Dostęp do prelekcji z II edycji Konferencji NSM  


Poznaj najważniejsze techniki i trendy w sprzedaży i marketingu.

690 zł brutto

KUP Dostęp

Poznaj strategie, które poprawią Twoją sprzedaż i marketing B2B

Nasi prelegenci pokażą Ci różne sposoby na osiągnięcie celów.

Poznaj strategie, które poprawią Twoją sprzedaż i marketing B2B

Nasi prelegenci pokażą Ci różne sposoby na osiągnięcie celów.

Prelekcje z II edycji Konferencji NSM to połączenie praktyki z ogromem wiedzy o sprzedaży i marketingu B2B. Strategie te możesz od razu zastosować w swoim biznesie.

Od kogo nauczysz się sprawdzonych technik marketingowych i sprzedażowych?

ŁukaszPołubianko

JoannaWazowicz

MichałBalcerzak

SzymonNegacz

Dyplomowany manager i trener biznesu. Od 15 lat z sukcesami prowadzi samodzielne projekty dla czołowych firm w swoich branżach, szkoli, doradza oraz buduje efektywne zespoły. W pracy konsultanta wykorzystuje bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas prowadzenia projektów dla największych marek z sektora telekomunikacyjnego (Vectra, Orange) farmaceutycznego (Novartis, Bauch&Lomb) czy energetycznego (Energa). Dzięki doświadczeniom we współpracy zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i firmami z sektora MŚP, potrafi rozwijać organizacje, dobierając działania odpowiadające ich codziennym wyzwaniom.

Ma za sobą ponad 20 lat doświadczenia menedżerskiego w obszarze zarządzania i obsługi klienta w polskich i międzynarodowych firmach. Jest doświadczonym Partnerem Zarządzającym z udokumentowaną historią pracy w branży doradztwa zarządczego. Wykwalifikowana w negocjacjach, planowaniu biznesowym, sprzedaży, zarządzaniu i rozwoju biznesu. Wśród jej klientów można wymienić: Peugeot, Citroen, Mercedes – Benz, Volkswagen Polska, Żywiec Zdrój, Stock Polska, Onico, Performance Media, Sotrender, Hotel Arłamów, Hotel Le Regina.

Przedsiębiorca i konsultant, który zamienia firmy klientów w dobrze prosperujące biznesy. Posiada praktyczną wiedzą o sprzedaży, zarządzaniu i finansach. Doświadczenie zdobywał już na studiach, zamieniając studencki pomysł w ogólnopolski biznes, a później jako dyrektor handlowy w branży finansowej. Jest praktykiem, który prowadzi własne firmy i specjalizuje się w budowaniu sieci dystrybucji. Konsekwentnie wdraża sprawdzone rozwiązania oraz doradza właścicielom, oraz zarządom w tematach związanych ze sprzedażą i zarządzaniem.

Informatyk, trener biznesu oraz absolwent MBA. W czasie swojej drogi zawodowej zdobył kompetencje sprzedażowe, marketingowe i technologiczne, a w 2018 roku połączył je w jedno, otwierając firmę doradczo-szkoleniową SellWise. Razem ze swoim zespołem pomaga polskim firmom zwiększać wyniki sprzedaży, bez wydawania ogromnych kwot na nieskuteczne działania, poprzez dopasowywanie procesów do zmieniającego się otoczenia. Autor podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing, który aktualnie jest największą polską audycją poświęconą tej tematyce i współtwórca Akademii Sales Angels.


Łukasz Połubianko

Konsultant Sprzedaży B2B, Trener Biznesu

Systemy premiowe dla zespołów handlowychw praktyce

Widzimy, że dookoła systemów premiowych w Polsce narosło tysiące mitów. Większość firm nie dzieli się informacjami na temat swoich systemów i każdy jest skazany na samodzielne opracowanie czegoś, co rzeczywiście działa. 

W swoim wystąpieniu podzielę się z uczestnikami różnymi systemami premiowymi oraz ich wpływem na prawdziwe biznesy klientów, z którymi pracowałem jako konsultant


Michał Balcerzak

Przedsiębiorca, Konsultant Sprzedaży i Zarządzania

Jak w praktyce usamodzielnić dział handlowy?

Czy wśród czytających jest ktokolwiek, kto nie chciałby usamodzielnić swojego działu sprzedaży? Podczas wystąpienia opowiem o kompetencjach, które powinna mieć każda osoba pracująca w sprzedaży oraz podam konkretną instrukcję jak zbudować przewidywalną sprzedaż w swojej firmie.


Szymon Negacz

Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel SellWise

Trendy i zmiany w sprzedaży oraz marketinguna 2022 rok

Nawet nam jako firmie doradczej trudno jest dotrzymać tempa zmianom, które dzieją się na rynku. W czasie tego wystąpienia podzielę się syntetycznymi wnioskami na temat zmian, które widzimy wśród klientów. Dzięki temu każdy uczestnik będzie mógł zbudować sobie mapę trendów i zmian na 2022 rok, które warto rozważyć w swojej firmie.


Joanna Wazowicz

Partner Zarządzający 4Sales

Jak skutecznie zabić w swoich ludziach chęć sprzedawania?

Jednym z największych zabójców sprzedaży bywa? Szef sprzedaży. Szef ratownik lub szef prześladowca, który często nie rozumie własnego zespołu i tego jak nim zarządzać skuteczniej. W swoim wystąpieniu podzielę się z uczestnikami wynikami badań pokazującymi jak i dlaczego działają najlepsze zespoły oraz pokażę najczęstsze błędy szefów sprzedaży.

Pakiet prelekcji z II edycji Konferencji NSM

690 złZawiera 23% VAT
  • 4 godziny nagrań
  • nieograniczony dostęp

Łukasz Połubianko

Konsultant Sprzedaży B2B, Trener Biznesu

Systemy premiowe dla zespołów handlowych w praktyce

Widzimy, że dookoła systemów premiowych w Polsce narosło tysiące mitów. Większość firm nie dzieli się informacjami na temat swoich systemów i każdy jest skazany na samodzielne opracowanie czegoś co rzeczywiście działa. Łukasz podzieli się z uczestnikami różnymi systemami premiowymi oraz ich wpływem na prawdziwe biznesy klientów, z którymi pracował jako konsultant.


Michał Balcerzak

Przedsiębiorca, Konsultant Sprzedaży i Zarządzania

Jak w praktyce usamodzielnić dział handlowy?

Czy wśród czytających jest ktokolwiek, kto nie chciałby usamodzielnić swojego działu sprzedaży? Podczas wystąpienia opowiem o kompetencjach, które powinna mieć każda osoba pracująca w sprzedaży oraz podam konkretną instrukcję jak zbudować przewidywalną sprzedaż w swojej firmie.


Szymon Negacz

Trendy i zmiany w sprzedaży oraz marketingu na 2022 rok

Nawet nam jako firmie doradczej trudno jest dotrzymać tempa zmianom, które dzieją się na rynku. W czasie tego wystąpienia podzielę się syntetycznymi wnioskami na temat zmian, które widzimy wśród klientów. Dzięki temu każdy uczestnik będzie mógł zbudować sobie mapę trendów i zmian na 2022 rok, które warto rozważyć w swojej firmie.


Joanna Wazowicz

Partner Zarządzający 4Sales

Jak skutecznie zabić w swoich ludziach chęć sprzedawania?

Jednym z największych zabójców sprzedaży bywa? Szef sprzedaży. Szef ratownik lub szef prześladowca, który często nie rozumie własnego zespołu i tego jak nim zarządzać skuteczniej. W swoim wystąpieniu podzielę się z uczestnikami wynikami badań pokazującymi jak i dlaczego działają najlepsze zespoły oraz pokażę najczęstsze błędy szefów sprzedaży.

Dlaczego warto mieć nagrania z Konferencji NSM?

Bądź na bieżąco z nowoczesną sprzedażą i marketingiem B2B

Zamiast zgadywać, co powinieneś robić ze swoją sprzedażą lub marketingiem, poznaj rozwiązania, które są skuteczne.

ikona-konferencja

Zastosuj wszystko,czego się dowiesz

Każda prelekcja jest praktyczna, to nie tylko teoria. Możesz wykorzystać zdobytą wiedzę do rozwoju swojego biznesu.

Bądź na bieżąco z nowoczesną sprzedażą i marketingiem B2B

Zamiast zgadywać, co powinieneś robić ze swoją sprzedażą lub marketingiem, poznaj rozwiązania, które są skuteczne.

szkolenia_ikona_prezentacje_i_wsparcie_sprzedazowe

Zastosuj wszystko,czego się dowiesz

Każda prelekcja jest praktyczna, to nie tylko teoria. Możesz wykorzystać zdobytą wiedzę do rozwoju swojego biznesu.

Dla kogo są nagrania?

  • Dla właścicieli i zarządów firm,
  • Dla szefów Sprzedaży i Marketingu, pracujących w B2B,
  • Dla handlowców i marketerów, chcących rozwijać się w obszarze zarządzania,
  • Dla wszystkich, którzy chcą budować nowoczesną sprzedaż i marketing.
ilustracja_o_nas_

Pakiet prelekcji z II edycji Konferencji NSM

690złZawiera 23% VAT
  • 4 godziny nagrań
  • nieograniczony dostęp