SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

Telefoniczne umawianiespotkań B2B


Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej B2B?
Jak wzbudzić ciekawość rozmówcy B2B?
Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

Telefoniczne umawianiespotkań B2B


Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej B2B?
Jak wzbudzić ciekawość rozmówcy B2B?
Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.


Podczas 2-dniowego szkolenia nauczysz się pozyskiwać klientów metodą cold call

Poznasz techniki budowania relacji B2B od pierwszej rozmowy telefonicznej.

Nauczysz się pozyskiwać informacje zastrzeżone tylko dla danej branży.

Dowiesz się jak zbudować strategię rozmowy telefonicznej.

Jak wykorzystać rozmowę telefoniczną?

Rozmowa telefoniczna w segmencie B2B jest wykorzystywana w wielu aspektach: umawiania spotkań, podtrzymywania relacji, w ramach OSINT, pozyskiwania zapytań ofertowych czy kontynuowania działań networkingowych. Przeprowadzenie poprawnej rozmowy telefonicznej wymaga solidnego przygotowania, co często zajmuje dużo czasu. Są jednak narzędzia, które umożliwiają połączenia jakości, ilości i skuteczności prowadzonych rozmów telefonicznych. Pamiętajmy, że telefon jest urządzeniem stosowanym przez wszystkie branże.

Przesłuchaj odcinki naszego podcastu rozszerzające tematykę skutecznej rozmowy telefonicznej.

NSM 054: Cold Calling, Cold Mailing czy Social Selling?

NSM 049: Zakazane zwroty w sprzedaży

Na szkoleniu powiemy o najważniejszych elementach cold callingu, takich jak:

  • Powód kontaktu,
  • Strategia rozmowy telefonicznej,
  • Docieranie do osoby decyzyjnej,
  • Kontraktowanie przebiegu rozmowy telefonicznej,
  • Reakcja na obiekcje rozmówcy,
  • Domykanie rozmowy telefonicznej.

W rezultacie dowiesz się jak skutecznie planować rozmowę telefoniczną dopasowaną do danej sytuacji i klienta.

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Dla osób, które wykorzystują rozmowę telefoniczną jako narzędzie akwizycyjne lub sprzedażowe,
  • Dla osób zarządzających zespołami akwizycyjnymi lub sprzedażowymi.

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • Ty lub Twój zespół nie używacie rozmów telefonicznych w relacjach B2B,
  • Nie jesteś otwarty na zmiany sposobu pracy,
  • Od 10 lat pracujesz na skrypcie, który się sprawdza.

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?

Umiejętności

Nauczysz się jak zwiększać efektywność w umawianiu spotkań B2B.

Oszczędności

Skrócisz czas, który angażujesz w przygotowanie do rozmowy telefonicznej.

Skuteczność

Podniesiesz skuteczność w środkowej części lejka sprzedażowego.

Agenda szkolenia z telefonicznego umawiania spotkań B2B

Dzień Pierwszy

Prowadzenierozmów telefonicznych

  • Jakie są wskazania do prowadzenia rozmów telefonicznych?
  • Jaka jest fizjologia prowadzenia rozmowy telefonicznej?
  • Budowanie strategii rozmowy telefonicznej?

Techniki wrozmowach telefonicznych

  • Kontraktowanie przebiegu rozmowy telefonicznej?
  • Co zrobić z obiekcjami rozmówcy?
  • Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej?

Dzień Drugi

Skuteczność wrozmowach telefonicznych

  • Jak przeprowadzić OSINT?
  • Jak domknąć rozmowę telefoniczną?
  • Jak zwiększyć liczbę odbywających się spotkań?

Kulturarozmów telefonicznych

  • A co po rozmowie?
  • Savoir vivre rozmowy telefonicznej?
  • A gdzie dyscyplina?

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Jak projektujemy warsztat zamknięty?

Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja oferty rozwojowej...

Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.

Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe...

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Prowadzący szkolenie

Paweł Piechowiak

Konsultant, Trener Networkingu i Biznesu

Te marki zaufały


Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny

Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl

Dopasujemy szkolenie doTwoich potrzeb

Dopasujemy szkolenie do Twoich potrzeb

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221


Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL9691542196

Działamy na terenie całej Europy