nieograniczony dostęp

Łukasz Połubianko
Konsultant Sprzedaży B2B, Trener Biznesu
Systemy premiowe dla zespołów handlowych w praktyce
Widzimy, że dookoła systemów premiowych w Polsce narosło tysiące mitów. Większość firm nie dzieli się informacjami na temat swoich systemów i każdy jest skazany na samodzielne opracowanie czegoś co rzeczywiście działa. Łukasz podzieli się z uczestnikami różnymi systemami premiowymi oraz ich wpływem na prawdziwe biznesy klientów, z którymi pracował jako konsultant.

Michał Balcerzak
Przedsiębiorca, Konsultant Sprzedaży i Zarządzania
Jak w praktyce usamodzielnić dział handlowy?
Czy wśród czytających jest ktokolwiek, kto nie chciałby usamodzielnić swojego działu sprzedaży? Podczas wystąpienia opowiem o kompetencjach, które powinna mieć każda osoba pracująca w sprzedaży oraz podam konkretną instrukcję jak zbudować przewidywalną sprzedaż w swojej firmie.

Szymon Negacz
Trendy i zmiany w sprzedaży oraz marketingu na 2022 rok
Nawet nam jako firmie doradczej trudno jest dotrzymać tempa zmianom, które dzieją się na rynku. W czasie tego wystąpienia podzielę się syntetycznymi wnioskami na temat zmian, które widzimy wśród klientów. Dzięki temu każdy uczestnik będzie mógł zbudować sobie mapę trendów i zmian na 2022 rok, które warto rozważyć w swojej firmie.

Joanna Wazowicz
Partner Zarządzający 4Sales
Jak skutecznie zabić w swoich ludziach chęć sprzedawania?
Jednym z największych zabójców sprzedaży bywa? Szef sprzedaży. Szef ratownik lub szef prześladowca, który często nie rozumie własnego zespołu i tego jak nim zarządzać skuteczniej. W swoim wystąpieniu podzielę się z uczestnikami wynikami badań pokazującymi jak i dlaczego działają najlepsze zespoły oraz pokażę najczęstsze błędy szefów sprzedaży.
Dlaczego warto mieć nagrania z Konferencji NSM?
Bądź na bieżąco z nowoczesną sprzedażą i marketingiem B2B
Zamiast zgadywać, co powinieneś robić ze swoją sprzedażą lub marketingiem, poznaj rozwiązania, które są skuteczne.
Zastosuj wszystko,czego się dowiesz
Każda prelekcja jest praktyczna, to nie tylko teoria. Możesz wykorzystać zdobytą wiedzę do rozwoju swojego biznesu.
Bądź na bieżąco z nowoczesną sprzedażą i marketingiem B2B
Zamiast zgadywać, co powinieneś robić ze swoją sprzedażą lub marketingiem, poznaj rozwiązania, które są skuteczne.
Zastosuj wszystko,czego się dowiesz
Każda prelekcja jest praktyczna, to nie tylko teoria. Możesz wykorzystać zdobytą wiedzę do rozwoju swojego biznesu.
Dla kogo są nagrania?
- Dla właścicieli i zarządów firm,
- Dla szefów Sprzedaży i Marketingu, pracujących w B2B,
- Dla handlowców i marketerów, chcących rozwijać się w obszarze zarządzania,
- Dla wszystkich, którzy chcą budować nowoczesną sprzedaż i marketing.
Pakiet prelekcji z II edycji Konferencji NSM
- 4 godziny nagrań
- nieograniczony dostęp