SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
Storytellingw Sprzedaży
Jak poprzez historie komunikować wartości dodane Twojej firmy?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
Storytellingw Sprzedaży
Jak poprzez historie komunikować wartości dodane Twojej firmy?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
Podczas 2-dniowego warsztatu nauczysz się opowiadać angażujące historie biznesowe
Poznasz 6 typów historii, które sprzedają „bez sprzedawania”.
Przygotujesz się samodzielnie tworzyć angażujące historie.
Nauczysz swój własny, zgodny z Tobą styl opowiadania.
Czym jest Storytelling?
Szkolenie storytelling w sprzedaży to intensywny warsztat tworzenia biznesowych historii. Opowiadanie historii towarzyszy ludzkości od zawsze. Kiedyś historie były opowiadane przy plemiennym ognisku przez mędrców, lub plemienną starszyznę. Ich zadaniem było uczyć, bawić, a przede wszystkim wzbudzać emocje i przekazywać wiedzę o życiu. Dziś historie z bardzo dobrym skutkiem wykorzystywane są w marketingu i sprzedaży. Opowiadanie angażujących historii jest domeną najlepszych handlowców i liderów świata biznesu. Opowiadać historie potrafi każdy, choć nie każdy zdaje sobie z tego sprawę i mało kto wie jak robić to dobrze. Właśnie z tego powodu stworzyliśmy ten warsztat.
Na warsztacie powiemy o najważniejszych elementach Storytellingu:
- Jak działa dobra historia, dowiesz się dlaczego tak się dzieje i jak ludzi mózg na to reaguje.
- Uniwersalne struktury tworzenia historii i dzięki którym, stworzysz swoje własne.
- Kiedy i jak opowiadać historie, by wzbudzić zaufanie i emocje Twojego klienta.
Dla kogo jest ten warsztat?
- Dla handlowców pracujących na rynku B2B,
- Dla managerów i dyrektorów sprzedaży,
- Dla menedżerów i dyrektorów marketingu,
- Dla właścicieli i zarządów firm.
Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:
- Nie szukasz nowych sposobów budowania zaufania z klientem,
- Nie lubisz się przygotowywać do spotkań handlowych,
- Nie lubisz testować nowych sposobów sprzedaży.
Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?
Praktyczna wiedza
Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszej współpracy z kilkudziesięcioma klientami na rynku B2B.
Oszczędności
Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.
Proces
Na naszym warsztacie tworzymy proces, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu.
Agenda szkolenia ze storytellingu
Dzień Pierwszy
Wprowadzenie dostorytellingu
- Czym jest storytelling, a czym nie jest?
- Co o storytellingu mówią badania mózgu?
- Dlaczego storytelling potrafi tak mocno wpływać na emocje klienta?
- Dlaczego storytelling jest jak Koń Trojański?
Tworzenie angażującychhistorii
- Jak przejść od historii osobistych do historii z pracy i biznesu?
- Jak wzbudzić zaufanie klienta dzięki autentycznej historii?
- Jak opowiadać historie na bazie uniwersalnych struktur PIXARA?
- Jak zacząć i zakończyć historię, by została w pamięci?
- Jak stworzyć bohatera, z którym Twój klient się utożsami?
Dzień Drugi
Storytellingowe technikisprzedaży
- W którym momencie rozmowy sprzedażowej zastosować historię?
- Jak odpowiadać historia na pytania klienta?
- Jak poprzedzać obiekcje za pomocą historii?
- Jak komunikować wizję rozwiązania?
- Jak opowiadać o rezultatach i produkcie?
Jak dobrze opowiadać historiesprzedażowe
- Jak sprawić, aby słuchacz czuł się częścią opowieści?
- Jak zarządzać emocjami słuchacza?
- Jak szybko stworzyć improwizowaną opowieść sprzedażową?
- Jak dostosować głos, tempo i głośność mówienia do słuchacza?
- Jak ćwiczyć opowiadanie historii?
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Jak projektujemy warsztat zamknięty?

Badanie potrzeb szkoleniowych
Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja oferty rozwojowej...
Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.

Realizacja szkolenia zamkniętego
Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego
Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie
Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe...
Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.
Prowadzący szkolenie
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki nam zaufały












Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!

- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl