SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

Storytellingw Sprzedaży


Jak poprzez historie komunikować wartości dodane Twojej firmy?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY
ikona-storytelling

SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

Storytellingw Sprzedaży


Jak poprzez historie komunikować wartości dodane Twojej firmy?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY
uslugi_ikona_b2b

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.


Podczas 2-dniowego warsztatu nauczysz się opowiadać angażujące historie biznesowe

poznasz-ikona

Poznasz 6 typów historii, które sprzedają „bez sprzedawania”.

przygotujesz-ikona

Przygotujesz się samodzielnie tworzyć angażujące historie.

nauczysz-ikona

Nauczysz swój własny, zgodny z Tobą styl opowiadania.

Czym jest Storytelling?

Szkolenie storytelling w sprzedaży to intensywny warsztat tworzenia biznesowych historii. Opowiadanie historii towarzyszy ludzkości od zawsze. Kiedyś historie były opowiadane przy plemiennym ognisku przez mędrców, lub plemienną starszyznę. Ich zadaniem było uczyć, bawić, a przede wszystkim wzbudzać emocje i przekazywać wiedzę o życiu. Dziś historie z bardzo dobrym skutkiem wykorzystywane są w marketingu i sprzedaży. Opowiadanie angażujących historii jest domeną najlepszych handlowców i liderów świata biznesu. Opowiadać historie potrafi każdy, choć nie każdy zdaje sobie z tego sprawę i mało kto wie jak robić to dobrze. Właśnie z tego powodu stworzyliśmy ten warsztat.

Na warsztacie powiemy o najważniejszych elementach Storytellingu:

  • Jak działa dobra historia, dowiesz się dlaczego tak się dzieje i jak ludzi mózg na to reaguje.
  • Uniwersalne struktury tworzenia historii i dzięki którym, stworzysz swoje własne.
  • Kiedy i jak opowiadać historie, by wzbudzić zaufanie i emocje Twojego klienta.

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Dla handlowców pracujących na rynku B2B,
  • Dla managerów i dyrektorów sprzedaży,
  • Dla menedżerów i dyrektorów marketingu,
  • Dla właścicieli i zarządów firm.
ilustracja_o_nas_
ikona-dzialanie

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • Nie szukasz nowych sposobów budowania zaufania z klientem,
  • Nie lubisz się przygotowywać do spotkań handlowych,
  • Nie lubisz testować nowych sposobów sprzedaży.

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?

wiedza-ikona
Praktyczna wiedza

Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszej współpracy z kilkudziesięcioma klientami na rynku B2B.

oszczedzanie-ikona
Oszczędności

Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.

plan-ikona
Proces

Na naszym warsztacie tworzymy proces, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu.

Agenda szkolenia ze storytellingu

Dzień Pierwszy

Wprowadzenie dostorytellingu

  • Czym jest storytelling, a czym nie jest?
  • Co o storytellingu mówią badania mózgu?
  • Dlaczego storytelling potrafi tak mocno wpływać na emocje klienta?
  • Dlaczego storytelling jest jak Koń Trojański?

Tworzenie angażującychhistorii

  • Jak przejść od historii osobistych do historii z pracy i biznesu?
  • Jak wzbudzić zaufanie klienta dzięki autentycznej historii?
  • Jak opowiadać historie na bazie uniwersalnych struktur PIXARA?
  • Jak zacząć i zakończyć historię, by została w pamięci?
  • Jak stworzyć bohatera, z którym Twój klient się utożsami?

Dzień Drugi

Storytellingowe technikisprzedaży

  • W którym momencie rozmowy sprzedażowej zastosować historię?
  • Jak odpowiadać historia na pytania klienta?
  • Jak poprzedzać obiekcje za pomocą historii?
  • Jak komunikować wizję rozwiązania?
  • Jak opowiadać o rezultatach i produkcie?

Jak dobrze opowiadać historiesprzedażowe

  • Jak sprawić, aby słuchacz czuł się częścią opowieści?
  • Jak zarządzać emocjami słuchacza?
  • Jak szybko stworzyć improwizowaną opowieść sprzedażową?
  • Jak dostosować głos, tempo i głośność mówienia do słuchacza?
  • Jak ćwiczyć opowiadanie historii?

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Jak projektujemy warsztat zamknięty?

Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja oferty rozwojowej...

Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.

Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe...

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Prowadzący szkolenie

Łukasz Fiuczyński

Konsultant, Trener Sprzedaży B2B i wystąpień publicznych

Te marki nam zaufały


future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
intellect
wkret-met
alnor
nowodvorski
wpc
seko
trenkwalder

Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny

Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl