Szkolenie zamknięte
Zarządzanie sprzedażą B2B
Jak skutecznie zarządzać działem sprzedaży B2B?
Z jakich narzędzi powinien skorzystać efektywny manager?
Jak skutecznie motywować zespół?
Po co Ci szkolenie „Zarządzanie Sprzedażą B2B”
Zarządzanie sprzedażą to jedna z najtrudniejszych dziedzin w biznesie. Większość informacji w Internecie i książkach jest rozproszona i niedopasowana do dzisiejszych realiów sprzedażowych. Powoduje to, że samodzielna nauka jest trudna i obarczona ryzykiem nieefektywnego wdrożenia poznanego materiału.
Na warsztacie powiemy o najważniejszych obszarach zarządzania sprzedażą:
- Tworzenie procesu sprzedaży,
- Wyznaczanie KPI,
- Używanie systemu CRM,
- Budowanie i rozwijanie zespołu,
- Motywowanie handlowców.
W rezultacie, zaprojektujemy strategie zarządzania sprzedażą dopasowaną, do celu i sytuacji klienta.
Dlaczego warto zainwestować w to szkolenie?
01
Praktyczna wiedza
Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszego doświadczenia oraz współpracy z kilkuset klientami na rynku B2B
02
Oszczędności
Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.
03
Narzędzia
W trakcie szkolenia otrzymasz praktyczne narzędzia, które pomogą wdrażać poznaną wiedzę już dzień po szkoleniu.
04
Warsztatowa forma
Projektując szkolenia ograniczyliśmy ilość teorii do niezbędnego minimum i pracujemy w oparciu o realne przykłady z Twojej branży
05
Plan
Na naszym warsztacie tworzymy plan, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu
Agenda szkolenia
Dzień Pierwszy
Proces sprzedaży i proces zakupu
- Jakie są korzyści z wdrożenia procesowego podejścia?
- Co się zmieniło w tym, jak kupują Twoi klienci?
- Jak zaprojektować skuteczny proces sprzedaży?
- Jak mierzyć proces i po co Ci lejek sprzedaży?
Narzędzia usprawniające zarządzanie?
- Jak wybrać właściwy CRM?
- Jak uniknąć kosztownych błędów podczas wdrożeń rozwiązań IT w zespołach handlowych?
- Z jakich narzędzi warto dziś korzystać?
- Jakie są dobre praktyki wdrażania narzędzi usprawniających prace zespołów handlowych?
Dzień Drugi
Budowanie i rozwój zespołu sprzedaży
- Jakie są etapy rozwoju zespołu?
- Jak skutecznie zrekrutować handlowca?
- Jak wdrażać handlowca, aby skrócić czas i koszty wdrożenia?
- Jaka jest rola managera w rozwoju zespołu sprzedaży?
Motywacja zespołu i PDCA
- Jak rozwijać proces według cyklu PDCA?
- Jak stworzyć skuteczny system premiowy?
- Co motywuje handlowców?
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Jak projektujemy warsztat?
Diagnoza sytuacji
- Diagnozujemy sytuację biznesową organizacji
- Rozpoznajemy cele
- Definiujemy główne problemy i wyzwania organizacji w zakresie szkoleń
- Ustalamy wstępne założenia szkoleniowe
Badanie potrzeb
- Definiujemy potrzeby szkoleniowe osób zlecających szkolenie
- Prowadzimy fokusowe badanie potrzeb wśród uczestników szkolenia
- Zbieramy materiał stanowiący bazę pod budowę programu szkoleniowego
- Analizujemy obecny poziom wiedzy uczestników
- Ustalamy formułę szkoleniową (online/ stacjonarnie)
Budowa programu szkoleniowego
- Ustalamy końcowy zakres szkolenia
- Dobieramy formy edukacyjne wykorzystywane podczas szkolenia
- Konsultujemy program wspólnie z klientem
- Planujemy proces szkoleniowy
Planowanie realizacji
- Planujemy proces wdrożenia
- Budujemy harmonogram szkoleń
- Ustalamy ostateczne warunki
- Dobieramy trenera
Realizacja programu
Prowadźmy sesje szkoleniowe zgodnie z harmonogramem
Ewaluacja programu
- Badamy satysfakcje uczestników
- Sprawdzamy poziom realizacji celów szkoleniowych
- Weryfikujemy poziom realizacji założeń przed szkoleniowych
Kto poprowadzi szkolenie?
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.