SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

Telefoniczne umawianiespotkań B2B


Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej B2B?
Jak wzbudzić ciekawość rozmówcy B2B?
Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY
ikona-telefon

SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

Telefoniczne umawianiespotkań B2B


Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej B2B?
Jak wzbudzić ciekawość rozmówcy B2B?
Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY
uslugi_ikona_b2b

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.


Podczas 2-dniowego szkolenia nauczysz się pozyskiwać klientów metodą cold call

poznasz-ikona

Poznasz techniki budowania relacji B2B od pierwszej rozmowy telefonicznej.

wiedza-ikona

Nauczysz się pozyskiwać informacje zastrzeżone tylko dla danej branży.

nauczysz-ikona

Dowiesz się jak zbudować strategię rozmowy telefonicznej.

Jak wykorzystać rozmowę telefoniczną?

Rozmowa telefoniczna w segmencie B2B jest wykorzystywana w wielu aspektach: umawiania spotkań, podtrzymywania relacji, w ramach OSINT, pozyskiwania zapytań ofertowych czy kontynuowania działań networkingowych. Przeprowadzenie poprawnej rozmowy telefonicznej wymaga solidnego przygotowania, co często zajmuje dużo czasu. Są jednak narzędzia, które umożliwiają połączenia jakości, ilości i skuteczności prowadzonych rozmów telefonicznych. Pamiętajmy, że telefon jest urządzeniem stosowanym przez wszystkie branże.

Przesłuchaj odcinki naszego podcastu rozszerzające tematykę skutecznej rozmowy telefonicznej.

NSM 054: Cold Calling, Cold Mailing czy Social Selling?

NSM 049: Zakazane zwroty w sprzedaży

Na szkoleniu powiemy o najważniejszych elementach cold callingu, takich jak:

  • Powód kontaktu,
  • Strategia rozmowy telefonicznej,
  • Docieranie do osoby decyzyjnej,
  • Kontraktowanie przebiegu rozmowy telefonicznej,
  • Reakcja na obiekcje rozmówcy,
  • Domykanie rozmowy telefonicznej.

W rezultacie dowiesz się jak skutecznie planować rozmowę telefoniczną dopasowaną do danej sytuacji i klienta.

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Dla osób, które wykorzystują rozmowę telefoniczną jako narzędzie akwizycyjne lub sprzedażowe,
  • Dla osób zarządzających zespołami akwizycyjnymi lub sprzedażowymi.
ilustracja_o_nas_
ikona-dzialanie

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • Ty lub Twój zespół nie używacie rozmów telefonicznych w relacjach B2B,
  • Nie jesteś otwarty na zmiany sposobu pracy,
  • Od 10 lat pracujesz na skrypcie, który się sprawdza.

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?

wiedza-ikona
Umiejętności

Nauczysz się jak zwiększać efektywność w umawianiu spotkań B2B.

Oszczędności

Skrócisz czas, który angażujesz w przygotowanie do rozmowy telefonicznej.

plan-ikona
Skuteczność

Podniesiesz skuteczność w środkowej części lejka sprzedażowego.

Agenda szkolenia z telefonicznego umawiania spotkań B2B

Dzień Pierwszy

Prowadzenierozmów telefonicznych

  • Jakie są wskazania do prowadzenia rozmów telefonicznych?
  • Jaka jest fizjologia prowadzenia rozmowy telefonicznej?
  • Budowanie strategii rozmowy telefonicznej?

Techniki wrozmowach telefonicznych

  • Kontraktowanie przebiegu rozmowy telefonicznej?
  • Co zrobić z obiekcjami rozmówcy?
  • Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej?

Dzień Drugi

Skuteczność wrozmowach telefonicznych

  • Jak przeprowadzić OSINT?
  • Jak domknąć rozmowę telefoniczną?
  • Jak zwiększyć liczbę odbywających się spotkań?

Kulturarozmów telefonicznych

  • A co po rozmowie?
  • Savoir vivre rozmowy telefonicznej?
  • A gdzie dyscyplina?

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Jak projektujemy warsztat zamknięty?

Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcjaoferty rozwojowej

Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.

Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe...

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Prowadzący szkolenie

Filip Kulikowski

Konsultant Sprzedaży B2B i Systemów CRM

lukasz-polubianko
Łukasz Połubianko

Konsultant Sprzedaży B2B, Trener Biznesu

konsultant-sprzedazy-dawid-bychawski
Dawid Bychawski

Konsultant, Trener Sprzedaży i Rozwoju Biznesu

Te marki nam zaufały


future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
intellect
wkret-met
alnor
nowodvorski
wpc
seko
trenkwalder

Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny

Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl