SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
Telefoniczne umawianiespotkań B2B
Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej B2B?
Jak wzbudzić ciekawość rozmówcy B2B?
Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
Telefoniczne umawianiespotkań B2B
Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej B2B?
Jak wzbudzić ciekawość rozmówcy B2B?
Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
Podczas 2-dniowego szkolenia nauczysz się pozyskiwać klientów metodą cold call
Poznasz techniki budowania relacji B2B od pierwszej rozmowy telefonicznej.
Nauczysz się pozyskiwać informacje zastrzeżone tylko dla danej branży.
Dowiesz się jak zbudować strategię rozmowy telefonicznej.
Jak wykorzystać rozmowę telefoniczną?
Rozmowa telefoniczna w segmencie B2B jest wykorzystywana w wielu aspektach: umawiania spotkań, podtrzymywania relacji, w ramach OSINT, pozyskiwania zapytań ofertowych czy kontynuowania działań networkingowych. Przeprowadzenie poprawnej rozmowy telefonicznej wymaga solidnego przygotowania, co często zajmuje dużo czasu. Są jednak narzędzia, które umożliwiają połączenia jakości, ilości i skuteczności prowadzonych rozmów telefonicznych. Pamiętajmy, że telefon jest urządzeniem stosowanym przez wszystkie branże.
Przesłuchaj odcinki naszego podcastu rozszerzające tematykę skutecznej rozmowy telefonicznej.
Na szkoleniu powiemy o najważniejszych elementach cold callingu, takich jak:
- Powód kontaktu,
- Strategia rozmowy telefonicznej,
- Docieranie do osoby decyzyjnej,
- Kontraktowanie przebiegu rozmowy telefonicznej,
- Reakcja na obiekcje rozmówcy,
- Domykanie rozmowy telefonicznej.
W rezultacie dowiesz się jak skutecznie planować rozmowę telefoniczną dopasowaną do danej sytuacji i klienta.
Dla kogo jest ten warsztat?
- Dla osób, które wykorzystują rozmowę telefoniczną jako narzędzie akwizycyjne lub sprzedażowe,
- Dla osób zarządzających zespołami akwizycyjnymi lub sprzedażowymi.
Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:
- Ty lub Twój zespół nie używacie rozmów telefonicznych w relacjach B2B,
- Nie jesteś otwarty na zmiany sposobu pracy,
- Od 10 lat pracujesz na skrypcie, który się sprawdza.
Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?
Umiejętności
Nauczysz się jak zwiększać efektywność w umawianiu spotkań B2B.
Oszczędności
Skrócisz czas, który angażujesz w przygotowanie do rozmowy telefonicznej.
Skuteczność
Podniesiesz skuteczność w środkowej części lejka sprzedażowego.
Agenda szkolenia z telefonicznego umawiania spotkań B2B
Dzień Pierwszy
Prowadzenierozmów telefonicznych
- Jakie są wskazania do prowadzenia rozmów telefonicznych?
- Jaka jest fizjologia prowadzenia rozmowy telefonicznej?
- Budowanie strategii rozmowy telefonicznej?
Techniki wrozmowach telefonicznych
- Kontraktowanie przebiegu rozmowy telefonicznej?
- Co zrobić z obiekcjami rozmówcy?
- Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej?
Dzień Drugi
Skuteczność wrozmowach telefonicznych
- Jak przeprowadzić OSINT?
- Jak domknąć rozmowę telefoniczną?
- Jak zwiększyć liczbę odbywających się spotkań?
Kulturarozmów telefonicznych
- A co po rozmowie?
- Savoir vivre rozmowy telefonicznej?
- A gdzie dyscyplina?
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Jak projektujemy warsztat zamknięty?
Badanie potrzeb szkoleniowych
Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.
Konstrukcjaoferty rozwojowej
Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.
Realizacja szkolenia zamkniętego
Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.
Ewaluacja procesu szkoleniowego
Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.
Raport poszkoleniowy i podsumowanie
Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.
Wsparcie wdrożeniowe...
Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.
Prowadzący szkolenie
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki nam zaufały
Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl